Jump to content

Golf 7R Deep Black Pearl


catalinmiti

Postare recomandată

Verifica culoarea lui. Desfaci surubul de umplere si tragi pe acolo (furtun plus seringa sau ceva mai lung, un soricel de plastic sters pe servetel).

 

Ai topic de ulei haldex, unde colegii au poze cu ulei uzat vs ulei nou, unul langa altul.

Modificat de deenman
Link către comentariu

@robi_zet din pacate nici calitatea pozei nu ma ajuta. La o calitate mai buna a pozei par urme fine de metal zgariat de imbus. 
@deenman ideea ta este excelenta si iti multumesc. Maine dupa pranz fac si asta. Desi nu am mari sperante sa ma edific. In ideea in care si un ulei nou ar mai spala mizerie si s-ar incarca rapid. Maine fac asta, macar sa imi fac o idee

Link către comentariu

alea nu par a fi suruburi desfacute recent.

decat service "recomandat" mai bine unul in care sa poti vedea ce iti fac la masina. 

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Ai dreptate, deocamdata doar la dealer VW trebuie sa fac lucrarile, am expus mai sus motivele. Am fost si eu credul, ce sa mai zic. Totusi maine desfac si vad culoarea uleiului

Link către comentariu

La mine, la 40k nu se vedea nici o diferenta intre uleiuri.

De ce ai ales sa nu schimbi suruburile? Nu costa mai nimic si erai sigur ca lucrarea s-a facut  conform recomandarilor VW?

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu

Pfff, demoralizanta afirmatie. Pai asa au zis de acolo, ca nu trebuie schimbate, iti dai seama ca nu contau cativa lei fata de pretul total. Pentru ca am mers pe incredere 100% , si se pare ca am gresit

Link către comentariu

@dydu_kuf este fix acelasi haldex montat pe VW, cu acelasi interval de schimb ulei.

 

Priveste la minutul 5:10 diferenta intre uleiuri:

 

 

Link către comentariu

Ia ulei, comanda si filtrul sau curata-l la un service unde poti asista la operatiune, asa vei putea dormi linistit.

Desi masina sotiei are doar 43k km, am optat sa cumpar piese OEM si sa le schimb singur. In caz de culanta, tot vor incerca sa se „eschiveze“, asta e politica. Prefer sa fac reviziile conform recomandarilor si cu piesele VW, dar banii de manopera sa-i las, in caz de... „culanta“.

@deenman eu vorbit din experienta personala.

 

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu

Maine scot o proba de ulei si va cer iara parerile :))  Normal, teoretic, se schimba la 3 ani. Conform istoricului, a fost schimbat acum doi ani, deci nu este super critic schimbul. In functie de ce gasesc maine hotaram ce fac mai departe.

@dydu_kuf Pe generatia a 5-a de Haldex nu mai exista filtru de ulei

Link către comentariu

Gen 5 am si eu. Vazusem postul lui CZR, de aici remarca cu sita/filtrul.

Link către comentariu

@catalinmiti Intr-adevar par ca nu sunt deschise recent , ingrijorator faptul ca sunt ruginite si saibele de etansare. 

Sfat util : nu deschide busonul de umplere de la haldex !  Daca vei pierde si 10 mll de lichid pot sa fie consecinte de uzura a solenoidei ( nu imediate dar in timp)   , cantitatea de fluid din interior este fixa , de aceea VW produce recipientele de 850mll.......si nu de 1 Litru....   Poti sa il deschizi daca esti pregatit si echipat sa completezi diferenta care se scurge  . Orice verificare a lichidului se face la "cald" si cu masina perfect plana ! 

In pozele tale de mai sus ai prins partea de Haldex , adica aceasta : 

9088565_Haldexmk7.jpg.5cc8e053efa5c816c2d1646b7174a7ad.jpg

 

Verifica te rog si scurgerile de la unitatea de diferential din spatele unitatii Haldex , daca prezinta urme de lichid scurs sau desfacute recent  ,  adica aceasta : 

1138161386_DiferentialSpate7.thumb.jpg.48021c4cb659dc4918c1879451edf87e.jpg

Mecanicii din ziua de azi mai confunda Haldexul cu Diferentialul si schimba lichidele "din gresala"  in partea care nu trebuie..... 

Link către comentariu

Asculta ce zice Cezar, ca este mai pasionat decat oricare de pe forum, si a citit mult si stie toate problemele si punctele slabe. 

Daca ti-au facut schimbul de ulei, nu ti-a ramas nimic? nu ti-au dat nimic inapoi? eu am fost la o reprezentanta si nu aveau camere, mi-au lasat toate piesele schimbate in portbagaj intr-o cutie, inclusiv cutiile de ulei goale, busoanele, saibele, tot.

 

Sorbul pompei se curata 100%, se da jos si se curata bine.

20190323_143718.jpg.b1aa46c1b7f0bf79bcc7669f3647db95.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

@Doomy multumesc pentru sfaturi, sincer mi s-au parut si acele suruburi la fel de nedesfacute. Ciudat era ca bara antiruliu care trece prin zona era putin uleioasa pe centru ( ar putea fi si ceara de cand am dat pe burta masinii). Maine ma uit atent sa vad daca nu cumva au fost desfacute suruburile de la diferential ( am mai gasit si eu astfel de greseli pe net). Totusi ma gandeam sa inclin masina pe lateral putin cu cricul, astfel incat sa nu curga nimic, si ceea ce trag cu seringa sa bag apoi la loc, oricum nu as trage mai mult de 5-10ml, si cand desfac surubul, daca vad tendinta de curgere, il strang repede astfel incat sa nu pierd mai mult de cativa ml. Totusi nu cred ca este facut atat de milimetric acolo....imi pare rau ca nu am acces la instructiunile de service, pt ca pe unele forumuri ziceau ceva ca trebuie si amorsata pompa si apoi refacut nivelul.

@deenman Tot de la acel dealer au zis ca ei nu se baga sa dea pompa jos ca in cazul unei probleme ulterioare vor intra ei la probleme ca au desfacut si acolo si nu era prins in procedura de revizie a uleiului. Totodata as merge si la un service la care sa fac operatiunea completa, cu tot cu spalat de filtru pe riscul meu ulterior. Din statistica celor de pe forumuri- si chiar am sapat nu in toate cazurile exista acea depunere pe sita. Dar macar o data as desface, pt a vedea ce este acolo....am gresit-o rau cu abordarea reviziei Haldex-ului.

Link către comentariu

Revin cu update-uri. Am verificat atent daca a fost umblat la dopurile de la diferential si bag mana in foc ca nu a fost. Este oxid care le-a sigilat. Acum apare partea interesanta, azi am vazut alta imagine acolo. Se pare ca de la distanta arata ca si cum s-ar fi curs ceva de acolo, dar azi parca este mai intunecat decat ieri. Monitorizez si vad daca nu cumva pun alt surub de umplere, cu saiba noua de cupru. Am scos si putin lichid si pare proaspat. Am pus si intins putin ulei de pe furtunel in zona dopului si am spalat. Zero urme lasate de ulei. Ca si concluzie incep sa cred ca s-a schimbat, si dopul pierde ff putin. Il voi monitoriza si inlocui. Voi ce ziceti? 

C0ABB590-6601-4F99-8CB9-5C4513D5033D.jpeg

68E89F5A-CEB0-457B-AA41-3F3E396EFDE5.jpeg

370F6CDE-19D0-4275-9E98-671A874D919F.jpeg

1E660998-3989-4D39-8062-A9B9BD4A7FC1.jpeg

FE2759C5-41EB-4FF4-BF3A-349F6BF53BD3.jpeg

B36C1171-C801-434D-B256-F1A360297F34.jpeg

Link către comentariu

Daca te uiti la minutul 13:30 o sa vezi ca da acolo cu brake fluid cleaner sa curete si sa vada daca sunt scurgeri. Dupa cum arata lichidul pare sa fie schimbat. 

Link către comentariu

Asa presupun si eu, mai ales ca dopul parca are tendinte sa piarda.mai verific maine

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Cum tot vine iarna, am zis ca nu ar strica o funie de remorcare, si am gasit-o pe aceasta, cu cod de Audi, pentru o masa de 4000kg

E8EFF9EE-8285-46B1-8651-0D11433E45A1.jpeg

B9E04F69-75C0-40EA-A4ED-D1A7888D763E.jpeg

Si am luat si o husa originala pt cheie, sa vad cum ma voi intelege cu ea. Din pacate acopera ornamentul cu .:R de pe partea metalica

E052B1F8-0732-4876-BAE8-7F9921E2CF89.jpeg

307CD288-97A5-4F82-BBCA-F1E070883337.jpeg

D6BE0721-7884-4966-84BD-0CDB62E5DF6F.jpeg

Si in ultimul rand, am fost putin nemultumit de cum se ridica de greu hayonul, in ultima parte a cursei. Avand telescoapele din fabrica, am zis ca in cativa ani pe care le au, deja imbatransesc si nu mai au aceeasi forta. Am cumparat telescoape noi, Stabilus, insa si acestea se comporta identic :(  

Link către comentariu

Telescoapele le-ai luat dupa seria de sasiu ? Cati N suporta ?  

Si eu am aceeasi problema.

Link către comentariu

Da, dupa seria de sasiu. Desi nu cred ca pt golf 5 hatchback, sunt mai multe variante. Ma uit maine pe lumina si iti zic. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

Am mai luat niste jucarii de plictiseala. Foliile le montez intr-o zi calda, in care am si timp, sa nu lucrez contratimp. Busonul vechi are ceva pierderi, gaseam antigel contensat pe exteriorul sau. Am luat unul de Porsche insa se strange suspect de usor( mai multi au remarcat asta, insa fara a avea pierderi de lichid). 

A28F1618-8092-4D02-A244-F786DDFF4475.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am profitat de perioada mai linistita a celor care reconditioneaza jante, asa ca le-am refacut si eu pe cele de vara, Cadiz, pe 19 inch.  Sincer, ma autocunosc ca persoana foarte greu de multumit, dar de aceasta data chiar sunt multumit si fericit. Nu ma asteptam sa iasa atat de bine.

IMG_6426.JPG

IMG_6428.JPG

IMG_6430.JPG

IMG_6431.JPG

Stiu ca nu sunt niste jante frumoase, deosebite, insa imi place ideea de Stock- OEM...plus ca sunt super rezistente. Inainte de a le reconditiona le-am verificat personal si erau doar putin strambe, incredibil as putea spune pt ce gropi au incasat acum ceva timp

Link către comentariu

Cine-a zis ca nu sunt frumoase? Mie mi se pare ca e unul dintre cele mai frumoase modele de pe generația asta, după celalalt model de jante de R ?

Link către comentariu

Sper sa nu fie considerata reclama, la Top Wheels am fost, mi-a placut mult transparenta lor. Adica la predarea rotilor mi-au pus fiecare roata pe masina de echilibrat si le-au invartit, sa vad daca sunt strambe jantele. Ei afirma ca nu pot aplica bine diamond cut pe jante strambe. La ridicarea rotilor, mi-au invartit iara rotile pt a vedea ca le-au indreptat. Eu am ales aceasta perioada in care sunt mai liberi, dupa ce am citit prin review-uri ca anumiti clienti s-au plans ca au fost repeziti din cauza ca erau foarte aglomerati.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si gata, am si montat rotile, si am aplicat un gel pe cauciucuri. Sunt foarte incantat de cum arata. 

68970986-C8A3-44F1-A8B1-315DFD6E1CBB.jpeg

6D888FAC-ECC1-4D25-BD94-30629E620A50.jpeg

E7E0A28E-0804-4F3D-9665-1A04E0953BAD.jpeg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!