Jump to content

Golf 7R Deep Black Pearl


catalinmiti

Postare recomandată

Nu-l am, dar am aruncat acum un ochi pe net si am gasit poza. Cred ca este acelasi cod, dar fara litera la spate. Poze cu el din toate unghiurile:

https://bt-cars.pl/dolne/10656-audi-vw-seat-skoda-oslona-pod-silnik-3q0825236-3q0-825-236.html

Colegul cu programul de piese cred ca poate sa confirme daca se potriveste.

 

Modificat de IRONICK
Link către comentariu

Azi am avut timp si de un alt lucru propus imediat dupa cumpararea masinii si discutiile de aici de pe topic:

Operatiunea 4: Demontarea Power Box-ului

A fost ceva rapid, simplu si fara probleme. Se simte o putere mai mica acum, insa sunt eu mult mai linistit, si asa ma simt mai fericit :) 

Cu aceasta ocazie voi face si o curatare a compartimentului motor.

IMG_5829.JPG

Link către comentariu

La benzinare nu stiu cat e de indicata pasla - sunt temperaturi ceva mai mari decat la diesel pe acolo. La G4 tin minte ca nici nu era recomandat (si nu aveau din fabrica) scut intreg, cum au dieselele.

Link către comentariu

Daca cel 'scurt' se monteaza la benzinare, atunci de ce are cele doua gauri de admisie aer (nu-s naca duct, dar pe aproape) pentru cutie? Nu este de ajuns ca nu acopera nimic?

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, abia acum am vazut topicul!

Masina asta ma face sa imi fie dor de un golf, mai ales unul cu muschi, ca al tau ?

Link către comentariu

Multumesc mult! Si mie imi este foarte draga, inca mesteresc sa o fac ca atunci cand a iesit din fabrica

Link către comentariu

Operatiunea 5: Curatarea tipsurilor de la evacuare. Sunt destul de multumit, desi tips-urile nu mai sunt noi, incepe sa plece cromul de pe ele

8098BF8E-979C-4CB6-807E-8A48C81E5C67.jpeg

Link către comentariu

Am incercat mai multe variante: polish metal si carpa... mergea dar dura cred o zi intreaga per teava. Apoi am luat o perie de lustruire pt cupru am inteles, pt bormasna. Are culoare maronie si esre din fire de plastic cred. Din dedeman am gasit, sub 20 de lei. Si cu aceasta perie a mers f bine, si cu si fara polish pe ea iesea la fel. Apoi cu disc de pasla pus pe bormasina si cu polish, dar nu aveau niciun rezultat. La mine se demonteaza tipsurile si am avut mult usurata munca asa

Link către comentariu

Sonax are in oferta un produs special pentru curatarea tipsurilor. Dupa aplicare se lasa sa actioneze, dupa care se sterge pur si simplu cu o carpa. Si atat. Sunt ca noi!

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu

Interesant. Eu sunt fan Sonax dar nu am vazut niciodata mentionat acel produs. Ar fi super util si pt mine si pt alti cititori sa stim o denumire sau cod de produs. Multumim in avans :)

Link către comentariu

Autosol e cel mai bun.

Manual cu carpa sau mecanizat, rezultate f bune.

Nu degeaba se foloseste si in muzee la restaurarea unor chestii.

Link către comentariu

Operatiunea 6: schimbarea butonului de Start-stop. Incepuse sa se cojeasca N-urile de pe el. Plus o rama noua a schimbatorului pe care intamplator o aveam de cativa ani in casa

0041D6AA-1E01-453A-866E-540B11C27FC5.jpeg

A08651A9-E519-46D4-9064-79D37A5DBBC7.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am reusit sa fac doua lucruri: sa ma vad cu @CZR de la care am primit busonul de ulei Racingline, probabil cea mai buna varianta de a nu avea scapari de vapori de ulei in zona busonului si totodata am reusit sa fac si 

Operatiunea 6: demontarea protectiilor de pe burta si aplicarea protectiei anticorozive de la Teroson- o ceara galben-maronie plus montarea de suporti pt cric de Audi A3.

 

9 (1).JPG

9 (2).JPG

Link către comentariu

In cavitati ai mai bagat ceva? Ca-i o ceara speciala si pentru cavitati. Probabil ai facut si asta.

Eu am demontat carenajele sa scot pietricele din ele dupa o jumatate de an, incepusera sa se auda din interior.

Le-am pus la loc cu niste mici garnituri de cauciuc, pentru ca nu sunt perfect prinse.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu

La care cavitati te referi? Am bagat cu teava de la spray, in toate gaurile neacoperite. Nu am scos niciun dop de cauciuc sub care sa bag. Trebuia?

Link către comentariu

Felicitari pt masinuta...este boNba

tapiteria de piele face interiorul mult mai placut si elegant...si usor de curatat (daca aveam textil aveam interiorul aruncat la ce au facut copiii in masina)

Una peste alta, urmaresc topicul si balesc????

brgds

Link către comentariu
13 hours ago, catalinmiti said:

La care cavitati te referi? Am bagat cu teava de la spray, in toate gaurile neacoperite. Nu am scos niciun dop de cauciuc sub care sa bag. Trebuia?

Da, la lonejoroane/praguri/intarituri ma refeream. Daca tot te-ai apucat de protectie, ma gandeam ca este bine sa o faci si la 'interior'.

Presupun ca o sa dai si in spate, nu?

 

Link către comentariu

Sincer mi se par bine lipite dopurile si nu imi vine sa le dezlipesc pt a baga ceara asa in blind, fara o buna documentare. Eu exteriorul am vrut sa il protejez pt a nu se repeta ca la masina anterioara

Link către comentariu

Pai cele din podea, unde-i tabla goala (nu acopera cavitati, ci doar gauri), nu ai de ce sa le scoti. Alea chiar sunt montate inainte de anumite solutii date pe masina in procesul de fabricatie.

Oricum, ai facut un lucru foarte bun. La G7 mi se pare destul de subtire modul de protectie.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu

@Muale nu chiar sub prag, pentru fata se schimba un carenaj si se monteaza un pad de cauciuc in care vine ornamentul cu hexagon pe care poate calca direct circul, iar pt spate se scot doua dopuri rotunde si se monteaza piesele astea lungi de plastic

jackpad-01.jpg

jackpad-02.jpg

Link către comentariu

@ muale...stiu man ce zici, dar daca scapa suc pe piele nu ma doare sufletul sau buzunarul, in 30 de secunde am rezolvat problema...

@catalinmiti...pai si inainte de treburile astea cum se punea cricul?avea un loc predestinat, presupun

brgds

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!