Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Da, el este! Si eu am avut problema asta. Am scos releul, l-am desfacut si am vazut ca niste contacte erau dezlipite si oxidate. Am dat fuga in casa, am refacut lipiturile si l-am montat la loc. De atunci totul merge fara probleme. Pt. orice detaliu va stau la dispozitie cu informatii.

Multumim celor ca ne-au ajutat, inca de la inceputul topicului! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...pentru martorul de bujii aprins..eu am mai patit o problema...si inca un prieten de al meu....poate sa fie simpla coincidenta...dar mie imi statea aprins....din cauza ca aveam un bec pe frana ars..:icon_thumleft:...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare.....sper ca am nimerit unde trebuia si nu am gresit topicul....deci ...azi am intampin at o mare problema:( !!! am pornit masina(golf IV) fara nici o problema ...am lasat`o sa se incalzeasca si am mers vre`o 2 km pe drum de tara(nu cred ca are vre`o legatura da scriu toate detaliile ca poate are vre`o mica legatura:) sa nu fi sarit ceva) si din tr`o data vad ca se aprinde martorul abs , ala de la airbag , si ala de la esp in bord, apoi stergatoarele merg tot mai incet si masina scade in turatii chit ca eu o accelerz...mi s`a oprit motoru....dau la automat dadea sa plece da parca nu ii venea curent destul sa porneasca asa mi s`a parut mie....mi se stingeau si luminile in bord cand dadeam la automat si se vedea si mai sters pe computerul de bord!am mai dat de vre`o 2 ori la automat tot asa...am lasat`o 10 minute ...am dat la cheie a pornit...am mers cam 500 m...exact aceeasi chestie...eram in deal si cred ca pompa de benzina nu mai primea curent nu mai afcea fata ca deabia mai tragea masina...iarasi stergatoarele mergeau tot mai incet lunminile in bord erau mai sterse asa nu stiu cum sa explic ca si cand nu au curent destul si iarasi mort.!!!dau la automat de cateva ori nimica nimica...o las oiarasi 10 min nimica!acuma nici nu mai invarte motorul cred ca s`a terminat si bateria ...da nu cred....ca maxim de 10 ori in total am dat la automat...nici atata!!!mentionez ca o luasem cu 4-5 ore inainte din service...deoarece lovisem un caine si mi`a spart tot si a trebuit sa schimb radiatorul de la climatronic , radiatoru de racire si bara!!!!nu stiu daca are vre`o legatura...da ma gandesc ca poate nu au pus aia ceva calumea sau nu stiu!!!tot de cand am venit cu ea din service la relatiu am observat ca imi scria in cb consumul 0,5 si de obicei imi scria 0, 6.cateodata cand puneam contactu martorul de la abs si cel de la esp clipuiau asa de cateva ori !!!!! va multumesc si sper ca ati inteles despre ce e vorba !!! :P :) :( :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul nu mai incarca sau bateria e pe duca. Pune o alta baterie si masoara tensiunea de incarcare. Sau incarca bateria pe care o ai si incearca sa o pornesti si sa masori tensiunea de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost sa o aduc de acolo si a pornit la a 3 a cheie......am venit cu ea cam 1,5 km ....in fata blocului iarasi.....s`or aprins martorii de esp , abs si airbag in bord , s`a stins casetofonu , dupaia a inceput sa scada din turatii si si sa nu mai mearga s ao accelerez statea la relantiu.....casetofonu daca voriam sa il pornesc nu mai pornea...nimica....am oprit`o dar acul de la km a ramas la 20 km/h , cel de la turometru lafel nu a revenit la normal ..defapt nici unul ca si la benzina si la temp au ramas tot acolo unde erau in timpu mersului....! daca dau bateria jos sa o incarc are ceva???/adica ma refer daca se intampla ceva la computerul de bord ca citisem undeva ca cica nu e bine sa dai bateria jos!!multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa stii codul de la casetofon daca este original, altceva nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

am si eu o problema cu un passat 1.9 tdi din 2000 -automat. Ma deplasam azi cu masina cand imi apare in bord (STOP->break fluid). Am oprit, i-am mai dat o cheie nu a mai aparut vreo 10km, dupa care acelasi mesaj, trag pe dreapta, deschid capota, ma uit la nivelul de la liochidul de frana observ ca e sub nivel. Dau sa pornesc mashina si nimik. Imi palpaiau becurile in bord, trepidau acele de la bord, si se auzea sunetul ala care e cand nu mai ai baterie la masina. Stiind ca bateria mea e slabita rog pe cineva sa ma ajute cu nishte curent.(am mnai patit inainte sa raman fara baterie dar dupa ce statea masina o jumatate de ora cu consumatori porniti). Imi incarca omu bateria si aceasi faza. Completez cu lichid de frana, mai incarc bateria vreo 20demin si nimik - cand dau la automat imi palpaie toate becurile pe bord si din bord, lumina din mashina si suna asha cr cr cr de multe ori consecutiv dar de pornit nu porneshte. Bateria s-a incarcat deoarece xenoanele si aerul conditionat imi merg pe contact fara probleme si la ele se simte pe motorul lu ala care-mi dadea curent ca suna altfel cand le porneam dar cand dadeam "la automat-incercam sa dau" nu era nici o dif la masina prietenului meu. Daca are cineva vreo idee ca masina e abandonata undeva la vreo 50 de km de cluj, eu fiind din cj maine vreau sa merg dupa ea iar daca ar fi ceva simplu sa nu o mai tractez pana la cj la service... Va multumesc Dupa ce am completat cu lichid nui s-a mai aprins STOP fluid break in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum descrii situatia, electromoturul e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aflat de unde e buba...am fost la service...stramba o piesa din alternator....cica e 700 E !! mie mi se pare foarte mult!! :):(....are cineva un alternator de polo???oare se potriveste???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu e la masina din semnatura problema. Poate alternatorul cu totul sa coste atat. CE Polo e, din ce an, ce motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai luat de pe polo alternatoru....ca m`au sunat aia ca au gasit separat ce e stricat in alternatoru de pe golf....carbunii, releul de incarcare si inca ceva nu mai stiu...le`au comandat....is tare curios cat costa:D dar ma gandesc ca nu is foarte scumpe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu pornirea o am si eu si va rog sa ma ajutati!

La masina din semnatura (golf IV SDI) in ultima perioada cam in 40% din cazuri cand e motorul rece porneste cam greu ... cam dupa 2 -3 secunde de dat la cheie. Iarna trecuta oricat de ger ar fi fost pornea "la sfert" dar acum nu stiu ce s-a intamplat am ramas foarte surprins. Dupa ce motorul a functionat putin porneste la sfert.

Ce ar pute fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile cu incandescenta , le demontezi si le alimntezi de la baterie cu un fir gros si trebuie sa se inroasca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... dar martorul sa aprinde la punerea contactului si se stinge apoi la 1-2 sec ( e normal asa???)

oricum o sa le desfac si verific

Mai ar trebui sa adaug ca acest fenomen a aparut la ceva timp dupa ce i-am schimbat cureaua de distributie DESI mecanicul mi-a montat-o corect si a dat semne pe fulii/pinioane inainte de operatiune iar acele semne si-au pastrat alinierea dupa schimbara curelei fara nici o abatere.

MUltumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut un reglaj al avansului cu ajutorul unui tester. vag-com de exemplu, unde se vizualizeaza avansul si apoi se regleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baeti, scriu si eu cateva randuri aici cu patania pe care am tras-o de curand,motorul pe care-l am este un AHF nonPD(aici fac o remarca:atunci cand dati explicatii,mentionati tipul motorului) 1.9 TDI,110 CP.De ceva vreme pornirea motorului chiar si atunci cand era cald devenise o problema,pornea din ce in ce mai greu pana intr-o zi cand nu a mai pornit de loc.Am inlocuit de urgenta bujiile si bateria dar degeaba.Am verificat daca se alimentaeaza cu motorina si am scos furtunul de alimentare din pompa de injectie, dupa care masina a pornit. :blink: .Am verificat returul si surpriza,in zona intrarii in filtrul de motorina datorita capacului de protectie al motorului (cel negru care scrie TDI pe el) montat necorespunzator,a indoit furtunul de retur pana l-a abturat definitiv.Mecanicul a spus ca se facea o presiune mare in pompa si de aici toata problema.De doua zile nu am mai avut probleme cu masina iar mersul motorului s-a schimbat semnificativ iar pornirea este de invidiat. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul de pornire (109) este in principal cauza cand pui contactul si nu se aprinde becul de la bujii...si nici nu porneste masina. acel releu e comandat de contact si de o mica parte din ECu motor. daca el nu functioneaza sistemele masinii nu se alimenteaza si dati degeaba la cheie. de obicei sunt contacte proaste in interiorul releului si se rezolva prin refacerea lor sau schimbarea releului. dar mai e o situatie cand efectele sunt la fel dar cauza e ECU motor care nu da semnalul la releu din diverse motive, unul din ele ar fi chiptuningul prost facut (situatie intalnita de mine) sau ecu defect,mai rar intalnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

poate suna un pic aiurea dar pt mine (dovedit din nou acum cate-va zile la masina unui prieten) primi pasi cand nu vrea sa porneasca sau porneste greu sunt:

- verificat daca are combustibil

- verificat daca filtrul de combustibil nu e infundat sau decantorul plin cu apa

Aceste doua motive fiind excluse vedem mai departe si luam pe rand ce poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la masina din semnatura,dimineata trebuie sa pun contactul de 2 ori ca sa porneasca,daca pun contactul doar o data nu porneste(masina sta in garaj,dar daca o las afara porneste din prima),ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca am si eu o problema cu vestitul 109. Mi s-a intamplat aleator, de cateva ori intr-un an, sa nu vrea sa porneasca masina, exact simptomele expuse in acest topic, martor bujii stins, ca si cum nu ar fi alimentata cu motorina. Electromotorul invarte, dar nu pleaca si pace. Dupa ce ieri a facut mai urat ca niciodata (adica nu a vrut sa mai plece cu niciun chip), a trebuit sa las masina peste noapte in fata gradinitei copilului. Dimineata m-am dus din nou la ea, si a plecat din prima. Am ajuns la servici, am oprit motorul, pus contactul si iar nu se aprindea martorul de bujii. Bineinteles, nu mai pornea. M-am pus pe treaba, am scos releul, pinii par in regula. L-am desfacut si am facut doua poze. Cineva care se pricepe la electrica, poate sa-si dea seama din pozele astea daca e ceva in neregula cu el? Sau cam la ce ar trebui sa ma uit? Sunt usoare urme de coroziune, se vad in poza a doua, partea dreapta, dar nu pare a fi o problema. Lipiturile par in regula. Am o nelamurire si cu acea banda formata dintr-o impletitura de lite. Se vede bine in prima poza, trebuie sa atinga sau nu pinul de jos? Desi din lipitura de pe placa reiese ca sunt in contact permanent. Oricum, acum urmeaza sa-l pun la loc si sa sper ca era vreun contact la vreunul din pini. Multumesc.

post-7881-1227690885_thumb.jpg

post-7881-1227690898_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii. Dupa ce am montat din nou releul, n-a vrut nicicum sa mai porneasca. Dupa ceva vreme insa, m-am mai jucat un pic pe la el, l-am mai miscat, si acuma merge. Intre timp am mai citit cate ceva si pe tdiclub si am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa il schimb. Asa ca am fost la reprezentanta Seat si am facut comanda, pretul unuia nou fiind de 58 ron. Vechiul 109, de culoare neagra, a fost inlocuit cu o noua varianta, imbunatatita, de culoare gri deschis (nu in culoare consta imbunatatirea :icon_thumright:), al carei cod este "1J0 906 381 A". Pentru cine este interesat de mai multe detalii, vedeti aici

Modificat de aladdin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Probleme mele au inceput in vara,cand masina daca statea aproximativ 10 ore oprita,pornea destul de greu,invartea foarte greu la pornire.Bateria era cea originala ,Varta,si avea ~5 ani. Am pus o baterie Rombat de la un prieten,care avea ~2 ani jumate.Problema e ca daca masina sta 3 zile nepornita,nu mai porneste. Tensiunea de incarcare am masurato asta vara,si era de 13.9v. Am montat pe masina alarma aftermarket,mp3,statie si woofer. Mp3 lam montat direct pe mufele iso originale ale masinii.fara sa fac vreo modificare,casetofonul nu merge decat cu cheia in contact,statie e pusa remote. De la ce ar putea fi? Aseara am cumparat o baterie noua Rombat calciu de 62 amperi. Nu vreau sa o termin si pe asta,o sa incep prin a deconecta statia si wooferul pana la achizitionarea unui condensator. Ce mai trebuie verificat,cam ce consumator ar putea termina bateria in 3 zile?

Mersi,astept raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa mergi la un electrician bun sa mai faca o verificare a instalatie electrice si a altrenatorului si sa faca o verificare la incarcare cu toti consumatorii porniti-faruri,statie si ce mai ai montat dar si verificare la relanti cit si in turatie.

Pare buna incarcarea la 13.9v dar sa nu ramina un consumator mare de pe plus continu care sa descarce bateria,posibil sa fie alarma depinde cit de sensibil sunt reglati senzorii si sa porneasca destul de des alarma sau chiar un montaj incorect al ei.

Sper sa gasesti problema si rezolvare usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar alternatorul poate fi cel care descarca bateria, sau moduluil confort sa nu intre in stand-by, sau altele. te pot ajuta cu remedierea problemei.

@golfix, daca vrei, da-mi PM.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!