Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am asteptat sa mi se aseze putin lucrurile,  nerabdare multa pt modelul asta :)

Ce imi place:

- linia putin coborata spre spate, masina imi  pare mai dinamica

- in sfarsit scaune cu memorie si bonus, nu sunt de piele, well done

- bara fata pe varianta normala de design, nu atat de mult cea gte datorita fagurilor prea mari pt gustul meu

- cum arata linia generala a bordului

- faptul ca au pus warningul pt blind spot pe carcasa oglinzii retrovizoare si au renuntat la becul ala de pe oglinda care era prea mic

- ca r-line pare sa aiba evacuare vizibila nu fake (desi nu sunt inca convins, imaginile sunt destul departate de masina ca sa fiu sigur)

- schimbatorul manual e mult mai scund si cursa mai scurta, e ceva ce mie imi displace mult la G7 (ca e inalt si cursa e lunga)

Ce nu imi place:

- coada de la faruri

- batul de la capota e clar un bummer

- suportul de pahare fara capac

Ce nu-s convins inca:

- instrumentarul digital impreuna cu media; daca arata si se simte bine la mana. Din poze/video imi pare ca poate fi si ok si naspa

- fetele de usi par ok dar manerul cam ieftin, la fel, ramane sa ma conving live

- curios de cum va influenta costurile echiparile standard (gen led in standard)

- curios de cum va influenta costurile faptul ca va fi mult hardware ascuns pe masina

- cat de util va fi conexiunea cu mediul inconjurator ( o chestie f faina pt viitor dar nu imi dau seama cat de practica va fi in urmatorii 5 ani)

- curios de cat va influenta pretul cutiei automate acum ca include si mild-hybrid ( nici inainte nu era ieftina)

Una peste alta, prima mea impresie e bunicica :)

Am creat si un topic pentru versus, inerent comparatiile se creeaza si zic sa nu poluam aici.

https://vwforum.ro/topic/136157-golf-8-vs-concurenta/?tab=comments#comment-3012390

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92 depinde prin ce intelegi full la ce ai scris mai sus.

De ex la ei sistemul ACC este contra cost, plus alte dotari care le vei vrea oricum pe masina, drept urmare pretul va sari de 20k.

Si la final ... nu cred ca mai este o masina ieftina. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G8 e... interesant, dar cu siguranta nu e pe gustul meu la design. In rest, sa mai asteptam sa vedere exact cifre, optionale si... preturi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a placut mult la 7 ca au integrat displayul frumos in bord, si nu au infipt o tableta ca restul....dar acuma la 8, au infipt-o si ei.

aduce mult cu bordul de mk2, binenteles, mult mai frumos, digital, finut, dar asa cum sunt dispuse toate in partea de sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 changed the title to Primele impresii despre GOLF VIII

Eu am impresia ca masina asta se vede in oglinda retrovizoare a ceva chinezarie ieftina... cand apare un R cu U-shape in faruri ai zburat de pe asfalt. Nu este ''badass" pe asfalt acest design al barii centrale care se uneste cu capota... damn ugly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa zic e ca ma bucur ca am luat 7 la sfarsit de serie. Nu as da 7-le pe 8 nici daca mi-ar da ei diferenta. A disparut orice aer retro al interiorului care definea Golf-ul pana acum, inclusiv maciulia schimbatorului rotunda. E primul Golf cu maciulia de schimbator manual patrata. A disparut orice accent de crom de la volan ( asta in toata gama, volanul mi se pare mai nasol ca cel anterior ). Trecand peste cost cutting, design-ul interior chiar lasa de dorit, bordul in partea pasagerului e plastic complet, fara nici un fel de ornament, e pur si simplu trist. Cat despe ecrane, vad monitoare in fata toata ziua la lucru. Cand ma sui in masina, ma astept la altceva, sa-mi mai odihnesc si eu mintea, sa apas pe niste butoane fizice, sa vad ca ceva se misca, nu tot pixeli. Sa vezi cautat frenetic prin meniuri in timp ce conduci si ti-e cald / rece sau sufla prea tare clima.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte faina cheia.

Dar ciudat, dupa ce ai mascat butucul pe 6 si pe 7, tocmai acuma sa il lasi la vedere cand ai Kessy, cand o poti deschide si cu telefonul....?

key.png

 

key2.png

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele zvonuri spun ca o sa fie un 1.5TDI, ce imparte piese cu 1.5TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mandelu said:

eu sper ca acel sistem mild-hybrid sa dea ceva putere cand ai nevoie, pentru ca 150cp in 2020 e cam putin, mai ales ca urmatorul e abia gti-ul care probabil va sari de 250cp. nu stiu de ce au lasat ecartul asta imens. probabil ca sa iei gte.

Aparent o sa fie un alt PHEV, de 200 de cai, intre 1.5 TSI si GTE (245cp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu de phev de 204cp, eu ma refeream cu propulsie clasica. desi acum cu mild-hybrid, cred ca nu se mai poate vorbi de propulsie 100% clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinda nu a observat-o nimeni ?? Muahhhh.. :))

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un amanunt interesant este faptul ca pentru varianta plug-in hybrid/GTE, Golf 8 va folosi motorul 1.4 TSI in loc de 1.5 TSI.

Totodata, se pare ca poti cumpara un Golf 8 cu o echipare mai slaba si ulterior poti plati sa ti se faca upgrade, acesta constand doar intr-un nou software. Cumva, hardware-ul e acelasi pentru toate masinile.

Detaliile aici: 

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi 1.4 TSI e si pe Passat GTE, deci era de asteptat. 

Eu nu cred ca tot hardware-ul va fi acelasi indiferent de ..orice. Vor fi mai mult ca sigur situatii si situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E putin stupid sa credem ca cel mai ieftin Golf Trendline o sa vina cu senzori de Park Assist, Blind Spot, radar de ACC, camera de Lane Assist, camera reverse, HUD si ca vor fi toate inactive... Probabil ca pe ce are masina deja din fabrica se pot activa lucruri care se folosesc de ele, gen Traffic Sign Recognition care foloseste camera de Lane Assist, ACC care foloseste radarul de Front Assist etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa au si dat ca exemplu: ACC, dynamic light assist, traffic sign,  navigation etc. in principiu chestii de software. oricum, ca principiu e bine gandita ideea. ciudat ca pun la gte motor de 1.4 dar probabil tine costurile mai jos. ma intreb cat va fi in plus un gte. ca daca se duce spre id3, au dat chix cu el. la id3 ai 10k euro discount in romania, la un hybrid mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai actualul GTE pleaca de la 37.000 de euro si nu cred ca modelul nou lansat o sa fie mai ieftin deci... ID 3-ul este mai ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, egolf pleaca de la 33k, golf gte de la 37. cam straniu. probabil pentru ca gte e un fel de masina sport dar hibrida. si cum g8 probabil va creste preturile....slabe sanse sa ma bag la un gte, fie si ala de 204cp. mai vedem. pe 11 noiembrie se prezinta noua octavia. si la inceputul 2020 noul leon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pariu ca nu o sa plece de la 33k golful ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal fata nu imi place!

Imi place interiorul, spatele si ...cheia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele sunt poze. la arteon sunt mai mari cumva farurile ?

daca lansau un golf 8 asemanator cu variantele anterioare... discutam despre ce naspa era 

acum ca au lansat ceva inovator fata de ce a fost ... suntem carcotasi

Don't shoot me ?

 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.news1.news/2019/10/golf-8-new-and-old-compared.html

speram ca au mai marit un pic portbagajul, deja alte marci au 400+ la portbagaj de hatchback.

 

Template	          Length	 Width     	Height       	Step     	Trunk
Volkswagen Golf 7	4.258 mm	1,790 mm	1,492 mm	2,620 mm	380 l
Volkswagen Golf 8	4,284 mm	1,789 mm	1,456 mm	2.636 mm	380 l

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/25/2019 at 7:27 PM, clau_j17 said:

la pariu ca nu o sa plece de la 33k golful ?

A spus ca eGolf pleaca de la 33k...esti inca sigur ca vrei sa pui asemenea pariu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!