Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

aseara dupa ce le-am schimbat , am facut scan nu mi-a dat nici o eroare, iar dimineata asta nu mi-a pornit. faza e ca atunci cand incerc sa pornesc pentru prima data in zi, nu imi porneste nici la a doua, a treia cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai incercat ceva referitor la problema mea cu masina: am intrat in clima cu butoanele de la bord si in campul 45 imi indica -99 grade celsius. din cate am citit si eu, campul 45 indica temperatura motorului. credeti ca ar fi asta cauza problemei mele? eu cred ca e defect senzorul de temperatura. unde trebuie sa ma uit in vag-com sa vad temperatura lichidului de racire (senzorul ECT).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

aveam aceleasi simptome, nu-mi pornea prima data din zi, dupa aia daca o porneam, mergea... dupa mai multe sfaturi (bujii, pierde presiune, oring la filtrul de motorina schimbat) cauza era ca nu aveam avans la pornire.... asa s-a rezolvat...

numa' bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan am rezolvat, era senzorul ECT, nu dadea eroare in vag-com. merge doar de la 45 de grade in sus. adica seara IAT arata 20 grade iar ECT 58.5 (motorul nu fusese pornit de vreo 4 ore) iar dimineata IAT arata 12 grade celsius iar ECT 45.... inainte de prima pornire. am avut un senzor vechi la care merge doar jumatatea care comunica cu ECU, cea care duce la instrument cluster nu e buna face figuri, l-am montat si surpriza in VAG-COM aveam pe IAT 12 grade si pe ECT 12 grade. am dat o cheie si a pornit normal.

multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema maaare.

Azi dupa ce am spalat masina(exterior) am ajuns cu ea acasa totul ok.

Dupa 2 ore cand am vrut sa plec,masina nu mai pornea.

Electromotorul invarte,bateria e buna...nu am mai avut niciodata probleme de genul asta.

Singura problema pe care am obs eu de cand am masina,este ca pornea mai greu dupa spalare.

ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema maaare.

Azi dupa ce am spalat masina(exterior) am ajuns cu ea acasa totul ok.

Dupa 2 ore cand am vrut sa plec,masina nu mai pornea.

Electromotorul invarte,bateria e buna...nu am mai avut niciodata probleme de genul asta.

Singura problema pe care am obs eu de cand am masina,este ca pornea mai greu dupa spalare.

ceva idei?

Cred ca s-a udat cumva motorul, ori nu ai scut ori ai ceva spatii pe sub aripile fata... Aburul creat sub capota cred ca ti-a "trosnit" bobina de inductie sau ceva conexiuni pe parte de aprindere (scanteie). Fa-i un scan, poate iti da ceva. Dar daca nu da nici un rateu eu cred ca e bobina sau circuitele aferente acesteia. Chiar sunt curios!

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat!

nu are nici o legatura cu aprinderea.Contactele de la mufa pompei de benzina au probleme.Le-am curatat si dat cu spray...sa vad cat tine.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nelamurire:pompa de benzina are debit constant?sau atunci cand o calc isi mareste si ea debitul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bora mea de cateva zile am mari emotii la pornire dimineata. Azi de exeplu a trebuit sa o tractez ca sa porneasca.

1-Am facut scanare si a iesit problema la senzorul g62

2-am bateria un Bosch silver de 3 ani si vreo 60.000km butonul de control e verde

3-totusi invarte greu dimineata

4-dau la automat si iese fum de la bobina

cred ca e gata bateria dar nu imi vine sa cred ca e verde indicatorul, mai degraba cred ca o fi vreun consumator

SAU???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste greu doar dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEME GOLF SEMNATURA : -PORNIT LA A 2 A CHEIE DE CELE MAI MULTE ORI (INDIFERENT...CALD,FRIG,MOTOR RECE,CALD) :biggrin:

-IN CURBE DE 90 GRADE MOARE MOTORUL (SUNA AIUREA DAR NUMAI CAND VIREZ LA DREAPTA FACE TREABA ASTA.. :blah:

-ACCELERATIA TREBUIE CALCATA FFFFF FIN ALTFEL I-MI "DA IN NAS"!

AM DUS-O LA SERVICE ..CONCLUZIE "MESERIASI" :COMPUTERUL MOTOR (ECU DACA NU MA INSEL) :ceuameni:

ASTEPT ALTE PARERI..??? ALTFEL :huh: FAC CU NERVII!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
ALTFEL :ceuameni: FAC CU NERVII!!

Si noi daca mai scrii cu CAPS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la orice.... debimtmetru la distributie.... trebuie mai multe info... si macar vazut daca sunt stocate erori cu testeru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste greu doar dimineata

Du-te la si verifica bateria si electromotorul...S-ar putea sa nu fie bateria buna. Daca iti da 11 V nu invarte motorul,tre sa dea 12 V nu e de speriat. Probleme face cand e rece sau dupa ce speli masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face probleme doar dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toti! spun si eu o patanie , anul trecut in decembrie, temperatura era sub 7-10 grade afara, citit pe bc, cand dau la demaror (sper ca am scris bine) dupa ce sau stins martorii din bord, nu se misca nimic, aveam cheie moarta, dupa vreo 5-6 incercari , pornea, dar avea doar o anumita pozitie unde pornea, daca dadeam demarorul pana la capat nu pornea, nu invartea electromotorul ,doar la inceput de demaror .

Am fost la un service in Resita (la bruno) si mi-au spus ca e dusa bateria (avea un an "global power") , au verificato cu un tester, nu au verificat cu vag-com pentru ca au spus ca nu-i nevoie, erau suta la suta ca asta era problema. am cumparat o alta baterie noua varta de 56 ah, precizez ca masina avea simtomele astea doar dimineata, dupa pornea chiar si dupa 8-10 ore, dimineata urmatoare la fel, aceeasi problema, ba mai rau nu a mai pornit deloc, pana ce a s-a mai incalzit vremea, 5-6 grade afara, la prima cheie a pornit.

In acea zi m-am dus la un alt service tot in Resita (Memory) si baietii de acolo mi-au facut o programare pentru o scanare vag-com. dar electricianul de acolo mi-a dat un sfat, daca nu porneste in ziua urmatoare sa pun contactul (fara sa pun pe cineva sa dea la demaror) si sa scot borna + de la electromotor si sa o pun pe borna + la baterie, a zis ca daca nu porneste, atunci e de vina electromotorul, daca porneste e de vina contactul de la cheie. Zis si facut, dimineata nu a pornit, si am urmat pasii ce ia zis electricianul si a pornit, deci de vina era contactul ( doar partea mecanica).

Am revenit la service Memory si am comandat contactul, a costat 90 ron + 30 ron manopera. dupa ce l-am schimbat a pornit fara probleme, si chiar la temperaturi mai joase . Scanare cu vag-com-ul nu am mai facut. Sper sa fie de folos pentru cine se confrunta cu asemenea problema :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu mai imi pornea deloc dimineata, ca nu avea putere sa invarta, decat numai daca o tractam am hotarat sa schimb bateria, am luat alta noua si la fel cand dau la cheie se stinge pt o secunda tot si maraie greu pana nu mai face nimic. La diagnoza nu a aparut nici o problema. Face ;la fel si cand scot borna. Da impresia ca nu are putere sa invarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca presupun ca nu am benzina - motorina, scanteie etc si dau la cheie ar trebui sa invarta vioi ca si cum ar porni. daca la tine maraie si nu invarte ai verificat electromotorul? ti-au mai spus colegii. daca ai un "mic" scurt in electomotor sau in solenoidul lui cand dai cheie poti avea mama si tata bateriilor la un loc, in secunda 2 iti da ca si cum bateria e moarta, face un vac si gata. pune aparatul de masura pe baterie si da la cheie, daca in momentul in care ai dat pe demaror iti sare tensiunea inspre 0 atunci e clar electromotorul. cel putin este o idee.

(daca e buba la electromotor porneste trasa sau impinsa fara probleme, el este folosit numai la pornire - la pornirea la cheie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario del monaco

Da intr-adevar porneste repede trasa, daca dau la automat dupa cate va incercari iese fum de la bobina, Dar ce sa aiba oare electromotorul? :blink:

Modificat de mario del monaco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie desfacut si curatat, si vazut ce e distrus pe acolo.

Electromotorul ?

De acum 10 zile te-am sfatuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!Sunt noua pe forum si nu ma prea pricep dar as avea si eu o intrebare: mi-am cumparat un vw bora 1.9 tdi, 1160CP si imi tot face figuri...nu porneste decat la a2a sau a3a cheie...daca in cele dn urma o ia cand ajung in vreo intersectie si reduc viteza sa schimb intr-una mai mica , scutura si moare motorul cu piciorul pe ambreiaj apoi nu mai vrea sa porneasca!Am fost si la mecanic, am pus-ope tester de doua ori si nu i-a gasit nimic...bujiile sunt foarte bune...am fost si la electrician si nu a gasit nimic, a pus-o pe calculator..si nimic....mentionez ca bateria e rombat...de la cine am cumparat-o a zis ca bateria are un an....dar totusi...care sa fie problema?am schimbat si filtrele de la motorina, cele de aer, de polen...chiar nu mai stiu care ar fi problema!va rog, dati-mi un sfat..o parere...va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema ta tine de alimentarea cu motorina (mai ales ca spui ca nu ai erori stocate). :frigbaitata: Motorul tau e PD, deci ai o pompa de alimentare de inalta presiune, (ce face corp comun cu pompa de vacuum) denumita pompa tandem. Ar trebui sa incerci cu o alta pompa. In cazul in care nu se rezolva nici cu asta, e posibil sa ai multa mizerie in rezervor (dar e cu o probabilitate foarte mica). :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...e pompe duze...azi am schimat si bateria, am cumparat una noua crezand ca ea ar fi problema...si tot nu merge...cum e treaba cu pompa...e scumpa, se schimba greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!