Jump to content

TRex - Touareg R5 TDI


vdragos

Postare recomandată

Imi place demersul. Sunt masini bine facute, nu risti sa nu o pui la loc ok.

off: imi plac enorm ceasurile de toarel generatia asta - cu indicatoare de apa, motorina, presiune ulei si incarcare baterie. Informatii complete, de masina serioasa :)

Link către comentariu

Pai scrie mai in fata - schimb plansa de bord din cauza unei fisuri in material. Masina e gata la mecanica, are rotile si scuturile montate, azi intra la vopsit. Am primit si oferta de arcuri Pedders +30 mm cu ajutorul colegului @Doomy 4800 de lei halatul, cam scump, partea buna e ca merg pe amortizoarele stock.

Link către comentariu

Avem incredere ca vei lua decizie buna legat de arcuri :)  

Legat de lumini exterioare , LedBar sau altele  uite mai jos o sugestie , zic eu de bun gust

567985117_TouaregLights.thumb.jpg.77b2c42bdaa13a0e083a066b92e84cde.jpg

Nu lua in seama ca proiectoarele de mai sus sunt cu Halogen , conteaza sa iti faci o idee cum ar arata cu ele montate. (posibil sa stii deja poza ) :) 

Pentru cele de jos exista deja posibilitate de montare in traggerul OE , pentru cele de sus a fost fabricat un mic cadru de metal care se prinde in tragger. 

In final sa iti imaginezi cum ar arata masina cu 4 proiectoare din acestea : 2 x Flood si 2x Spot :coolpics:

83888620_Proiectoarejpg-001.jpg.811573391146f12c158996fc3ace4618.jpg

Link către comentariu

Legat de proiectoare/led bar...sper ca stii ca pe drumurile publice nu este de ajuns sa mergi cu ele stinse...dar mai trebuie si acoperite .Producatorii seriosi pun la dispozitie si capace pt ele...

Adica trebuie sa cauti poze cum arata si acoperite:)large.20190905_155519.jpg.8551efa6991573619c39c47194ddb03d.jpg

 

Link către comentariu
4 hours ago, vdragos said:

A mea va arata mai degraba asa

image.thumb.png.644061e4e2ecb02f5f76fa62bf78c85c.png

image.png.dd94581d3005ca27a699f1399f457762.png

 

 

Doamne cat de bine poate arata cea din prima fotografie.. m-am indragostit!:tuktuk:

Link către comentariu
8 hours ago, vdragos said:

A mea va arata mai degraba asa

image.thumb.png.644061e4e2ecb02f5f76fa62bf78c85c.png

image.png.dd94581d3005ca27a699f1399f457762.png

Asa da! 

Link către comentariu

@vdragos: dragule, cum am mai scris pe privat, reiau, poate o mai ajuta pe cineva:

1. Dacă vrei sa iesi de pe sosea, mai mult decât o pajiște, ai nevoie de niscaiva cursa a suspensiei. Unul din puținele defecte ale Touareg stock este ca ajunge destul de rapid în 3 roti. E vorba de arcurile stock gândite pentru asfalt si tinuta de drum în primul rand. Are testat back to back Wranglerul meu, Touareg Supreme cu pernele ridicate la maxim. Anyhow, recomand cu căldură arcuri AM gândite de producători de parturi offroad. Sunt gândite pentru flexare. Ce faci cu amortizoarele? E foarte simplu. Nu e nevoie sa treci la sa zicem Fox cu piggyback din prima. Eu, la un lift de aprox 6cm (2.5") am păstrat amortizoarele OEM folosind un artificiu, niște strut-uri dedicate, făcute tot de cei cu arcurile care coboară prinderea superioară a amortizorului. Asta pentru ca era păcat sa arunc amortizoare cu foarte puțin rulaj. Deci, câștigi flex cu niște arcuri dedicate offroad, dar nu compromiti amortizoarele OEM.

Nu recomand absolut deloc spacerele de arc. Motivele le-a expus foarte bine @Doomy

2. După ce o ridici, te poti juca cu diametrul anvelopei, în avantajul tău. Desi bigger is better, e pana la un punct. 

Hai cu ea la peisaj ??

Link către comentariu

Neata, din ce se arata suspensia va ramine stock, ca si rotile, pina dupa iarna. O sa ne dam seama intre timp ce poate si care sunt limitarile, plus ca vreau sa merg cu ea o perioada in regim daily ca sa fiu sigur ca mecanic este bine. Sa termin ce mi-am propus deocamdata ca lista e lunga si nu am ajuns nici la mijlocul ei. Thanks for the tips.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La atelier suntem aproape de final, vopseaua si bordul au iesit impecabil, nu-mi propusesem o restaurare dar asa a iesit:

 

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23.jpeg

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23(5).jpeg

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23(2).jpeg

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23(3).jpeg

WhatsApp Image 2019-12-01 at 09.58.23(4).jpeg

Mai sunt citeva mici detalii gen cuplajele unisens si apoi igienizarea interioara si ma apuc de dotari/modificari.

Link către comentariu

Nu prea se aplica - infruntarea nu a sfarsit favorabil pentru "dark side" :D

Dar au trasee si intercoolere faine, trebuie sa recunosc

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Dinozaurul e acasa de ieri seara asa ca ma apuc de bibilit. Nu am gasit decit putina apa in compartimentul de sub stergatoare si doar pe o parte, oricum acolo s-a mai umblat, lipsea dopul si l-am indepartat si pe celalalt. Masina a fost revopsita de jur imprejur, arata ca noua si merge la fel de bine.

Link către comentariu

Arata foarte bine, interior/exterior.  Inclusiv elementele cromate arata mult mai bine dupa atata timp, mai bine decat la masini produse recent. ☹️

Link către comentariu

Din fericire nu are crom decit pe bot :) masina e foarte buna la banii ei, dar va fi greu de revindut deci probabil la mine moare.

Link către comentariu

Update de etapa.

Impresii despre condus:

- zgomot de motor de tanc;

- sta bine pe roti, sta foarte sus, s-ar putea sa nu fie nevoie sa o inalt decit cu roti mai mari;

- consum in aglomeratie intre 13 si 17, stabilizat la 13 (Centru - Baneasa dus intors vineri seara);

- confortabila, cauciucurile sunt superok, surprinzator de silentioase, sa vedem cum merg pe zapada daca om avea;

- suspensia e in stare perfecta, nu balangane, nu scoate zgomote.

Lucrari facute:

- baghetele de prag (nu am reusit aseara sa le montez bine si mi-e teama ca o sa le pierd). Problema cunoscuta la 7L, nu poti sta fara ca intra mizerie in prag prin gaurile clipsurilor, clipsurile se strica si cad baghetele, cred ca incerc sa le inlocuiesc cu cheder autoadeziv;

- TPMS l-am montat aseara si a mers, dupa care nu a mai mers. Pare sa fie o problema cu unitatea Android, touchul nu functioneaza in partea de jos si nu poti introduce toate caracterele pe tastatura, plus ca pierde conexiunea wifi cind vrea ea. De investigat ... dar banii pe alta nu dau. Telefon in cradle si aia e ...;

- vopseaua a iesit ok desi am mai gasit o zona cu ceva rugina sub bagheta de prag. O sa o tratez cu inhibitor - convertor, nu e la vedere;

- la oglinda dreapta s-a schimbat motorasul pentru ca reglajul merge doar sus-jos dar cu motoras nou face la fel. Probabil fire intrerupte pe undeva, investigam desi mi-e scirba, nu ma deranjeaza dar sta piticul acolo;

- pus presuri de iarna inalte si tavita de portbagaj, calitate semiindoielnica dar si pret mic. Vedem dupa iarna ce si cum;

- pus plase in portbagaj;

- pus setul de pana de G7 in portbagaj, am roata gonflabila dar compresor lipsa;

- tipsurile luate nu se potrivesc de nicio culoare. Pe alea ieftine o sa le donez, pe alea de Yeti le scot probabil la vinzare, comandat pe ali tipsuri de Q7 cu sistem de montare OE;

Lucrari ramase de facut:

- curatare completa interior. Nu stiu daca e bine pe frigul asta, astept sugestii;

- montat bare de plafon originale. Aseara era prea frig sa ma joc cu fiarele;

- montat roofrackul. Vezi punctul de mai sus :);

- ledbarul care mai asteapta ca specializatii inchid anul si niciunul nu are chef sa mai munceasca pina dupa sarbatori;

- am incercat sa schimb carcasa la cheie ca e cam uzata (cea de rezerva e noua, nefolosita) dar ce am luat e identica pe exterior dar la interior nu are legatura. Am pus o husa de cheie meseriasa, am inlocuit emblema si cred ca asa ramine;

- roti mai mari. Am gasit jante ca ale mele la 800 de lei in stare buna sau stil offroad de la Goss la circa 2000 de lei noi, cauciucuri se pot pune pina la 265/70/17 (fata de 235/65/17 cit am acum), rezulta o garda la sol de circa 255 mm care ar trebui sa fie suficient. Analizam pina dupa iarna;

- preventiv am cumparat 2 membrane de EGR, la primavara vreau sa-l dau jos sa-l curat, membrana e boala lor, daca ma fericeste o schimb; 

- cromul de pe schimbatorul de viteze se cojeste si agata si taie la mina, am comandat mai multe variante de schimb inclusiv doar banutul, dar nu am reusit sa-l scot pe cel vechi. De Touareg nu am gasit, sper sa ma descurc cu unul de A6 daca cele de VW clasic nu se pot monta. Vedem;

- nu am montat inca comutatorul de lumini cu functia auto, nu stiu daca stie sa stinga farurile cind scot cheia din contact, o sa vad dupa ce il montez, m-am obisnuit cu masinile care sting farurile singure, la Tucson faza mare era pe contact si era foarte comod, asta tine pozitiile aprinse si mi-e ca o sa curat bateria;

- o sa cumpar o trusa cu accesorii de recuperare de bun simt, o sa arunc in portbagaj si un troliu manual, sa vad ce gasesc pentru greutatea lui, am unul acasa de la Tucson dar e doar de 2 tone, animalul are 2,3 tone gol;

- nu am pus senzorii de parcare si camera de mers inapoi. Vorbesc azi cu meseriasul sa vedem daca are chef de munca sau asteapta si el Craciunul ...

Cam atit, daca imi mai aduc aminte ceva mai scriu :). Poze alta data.

 

 

Link către comentariu
3 hours ago, vdragos said:

- TPMS l-am montat aseara si a mers, dupa care nu a mai mers. Pare sa fie o problema cu unitatea Android, touchul nu functioneaza in partea de jos si nu poti introduce toate caracterele pe tastatura, plus ca pierde conexiunea wifi cind vrea ea. De investigat ... dar banii pe alta nu dau. Telefon in cradle si aia e ...;

mersi de feedback. eram convins deja sa nu imi iau :P

- vopseaua a iesit ok desi am mai gasit o zona cu ceva rugina sub bagheta de prag. O sa o tratez cu inhibitor - convertor, nu e la vedere;

Kelfos sau Kelfer e bun

- pus setul de pana de G7 in portbagaj, am roata gonflabila dar compresor lipsa;

Daca aveai suspensii pe aer, aveai si furtun de umflat roti

- curatare completa interior. Nu stiu daca e bine pe frigul asta, astept sugestii;

E cam frig acum, depinde cat suporta amanare.

- cromul de pe schimbatorul de viteze se cojeste si agata si taie la mina, am comandat mai multe variante de schimb inclusiv doar banutul, dar nu am reusit sa-l scot pe cel vechi. De Touareg nu am gasit, sper sa ma descurc cu unul de A6 daca cele de VW clasic nu se pot monta. Vedem;

cu toate butoanele cauciucate cum stai?

- nu am pus senzorii de parcare si camera de mers inapoi. Vorbesc azi cu meseriasul sa vedem daca are chef de munca sau asteapta si el Craciunul ...

Pus eu camera, mult de munca sa tragi un amarat de fir :(

 

 

Link către comentariu

Again la TPMS problema pare sa fie de head unit, sistemul s-a instalat foarte usor si a pornit instant. Mersi de feedback la curatare, mai poate astepta :) butoanele sunt toate in stare buna, nu am butoane cojite sau zgariate. Camera si senzorii o se le monteze profesionistu', par a fi o necesitate la cit de mare e masina si nu am chef sa stric munca vopsitorului mai ales ca le-am cumparat deja.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!