Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

m-am intors :blush:

Am pus bateria unui prieten (un rombat, destul de mic) si a mers fara nici o problema.

Acum trebuie sa ma duc sa caut o alta baterie. Sper totusi sa se incarce un pic la redresor. poate ma mai duce pana la bucuresti(acum sunt si exilat pe la pitesti :lol:)

intrebarea ramana totusi in picioare; unde se afla bujiile si cum stiu ca sunt stricate?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza cu locatia bujiilor. Ce e insemnat cu rosu, este conductorul electric care face legatura intre bujii. Tragi cu grija de el , mai ales daca motorul este rece. Cat despre desfacutull bujiilor, mare , mare grija, risc de rupere.

post-11792-1230315838_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incarcat bateria de ieri pana azi dimineata(a si completa cu apa distilata, pt ca nivelul lichidului din baterie era sub placute). Am masurat si de dimineta aveam 12.78V si 14.6 v cu motorul pornit. A mers fara nici o problema azi (am facut un drum scurt cu ea), cand am ajuns acasa am lasat-o un pic si am masurat iar, 12.74V. O mai lasa sa se raceasca bine si vad daca se mentine.

Am o teama ca se duce usor, usor , pana se desacrca.... va tin la curent, nu ca ar interesa pe cineva :D

PS: multumesc misu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au reusit sa faca o diagnoza completa sa ne spune cat mai repede rezultatul pt ca observ ca suntem destul de multi in situatia asta si nimeni nu i a dat de cap, inca... (eu am schimbat acum 2 zile bujiile, am pus beru...dar azi dimineata la fel de greu a pornit....)

Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aer pe instalatie, datorita temperaturilor scazute, asa cum am mai zis, plasticele se contracta mai mult si lasa loc la aer. Mai ales daca e si filtru mai murdar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...dar cum fac sa verific acest lucru...sau la care anume plastice trebuie sa ma uit....filtru are 2000km de cand e schimbat...

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti si sarbatori fericite! Se pare ca avem aceleasi probleme.Am un golf 4 TDI 101cp,an 2004,in urma cu o luna am schimbat bujiile ca sa nu am probleme iarna,....si totusi dimineata,la prima cheie...nimic.Las 5-6 sec si degeaba.Mai incerc si intr-un tarziu porneste.Apoi totul este ok.Problema este doar la prima cheie,dimineata la grade cu - . Sa fie electromotorul????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la pornire ai doua componente:

-electrica baterie, bujii, demarol.

-alimentare cu combustibil motorina, filtre,pompe en duse,ulei, etc.

deci trebuie vazut care e problema.

La prima cheie pune bujiile de doua ori si astepti mai mult decit decit afiseaza bordul la sirma galbena.Tii pina sa sting toate indicatoarele din bord apoi dai cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul fkg2006 intentionand probabil sa posteze a folosit butonul report, acesta este mesajul sau:

La masina mea un GIV 1.9 SDI, am o problema la pornirea la un anumita temperatura. Astfel daca masina sta un anumit intreval de timp fara a se raci uniform, porneste foarte greu, scotind mult fum albicios de motorina nearsa. Daca sta un timp mai indelungat si se raceste suficient porneste la sfert, la fel si dimineata tot la sfert.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parcat ieri masina si am oprit motoru am incercat sa pornesc dinou si na vrut sa porneasca, electromotoru invarte motorul (sau cel putin am dat jos capacu de la distributie si cureaua se invarte, dar motorul nu cred ca se invarte doar putin cand ii dau cheie) am desfacut filtru de motorina e plin am incercat sa o pornesc trasa dar degeaba dau drumu la ambreiaj in viteza a doua si merge ca si cum ar fi la liber nu are compresie decat ca se aude ca invarteste cea la motor. Am pus diagnosticul si nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si clapeta (tija actuatorului) care opreste motorul ... cea de langa EGR. Posibil sa fi ramas blocata pe pozitia de inchis...Chiar azi am avut aceeasi problema la un VW Transporter.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu pornirea grea dimineata....am pus o supapa de sens unic pe furtunul ce iese din filtru de motorina, iar acum pleaca ceva mai bine...astept zilele urmatoare sa vad daca asta era cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parcat ieri masina si am oprit motoru am incercat sa pornesc dinou si na vrut sa porneasca, electromotoru invarte motorul (sau cel putin am dat jos capacu de la distributie si cureaua se invarte, dar motorul nu cred ca se invarte doar putin cand ii dau cheie) am desfacut filtru de motorina e plin am incercat sa o pornesc trasa dar degeaba dau drumu la ambreiaj in viteza a doua si merge ca si cum ar fi la liber nu are compresie decat ca se aude ca invarteste cea la motor. Am pus diagnosticul si nici o eroare?

Din ce an e masina, este pana in 2001? Daca da, verifica daca se aprinde martorul de la bujii cand pui contactul. Daca nu, este foarte posibil sa fie releul 109, tocmai ce am avut aceasta problema. De asemenea, daca e releul asta, probabil ca pana acum masina sa-si fi revenit deja, dar problema va reaparea aleatoriu cand ti-e lumea mai draga.

@cuiuda, daca tija aia e blocata, nu da sa porneasca motorul si apoi se opreste? Sau invarte electromotorul in gol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tija e blocata, motorul Nu porneste.E blocata admisia de aer. E usor de verificat.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu pornirea grea dimineata....am pus o supapa de sens unic pe furtunul ce iese din filtru de motorina, iar acum pleaca ceva mai bine...astept zilele urmatoare sa vad daca asta era cauza...

..in dimineata asta a plecat iar destul de greu...parca de-abia ce invartea pana sa plece..credeti ca ar putea fi ceva la electromotor..sau ce pot sa mai incerc...ms (pana acum am schimbat toate bujiile, bateria si am pus o supapa de sens unic dupa filtru de motorina....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceiasi problema porneste f greu dim. Am schimbat si bateria ca am zis ca nu invarte suficient ,am dus-o si pe tester si nu da nici o eroare sii asta se intampla numai iarna cand este ger afara :beerchug: care poate fi problema?mentionez masina este GIV 1,9 tdi alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Dupa ce am cautat pe forum, de mi-au sarit capacele as vrea sa scriu si eu problema cu Golful meu IV din 2000. Pun contactul, se aprind toate, dau sa pornesc....nimik, se stinge tot din bord, nu mai e curent deloc, am schimbat cheia cu cea ed rezerva....la fel....am reusit de cateva ori sa o pornesc....deschideam si inchideam si atunci se reseta totul si puteam sa pornesc....acum am incercat de nu stiu cate ori dar nu a mai vrut...parca nu ar mai recunoaste cheia...Daca aveti vreo idee despre ce ar putea fi, este mai multe decat apreciata. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Inclin sa cred ca ai probleme cu demarorul.

Dar cel mai bine e sa faci o diagnoza si sa vezi ce erori iti afiseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica a contactului de la cheie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la pornire si poate gasesc un raspuns la voi.

Am o Bora 1.6, 16V, Motor BCB din 2003.

La rece, indiferent de temperatura de afara (cel putin la -15 grade) motorul porneste fara nicio problema. Daca opresc motorul dupa ce acesta s-a incalzit, sa zicem pentru 5 minute, si incerc sa-l repornesc, nu reusesc decat dupa a 6-7 incercare si asta cu tot felul de artificii : opresc toti consumatorii, iar daca nu merge incerc si cu aerul pornit caz in care de multe ori porneste, iar daca nu vrea deloc, las motorul sa se raceasca. Si asta se intampla numai cand motorul este cald.

Tot atunci cand e cald, turatia motorului scade sub 700, aproape ca se opreste. Am schimbat sonda lambda in vara, am schimbat debitmetrul, am schimbat si transmisia si nimic. Am dus-o si la test si nu aiesit nimic. Apoi am inceput sa testez benzinele. Am pus toate tipurile de benzine Petrom, Rompetrol, OMV, PetromV, MOL , am adaugat aditivi si motorul se comporta la fel.

A mai intalnit cineva problema asta, ca toti care i-am intrebat au inceput sa se scarpine in cap nestiind ce sa spuna in cazul asta (sau poate nu am intrebat unde trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lesky

Ti-am atasat o poza. Verifica zonele marcate cu verde. Daca se blocheaza acea clapeta, motorul nu porneste.In dreapta jos este comanda clapetei.

post-12725-1230977789_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..in dimineata asta a plecat iar destul de greu...parca de-abia ce invartea pana sa plece..credeti ca ar putea fi ceva la electromotor..sau ce pot sa mai incerc...ms (pana acum am schimbat toate bujiile, bateria si am pus o supapa de sens unic dupa filtru de motorina....)

Ce ulei ai pus? Iarna trebuie pus un ulei cu o pelicula cat mai mica la rupere la rece . Aceasta pelicula de rupere la rece este indicata de prima cifra scrisa pe sticla . De exemplu 0W30 . Iarna , acea cifra trebuie sa fie cat mai mica , deoarece uleiul la frig se ingroasa , iar electromotorul nu are putere sa il taie. Atentie totusi .. trebuie sa respecti specificatiile producatorului , si sa tii cont si de vechimea masinii (de uzura ei ) . Asa ca intreaba la un service specializat ce ulei trebuie sa folosesti pe in sezonul rece. Eu folosesc Aral HIGHTRONIC SAE 5W40 iarna , si Aral HIGHTRONIC SAE 10W40 vara . Acum exista fel de fel de simulatoare care se gasesc la service-uri .. se introduce numarul de kilometrii si sezonul .. si iti da grupa uleiului care trebuie folosit .. tinand cont si de specificatiile producatorului. Incearca sa schimbi si uleiul cu unul mai subtire .. si anunta-ne ce ai rezolvat. Eu unul tot nu am rezolvat problema .. la mine e posibil sa fie bujiile si acea clapeta. Acum cand o sa cobor la masina .. o sa verific turul si returul la filtrul de motorina sa vad daca nu cumva am aer pe instalatie .. apoi o sa verific si acea tija de la EGR. Acum cu revelionul am lasat-o vreo 2 zile in parcare .. si cand am pornit-o ieri .. a pornit la fel .. in 3 secunde MAXIM dar cu zgaltaieli , ca si cand s-ar da peste cap motorul .. zgomote ciudate.. dar porneste .. asta e faza la mine .. nu am probleme .. doar ca parca se ineaca cat dau la demaror. iar dupa ce porneste scoate fum 5-7 secunde .. iar pana se incalzeste .. miroase ca un camion vechi esapamentul. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!