Jump to content

Audi RS4 4.2 Fsi 420 cp Daytona Grey - My Beast!


superalfi

Postare recomandată

Audi RS4 bate la fund orice Porsche Carrera/911/boxter la liniute! :huh:

De comparat mai bine o comparati cu BMW M5 si nu cu 650i-ul.

ia gandeste-te la toate modele 911!!! nu prea cred ca le bate pe toate.

adika... 911-le se trage cu enzo, nu cu masini in 4 usi :huh:

Modificat de vincent
Link către comentariu
  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • superalfi

    104

  • CT-87-ADY

    20

  • di0

    18

  • zGb

    13

Top Posters In This Topic

nu se pune problema sa le bata chiar pe toate 911-le - Turbo si GT3 nu intra in discutie - sunt in alta liga de masini - se compara cu 911 carrera, c4, c4 s - unde performantele sunt aproape la fel - dar intervine utilitatea uneia si a alteia - precum si PRETZUL!!!

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu

Deocamdata nu are concurent...

sa vedem Noul M3 cum o sa se prezinte! :huh:

Modificat de CT-87-ADY
Link către comentariu

au asi vrea sa vad cum se trage cu un astra OPC :angry:

astra scoate suta cam in 6 sec cu motorasul ei mititel de 2l si 240cp.

oricum, ai masina adevarata. nu stiu cat de greu se intretine dar asi vrea sa te intreb un lucru.

probabil ca ai pasiune pt audi si asta scuza tot, dar alta masina ce ai fi ales la banii aia!?

Link către comentariu

vincent ...mi se pare ca astra OPC intra in alta categorie - hatchback & tractiune fata & opel. Si nu trebuie sa ai o pasiune pt audi ca sa iti dai seama ca la calitate/pret/performanta este cea mai buna alegere din clasa ei ca sa zic asa. Pacat ca impanzesc astia orasul cu camere video si o sa trebuiasca sa se abtina din greu ..

Link către comentariu

Nu vreau sa fiu carcotas, si in contiuare imi mentin afirmatia, ca masina este adevarata bijuterie, dar am auzit o intamplare, cum ca cineva cu un RS4 ALBASTRU s-ar fi luat la intrecere cu un EVO 9 galbena, iar EVO-ul avea CIP TUNING si evacuarea modificata, si cica i-ar fi dat doua masini avans. Interesant, nu!

O masina V8/ 420 CP/ xxxNM/QUATTRO/ 88.000EUR intrecuta de un EVO9/ L4 TURBO/280CP+CIP/35.000EUR+2.000EURmodificarile ( modificarile mi se pare relativ micute, doar un CIP + evacuare ). A mai auzit careva de intamplarea asta?

PS: La intrebarea ce ti-ai fi ales in afara de RS4, as fi zis RS6 sau RS8 :offtopic:

Link către comentariu

RS 8..inca nu exista.

despre faza cu RS4 si EVo..sa stii ca sunt foarte importanti si soferii. dar presupunem ca amandoi stiau cu ce se mananca maisnile lor, atunci..e greu de crezut.

Link către comentariu

sa le luam pe rand:

1. RS6 - da, este interesanta (sa o vedem si in realitate), daca o sa iasa la fel de buna precum RS4 este cool! daca nu (vezi modele anterioare de RS6 ce review-uri au avut) atuncea RS4 nu are concurent, sa zicem asa - dar oricum vorbim de alti bani - si eu cred ca o sa fie in jur de 90 k - 95 k masina aia - alta treaba

2. RS8 - nu exista si nici nu va fi - poate S8 - care e interesanta in felul ei - dar e mai mult o limuzina super rapida si nimic mai mult

3. R8 - este altceva - nu intra aicea - si pretul va fi teribil de mare

povestea cu RS4 si EVO mi se pare cam fantezista din ceea ce zici: EVO sa egaleze puterea si performantele lui RS4 ar insemna sa castige mai mult de 1 sec pana la 100 km/h avand in vedere ca stock face suta in 5,7s - conform cifrelor pe care le da producatorul - iar asta doar din evacuare si chip este cam greu (parerea mea) - ori masina mai are si alte modificari, ori este basm - mai ales ca are si avans 2 masini (enorm!!!!!)

oricum pe mine ma intereseza mai putin toate aceste comparatii de "liniute stradale" - parca mai era cineva care cerea mai sus sa vada cum e o *** intre RS4 si Astra OPC :offtopic: :P :P

Link către comentariu

am fost de fata la acea cursa intre rs4 si evo IX (chiar la sosire spre 400 m) evo IX avea cam doua masini in fata la rs4, asa ca nu este nimic fantezist :D

Link către comentariu

Inseamna ca soferul de pe RS4 ori nu a vrut sa o forteze, ori "suferea" foarte tare. :D

Link către comentariu
am fost de fata la acea cursa intre rs4 si evo IX (chiar la sosire spre 400 m) evo IX avea cam doua masini in fata la rs4, asa ca nu este nimic fantezist :D

atunci nu ramane decat sa felicitam pe EVO!

poate poti sa spui atunci daca a reusit doar din evacuare si chip asta? sau au fost ceva greseli la RS4 la schimbarea vitezelor? nu stiu - intreb si eu ca vreau sa ma lamuresc ca idee

thanks!

Link către comentariu

da, evo a reusit doar din evacuare si chip (a castigat destul de bine din astea). amandoi au plecat bine, insa evo s-a dus mai mult...

Link către comentariu

bravos atunci!

:D oricum evo este orientata spre altceva - asa cum este si sti-ul - si se pot obtine multe prin tuning din cele 2 enumerate mai sus spre deosebire de RS4 care are alt target si imbina si confortul si performantele end of :D

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu

Sper ca nu te-ai suparat, zau ca in continuare imi place RS4-ul si de abia astept sa te vedem

Eu am facut o comparatie mai mult intre bani si performanta, atata tot, dar RS4 este ceva super super tare.

Sa sti ca daca vezi TOLEDO BICOLOR in spatele tau, iar in spatele TOLEDO-ului un nor de fum negru sa sti ca eu sunt. :D PEACE!!!

Link către comentariu
povestea cu RS4 si EVO mi se pare cam fantezista din ceea ce zici: EVO sa egaleze puterea si performantele lui RS4 ar insemna sa castige mai mult de 1 sec pana la 100 km/h avand in vedere ca stock face suta in 5,7s - conform cifrelor pe care le da producatorul - iar asta doar din evacuare si chip este cam greu (parerea mea) - ori masina mai are si alte modificari, ori este basm - mai ales ca are si avans 2 masini (enorm!!!!!)

poate ca leone a citit partea asta ;)

Originally posted by The drunk monkey

Azi noapte.bulevardul Unirii ,Mitsu Evo IX,ne-am dat de doua ori din mers ,plecare de la 20 de km la ora,prima oara am plecat amandoi la fel la ,ne-am tinut unul langa altul,de la 140-150 am inceput sa iau avans....a doua oara ,nu ne-am sincronizat la plecare ,el a plecat inaintea mea pt ca nu plecam la un semnal dar pana la 160 l-am ajuns ...omu' zice "da,am vazut cum stam,suntem unul langa altul si tu te duci de la a 4 a incolo".....eu cand el schimba a 4 ,eram tot in a 3 a...si atunci se vedea diferenta....

[...]

Originally posted by The drunk monkey

Vis a vis de evo 9 de aseara,masina e jos palaria,motorul suna extraordinar,se tine pana in 150 ,dar apoi incepe usor usor sa piarda teren...cand mai ma intalnesc cu omu o sa ii zic sa dam o tura pe autostrada....din semafor in semafor e mai greu...si mai periculos...o sa tin si aparatul foto sau camera dupa mine....sa nu se mai lase loc de interpretari.

e vorba de un M5 E39 stock care se stie ca e mai slab ca si noul RS4. in conditile de fata eu zic ca poate sa-si puna si 100 cai peste stock ala pe EVO ca tot e greu sa treaca cu 2 lungimi de masina de Audi. cine stie cum a reusit ala ;)

:lol: scuze da' nu observasem ca ai vandut 530xd-u de aia ma miram cate masini tii ;)

Link către comentariu

este adevarat ca sunt alta clasa, alta mancare... dar faza tare este ca opelul scoate niste performante f bune la bani f putini :lol:

iar vis a vis de pasiune...hmm tu ce ai vrut de fapt!? o masina de familie care sa super alerge!?

nu cred ca audi este perfecta la raportul "tot ce poate o masina - pret"

daca ne invartim in jurul sumei de 100k e putem sa luam ca ex. un maserati coupe 400cp, un aston db9 vreo 500cp, un S modelul nou 400cp, un serie 7 300cp, bmw m5 500cp si lista continua. ti-am dat exemple de masini din mai multe categorii, care dupa parerea mea sunt sus fata de audi, ca marca si ca modele. sa nu ma intelegi gresit, eu vreau doar sa imi spui cateva aspecte pt care rs-ul este mai tare. eu unul daca aveam banii aia cred ca-mi luam altceva. dar na, fiecare ca gusturile lui. probabil ca la un momentdat intervine si partea cu intretinutul masinii unde sunt sigur ca la audi nu se face prea ieftin insa posibil mai ieftin ca la cele enumerate. ;)

Modificat de vincent
Link către comentariu

M5 E60 - 70.000E CIP

S 600 (singurul rival in clasa S pt ca atinge suta in 4.6 sec) - 126.000E CIP

Maserati sare din schema pt ca altfel se mergea pe calea Porsche :lol:

Aston Martin DB9 sare lejer de 100.000E CIP

On-Topic : V-ati gandit la planuri de tuning pt RS4 sau o sa ramana stock ?

Link către comentariu

un soft bun si o evacuare buna si o admisie pe masura il duce de aproape 500cp :icon_rambo:

care astea nu sar de 4000E dupa parerea mea...

Link către comentariu

In linutza RS4 vs. EVO IX e vorba strict de sofer. La performantele pe care EVO le are pe 0-100 conteaza si un sfert de masina. Insa, chiar si cu 2 masini in fata, dintr-a patra EVO putea sa se resemneze. Il mananca RS4 pe paine.

Link către comentariu

deci: lasand la o parte cursele cu evo ix care mie mi se pare o masina foarte reusita si cu potential extraordinar de tuning pentru cei amatori si pasionati - eu imi mentin parerea ca e posibil ca rs4-ul sa nu fi mers la potentialul maxim (am vorbit cu persoana care il are si stiu ca masina nu o are decat de 3 saptamani- 1 luna) si mi-a spus ca inca nu o simte ca lumea inca pt a scoate maxim din ea - este inca prea devreme pentru asa ceva - oricum cu un tuning profesionist un evo ix - il ajunge pe rs4 fara probleme la performante, dar la un drum intins nu mai poti face comparatia ca deja rs4 e altceva

sa revenim la rs4: toate masinile enumerate sunt mult peste pretul lui rs4 - ce ai pus tu in lista trec bine de 85-90 k euro fata de 66.3 k eur cat a fost rs4-ul - oricum daca era sa imi iau altceva la bani mai multi - as fi mers pe 911 carrera 4s sau 911 turbo sau ml 63 amg sau rs6 daca era pe piata la momentul respectiv

tuning: nu prea este asa de simplu: deja motorul este impecabil de bine facut si tras de el sa scoata aproape maximul de putere posibil - din ce am citit pe afara nu prea o sa fie chip la motorul asta - bineinteles ca o sa apara unii care o sa zica ca fac xx cp in plus dar asta nu inseamna ca este si adevarat

va zic de pe acuma ca daca apare ceva de la ABT care nu strica garantia data de Audi = atunci ma bag

evacuare: lucreaza MTM si Milltek la ea - sunt deja unele scoase - nu mi se pare ceva impresionant = avand in vedere ca cea stock este mai mult decat sport si sound si cu reglajul care se face de la butonul sport - nu se castiga mare lucru - dar mai vedem ce mai apare si ne mai gandim

Link către comentariu

vincent,

faza tare este ca opelul scoate niste performante f bune la bani f putini
sunt de acord ca opelul scoate bine pt pretul pe care il are...dar personal eu consider opel o masina slaba calitativ vorbind( e o parere absolut personala) si de aia nici nu a intrat in calculele mele.
...hmm tu ce ai vrut de fapt!? o masina de familie care sa super alerge!?

:icon_rambo: daca te referi la GTI am vrut o masina care sa fie si utila si sa si fuga un pic. Nu o consider masina de familie pt ca exista alte optiuni in clasa aia la aceeasi bani .SI oricum mie mi-a placut masina cand am vazut una la un prieten mai demult....si mi-a ramas la inima :unsure:

nu cred ca audi este perfecta la raportul "tot ce poate o masina - pret"

poate ca nu m-am exprimat eu bine, dar cred ca ai inteles ce vreau sa zic :are si utilitate si performante ...si ca sa fiu sincer ma incanta gandul ca o masina gen porsche sau bmw m3 poate fi "facuta" de un audi care daca nu esti atent poti sa crezi ca e 1,9 tdi ( cam exagerata comparatia dar na...).

pe scurt e o masina normala cu motor de super-masina iar mie unul imi place chestia asta teribil.

Si referitor la pretz citeste in postul de mai sus ca nu e 100K.

Modificat de DMY
Link către comentariu
Nu vreau sa fiu carcotas, si in contiuare imi mentin afirmatia, ca masina este adevarata bijuterie, dar am auzit o intamplare, cum ca cineva cu un RS4 ALBASTRU s-ar fi luat la intrecere cu un EVO 9 galbena, iar EVO-ul avea CIP TUNING si evacuarea modificata, si cica i-ar fi dat doua masini avans. Interesant, nu!

O masina V8/ 420 CP/ xxxNM/QUATTRO/ 88.000EUR intrecuta de un EVO9/ L4 TURBO/280CP+CIP/35.000EUR+2.000EURmodificarile ( modificarile mi se pare relativ micute, doar un CIP + evacuare ). A mai auzit careva de intamplarea asta?

PS: La intrebarea ce ti-ai fi ales in afara de RS4, as fi zis RS6 sau RS8 :P

1) ai comparat nimic (pretul cip la evo este aprox 31 000 euro iar cu taxe sare de 45 000 euro) cu un pret ddp la audi !!

2) ai comparat o masina ce a primit tuning si are aprox 390 de cai (si care a fost facuta sa fie f rapida pe 400 de m) cu una facuta pt altceva !!

3) eu unul dintre evo 9 si rs4 as alege evo9 (sper ca nu am ranit sentimentele nimanui dar este masina care mi place si pe care mi o pot permite) dar totusi, trebuie sa fim corecti cind afirmam ceva iar cind comparam, sa comparam "mere cu mere" !! nu de alta dar in acest stil, se poate spune ca, decit sa dai 88 k euro pe un rs4 mai bine cumperi o motocicleta de 1000 cc ca vorba aia, costa mult mai putin si fuge mincind pamintul !!

PS: felicitari proprietarului de rs4 pentru masina si alegerea facuta, o masina facuta cu gust si care ofera multe in clasa ei !!

Link către comentariu

uha...

Am vazut una rosie zilele astea la Raliul Clujului...

M-a fermecat... :lol: :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!