Jump to content

Golf 7R Deep Black Pearl


catalinmiti

Postare recomandată

Se infig in gaurile din lonjeroane.

Pentru cei care vor sa tina masina pe capre, ai nevoie de doua puncte de ridicare.

Se mai gasesc si universale din doua piese, cauciuc si plastic.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu

Inainte de asta era, adica din fabrica este, clasic, ca si la Golf 5. Pe muchia dintre prag si podea

Link către comentariu

Dupa aproximativ 1500km cu masina incerc sa imi exprim o parere comparativa in principal cu fosta masina, Mk5 GTI, pe care am avut-o de peste 7 ani. In general sunt foarte multumit si incantat de Mk 7R, pe care il voi intretine cat mai bine posibil si de care sigur ma voi atasa foarte mult.

Plusuri: - in mare parte datorate evolutiei: - stabilitate  ( totusi este primul 4motion pe care il am), 

                                                                          - insonorizare - clar peste mk5, pe care il antifonasem complet- podea, plafon,usi, portbagaj

                                                                          - multe dotari noi pt mine: DCC, keyless

Minusuri:- aici sunt chestii pe care eu le simt ca mici minusuri, dar pe care altii s-ar putea sa nu le simta la fel...

- spatiul interior lateral mi se pare putin mai mic decat in Golf 5

- buzunarele din usi imi par foarte inguste spre spate, mereu lovesc in partea de sus cu ceasul ( unora le-ar parea rau de masina, altora de ceas :) )

- scaunul, dat la minim in jos mi se pare ca ofera totusi o pozitie prea inalta

- parca la manevre de parcare, sau viraje aproape pe loc, raza de viraj este apreciabil mai mare decat la golf 5....nu cred ca este o iluzie

 

Link către comentariu

 

3 hours ago, catalinmiti said:

- spatiul interior lateral mi se pare putin mai mic decat in Golf 5

Nu mi s-a parut (dupa 6 ani cu Golf 5)
 

3 hours ago, catalinmiti said:

- parca la manevre de parcare, sau viraje aproape pe loc, raza de viraj este apreciabil mai mare decat la golf 5....nu cred ca este o iluzie

Pentru ca e 4motion. Pe 7GTI e mult mai mica.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru ca nu mai suportam sa vad logourile de pe etrieri care au inceput sa se stearga- problema des intalnita- am comandat capacele etrierilor de .:R Performance, acestea fiind alta culoare ma fac sa am o sansa in plus fata de capacele stock, negre

47F9A67F-6AD0-4701-8D3F-8982DC622137.jpeg

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu

Si azi am montat noile anvelope Continental TS860 R17 pe jantele noi de iarna. 

9D52BD09-FB88-43A7-922D-DAB4AF1C07B5.jpeg

Link către comentariu

O sa dea foarte bine ornamentele argintii cu noile jante de iarna :icon_thumleft:.

Chiar m-am uitat si eu ieri sub masina pentru suportii de cric, dar se pare ca la mine nu am punctul de montaj pentru ei. Totodata, am observat ca la a mea am deja scuturile laterale prezente. Lipseste doar completarea celui din fata, care vine peste traseul de evacuare...

P.S: Cu ornamentele vechi de la etriere ce planuri ai? :D 

Link către comentariu

Pai suportii de cric pentru fata sunt sub scuturile lungi, laterale. trebuie demontate pt a vedea ce si cum. 
Cu ornamentele de etrieri nu m-am gandit, nu cred ca am ce sa mai fac, tu nu ai deloc? Sau vrei sa faci ceva creativ cu ele? :))

Link către comentariu

Nu pentru mine, desi mi-ar fi placut sa gasesc ceva asemanator pentru etrierele spate :)).

Vorbeam zilele trecute cu @ShadoWzZ. Poate rezolvati :).

Link către comentariu

Okay. Pai vor trebui reconditionate. Ti le dau, nu cred ca imi sunt utile prea curand

Link către comentariu

Saptamana viitoare am programat masina la o revizie mai mare la VW in Pitesti: schimb ulei DSG, bujii, filtre, lichid de frana si ulei haldex unde inca nu reusesc sa ii conving sa demonteze si pompa, pt a ii spala sita de pe ea. Daca mai aveti idei cu ce ar trebui revizuit, le trec pe lista :)

Link către comentariu

Uleiurile la diferentialele fata si spate , nu strica sa le schimbi . Probabil cei de la vw o sa iti spuna ca acelea nu se schimba ...  dar poti sa insisti. :) 

 

Link către comentariu

Masina are 4 ani si ceva si 55k km, am uitat cred sa mentionez. Asta as face eu singur acasa la vara, sa ma mai murdaresc si eu pe maini, dar am notat-o, sa stii...si iti multumesc. Cumva in imaginatia mea optimista este sa lucrez cat mai mult la reprezentante, avand si pana acum toate lucrarile facute numai la reprezentanta in ideea unor viitoare culanze sau recall-uri ulterioare...sau poate macar reduceri de client fidel :)

Link către comentariu

Azi am luat masina de la revizia de 60k . Am schimbat uleiul ( Mobil 1 5W30, care este long life - nu il voi tine mai mult de 8-10k km ) filtrele, uleiul si filtrul DSG, lichidul de frana, bujiile, uleiul la Haldex si cam atat, costand 3700lei :) momentan nu am sesizat diferente. 

Link către comentariu

Da, la reprezentanta :) fac asta cu gandul la vreo culanta in caz de epic fail. 

Link către comentariu

Daca nu ti-au curatat si filtrul (sita) de la pompa Haldex atunci e cam degeaba schimbul. Si nu, nu o curata nimeni de capul lui pentru ca procedura lor nu mentioneaza asa ceva. Ai idee daca au facut asta ? Sau le-ai cerut sa faca asta ? Uleiul in sine e ok. Problema este cu acea sita.

3700 RON e mult, da. Dar sunt alte marci unde dai 4100 RON doar pe uleiul din cutie. In primul rand e scump uleiul. N-ai ce sa faci din pacate.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Nu au vrut sa curete sita aceea, degeaba am insistat, chiar platind extra :))

Suma am stiut-o dinainte, nu am fost obligat de nimeni sa o platesc, asa am decis sa am grija de masina si de istoricul ei si mi-am asumat “ consecintele” financiare

Link către comentariu

Azi m-am bagat sub masina sa vad daca sunt semne ale reviziei... se vad urme ca intr-adevar s-a umblat, insa la Haldex am oarecare dubii. Revizia am facut-o la VW in alt oras, unde un cunoscut de incredere imi spune ca a fost de fata cand s-a lucrat si ca au spalat cu spray uleiul si de asta nu este niciun semn. Tot pe mana lui am mers si sa nu schimb suruburile de umplere si golire ale Haldex-ului. Asa arata zona. 

95E546E1-D92A-41C2-8AEF-169BD9E5CF37.jpeg

3C1FEF35-0FAC-46B5-BA38-9EA4E3FAE01A.jpeg

Am mers la cineva de incredere tocmai ca sa dorm linistit ca nu ma inseala, sa nu am indoieli daca au schimbat uleiurile sau nu. Dar se pare ca am gresit? Sau ma grabesc cu afirmatiile? Voi cum ati proceda acum in locul meu?

Link către comentariu

Nu sunt eu foarte priceput, dar la prima vedere, sincer, nu pare sa se fi intervenit recent asupra acelor suruburi.

Link către comentariu

E trecut si uleiul haldex cu denumirea “ Pasta” pe factura si codul corect al uleiului. Apoi este trecuta si operatiunea. Nu am factura acum langa mine. Dar prima data am verificat asta. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!