Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Pompa tandem e destul de usor de schimbat la Golf/Bora pentru ca e motorul transversal si ea se afla in capatul motorului, in partea soferului. Doar ca daca e s-o schimbi, noua e intre 1100 si 1500 de lei. Second e undeva in jur de 15o euro. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi si pompa de motorina din rezervor. O diagnoza mai amanuntita te va ajuta (cand se opreste, verifica daca filtrul de motorina este gol - daca da, e pompa din rezervor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daa...filtru de mototrina e gol cand se opreste...deci e pompa...:drunken:

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te costa aproximativ 800 RON. Mergi pe OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi...cred ca sunt convinsa ca e pompa...o sa imi dea un membru de aici de pe forum o pompa sa o incerc cateva zile sa vedem daca este intr-adevar ea de vina...by the way...la ce se refera OEM? recunosc ca sunt cam incepatoare in domeniul asta...:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM este similar cuvantului 'original'. Mai pe lung, e prescurtarea de la Original Equipment Manufacturer.

Sunt piese ale producatorilor agreati de grupul VAG, sunt si producatori care copiaza piesele dar la o calitate net inferioara.

Primele sunt cele OEM.

Pompa de joasa presiune (cum se mai numeste cea din rezervor) este produsa de Siemens - VDO.

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry795659

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, regret sa te dezamagesc, dar Bora in discutie am verificat-o personal si nu are pompa de alimentare in rezervor si nici n-are decat cele 2 fire pentru nivelul de combustibil. Deci toata alimentarea se face doar cu pompa tandem, precum la Passat-urile cu motoare AJM. :icon_thumright:

Problema se pune asa: motorul este un AJM. De pornit porneste doar cand vrea, iar daca porneste, in sarcina tremura destul de rau, ca si cum nu s-ar alimenta destul cu motorina. Daca te aventurezi sa mergi cu ea, risti sa ramai prin intersectii si n-o mai pornesti decat daca mai vrea ea. Adica dupa zeci de incercari de dat la automat.

Cu masina se pare ca au fost la 2 testere si nu i-au gasit erori. Ceea ce inseamna ca problema ramane tot pe partea de alimentare.

Acum... eu am pus o alta pompa tandem care stiu ca e buna, dar nu s-a schimbat nimic in comportament. Filtrul e schimbat de cateva zile, dar masina s-a comportat identic si dupa inlocuirea lui.

Nu mai stiu ce sa-i fac... Idei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mai sunt colegi cu AJM pe G4 sau Bora care nu au pompa in rezervor ( http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=879112 ).

Trebuie verificata sonda din rezervor (sita), traseul de alimentare si dinainte de filtru si de dupa. Trebuie amorsat intregul circuit si insereaza un tub transparent (de presiune) intre filtru si tur sau intre filtru si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Bogdane, am scos sita din rezervor, am verificat-o, am desfacut-o bucati, avea supapa de pe tur cam blocata, am scos-o afara in speranta ca dupa, va fi ok. Am bagat aer si pe conducte, totul ok. S-a amorsat si circuitul rapid, n-a fost problema. Porneste dupa FOAAAAAAAARTE mult dat la automat. Dar... dupa ce porneste, parca ar avea un dop pe undeva, si cum vrei sa-i dai talpa, tremura toata si dupa 2-3 minute ramai cu ea in drum. :Driver:

Iti dai seama ca n-am avut furtun transparent sa inserez in circuit.

Ce mi s-a parut suspect e ca, dupa filtrul de combustibil, fostul proprietar a montat o supapa unisens, semn ca a mai avut probleme cu ea.

Am vorbit cu un amic mecanic ce lucreaza de multi ani cu VAG-uri si am trimis oamenii maine la el sa ia totul la purecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"T"-ul ala e prezent pe filtru? Functioneaza (are o supapa inauntru)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T-ul e pe retur, e prezent, nu l-am verificat, dar nu cred sa aiba vreo treaba, din moment ce, atunci cand nu porneste, nici macar nu iese motorina din pompa tandem. Cu alte cuvinte, nu apuca sa traga pompa, pentru ca undeva exista un blocaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T-ul umple filtrul cu motorina de pe retur; cand e plin, atunci se inchide supapa si motorina se duce inapoi inspre rezervor.

Dupa ce ajunge sa se goleasca filtrul (daca nu merge T-ul si turul e gatuit sau baga aer), pompa va goli in 2 minute filtrul, apoi va trage aer sau circuitul se dezamorseaza.

O sa-i dati de cap pana la urma, nu am niciun semn de indoiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, incearca cu un filtru nou de motorina fix asa am patit si eu la passat si umple filtru cu motorina inainte sa il pui sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a schimbat filtrul de motorina..si s-a pus si motorina in el..degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu pornirea la rece. Cand afara temperatura este scazuta sub 2 grade masina nu porneste decat la a 2 a cheie, am impresia ca nu intra nici socul. La temperatura mai mare de 2 grade porneste perfect si intra si socul. Stie cineva sa-mi explice acest fenomen ? Cineva mi-a zis ca ar putea fi de la un senzor de temperatura a aerului sau ceva de genu. Daca stiti mai multe VA ROG sa ma lamuriti si pe mine ! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Este senzorul de temperatura al motorului (G62). Uite aici mai multe detalii: :Driver: (click the flower)

Daca e intrerupt sau scurtcircuitat iti va da eroare si pe vagcom. In cazul ta, daca dupa o anumita temperatura porneste, e doar decalibrat. In mod normal ar trebui citita temperatura cu vagcomul, dimineata, inainte de prima pornire, sa vezi daca e aceeasi cu temperatura mediului ambiant.

E un senzor ce influenteaza in mod deosebit functionarea motorului atat la pornire cat si dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sti cumva, e posibil ca din cauza acestui senzor G62 sa am si variatii de turatie la relanti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii:

Am desfacut busonul de la rezervor si l-am lasat scos. Am umplut filtrul cu motorina. A pornit intr-un final, cu mare greu, a mers in ralanti o perioada, l-am testat in mers, a mers bine exact pana s-a golit filtrul. Apoi iar s-a oprit. Am umplut filtrul din nou si iar a mers pana s-a golit filtrul. Deci repet: conductele sunt ok, le-am verificat, suflate cu aer, nu e infundat nimic.

Acum m-a sunat omul ca a pus 2 furtune si motorina intr-un flacon de 2L (bagate in filtrul de motorina), dupa cum i-am spus eu sa faca (nu mai aveam timp sa stau) si asa merge ok.

Pompa tandem a fost pe masina mea inainte de a o schimba si mergea perfect. Deci dupa filtru nu mai sunt probleme.

Sa fie o problema in sorbul ala nenorocit? Eu l-am desfacut, era doar negru, dar nu avea nimic infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-o din aproape in aproape: sorbul. Cand il bagi la loc, simti ca se ridica si intampini o rezistenta elastica (are o parte mobila)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorbul are o supapa unisens, cu bila daca bine tin minte.. sa nu fie blocata cumva. Si si ceva chestii ce se deschid pe acolo cand e nivelul minim de la plutitor, nu m-am prins exact ce si cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa din fundul canistrei este pentru a nu lasa motorina sa se scurga din canistra si sa lase pompa sa traga aer sau sa mearga pe uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorbul are o supapa chiar jos, care probabil nu lasa canistra sa se goleasca de motorina, cum spunea si Bogdan.

Apoi mai sunt cele 2 supape de la iesirea din canistra. Cea de pe retur merge perfect, cea de pe tur mergea foarte foarte greu. Adica abia puteai sa tragi prin ea. Am gaurit-o, ca sa treaca motorina prin ea. Dar tot nu s-a schimbat nimic.

Partea mobila a sorbului exista si se misca in corpul ala. Cand am scos sorbul afara, acea canistra era plina cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!