Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Nu e modelul ala Bogdane. Are 2 tevi de plastic, tari, ce merg vertical in jos. Iar in capatul de sus au acele supape. Atat.

Deci n-are ce sa se stranguleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, atunci sa lasam sorbul si sa ne axam pe tevile de tur si retur. Ai niste teava de la circuitul de frana sau furtun de gradina sa inlocuiesti pe rand traseele de tur, respectiv, de retur?

Uite-te in poza, poate vina o are radiatorul de motorina, poate e infundat sau aplatizat pe undeva. Asa ca poate mai rapid ar fi sa faci bypass pentru asta.

Atentie: in poza, conform site-ului, 1 este turul, 2 returul.

post-4901-1258574426_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, asa si este si la Bora asta. 1 acela este turul, 2 returul.

Problema nu poate fi asta pentru ca am suflat cu gura in furtune si sunt absolut perfecte. Trece aerul prin ele perfect. Si nu le pot inlocui, pentru ca au acele mufe la intrarea in sorb. Nu merge cu altceva.

Tot la sorb e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montati un flacon cu motorina in locul rezervorului..asa veti putea restringe aria de cautare...daca merge cu flaconu',problema e in rezervor,daca nu merge cu flaconu' in loc de rezervor,sunt strangulate conductele undeva sub masina...am patit si eu...lovise omu' masina pe dedesubt si nu mi-a zis nimic...doar urla in gura mare:"pune testeru' ca nu porneste"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi pus eu flaconul in loc de rezervor. De la inceput am vrut sa pun niste furtune (pana la mufele de pe conducte) in loc de sorb, dar ma incurca mufele alea, ca nu poti baga mai nimic in ele.

Oricum aria s-a restrans acum la partea de dinainte de filtru, dar conductele, repet, le-am suflat si nu sunt strangulate. Sub masina nu ma pot baga ca nu ajung cu ea macar la un canal sa vad.

Voi scoate sita de la sorb de tot pentru niste teste. Adica voi demonta de pe el tot, sa ramana doar cele 2 tuburi de tur si retur. Nu are ce sa se intample cateva zeci de kilometri pentru teste. Oricum, motorina e filtrata de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA astupa conductele la un capat si sufla pe celalalt, sau trage, vezi nu e crapat turul pe undeva si sa traga aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati.

Am scos canistra, am lasat doar tuburile din ea in rezervor. Asa nu se mai opreste, merge binisor. In sarcina foarte mare cam tremura, dar putin. Insa nu se mai opreste.

Problema e in continuare pornirea EXTREM de grea. Trebuie sa dai la automat cate 30 de secunde pana porneste.

Tuburile nu par a fi sparte, nu scapa cand sufli intr-un capat si il infunzi pe celelalt. Dar macar acum poate ajunge omul la un canal sau elevator sa verifice pe dedesubt daca e vreo problema la racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca distributia e la punct.

Porneste greu numai cand motorul e rece sau si cand e cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste la fel de greu indiferent de temperatura.

Trebuie sa dau la automat cate 3-4 reprize de cate 6-7 secunde.

Ma gandeam ca porneste mai greu din cauza ca n-are pompa in rezervor, dar daca instalatia de alimentare a fost gandita fara acea pompa, trebuie sa mearga perfect si fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe traseu, intre filtru si pompa, e un senzor de temperatura... fara el cum porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la G81. Am incercat sa-i scot mufa dar era rupt blocajul si n-am reusit s-o scot.

Iar acum n-am vagcom sa verific ce masoara si senzorul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa scoti mufa, sa-l bypassezi. sa nu fi patit ceva ca si supapa de tur din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un G81 acasa care stiu ca merge. Am sa-l plantez in locul aluia sa vad rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin ce cod vag are ecu, fa o scanare si pune aici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor!

revin cu o noua informatie in legatura cu bora care nu pornea...am mai fost la inca un mecanic si acesta a constatat ca nu e pusa bine cureau de ditributie...incalzeste mototorina, baga un surplus prea mare si ineaca motorul...ce parere aveti?se poate?sa las sa umble din nou la distributie?precizez ca distributia a fost abia schimbata de cel de la care am cumparat masina...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o puna la semne si pe urma sa vezi rezultatul

Cosmine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din lipsa de timp n-am putut sa ma uit si la distributie. Oricum nu aveam cum sa ridic masina si pe sus e foarte greu de verificat.

Dar ma bucur ca s-a descoperit o mare buba. Nu inteleg la ce testere a fost dusa masina, daca n-au dat erori macar de citire la senzorul axului cu came.

Daniela, cum ii spusesem si tatalui tau, ma indoiesc ca testele alea au fost concludente, la cum ii stiu eu pe "meseriasii" din Zalau. :)

Bine ca am putut-o face macar sa mearga fara sa se mai opreasca, sa poata merge la mecanic cu ea. Ii indic insistent sa mearga unde l-am trimis eu. Nu va regreta.

Teoria mea e alta. Masina a avut mai multe probleme:

1. Avea probleme la sorb si nu tragea motorina destula. Fapt pentru care se oprea cand nu te asteptai. Nu avea legatura cu distributia.

2. Avea probleme cu distributia si de-asta pornea greu. Nu mergea inecat motorul. Pur si simplu pornea greu pentru ca supapele se deschideau aiurea. Plus ca senzorul de la xul cu came comanda injectia eronat. Noroc ca e doar un dinte sarit (banuiesc). Daca erau mai multi, adio motor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci... noi informatii.

Eroare pe senzorul de la axul cu came, eroare pe senzorul de temperatura G62. Un "meserias" i-a pus o rezistenta pe firele senzorului si arata temperatura motor 13.5 grade.

Distributia e la locul ei. Nu e sarita.

Asta ca sa vedeti marii nostri "meseriasi"... :biggrin:

Cum spuneam, momentan nu am vagcom si n-am putut verifica erorile. M-am bazat pe ce ceea ce au verificat cele 2 "testere" la care a fost masina.

Ca sa fac un rezumat, problemele descoperite pana acum au fost:

- sorb infundat sau obturat, cu supapa de tur blocata.

- senzor ax cu came defect.

- senzor G62 defect.

Restul vom mai vedea. Revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Defecte au ramas doar senzorul de pozitie ax cu came si G62. Masina a pornit usor, si merge bine. Urmeaza sa vina si piesele saptamana viitoare. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai castigat in batalia Smecheras versus Meserias :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am schimbat si eu senzorul G62 dar nu am observat nici o schimbare, tot la fel face, nu intra socul la pornirea la rece. Din ce alt motiv ar putea fi ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema ciudata cu masina din semnatura. Dupa drumuri mai lungi, cand motorul este cald, opresc, incerc sa pornesc. Motorul porneste "balbait". Daca merg mai mult, 300-350 km mi s-a intamplat sa nu mai porneasca. S-a mai intamplat, chiar si azi, cu motorul rece nu a mai pornit, deloc, am chinuit-o de vreo 5-6 ori si a pornit, de obicei la rece porneste ok, in vreo 6 luni nu mi-a facut decat de 2 ori ca rece figura.

Precizez ca am fost la stimabilul nostru coleg Al Bundy si a pus VAG-ul pe masina. Nu exista nici o eroare. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marmonu

La rece (nu mai stiu exact inetrvalul de temperatura), trebuie sa iti porneasca intre 900-1000. Si mie imi porneste din a doua cheie si inca nu am aflat de ce.

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine porneste din a 6-a a7-a. si mai mult ma ingrijoreaza ca face figuri la cald. si mai curios ca nu da nici o eroare. am mai auzit pe cineva cu o Octavia, cu aceleasi simtome si ar fi zis ca ar fi senzorul de la arborele cu came. dar acesta nu da nici o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!