Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Oare de ce s-o fi ars? Nu stiu cat e prevazuta de constructor, trebuie sa caut. Masina a fost de curand in service pt schimbarea unei bari lovite. Vreau sa cred ca nu au umblat si la altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema electrica ,electromotorul nu cupleaza (Glf 4 1,4 BCA),am gasit firul care duce la bobina electromotorului si am sectoionat acel fir si acum porneste daca ii dau + direct de la baterie , asta cu contactul pus binenteles.problema este ca uneori porneste din cheie uneori nu.Am scanat si in afara de g62 nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sry de offtopic ... Am un golf 4 2006 1.9 tdi .. am incercat sa o pornesc astazi .. si nu imi da motorul pesta cap .... cred ca nu mai are putere bateria... am masurat-o cu un multimetru si am 11.56v ... am incercat sa pornesc si cu fise legate la un nissan navara .. degeaba ... cred ca e prea inchetat uleiul si nu lasa pistoanele sa se invarta...

INTREBARE : daca scot bateria de pe masina sa o pun pe redresor ce se intampla ?? ce mi se sterge .. etc ... stiu ca trebuie sa pun pinul casetofonului .... altceva nu mai stiu ... cu inchiderea centralizata cum e ??

PS: afara sunt - 18 grade

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca ma bag si eu.Am un 1,9tdi pd, azi dimineata erau cam -35 grade C la Miercurea Ciuc, cu baterie noua de 72 A si cu ajutor de la un tov cu un Opel care mi-a dat curent si am fortat un pic pornirea, am reusit in sfarsit.Stiu ca nu e locul dar am o nelamurire si de poate cineva sa ma indrume ar fi ok. La 1,9 ajm nu trea' sa aiba si pompa de motorina in rezervor.Va multumesc mult.A mea nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca ma bag si eu.Am un 1,9tdi pd, azi dimineata erau cam -35 grade C la Miercurea Ciuc, cu baterie noua de 72 A si cu ajutor de la un tov cu un Opel care mi-a dat curent si am fortat un pic pornirea, am reusit in sfarsit.Stiu ca nu e locul dar am o nelamurire si de poate cineva sa ma indrume ar fi ok. La 1,9 ajm nu trea' sa aiba si pompa de motorina in rezervor.Va multumesc mult.A mea nu are.

Are pompa de inalta dupa cate stiu eu si nu are de joasa deloc.

Si cred ca nici un pd nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De vreo o luna am si eu o problema in legatura cu pornirea masinii. Masina nu porneste decat cu acceleratia calcata cel putin jumatate de cursa. Problema nu apare tot timpul. Cateodata porneste fara sa-i fac nimic, iar cateodata porneste, se tureaza pana la 1000 rpm si se opreste instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu o problema!

Am o Bora TDI 1.9, 105cp, si iarna porneste greu, iarna aceasta nu prea am umblat cu ea, astfel incat nu mai pornea pe bateria proprie, baterie schimbata in iarna lui 2008, Rombat.

Am pornit-o prin cabluri de la o alta masina in 2 randuri.

Dupa alt timp in care nu am folosit-o am incercat iar cu cablurile, insa s-a chinuit putin apoi tot intra alarma si suna pana consuma total bateria, am mai tinut-o pe cabluri insa nimic, alarma suna continuu.

Dupa un timp baterie era totul epuizata incat se stinsesera si display-urile de pe bord.

Am incarcat-o cateva ore pe un redresor, si am incercat sa pun inapoi bornele. Alarma intra iar si nu imi permite nici sa pornesc masina si nici sa o opresc din telecomanda.

Ati intalnit o astfel de problema si aveti idee de o posibila rezolvare?

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa-ti raspund, stiu ca e pe telecomanda din fabrica, adica nu are cheie briceag si are telecomanda cu 2 butoane, pe geam scrie Viper si este alarma cu 6 tonuri.

te ajuta informatiile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu pornirea, cateodata dau 5-6 chei pana porneste, si nici atunci nu ar porni daca nu as tine pedala de acceleratie apasata. Cand nu tin pedala apasata, motorul da sa porneasca si in circa 3 secunde moare . A mai intalnit cineva acest fenomen ? Sa fie oare pompa de benzina, am impresia ca atunci cand face figuri cu pornirea nu se aude nici bazaitul de la pompa. Mentionez ca am schimbat de curand clapeta de vacuum si bujiile . As fi recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o prob cu golful,dimineata nu a vrut sa mai porneasca.am schimbat in dec anul trecut pompele-de motorina si inalta,am fost la tester cu ea si mia zis ca am 0 erori la motor(adica nimic)sa chinui ala pe partea electrica intr-un final a pornit am mers cu ea aprox 30min si sa oprit in mers,si ..iar nu a vrut sa mai porneasca,am duso la tester iar si sa uitat la filtru de motorina totul era bine dar cand sa uitat la supapa cea de deasupra pompei de motorina a obs ca e infundata,oare sa fi fost asta prob?dupa ce a pus supapa a pornit la sfert :ceuameni: .sincer mie si frica sa plec acum cu ea:(poate sa fie alta prob?

am nevoie de ajutor

multumesc si respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi mi s-a intamplat si mie sa nu imi porneasca masina, insa nu dimineata ci dupa ce m-am intors de la serviciu. Trebuia sa duc pe cineva si cat am asteptat sa coboare am oprit motorul, cand dau sa pornesc sa plec pace, electromotorul invartea da degeba. Am incercat de vreo 3-4 ori dar nimic, am lasat-o 5 min sa se racoreasca si spre surprinderea mea a plecat la sfert. Cat am asteptat dupa ce am plecat nu am mai oprit motorul pt ca mi-a fost frica sa nu porneasca iar. Dupa ce am ajuns acasa am parcat-o si am incercat din nou dar nu a vrut , aceeasi chestie, electromotorul invarte dar nu porneste.

Acum tocmai ce am venit de jos de la masina sa vad daca porneste si a plecat la sfert(cu ambele chei). Banuiesc ca e ceva cand motorul este cald. Astept astazi un prieten sa o pun pe tester sa vad ce erori apar. Intre timp daca e cineva care s-a mai intalnit cu aceasta problema si are o rezolvare as fi recunoscator!

PS: masina este un G4 1.9 TDI, cod motor AJM.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu probleme cu pornitul dimineata dupa o noapte friguroasa. Intr-una din zilele astea am observat in partea din spate a motorului, intre furtunul ala gros care merge de la filtrul de aer spre turbosuflanta si capacul motorului, un fel de senzor conectat la un cablu electric printr-o mufa si care mai are si 2 stutzuri mici pe care vin 2 furtunase de la vaccum. Un stut din ala e rupt si un furtunas sta liber pe-acolo, de asemenea furtunasul ala merge si la o clapeta care ,daca o imping se opreste motorul. Unii mi-au zis ca e socul automat chestia aia si la magazinul de piese auto mi-au cerut 200 de ron pt ea, desi e cat o bricheta.

Imi poate spune cineva despe ce este vorba si daca trebuie neaparat inlocuita piesa respectiva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel senzor se numeste CONVERTOR PRESIUNE GAZE EGR, eu stiu ca daca acel senzor nu functioneaza numai poti opri motorul, de fapt la rotirea cheii in pozitia 0 "senzorul" deshide supapa acea de pe EGR si motorul se opreste...

aici ai un link cu convertorul presiune egr http://autokarma.ro/catalog_fisa.php?idfis...7&filtru=16 (a doua piesa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e. Mie mi-e rupt stutzul ala care ii mai sus si pe care vine furtunasul care face legatura intre supapa EGR si senzor ,cred ca senzorul inca functioaneaza pt. ca mufa electrica e conectata la el + un furtunas mai lung, dar nu am probleme sa nu pot opri motorul sau sa nu-l pot porni, si nu mi se aprinde nici un bec in bord. Multumesc inca o data :vaidecapulmeu:

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara a venit tov sa ii facem un test si mi-a gasit 4 erori la motor:

-2 generate de un senzor de ulei de care stiam de cand am luat masina si

-alte 2 dupa cum urmeaza: 01176 007 Signal too low si 01314 049 Engine control module no communication, despe care nu stiu mare lucru.

Ideea e ca dupa ce mi-a sters erorile masina a functinat astazi ca si cum nimic nu s-a intamplat. Daca e cineva care are o rezolvare, pls help!...in caz ca se intampla iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu probleme cu pornitul dimineata dupa o noapte friguroasa. Intr-una din zilele astea am observat in partea din spate a motorului, intre furtunul ala gros care merge de la filtrul de aer spre turbosuflanta si capacul motorului, un fel de senzor conectat la un cablu electric printr-o mufa si care mai are si 2 stutzuri mici pe care vin 2 furtunase de la vaccum. Un stut din ala e rupt si un furtunas sta liber pe-acolo, de asemenea furtunasul ala merge si la o clapeta care ,daca o imping se opreste motorul. Unii mi-au zis ca e socul automat chestia aia si la magazinul de piese auto mi-au cerut 200 de ron pt ea, desi e cat o bricheta.

Imi poate spune cineva despe ce este vorba si daca trebuie neaparat inlocuita piesa respectiva? Multumesc!

Actuatorul la care faci referire(J239) are SINGURUL rol de a atenua trepidatiile motorului la oprire.In rest sta deschis si nu influenteaza cu NIMIC functionarea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am si eu o problema la golf 4 1.6 16v nu porneste din prima cheie,daca porneste din prima cheie trebuie sa tin vreo 5-10sec cheia rotita in contact,stie careva cam ce ar pute-a fi problema???

Modificat de Bogdanwvb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trestie-de-balta

Salutari,

Problema mea e ca nu mai porneste, iar simptomele au fost ca la cei cu celebrul releu 109, doar ca eu la Caddy 2.0 SDI al meu nu am acest releu.

Deci, prin noiembrie a inceput sa nu mai inchida usa stanga cam la 10-20 de comenzi, cea din dreapta inchizandu-se de fiecare data. Dupa ce plecam si opream unde aveam treaba mergea.

Prin decembrie n-a mai vrut sa porneasca. Ma uit si vad ca nu se aprinde martorul de bujii. Cumpar un spray de pornire, ii dau doua fasuri la filtru de aer, dau cheie si pleaca. Dupa ce dau o tura de cartie, prin Dristor, o parchez, opresc motorul, o las cateva minute si o pornesc fara probleme, martorul de bujii aprinzandu-se de data asta.

A mai facut chestia asta de 2-3 ori, dar pleca cu sprayul fara probleme.

Cand parcam masina verificam daca martorul de bujii se aprinde, punand contactul dar fara a porni masina.

Pe 4 februarie am plecat la cumparaturi si am bagat motorina de 100 ron, ca s-a aprins becul,am venit acasa am parcat, am verificat martorul daca se aprinde, se aprindea si am plecat

Pe 9 februarie, dupa viscolul ala mare, m-am dus s-o pornesc si n-a pornit. Am lasat-o gandindu-ma ca a inghetat motorina.

Nu inghetase si nici n-a mai pornit cu sprayul.

Au venit mai multi asazisi specialisti cu laptop-ul, dar nu i-au dat de cap, am dus-o la un service si dupa o saptamana m-au sunat sa-mi zica sa vin s-o iau ca nu i-au dat de cap. Le-am plaitit diagnoza 50 ron , iar ei mi-au luat aprox 10 l de motorina cand au probat pompa care e buna, functioneaza. Nu stiam ca se poarta verificarea combustibilului.

Dupa ditamai postul, pun intrebarea; ma poate ajuta cineva sau ma poate indruma undeva unde gasesc pe cineva care sa-mi repare Capsunelu?

Va multumesc.

Modificat de trestie-de-balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

revin si eu cu o problema la pornire.

de ceva timp la pornire dau la cheie si se aude elecromotorul cum invarte dar nu porneste motorul, initial dupa aproximativ 7-8 secunde pornea inca cu in tremurat mai mare si cu un fum puternic in spate.

Apoi la prima cheie nu mai pornea, o lasam sa incerce cam 10-15 secunde si opream pentru a evita distrugerea electromotorului.

Astazi nu a pornit din prima cheie, in a doua a pornit insa incepuse sa clipeasca ledul de ulei cu rosu, a pornit motorul, ledul a mai clipit 3-4 secunde si s-a oprit!

Dupa ce plec daca opresc motorul si il repornesc totul revine in conditii normale.

aveti idee ce provoaca aceste dificultati la pornire?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testeru si vezi avansu de la pompa de injectie.....

daca dai la demaror mai mult de 10 secunde e normal sa se aprinda becu de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slutari.

Am si eu o problema la pornire dimineata si mai ales cand temperatura ii sub 0 grade,porneste cam dupa vreo 4 -5 sec,mentionez ca mi s-a rupt cureaua de distributie in august si dupa aceasta interventie o aparut problema la pornire.Am schimbat supapele de evacuare,rectificat chiulasa.Urmeaza saptamina viitoare sa masor compresia la rece(sar putea sa fie o supapa o idee indoita si sa scape,asa mi-a spus ultimul mecanic la care am fost).Am schimbat bujii,toate filtrele.Am facut o scanare si nu apare absolut nici o eroare.

Ce parere aveti?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti ma poate ajuta cineva si pe mine?

am un golf 1.9 tdi si am si eu probleme la pornire si anume porneste greu si trepideaza motorul la relantiu.

am facut full service ulei filtre buji am schimbat sezorul de colant am verificat distributia si e ok

ce altceva poate cauza aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna baieti ma poate ajuta cineva si pe mine?

am un golf 1.9 tdi si am si eu probleme la pornire si anume porneste greu si trepideaza motorul la relantiu.

am facut full service ulei filtre buji am schimbat sezorul de colant am verificat distributia si e ok

ce altceva poate cauza aceasta problema

vezi avansul.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!