Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Salut,

am un golf 4 din 2000 ,motor 1,9 tdi AJM de 115 CP

Am probleme cu pornirea in sensul ca sunt momente cand nu mai vrea sa porneasca.Dau la automat incearca sa porneasca dar parca ar fi in 2 pistoane.Dupa 15 min sau poate o ora cand incerc din nou porneste fara nici o problema la sfert de cheie.Mi se intampla asta la interval de 2 saptamani sau chiar la o luna.Ideea e ca opresc in parcare si apoi nu mai pot pleca o perioada.Mi s-a intamplat sa mi se opreasca pe strada o data

Am facut o scanare si cei da la reprezentanta mi-au recomandat sa schimb cheia.Ideea e ca masina nu porneste si apoi se opreste dupa 2-3 secunde ,ci nu reuseste sa porneasca.Daca ar fi din cheie nu ar trebui sa porneasca si apoi sa se opreasca ?

Ca si coduri de eroare am :

01176 key signal too low

01314 engie control module no conection

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Necomunicare in reteaua CAN a ceasurilor de bord cu calculatorul de motor. Asta este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am o problema asemanatoare cu masina mea. din cand in cand senzorul de bujii incandescente din bord nu se aprinde cand pun contactul.cand nu se aprinde nici masina nu porneste. ce ar fi de facut? aveti idee? la o scanare vag com mi-a dat eroarea : 01314 engine control module No comunication .... pana la urma a pornit masina dar... nu stiu ce are... nu i-0am schimbat nimic... am mai impins sigurantele,le-am scos...

cred ca e o problema la calculator... nu stiu. astept sa va dati si voi cu presupusul

Mentionez ca am un Seat Leon fabr 2001 1.9TDI tip motor ALH

LATER EDIT: am citit pe forum si am vazut ca mai sunt multi in sitatia mea. Mama lui de releu.Luni rezolv problema. Te lasa cand nici nu te astepti. Multumesc Marius

Modificat de DJ77VLD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Problema ta este releul de pornire.

Releul 109 se afla in stanga sub bord la Golf 4, presupun ca tot acolo este si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am si eu o problema cu pornire unui Golf 4 TDI tip ALH an 1999.De cand l-am cumparat porneste greu la cald, daca scot mufa de la senzorul de apa porneste la sfert dar de catva timp imi porneste greu si la rece.La cald nu va mai spun ce greu porneste nu pot sa-mi dau seama ce poate avea ca pe VAG-COM nu apare nicio eroare.Mentionez ca de cand am cumparato la sonda de temperatura apa este ciuntat(taiat)un fir de culoare maro care este trecut printun releu care este alimentat de la electromotor. Ce parere aveti ce poate fi?

Am iteles ca ar fi o eroare de soft si ar tebui rescris softul.Ce parere aveti ? Cu stima pentru toti membri vwforumului

post-19012-1245926685_thumb.jpg

post-19012-1245927696_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ti-ai dat singur raspunsul? Senzor temperatura. Se schimba si se reface instalatia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar am schimbat acest senzor si nimic nu sa schimbat,in privinta porniri. Cand temperatura apei creste la 90 si opresc motorul si stationez un timp scurt la pornirea urmatoare imi porneste foarte greu. Ce poate avea stie cineva?

Am refacut (legat) la loc firul maro de la mufa senzorului si si la fel de greu porneste,iar pe VAG-COM au aparut o gramada de erori la tot felul de senzori iar cel cu VAG-ul nu aputut sa imi descifreze codurile.Cu stima!

post-19012-1246005329_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza aici acele erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa le scriu cum le-a scos VAG-ul. 5. coduri defecte: 17664-Senzor temperatura lichid racire(G62):intrerupt/scurt la plus P1256-35-10---intermitent. 17564-Senzor presiune galerie admisie(G71):circuit intrerupt/scurt la masa P1156-35-00--. 17569-Senzor temperatura galerie admisie(G72):intrerupt scurt la plus P1161-35-00--. 17978-Modul de comanda motor:blocat prin IMMO P1570-35-00--. 17958-Reglare presiune incarcare:deviatie P1550-35-10----intermitent. Cam asta este ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G71 si G72 sunt senzorii din galeria de admisie,sunt intr-o carcasa, posibil de la cel de temperatura sa nu porneasca usor.

G62 e cel de temperatura. Pentru acestia verifica firele de la ei la ECU

Mai ai eroarea cu presiunea din turbina, posibil sa fie de la cel de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net ca ar fi o eroare de soft si rebuie rescris softul.Ce parere ai?Tin totusi sa mentionez ca daca intrerup firul maro si il trec prin releu alimentat de le electomotor cu +dispar aceste erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care fir maro? Da mai multe detalii sau pune o poza sa ne dam seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal lome

va rog frumos sa ma ajutati ca sunt disperat..

am un golf4 1.4 16 v si l-am bagat in service sa ii fac motoru iar acum dupa ce l-au pus nu poate porni din cauza ca are scanteia prea mica...da semne ca ar vrea dar nu reuseste....va rog cineva care imi poate da un sfat unde sa ne uitam sau ce ar trebui schimbat. plsssssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI vreo eroare pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sun pozele sper sa intelegi,scuze pentru intarziere dar am fost plecat din localitate.Sper sa-i dau de cap cu ajutorul tau,multam.

post-19012-1246291677_thumb.jpg

post-19012-1246291693_thumb.jpg

Modificat de nelutu_0007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e mufa de la temperatura apa. Aia de apa are 4 contacte si firele unt mai subtiri. MAi vreau cateva detalii: unde e situata acea mufa la care ai facut poza? Fa o poza mai de departe sa se vada locul unde se mufeaza, dar cred ca e undeva in spatele pompei de injectie.

De la releu mai pleaca un fir albastruparca, nu se vede prea bine, unde duce?

Sigur e luat de la electromotor si nu de la alternator? Daca e de la electromotor, de unde e luat, de la firul negru gros cat degetul sau de la cel subtire? Ma duce cu gandul ca atunci cand dai la automat ecu, sau o parte a lui nu se mai alimenteaza si atunci i-a dat curent de la comanda electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tin sa cred ca acest montaj, releu inseriat cu firul de la sonda de apa, a fost facut deoarece masina nu pornea la cald.

principiul functionarii: atata timp cat dai la automat releul decupleaza sonda de apa. In acest fel ecu este pacalit de temperatura motorului.

In loc sa se caute adevaratul motiv pentru care nu pornea masina la cald, s-a rezolvat facand acest artificiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele fire din mufa cu 3 pini NU sunt de la sonda de temperatura apa.

Rectific, nu am vazut in poza al patrulea fir si dupa discutii pe mess cu @marius1982.11 am vazut ca aia e mufa de la apa dar m-a indus in eroare acea clema metalica, la modelele mai noi mufa e altfel.

Deci posibil sa fie cum s-a zis mai sus, dar de ce apar celelalte erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema!Daca fac o pauza si nu mai conduc masina cateva zile imi face figuri dupa aceea.Adica porneste greu la a 2 cheie.Dupa care isi revine .Mi se intampla saptamanal deoarece o conduc doar in weekend.Nu imi apare nici o eroare in bord.Stie careva de la ce ar fi ?

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu voi dar cum fac (sau ce pot face) sa remediez defectul ca mai nou porneste greu si la rece.Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

O problema asemanatoare am si eu. La rece porneste "la sfert" dar cand se incalzeste, porneste foarte greu (problema se manifesta aleatoriu). Cand se manifesta anomalia parca motorul merge "in gol", dar daca las sa se invarta electromotorul mai mult, porneste. Pe Vag Com nu imi apare nici o eroare. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi porneste greu la rece dupa o saptamana. Daca ar fi dupa o zi, la rece nu am probleme, dar dupa o sapt porneste la a 2 cheie. A mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.6 16v benzina.Sunt aceleasi cauze ca la tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Serios? Ai scris treaba asta in postul anterior?

Atunci foloseste serach-ul si gasesti topicul Pornire la rece din aria Motoare pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!