Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

am rezolvat-o! nu se alimenta, de vina era pompa de alimentare, cea din rezervor.

am scos-o, am desfacut-o: avea o valva pe retur blocata. am deblocat-o, am probat-o: mergea!

am montat-o pe masina, am pornit si am lasat-o sa mearga 30 min.

a 2-a zi cand am scos-o din garaj a pornit la cheie. cand am vrut sa plec cu ea insa, a pornit greu la a 2-a cheie si dupa 2-3 min s-a oprit motorul singur. era tot de la pompa: nu se mai auzea ca se amorseaza. am desfacut capacul de sub bancheta din spate, i-am scos mufa cu fire, i-am dat doua castane :Driver: am pus mufa la loc, contactul si si-a revenit.

sunt trei zile de atunci si nu mi-a mai facut probleme, porneste la sfert :(

ce credeti despre asta? trebuie sa schimb pompa de alimentare? nu stiu daca data viitoare mai merge cu castane :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 4 Tdi care nu porneste decat cand vrea el!!!

Preblema este ca nu se mai aprinde ledul de la bujie incandescenta. Dupa mai multe incercari (pun contact , iau contact) se aprinde ledul si atunci porneste.

Salut

Si eu ma confrunt cu acceasi problema ca a lu Florin.

e de la releul de pornire 109 situat sub bord in stg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica merge in gol? Nu se alimenteaza bordul si nu da la automat cand duci cheia in capat? Sau cum?

Se aprind toate becurile in mod normal si pur si simplu invarti cheia in pozitia de pornire fata a se intampla nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta denota probleme in contact sau electromotor dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ei de clapeta... Am dat ture pe langa masina de aseara pana la 2 noaptea.

Am oprit la un magazin si cand sa plec, mai pleaca daca poti.

In prima faza mi s-a parut ca nu functioneaza electromotorul cum trebuie, ca invarte putin motorul si apoi scapa bendixul si se invarte in gol...

Azi eram hotarat sa ma opresc direct in service.

Noroc cu forumul :icon_thumright:

Daca ti-a ramas clapeta pe inchis, fa o verificare la EGR, parerea mea e ca trebuie curatat+admisia.

Asa am patit si eu si cativa vecini cu ALH-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il demontez weekendul asta sa-l curat. Dat fiind faptul ca nu sunt singurul cu problema asta, o sa fac si poze pentru un DIY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus mufa la loc, contactul si si-a revenit.

sunt trei zile de atunci si nu mi-a mai facut probleme, porneste la sfert :D

ce credeti despre asta? trebuie sa schimb pompa de alimentare? nu stiu daca data viitoare mai merge cu castane :blah:

O problema similara am avut si eu. Am fost tamponat usor din spate si de la soc s-a slabit mufa de la pompa de motorina. De la gropi in timp a picat de tot. Mecanicul a strans mufa la loc si merge brici. A trecut 1 an de atunci, si nu am mai avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca:

la rece porneste la sfert; in mers este ok, nu intrerupe

si cand este calda (dupa 30 min de stat) vreau sa pornesc, da sa pornesca, urca turometru pe la 5-600 rpm si se opreste. Totusi porneste la a doua sau a treia cheie

Ce poate fi?

Sa fie aceasi clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am mai vazut din astea la tdi. Mai repede se blocheaza cu motorul caldut, decat rece sau fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

am citit ce ai scris tu in topic (kool_cata), si aceeasi problema pe care ai descris-o tu o am si eu. Pe langa ce ai facuit tu , eu am mai curatat asa zisa pompa din rezervor, de fapt este o sonda sau nu stiu cum sa ii spun pentru ca la motoarele ALH, nu am auzit sa fie pompa in rezervor. Oricum am dat jos acea sonda si curatat-o de toate acele impuritati (cred ca era namol) si am descoperit ca unul din cele doua tevi de plastic au fiecare cate o supapa pentru a nu da voie motorinei sa vina inapoi in rezervor.La mine una nu functioneaza. trebuie schibata. Cu speranta ca problema va disparea, azi de dimineata am pornit motorul, si am avut aceleasi simptome. Nu sa schimbat nimic. Ramane ca saptamana asta sa schimb supapa acea din sonda rezervorului, care nu va mai permite motorinei sa revina inapoi. Acum ma intreb ca poate tu ai gasit alte cauze, pe care eu nu le-am vazut. Te rog sa ne comunici si noua daca ai reusit sa o pornesti la prima cheie dimineata la rece. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ciocolatadesign: am curatat si eu tevile de la pompa (eu am pompa, functioneaza electric), le-am suflat cu jet de aer. Sunt curios daca se gasesc acele supape ca piesa de schimb. Mie mi s-a blocat, cum am spus mai sus una, si imi pompa toata motorina inapoi in rezervor. Acum am deblocat-o, dar in caz ca se repeta as vrea sa stiu daca se gasesc, ce cod au

Mentionez ca nici pana azi nu mi-a mai facut probleme, si cred ca maine prind capacul de sub bancheta din spate la loc; pana acum l-am tinut desfacut ptr ca nu stiam daca am rezolvat problema.

Cat despre pornire: porneste destul de repede dimineata, insa cu zgomot (ceva de genu cum povestea kool_cata, ca s-ar da motorul peste cap, dar asta numai pentru o secunda). E drept ca motorul face zgomot si dupa asta... dar la temperaturile astea de iarna mi se pare ceva normal; dupa ce se incalzeste toarce ca o pisicuta langa soba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

baietii de service au zis ca schimba ei supapa. deci cred ca se gaseste in comert.

Si cat despre pornirea la prima cheie la rece, am model de comparatie masina tatei,(tot model ALH) care a stat nepornita mai bine de o saptamana, in perioada sarbatorilor de iarna, undeva la -10, -15 grade. cand adat cheie, a pornit in parametri normali. nu tu fum, nu tu clampaneli sau alte comportamente iesite din comun. Ramane de vazut saptamana asta cum rezolvam problemele. Ramane ca in seara asta sa mai incerc ceva: o parchez cu spatele mai sus , astfel nu ii mai dau voie sa se scurga motorina in rezervor (daca cauza este asta), si maine dimineata o pornesc sa vad cum o se manifesta. E posibil sa nu fie de acolo? cine stie. :rolleyes: sunt derutat tare.

Modificat de ciocolatadesign
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina tatalui tau sunt bule pe tubul dintre filtru de motorina si pompa de injectie? in mers sau cu el oprit,indiferent .Si vezi comparativ cate bujii incandescente aveti bune. La mine tot asa face cand e foarte frig si nu am nici una buna :P. bine ca vine caldura de miercuri :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

bujiile au fost schibate luna trecuta (una era arsa si am inlocuit-o). Dimineata am pornit din nou masina dupa ce a fost parcata cu spatele mai sus decat fata. A pornit la a doua cheie, dar parca nu a mai facut asa de urat. Afara erau -13 grade. Am fost la service, unde am vorbit din nou cu meseriasul, si i-am zis ce am curatat si cum sa comportat. Ma programat pentru joi, sa vin sa se uite el la partea aceea cu arcul care culiseaza sau nu am inteles eu ce face, dar nu este in regula. sper sa rezolv buba pana la sfarsitul saptamanii.

Meseriasul spune ca dupa ce porneste la prima cheie la rece (chiar daca e a 3 sau a 4 cheie ), si o opresc imediat, apoi o pornesc din nou, o ia la sfert de cheie pentru ca a ajuns motorina acolo unde trebuie. daca nu se revolva nici asa, chiar ca nu mai stiu unde sa ma uit! poate pe la senzorul de pornire?, poate sa ii maresc perioada de incalzire a bujiilor cu vag-com-ul? sau poate o fi problema din pompa de injectie?(despre asta nu mia spus nimeni nimic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu mi-am rezolvat problema cu pornirea. Problema era bateria. Desi pe "vizor" indica culoarea verde,electricianul m-a lamurit dupa ce a masurat-o: aveam lichid(indicator verde),dar nu mai aveam amperaj.Am pus o baterie noua de 80 si nu mai am probleme indiferent de temperatura.

Modificat de Dragos.B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

in sfarsit sa rezolvat si la mine. Nu funcţiona cum trebuie acel piston din rezervor. Acum la - 3,4 grade o ia la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo am mai vazut o problema. In sorbul din rezervor, este o bucata de cauciuc, un fel de supapa, care datorita imbatriniri sa facut bucati si a pornit pe traseu spre filtrul de motorina, obturind conducta. Daca aveti bule mari de aer, pe alimentare, trebuie verificat tot traseul, incepand din rezervor. In rezervor o sa gasitifel de fel de "surprize", adunate pe sita din sorb, chiar daca ati alimentat numai din statii peco cu renume.

Am vazut la multe G4 TDI, anulata acea supapa de pe filtrul de motorina, chiar filtrul schimbat cu altul de G2, fara supapa. Ma intreb, oare acele filtre , filtreaza la fel de bine motorina ? Sau, daca stie cineva sa explice rolul acelei supape si circuitul motorinei prin filtru, in acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si tot respectul Membrilor vw!! Am si eu probleme cu motorul si nu stiu ce are. Cand pornesc motorul, porneste la prima cheie; dar dupa ce fac un numar de km(in jur de 10) si incerc sa o pornesc din nou porneste foarte greu, electromotorul se invarte de vreo 5-6 ori pana porneste masina. Nu cred ca-s de vina bujiile pentru ca porneste foarte bine la rece, si trage la fel de bine. Nu am idee ce are, va rog sa ma ajutati, pentru ca nu vreau sa am probleme mai mari si sa stric motorul sau electromotorul. Multumesc! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Ajutor .... am un vw golf 1.9 tdi PD ATD 2003 . Cand este umezeala mare, inclusiv cand spal masina, nu mai porneste. Trebuie sa astep pana se usuca bine si atunci poate porni. Mantionez ca se aprind luminile la bord, demarorul functioneaza , dar parca nu se alimenteaza cu motorina . Pe un tester facut de un mecanic , imediat dupa ce am spalat-o ( si deci cand nu mai pornea ) nu a aparut nimic . Ce sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. Am un g4 si dimineta porneste greu iar daca il las pornit vreo jumatate de ora si il opresc vreo 7-8 ore se intampla la fel. acuma vreo 2 sapt cand a fost ff frig(-20) nu am avut probleme iar cum s-a incalzit vremea a inceput sa faca iara figurii. Poate cineva a mai auzit sau poate a mai trecut prin asemene situatie si stie cam ce ar putea sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand bujiile incandescente, apoi traseul de alimentare, poate iti prinde aer, pe la o imbinare, mai ales supapa de pe filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in primul rand bujiile incandescente, apoi traseul de alimentare, poate iti prinde aer, pe la o imbinare, mai ales supapa de pe filtrul de motorina.

--------------------

.Daca te referi la mine am schimbat bujiile si tot asa face. nu inteleg da poate e numai o impresie de a mea pt ca cu cat sta masina mai mult nepornita porneste mai bine,iar cu cat sta mai putin nepornita porneste mai greu

post-40120-1233643284_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

Salutare.

Problema la pornire vine ori de la bujii ori de la sigurantele de pe baterie.Sunt ca un fel de punti ce tin de motor.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tutoror , am cautat un topic asemenator nu am gasit , iar permisiunea sa deschid unul nou nu o am.

Va spun problema mea , am un Golf 4 2003 1.6 16v 105 CP , care a "stat" 4 zile si astazi cand am revenit acasa si am incercat sa intru sa pornesc , surpriza , am pus cheia in contact am dat pana la prima pozitie si cand sa se aprinda beculetele NIMIC , iar in loc la kilometraj apareau imprimate ceva ramasite de cifre toate pe un fond de bord neluminat , de asemenea am incercat sa pornesc motorul , si nu a mers.

Tin sa va spun de pe acum ca este prima mea masina o am de cateva luni bune , tatal meu nu a mai avut nu il intereseaza masinile deci nu ma poate ajuta cu sfaturi mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa postez pe forum momentan nu am la cine sa apelez.

Nu am mai avut nici o problema cu ea , si nu stiu din ce cauza e. In timpul cand am fost plecat si masina a "stat" nepornita 4-5 zile , vreau sa spun ca a fost un ger si caderi masive de zapada aici la Oradea si poate a influentat desi nu vad cum.

As dori ce este de facut, este posibil sa fie bateria terminata , acestea ar fi "consecintele" ?

* repet sunt incepator si nu am mai avut asemenea evenimente neplacuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie descarcata, posibil la sfarsitul vietii daca este veche sau ai un consumator care o descarca daca ea este cat de cat buna. cerifica cu alta baterie curentul consumat in stand-by. pune alta si vezi daca porneste. Pune-o pe a ta la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!