Jump to content

TRex - Touareg R5 TDI


vdragos

Postare recomandată

1 hour ago, razvancc said:

Oare daca esti admin ...poti sa dai like la alt admin? :D 

Nu.

Stai sa o repare, sigur vor urma poze dupa aia. Intai cu deviz, piese, upgrade-uri si apoi cu cate o roata in aer pe terenuri accidentate :P

@vdragos toata plansa? nu ai incercat repararea fisurii clasice din fata pasagerului (probabil aia era buba, nu)?

Link către comentariu

@EEXCALADE multumesc frumos pentru informatie, masina e la un service foarte bun, sunt prieten cu proprietarul, o sa-i dau informatia desi sunt convins ca stie :))

@YRX inca o data, daca doctorul mi-a zis ca e capacul compromis, il cred desi piesa noua e o galagie de bani

@razvancc crede-ma ca sunt la fel de nerabdator ca si tine sa ma dau cu ea, poze vor fi cu siguranta si nu cu borduri

@Muale reparatia profi la plansa e undeva intre 200 si 300 de euro, eu am dat 1000 de lei pe una impecabila adusa acasa, montajul e la fel ... cred ca e no brainer, masina o sa o vezi probabil live ca vreau sa-i facem o spalatura profesionala cind ai si tu timp

Link către comentariu
23 hours ago, vdragos said:

trebuie schimbata pompa tandem, capacul de la culbutori, o sa schimb preventiv si pompa de apa,  :)

Fix ce iti spuneam :( . Daca tot umbla sa ii pui sa schimbe si garnitura la singurul senzor de acolo din spate, este doar 5 lei, altfel incepe sa scalde motorul in ulei.

Si foarte mare atentie la astea : 

 

 

P.S. ai motor BPE sau BAC?

Link către comentariu

Nu te astepta la ceva spectaculos deocamdata, au fix dimensiunile cauciucurilor actuale de strada, mi-am propus insa dupa ce ne mai acomodam sa mai iau un set de Dotz de offroad de Amarok pe care sa le incalt cu BFG KO2 un pic mai late (merg pina la 255) si un pic mai inalte decit cartea, cistig cam 2,7 cm la garda cu ele. Trebuie sa ma clarific unde le depozitez etc., intre timp am de implementat celelalte modificari/imbunatatiri la care deja am piesele/componentele.

Adica astea

image.png.e5d8ef2b7d14358078e151e033a42452.pngimage.png.d796441999b91c64299eee8ee270c5d9.png

 

Link către comentariu

Cat de faine sunt jantele! Mi-ai dat o idee :D

Cu depozitatul ai grija sa nu urci/ cobori prea mult - eu am 255/70/16 cu jante de aliaj si sunt groaznic de grele... Si nici nu am cauciucuri "groase" cum vrei sa iti iei tu...

Link către comentariu

Cu titlu de informatie, am comandat doua sisteme TPMS care se pupa cu unitatea android aftermarket, una cu senzori externi si una cu senzori interni, vin de la fratii chinezi (adica dureaza) deci aia cu senzori externi se va instala pe rotile existente. Masina e gata la finalul saptamanii viitoare, dupa care intra la cosmetizat, senzori de parcare, camera, tipsuri etc.

Stiu ce zici cu rotile, in niciun caz nu le voi depozita in apartament, ori la un hotel de anvelope, ori la o boxa de depozitare inchiriata, ori alte variante.

Link către comentariu

lasa un link cu ele, sunt curios de ce stiu sa faca / cum se pupa cu unitatea android.

Link către comentariu

Deci cu liftul masinii exista doua variante de modificare a suspensiei:

1. Suspensie dedicata Seikel 2000 euro +30 mm

2. Strut spacers, de exemplu de la Tema 4X4, de 20, 30 sau 40 mm 150 de euro

Ca pret e no brainer. Intrebarea este de ce exista Seikel daca doar cu 150 de euro se pot instala distantiere in capetele arcurilor/amortizoarelor care dau un lift de 40 de mm, cu roti mai mari se poate duce liftul la 70 mm fata de stock ceea ce e destul. Poza postata mai inainte de colegul @F l o r i n este un 7L cu spacere de 40 de mm de poliuretan de la Tema 4x4. Citesc insa prin alte locuri (de cind cu proiectul imi expandez lecturile) ca exista contraindicatii serioase in ceea ce priveste strut spacerele, in sensul ca se modifica cursa amortizorului si ca bump stopul amortizorului nu mai e eficient. Pe de alta parte comentariul asta se adreseaza celor cu punti rigide, ceea ce Touaregul nu are. Ce sa fac oare, sa mizez pe 150 de Euro? 2000 nu dau pe Seikel dar ma pot multumi cu 30 de mm in plus de la anvelope daca or intra.

Link către comentariu

Pai si pentru masinile normale exista arcuri care coboara 20-30mm la 150-200 de euro si suspensii reglabile care coboara tot cam atat la 1.500-2.000 de euro. Pentru unii arcurile sunt suficiente, pentru altii nu. Diferentele ar trebui sa fie cam aceleasi si in cazul asta.. 

Eu banuiesc ca ruliul o sa fie mult mai pronuntat pe suspensie normala + distantiere fata de o suspensie completa gandita din start sa fie mai inalta asa ca zic sa incerci cu distantiere de 20mm mai intai, vezi ce si cum si daca esti multumit de comportamentul masinii si iei dupa decizia finala. Nu sunt chiar putini 150 de euro dar e o suma din care poti "pierde" ceva in caz ca nu esti multumit, moment in care vinzi distantierele si iei suspensia completa.

Link către comentariu

Incearca si la cei de la Penteker  pentru arcuri , au reprezentanta in Romania   , au un kit de arcuri de inaltare dedicate de Touareg 7LA, 7L6, 7L7  care se invart pe la 2800 ron fara tva. 

Pentru un +30mm rezultatul ar fi acesta : image.png.59c1ac12882e634195e0d7e0473234e0.png

Inaltarea macar se face corespunzator si arcul nu va sta in tensiune mai mare decat este conceput. 

Am montat distantiere in trecut si au existat cele doua efecte : Top Off la amortizor ( bucsele din capat se rod imediat )  si masina va fi mult mai rigida cu arcul OE mai comprimat decat cu el "relaxat"  , rigiditate pe care o vei simti  imediat intr-un drum cu pietris.  

Pentru Arcuri iti las detalii pe privat . 

Link către comentariu

Am studiat mult si eu subiectul - la mine, avand sasiu existand si o a treia varianta cu bucse intre sasiu si body, in punctele de prindere.

Concluzia la care am ajuns, avand in vedere ca nu fac performanta off sau on road, este in primul rand ca suspensie complet modificata nu se justifica, ca si costuri - iar ca si solutie echilibrata ar fi distantiere - strut spacere - insa cu lift mai mic - de 20 max 30mm (la 40 apar problemele enumerate de tine, mai ales ca eu AM o punte rigida) si cauciucuri oleaca mai mari. Se ajunge astfel la +50mm = 20 spacere si 30 cauciucuri.

Pornind de la aprox 22cm cat am stock (touaregul are 21 din ce gasecs pe net) se ajunge la un 26-27cm - ceea ce este respectabil, as spune...

Link către comentariu

Am dat mail la Penteker sa vad ce zic - ce lift se obtine maxim doar cu arcuri si cit e halatul.

Link către comentariu

Am gasit si barele originale care se fac spoiler, trebuie sa vina cu posta ?acum caut un rack offroad sa-l urc sus, eventual si un led bar ?.

Link către comentariu
On 11/8/2019 at 11:01 AM, vdragos said:

Cu titlu de informatie, am comandat doua sisteme TPMS care se pupa cu unitatea android aftermarket

Ideal ar fi daca gasesti unii doar cu monitorizare,fara prea multe atentionari acustice.Cand scazi presiunea in teren devin enervanti senzorii ca iti piue in cap sau,nu este cazul la tine ,sa te tot atentioneze in bord.

Link către comentariu
29 minutes ago, Muale said:

poti dezactiva alarma (unitate android aftermarket) si nu te deranjeaza.

Nu stiu cum e la cele AM..nu am avut :) daca se poate dezactiva este minunat...la cele OEM nu merge.

Spor in continuare @vdragos ...cu rabdare si bani se rezolva orice  :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!