Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

On 4/27/2020 at 8:11 PM, IRONICK said:

VW nu a avut niciodata un cap de schimbator 'frumos', a trantit un cap in forma de bila si gata. 

Asemănarea cu o minge de Golf este ceva simbolic, daca nu te ai prins.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi

Sunt constient de faptul ca nu a fost cu intentie , dar filmul postat de @mandelu  incalca inca din forma de "Thumbnail" una din regulile de baza  :

"Nu sunt acceptate discuțiile privind orice tip de activitate ilegală sau imorală, postarea fișierelor video, a imaginilor, a link-urilor sau adreselor web unde sunt găzduite fișiere sau relatări despre încălcări ale legislației. În particular, orice mențiune despre viteze care depășesc limita maximă legală de viteză, conform legislației române, va fi ștearsă iar inițiatorul sancționat."

Filmul a stat la baza discutiilor ce au urmat asa ca va rog sa nu intretinem o discutie legata de viteze care depasesc limita legala. 

Va multumesc pentru intelegere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar sa discutam la modul ipotetic de viteze pe care le-am putea atinge daca, din nou, ipotetic am vizita Germania nu e voie? Sau trebuie sa ne mutam pe vwforum.de ca sa purtam discutiile alea? Hai ca e chiar nostim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94

Puteai sa stergi doar partea cu vitezele ilegale (care oricum erau filmate in Germania ....), dar ai sters totul. A ajuns impotriva regulilor sa se discute si despre primele 2 trepte de viteza si de mersul in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de tara sau locul unde a fost facut , incalca legile din tara in care ne aflam ,conform regulamentului acestui forum este interzis. Nu avem ce dezbate aici !  Regulile sunt facute sa fie urmate. 

In consecinta orice post care contine un paragraf care incalca unul din paragrafele regulamentului , nu este considerat valid .  Sa nu uitam -> " Responsabilitatea pentru mesajele/conținutul postat aparține în totalitate autorilor"

Va rog sa recititi regulamentul acestui forum  https://vwforum.ro/guidelines/ 

Aici terminam discutiile de Off Topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmul a disparut si el pentru incalcarea regulamentului , conform litera de lege.   Urmatoarele abateri nu vor fi atentionate politicos cum au fost mai sus , nici macar avertisment . Se va aplica regulamentul . 

Am mai zis odata sus  :

END OFF TOPIC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful VIII este foarte dragut si baga foarte mare viteza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si la viteza foarte mare - desigur, ma refer la viteze sub 130km/h, ca sa nu fie nicio confuzie - nu se aude vantul mai deloc, plus ca nici motorul nu sta foarte turat, ca are rapoarte lungi :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca baga foarte mare viteza, pana la urma chiar e irelevant :) 

Atuurile sau minusurile masinii nu stau in viteza maxima afterall.

Mie unul imi place cum arata... ok, nu e o Alfa 8C, sau 250 GTO, but still. 

Sunt curios daca vor mentine un Alltrack, si la acest model, care ar putea fi o chestie interesanta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la exterior nu e o tragedie, nici un Golf nu a fost uauu! (desi la rece imi place mai mult G7). Golf nu a fost niciodata un etalon de frumusete, deci..nimic nou aici. 

Eu vad potentiale probleme la interior legate de ergonomie (desi unora s-ar putea sa le placa foarte mult..) si de asemenea senzatia de scadere in calitate a materialelor fata de G7 (care scadere merge mana in mana si cu cresterea preturior). Cine spune ca s-au adaugat foarte mute optiuni - ok, s-au adaugat, dat multa lume totusi nu le considera de nelipsit (inclusiv eu de ex). 

Sincer in acest moment astept si eu sa vad Alltrack-ul si mai ales ce motorizare benzina va avea, plus R-ul evident. Dar la acest moment, pare ca Passat ar fi upgrade-ul necesar pentru a mentine (cel putin) calitatea de la G7. Sau trecere la Skoda Superb / noua Skoda Octavia (care momentan mi se pare cea mai ok dintre VAG-urile noi G8/Leon/Octavia).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77   se pare ca va exista un alltrack , nimic oficial inca doar poze  "teaser" pentru pasionati : 

398400448_Golf8Alltrack.thumb.jpg.64ba04aebe8bafb5e098abc4819fd88a.jpg

Personal zic ca arata bine in exterior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca incepand cu noul G8, VW a inceput sa marseze mai mult pe partea tehnologica, inovatie, viitor, etc. Skoda a cam luat locul VW la calitate ( dpmdv ), iar Seat a ramas sportivul ( si prin CUPRA ) grupului. Audi e oricum in alta liga, mai ales cea a pretului :)

Avand in vedere piata, si eu as fi interesat de un viitor benzinar in range-ul 200-250cp, automat, dar obligatoriu 4x4. Pana acum optiunile ( mai puternice ) erau cam putine, si te obligau doar spre Passat/Superb.

@Doomy , am postat in acelasi timp :) Da, chiar arata bine/interesant! Ms de info.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem si realitatea, ca asa si G8 arata mult mai bine in randari pana sa apara :)  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minute în urmă, acidone77 a scris:

Mie mi se pare ca incepand cu noul G8, VW a inceput sa marseze mai mult pe partea tehnologica, inovatie, viitor, etc. Skoda a cam luat locul VW la calitate ( dpmdv ), iar Seat a ramas sportivul ( si prin CUPRA ) grupului. Audi e oricum in alta liga, mai ales cea a pretului :)

Avand in vedere piata, si eu as fi interesat de un viitor benzinar in range-ul 200-250cp, automat, dar obligatoriu 4x4. Pana acum optiunile ( mai puternice ) erau cam putine, si te obligau doar spre Passat/Superb.

@Doomy , am postat in acelasi timp :) Da, chiar arata bine/interesant! Ms de info.

Conform Carmagazine cica exista in plan un Golf R+, un hibrid de performanta , ceva de genul 400cp. Sa ne apucam de pus bani deoparte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvancc VW va trebui sa-si mentina cumva "suprematia" in grup, peste Skoda si Seat. De aia incepe sa bage R ca varfuri, incet incet pe toata gama... Tiguan R, T-Roc R, pana si Touareg R...

+300/400cp e deja... prea mult pentru un utilizator "normal". Cu siguranta un asemenea G8 R se va adresa doar pasionatilor adevarati, si cu siguranta va avea un mega pret, pe masura calusarilor de sub capota :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut video acesta si m-a pus pe ganduri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste tot reduceri de costuri in schimb la fiecare " nou " model mariri de pret .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant este ca mare parte din minusurile prezentate in clip nu sunt prezente pe noua Octavia. Octavia are amortizor la capota, are capac la suport de pahare, nu are piano black pe instrumentarul de bord, samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea vorbeste de cresteri de preturi si taieri de costuri si eram curios sa vad cat sunt de mari acele cresteri si care sunt diferentele dintre Golf 7 si 8, pe hartie, asa ca am verificat.

Am comparat 2 modele echivalente, adica Golf 7 Comfortline si Golf 8 Life, ambele 1.5 TSI, 130 cp, manual. Si avem asa:

1. Golf 7 Comfortline 1.5 TSI ACT OPF 96 (130)  Manuala, 6 trepte,      20.136,00 euro (pret cu TVA)

2. Noul Golf 8 Life       1.5 TSI ACT 96 (130)          Manuala, 6 trepte,      20.303,00 euro (pret cu TVA)

Deci o crestere de pret. Nu imensa dar na... e mai mare! Bun! Sa vedem daca primim ceva pentru acesti bani in plus. Nu o sa trec toate dotarile masinilor ci doar cele care difera de la un model la celalalt fara tapiterii sau culoarea insert-urilor din bord.

 

Golf-ul 8 are in plus fata de 7 urmatoarele(in ordinea din lista de preturi nu a importantei):

- eleron spate in culoarea caroseriei

- Iluminare ambientala 10 culori

- Lane Assist - asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie

- Park Pilot avertizare acustica si vizuala pentru obstacole fata/spate

- Air Care Climatronic cu filtru alergen (2 zone, cel cu 3 este optional)

- Car2X

- control automat al luminilor cu lumini de drum permanente LED si iluminare in dreptul portierelor fata

- Keyless Start, fara Safelock

- reglare dinamica a distantei de iluminare a farurilor

- App-Connect

- Digital Cockpit multicolor

- interfata Bluetooth pentru telefonie mobila cu functie de incarcare inductiva

- Radio Composition cu diagonala de 20,3 cm (Golf-ul 7 avea standard Composition Colour cu diagonala de 16,5 cm)

- Security & Service (nu stiu ce e dar la Golf 7 nu era standard)

- We Connect Plus - 1 an gratuit (Golf-ul 7 venea cu 36 de luni dar doar la Highline)

- roata de rezerva de uz temporar (18")

- faruri LED ; reglare automata a distantei de iluminare

- manere usi exterioare iluminate

- Welcome light - iluminare exterioara

- teoretic nu are ce cauta aici, pentru ca noi comparam doua masini manuale, dar padelele pentru cutia DSG sunt standard la Golf 8 si erau optionale la Golf 7

 

Golf-ul 7 are in plus fata de 8 urmatoarele(in ordinea din lista de preturi nu a importantei):

 - torpedou cu sistem de racire

 

Daca aceste dotari extra merita diferenta de pret dintre cele doua modele si daca acestea compenseaza lipsa amortizoarelor de la capota si a capacului de la suportul de pahare... ramane la latitudinea fiecaruia. Eu doar am vrut sa le expun pe toate pentru a face o comparatie cat de cat corecta.

Datele au fost luate din fisele de pret atasate pentru cine este curios.

01-lista-de-pret-noul-golf.pdf lista-de-pret-golf.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut si eu timp azi sa vad G8. Am gasit un style cu de toate la pbn, culoare moonstone grey uni; frumoasa culoarea. Partea frontala mi s-a parut urata, precum banuiam. Spatele e fain, mai sculpturat ca inainte. Din lateral e golf, nici fain nici naspa. Inauntru mi-a placut designul general, mai complicat ca linii fata de generatiile anterioare. Mi se pare ca le-a iesit. Tableta si plasticul inconjurator ok. Fetele de usi ok, se putea mai bine. Build quality cam ca la G7. Ce mi-a placut mult e ca au inaltat consola centrala. Mi se pare mult mai fain asa.

Scaunele erau ergoactive electrice cu memorie. Ele ca scaune erau faine dar as fi vrut mai mult suport in zona superioara (eu am 1.91). Erau practic ca ale mele ergoactive de pe G7 ca si feeling si suport lateral. Dar mai faine pt ca alcantara.  Pozitia la volan mai buna ca la mine. Unghiul mai bun, genunchiul mai relaxat in pozitie identica a mainilor pe volan. Pt ca memorie probabil, aveau si easy out, scaunul se dadea inapoi cand deschideai portiera. Nu am remarcat easy in, nu am avut curiozitatea sa intru inapoi ?

In spate obisnuitul spatiu, vizibilitate, materiale mai slabe ca in fata dar ok. In portbagaj aproape acelasi design si functionalitati.

Per total mi-a lasat o impresie buna desi cam prea familiara. Dar hei, asa au fost toate generatiile de golf probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave Felicitari si multumim pentru prima compartie documentata și obiectiva expusa aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa stau lucrurile:

IMG_20200522_100809_copy_1536x2048.jpg

IMG_20200522_100810_copy_1536x2048.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combinatia de ecrane cu scaunele cu tapiterie ieftina si textura ciudata e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!