Jump to content

TRex - Touareg R5 TDI


vdragos

Postare recomandată

Salut @CristiALF poate ar trebui sa intri mai des pe forum :)

Ghioarla merge bine, consum combinat 300 de km autostrada 50% cu extraurban 50% 10,8 la dus cu 10,3 la intors (viteze legale), inclusiv traversat Bucurestiul.

Masina nu e lenta dar nici nu zboara, poti depasi cu a 5 a si a 6 a pe cuplu dar nu tureaza bineinteles rapid, iti trebuie avint.

Barele de plafon devin insuportabile ca zgomot la viteze de autostrada asa ca probabil ar trebui sa ma pun pe cautat bare longitudinale, am vazut ca exista inclusiv aftermarket la preturi decente.

In rest, mi-a dat un check oil level la repornire dupa oprire din fugareala, uleiul normal, cica si semnalizarea e normala (incep sa ma obisnuiesc cu particularitatile acestui motor citind in special forumurile de T5) si am o eroare intermitenta (care dispare la repornire) pe CC. Sincer nu am avut timp sa o scanez.

Link către comentariu

Citesc impresiile tale si parca imi aud gandurile cu privire la dinozaurul meu. Aceeasi "adrenalina" in depasiri, si nevoie de avant, si fite ale motorului dupa fugareala. La fel la MB ca si la VW :D Mi-am luat o interfata delphi tocmai pentru a=i citi "sentimentele" din cand in cand si sterge check-ul dupa vreun Timis "in blana"

Bare longitudinale oem am eu - cu acceasi aerodinamica de sifonier, si sa stii ca sunt f silentioase - am uimitor de putin zgomot de vant pana in 130kmh. Ma gandesc daca barele se aud, cum s-o auzi ledbar-ul? ... Si cumva gumele alea ale tale n-or fi mai zgomotoase decat cele "normale" ?

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Vuietul ala ca de viscol la munte sigur nu vine de la cauciucuri, alea rontaie dar acceptabil. Eu am bare transversale :)

 

Link către comentariu

E de la bare, confirm. Prima data cand am mers  cu bare pe Touareg am zis ca-i „praf“ toata masina, rulmenti, cardan, etc.

Dupa ce am dat barele jos.. liniste.

Link către comentariu

Domnu' pune te rog si o poza cu o roata pe bordura, nu de alta dar vei fi "asasinat", forumistic vorbind. ?

Link către comentariu

Neata, din pacate bugetul de timp si serviciile din Romanistan m-au impiedicat sa termin tot ce mi-am propus la masina si sa o si duc la munte. In excursia de simbata am scurtat 15 km de drum pe un soi de forestier si bineinteles ca daca se mergea cu Logan, cu asta se merge fluierind. Pina la mijlocul lui ianuarie teoretic sunt liber deci am timp de hoinarit :)

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am urcat la munte de Revelion, ghioarla merge de rupe, 12 la suta consum pe urcare. Avertizarea de nivel scazut de ulei e problema de senzor/cablaje, uleiul e  la maxim.

Cauciucurile sunt ce trebuie, nu am fost in dificultate nici pe ploaie nici in troiene de 50 de cm, daca am timp dau o tura pe Baiului si fac poze ca sa nu ma asasineze oamenii cu bordura :)

La multi ani tuturor si nu uitati sa fiti fericiti!

Link către comentariu
On 1/1/2020 at 5:36 PM, vdragos said:

Am urcat la munte de Revelion, ghioarla merge de rupe, 12 la suta consum pe urcare. Avertizarea de nivel scazut de ulei e problema de senzor/cablaje, uleiul e  la maxim.

Cauciucurile sunt ce trebuie, nu am fost in dificultate nici pe ploaie nici in troiene de 50 de cm, daca am timp dau o tura pe Baiului si fac poze ca sa nu ma asasineze oamenii cu bordura :)

La multi ani tuturor si nu uitati sa fiti fericiti!

Da, senzor defect sau cablaj, deseori întâlnit la Touareg. 

Superba plimbarea! 

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

n-am nimic cu marca autohtona dar sigur se simtea bine in asemenea companie ? (da, stiu...e potenta si capabila, are garda, si "cauciucurile fac diferenta" )  :)

Link către comentariu

Se simtea ca "ruda saraca", iti spun eu :))

Cand te uiti la poze zici ca "mami" si "tati" au iesit cu "ala micu' " la zapada.

Link către comentariu

Sincer, Dusterul nu a sughitat pe nicaieri, a fost una din optiunile mele ca proiect de offroad, am renuntat pentru ca Touaregul ... a fost mult mai ieftin :).

 

F712A5A8-2B2B-4D41-B54B-CD6367BE46D0.jpeg
 

Cam asa a iesit vopseaua :)

si un cadru facut de fie-mea

 

E3FFC8B1-8A80-4FDB-8D5C-0573DBE5F752.jpeg

BA953F6D-9757-4A2B-BD8A-1B570993F5D1.jpeg

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

"si un cadru facut de fie-mea"

 

fotografic, adica...

pentru cateva secunde mi s-a blocat creierul si nu stiam ce cadru (portabagaj, motor, whatever?) a facut fiica ta pentru touareg :lol:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai bag aici niste poze din excursie, intre timp am hotarit sa dau jos pe moment barele transversale OE (daaaaa, linisteeeee) si sa incerc cu niste bare longitudinale dedicate din Al (lei 370), pe negru sa para mai rugged. Masina a mers bine la vale, la Ploiesti aveam consum care incepe cu 7, am ajuns cu 10 acasa dupa A3, nu mi-a mai facut faza cu nivelul de ulei, s-o fi stricat atingerea :)

 

20200102_120020.jpg

20200102_133222.jpg

20200102_133238.jpg

20200102_143703.jpg

20200102_143729.jpg

Link către comentariu

No .. s-o putut bine :Driver:

Ii sta bine in zapada

Si mai important , stai ca boierul in dinozaur , ceea ce nu se poate spune despre confortul in marca autohtona

 

Link către comentariu

Ce este, este, se vede soiul bun :)) desi la viteze de autostrada are si un iz de utilaj ... de la cilindrul in plus, sau in minus, depinde cum privesti.

Ce mai e stringent de facut:

- yala de la sofer;

- contactul de la capota;

- sa vad de ce nu merge alarma de fabrica;

- am un sac de piele nou si schimbator de A6, sa vad daca le pun;

- barele;

- curatenia;

- tipsurile de Q7 (pe drum din China);

- motorasul de oglinda dreapta (l-am gasit mai ieftin in Lituania, dar nu foarte ieftin, cam 370 de lei fata de circa 500 la reprezentanta).

Long term:

- al doilea rind de roti cu cauciucuri mai mari;

- distantiere (am gasit in DE si de 40 de mm);

- un HU cu Android decent? Asta pe care l-am gasit pe masina face figuri, citeodata nu porneste,  WIFI si BT merg cind vor ele, ecranul nu face touch linga rama de jos

Samd, am de treaba. A si am uitat, cind am ajuns in Bucuresti, mi s-a ars becul de faza scurta de pe dreapta ... tocmai ma pregatisem cu niste Philips d-alea superluminice ...

Link către comentariu

Frumos arata pe zapada, si o masina excelenta la preturile la care s-a ajuns. Avand in vedere ca ai lupe, eu m-as uita la cei de la leditup.ro de niste leduri dedicate. 

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri. Din pacate in Europa nu exista leduri aftermarket care sa fie legale in iluminatul exterior la circulatia pe drumurile publice. Raportat la nevoi, orice investitie mai mare decit becuri de putere marita (legale) este exclusa.

Link către comentariu

Vad ca te plangi de portbagaj...

Cand l-am pus pe al meu aveam un fluierat pe la 40 km/h, nu se auzea nimic nici mai sus, nici mai jos. Am stat si m-am invartit o gramada pe langa el pana mi-am dat seama ca problema erau chederele alea de cauciuc de deasupra, se stransesera de la soare si aveau la capete spatiu. Dupa ce am vazut ca e 40 e bucata (si la Thule nu am gasit) m-am apucat si le-am incalzit in apa fiarta si am tras de ele pana s-au lungit si au acoperit golurile. Dupa aia a fost liniste, la toate vitezele.

Vezi sa nu ai vreo usita labartata, ceva care nu sta normal si mai ales sa fie perfect in pozitia de repaos.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!