Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Revin cu precizarea ca: masina nu porneste cu spray si atunci cind incearca da rateuri in admisie si am verificat distributia si este Ok . Azi o duc la service sa imi desfaca motorul(chiulasa cel mai probabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Si la mine nu pornea sambata.

So rupt vreo 10 dinti de pe cureaua de distributie si mi-o dat totul peste cap,asa ca am un cadou frumos :)(.

Modificat de ruslan23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-au sunat de service ca este turbina blocata si infundata dar motorul este ok si l-au pornit.Am nevoie de turbina acum

pentru motor ATD 74 Kw, 1,9 l,PD . Turbina de pe masina am schimbat-o acum 2 ani. care sa fie cauza blocarii? Eu merg cam turat cu motorul.Ulei castrol pentru PD schimbat la 10 000 Km si filtrul de asemenea. Exista ceva care favorizeaza uzura turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie geometria blocata, turbina nu prea are cum sa se blocheze eu asa zic, oricum se pote reconditiona .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am intrat in posesia turbinei dar stau si ma intreb cum este posibil sa se fi infundat de asa maniera ca nu a mai pornit motorul neavind evacuare.De blocat am citit pe forum dar de infundare nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ce s-a intimplat. S-a rupt axul de la evacuare iar elicea s-a transformat intr-un dop perfect pe evacuare si de aici nu a mai pornit deloc.Acum pot sa va spun ca turbina pe care am avut-o era KKK cumparata de la Volksparts si nu aveam cu ea decit 2 ani (40 000Km). Am fost ieri la un atelier de reconditionari si a trebuit sa o schimb cu una Garrett pentru ca KKK nu reconditionau. In legatura cu defectiunea toata lumea merge pe ghinion eu ma gindesc sa nu fie vorba de nefunctionarea corecta a geometriei variabile(acuator + N75) si de aici o turatie mult prea mare a turbinei si ruperea axului pe o neechilibrare serioasa a elicelor. Oricum ar fi ma gindesc sa mai iau o turbina si sa o tin ca piesa de schimb in portbagaj ca sa am curaj sa departez de casa (acum am adus masina acasa 300km pe platforma) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o Bora motor Alh si

vara porneste normal

cand e sub 0 grade normal

dar intre 0 si +10 grade abia porneste. Martorul de bujii sta aprins 1-2 sec si daca nu ii dau imediat sa porneasca o ia tare greu.

Bujiile le-am schimbat si e la fel..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum ceva timp am avut si eu neplacerea sa se balbaie la pornire dimineata sau dupa ce a stat un timp nepornita. Porneam motorul dar turatia scadea brusc si se oprea motorul, mai dadeam o cheie pornea bine, turatia urca peste 1000 se stabiliza dar cand incercam sa plec de pe loc, la apsarea pedalei de acceleratie, parca nu avea vlaga. Este a doua oara cand se intampla si tot asa parca "se repara" de la sine. Cu cine am mai discutat mi-a spus ca ar fi fisele ori bujiile ori bobina de inductie. am scanat masina si erau stocate erorile:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile putin probabil. Fisa de la cilindrul 4 sau bobina de pe 4, sau bobina cu totul daca nu e bobina pe fiecare cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, pot testa fisa sau bobina cu vag-com sau prin alta metoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisa prin schimbare de la o bujie la alta. Bobina nu se poate decat prin inlocuire. Ai bobina cu 4 iesiri sau cate una pentru fiecare cilindru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 4 din 2003.Toate bune si frumoase pana sambata noapte ,cand, deodata nu a mai pornit. pun contactul se aprind martorii.....se sting..iar cand invart cheia sa pornesc....se ia de tot curentul. Fara curent primit nu a pornit. Astazi a murit motorul si din mers. Am dus-o la service si cica ar fi panoul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 4 din 2003.Toate bune si frumoase pana sambata noapte ,cand, deodata nu a mai pornit. pun contactul se aprind martorii.....se sting..iar cand invart cheia sa pornesc....se ia de tot curentul. Fara curent primit nu a pornit. Astazi a murit motorul si din mers. Am dus-o la service si cica ar fi panoul de incarcare.

ba nu.era bateria.o aveam pe cea originala tocmai din 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisa prin schimbare de la o bujie la alta. Bobina nu se poate decat prin inlocuire. Ai bobina cu 4 iesiri sau cate una pentru fiecare cilindru ?

am o singura bobina. am sa fac si smecheria cu fisa. cu vag-com se poate testa ceva in legatura cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa scot bujia de pe cilindrul 4 si era foarte incarcata cu cenusa, zgura sau cum se cheama. am scos si bujia de pe cilindrul 1 sa vad cum arata si avea doar urme normale de uzura. am pus in locul fisei de pe cilindrul 4 o fisa de matiz si parca dar prea putin se simtea o imbunatatire. ce am desoperit este ca am dat bobina jos sa vad cum arata ca aspect exterior si am vazut o fisura. acum nu stiu cat de patrunsa era sau era numai de suprafata doar ca era destul de lunga. eu deja ma gandesc sa schimb tot, adica bujii (si asa nr. 4 era varza), fise (ca sunt cele originale) si bobina ca am vazut dubiosenia aia. acum se poate ca cele 2 erori ale mele (16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent; 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent) sa fie cauzate si de altceva inafara de aceste piese? adica o sa ajung sa schimb si injectoarele? nu de altceva dar macar sa le cumpar toate odata.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba doar bujiile si si bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!

cam in 2 saptamani am sa postez daca "e rezolvata" (atunci vin piesele printr-un prieten din germania).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din profil, 1.4 AXP daca vreau sa ii schimb bujiile mai tre sa scmb si altceva legat de ele, de care am nevoie?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca te intereseaza modelul bujiilor, la masina ta originalele sunt NGK

post-12725-1254236784_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu pornirea de dimineata. In fiecare dimineata cand e mai frig afara pornea mai greu. Acum de vreo 2 sapt de cand a dat frigul mai tare a inceput sa porneasca si mai greu. Am crezut ca e bateria de vina. Am cumparat o Varta Blue de 74 Ah, am montat-o cu speranta ca nu vor mai fi probleme. A doua zi dupa ce am montat-o , dimineata am pornit masina si surpriza la fel de greu pornea.

Simptomele ei actuale sunt cam asa :

- dimineata pun contactul las sa se stinga toate becurile (inclusiv martorul de bujii care sta aprins doar o sec sau doua )

-dau la cheie si se invarte ceva timp ( sa zic o sec poate chiar doua) si apoi porneste si scoate un puf de fum pe esapament)

-daca il las 3 minute pornit si il opresc apoi porneste la sfert de cheie fara fum fara nimic altceva si asa se comporta toata ziua ( deci pana a doua zi nu mai face figuri deloc) dar cu mentiunea ca la fiecare pornire trepideaza mai tare decat ar fi normal ( taica-miu are un golf 4 care cand porneste nu simt absolut nimic trepidatii in masina)

Am incercat azi de dimineata dupa ce am citit tot topicul asta sa pun de mai multe ori contactul inainte de a porni motorul si surpriza : am pus contactul de vreo 5 ori si am lasat toate becurile sa se stinga si a pornit aproape perfect ( fara fum, fara intarziere adica aproape la sfert de cheie)

ce parere aveti? Sa fie vreo bujie incandescenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce spui probabil ca e vorba de bujiile incandescente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare am la voi daca se poate.... :vaidecapulmeu:

de ce porneste greu masina dupa ce sta o perioada de min.5 min?porneste ca un tractor km la a 4-5 rotatie????ms

1.9 tdi axr 101 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bobina si bujiile si tot nu merge. nici o imbunatatire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!