Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

La masina mea un GIV 1.9 SDI, am o problema la pornirea la un anumita temperatura. Astfel daca masina sta un anumit intreval de timp fara a se raci uniform, porneste foarte greu, scotind mult fum albicios de motorina nearsa. Daca sta un timp mai indelungat si se raceste suficient porneste la sfert, la fel si dimineata tot la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kristinikanasa

Salut si La Multi Ani!

Am o problema la un Golf4 , 1.4 benzina, din 2001. Porneste la prima cheie, dar timp de 1 secunda doua se aude un zgomot ciudat, ca o huruiala ascutita asa.

Asta se intampla la fiecare pornire. Mentionez ca am observat asta de cand i-am schimbat baia de ulei. Credeti ca are vreo legatura?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvyx aceeasi pornire o am si eu , bine nu pot zice ca stau 3 sec sa porneasca , porneste repede dar parca da motrul peste cap, oricum se zgaltaie destul de tarisor, parca vrea sa se rupa din tampoane... nu stiu care i faza nici eu si chiar as fi curios sa aflu s au daca va mai face si la altii asa. uleiul pe care l am e castrol 5w40 turbo diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa patesc si eu la rece....se zgaltaie bine.pornesc motorul cu piciorul pe ambreiaj si folosesc SHC 0w-30.ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu se zgaltaie asa, dar am 2 bujii arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati incercat sa incalziti mai mult prin punerea contactului de doua sau chiar trei ori? Eu am un TDI-PD si asa procedez chiar daca am bateria originala (2004) si e cam pe duca. La -12 grade si dupa vreo 45 de ore de stationare porneste destul de bine (dupa 2 balbaieli datorate vechimii bateriei), fara supraturatii sau subturatii, fara "fumuri" sau alte zgomote ciudate.

A incercat cineva modificarea duratei de actionare a bujiilor cu ajutorul VagCom?

cresterea_timpului_de_actionare_a_bujiilor_incandescente.doc

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu punerea contactului de 2-3 ori .. si nimic .. la fel. Deci masina porneste repede.. nu asta e problema noastra. Problema e ca pana sa porneasca "tuseste" "latra" nu stiu cum sa va explic :icon_thumright: e ca si cand s-ar invarti invers .. s-ar da peste cap nu stiu cum sa explic . Electromotorul merge .. si la un moment dat parca s-ar da peste cap .. iar apoi porneste.. toata treaba nu dureaza prea mult .. porneste repede .. dar cu latrat .. si dupa ce porneste .. scoate un fum de motorina nearsa. in rest functioneaza perfect. pe tot parcusul zilei .. treaba asta se intampla doar dimineata , la prima pornire .. cand este frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta nu mi-a mai pornit masina! iata cum s-a intamplat

am golf 4, 1,9 TDI AXR 101 cp PD. pana acum a pornit la sfert chiar si la minus 11 grade. in seara asta erau minus 4 grade. am pornit, am mers 200 metri si am oprit motorul. dupa 10 min am vrut sa plec dar nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului, parca era alta masina. am dat de vro cateva ori la automat, am insistat si a dat sa porneasca, chiar a pornit dar mergea parca in suturi, de aceea am accelerat sa o tin turata, dar dupa ce am lasat-o la relanti s-a oprit si nu am reusit apoi sa o mai pornesc absolut de loc. am motorina, pentru ca abia am facut plinul, bateria e okei pentru ca invarte electromotorul.

ce poate sa fie? bujiile? pot cadea deodata? oricum a trebuit sa las masina la locul cu pricina si sa ajung cu altcineva acasa. maine tre sa vad ce are, incerc sa o pornesc, poate vrea :D problema e ca dupa cateva secunde de dat la automat se aprinde martorul de la ulei, si-mi zice ca n-am presiune, si mi-e mila sa chinui asa motorul :(

daca nu reusesc sa o pornesc voi fi nevoit sa o tractez pana la service :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat bujiile? poti sa pui contactu de 5 ori daca e arsa o bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu punerea contactului de 2-3 ori .. si nimic .. la fel. Deci masina porneste repede.. nu asta e problema noastra. Problema e ca pana sa porneasca "tuseste" "latra" nu stiu cum sa va explic smile.gif) e ca si cand s-ar invarti invers .. s-ar da peste cap nu stiu cum sa explic . Electromotorul merge .. si la un moment dat parca s-ar da peste cap .. iar apoi porneste.. toata treaba nu dureaza prea mult .. porneste repede .. dar cu latrat .. si dupa ce porneste .. scoate un fum de motorina nearsa. in rest functioneaza perfect. pe tot parcusul zilei .. treaba asta se intampla doar dimineata , la prima pornire .. cand este frig afara.

deci acelasi lucru mi se intampla si mie si oberv ca am acelasi tip de golf 1,9 90 cp alh

Ar putea fi bujiile? Nu ar trebuii sa arate ceva in bord ? Zic si eu nu prea ma pricep!

la vag-com nu a dat nici o eroare pe motor !

ce ma sfatuiti sa fac?

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga, cum te uiti din fata la motor, foarte aproape de geam(undeva in spatele motorului) este o capsula cu o tija. Trage/impinge de tija aia de 2/3 ori si apoi da din noula cheie.

Sa ne spui daca a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici bujiile, le demontezi si le alimentezi la baterie si trebuie sa se inroseasca, bafta.

Modificat de hbogdan
Incearca sa verifici dupa ce postezi... La multi ani!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pozele lui aladdin vad ca bobinajul releului e praf.toate spirele trebuie sa aiba aceeasi culoare,daca nu inseamna ca emailul s-a ars,apare inevitabil scurt intre spire si camp magnetic insuficient pentru a aclansa releul.din cate am observat,e singurul releu care se incalzeste,deci asa a fost conceput,cu numar mai mic de spire probabil pentru a cupla si la tensiuni mai mici de 12v.de aici si viata scurta pe care o are.bine ca avem si o varianta imbunatatita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile, fratilor, bujiile. Daca totusi sant bune, incercati sa mariti putin timpul de mentinere al bujiilor, cu vagcomul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin dupa cum am spus am si eu problema aceea cu zgaltaiala motorului la pornire, si imi porneste turat la 1mie si ceva de ture, sa fie si asta tot de la bujii? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani tuturor. Din pacate am o problema cu un Golf 4 1.4 altul decat cel din semnatura. Mi s-a intamplat ca dupa o oprire sa nu mai porneasca, invart cheia in contact dar merge in gol. In cazul pornire la rece merge, nu am nevoie de prieteni sa ma impinga dar dupa cativa km problema revine. Mentionez ca am facut o testare si am schimbat contactul. Pareri careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica merge in gol? Nu se alimenteaza bordul si nu da la automat cand duci cheia in capat? Sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin dupa cum am spus am si eu problema aceea cu zgaltaiala motorului la pornire, si imi porneste turat la 1mie si ceva de ture, sa fie si asta tot de la bujii? multumesc

Eu atata nu pricep de ce inginerii astia de la VAG au proiectat standard sa functioneze asa putin bujiile. Nu apuca sa se formeze o temperatura destul de mare in capul pistonului si de-aia trepideaza asa in draci. Eu de cand am facut modificarea, parca e cald motorul de cum a pornit.

Misu, la tine poate e si vreo bujie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani tuturor,eu am rezolvat-o cu pornirea,am mai scris pe aici dar este bine de stiut.Odata cu venirea timpului rece am inceput sa am probleme,pornea foarte greu sau chiar deloc,am inlocuit bujiile,bateria,verificari peste verificari(compresie),schimbat ulei si filtre iar rezultatul a fost: zero.Intr-un final am ajuns la un bun prieten care fara nici o ezitare mi-a dat verdictul:ELECTOMOTORUL.Am schimbat electromotorul (SH cu 550 RON+manopera) si acum cand afara sunt -10 grade porneste mei ceva ca un benzinar :) .Motorul este un 1.9 TDI,110 CP,cod motor AHF nonPD,salutare tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin dupa cum am spus am si eu problema aceea cu zgaltaiala motorului la pornire, si imi porneste turat la 1mie si ceva de ture, sa fie si asta tot de la bujii? multumesc

Am citit tot topicul, o scanare a primit masina acum 1 saptamana si ceva. dar nu cu motorul pornit.

aceleasi "simptome" si la mine 1,9 TDI-PD AXR...o scanare "in mers" imi spune care functioneaza bine si care nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu in mers, macar una cu motorul pornit, sa vezi valorile pe injectoare :)

Cum vrei sa testezi motorul daca nu il pornesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Bogdan. Nu nu ma refeream la faptul ca sa scanez cu motorul oprit si sa obtin rezultatul dorit. nelamurirea e daca in mers pe loc sau chiar sa ma deplasez.

e o curiozitate personala, cel cu VAG-COM-ul sigur stie mai bine :)

Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lesky

Ti-am atasat o poza. Verifica zonele marcate cu verde. Daca se blocheaza acea clapeta, motorul nu porneste.In dreapta jos este comanda clapetei.

Mama ei de clapeta... Am dat ture pe langa masina de aseara pana la 2 noaptea.

Am oprit la un magazin si cand sa plec, mai pleaca daca poti.

In prima faza mi s-a parut ca nu functioneaza electromotorul cum trebuie, ca invarte putin motorul si apoi scapa bendixul si se invarte in gol...

Azi eram hotarat sa ma opresc direct in service.

Noroc cu forumul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!