Jump to content

ID.3 - detalii pre lansare


Raf
 Share

Postare recomandată

Mai sunt 2 zile și câteva ore și se vor deschide precomenzile pentru noua generație de vehicule electrice VW I. D. Primul model va fi ID3 un model cu dimensiuni de Golf la exterior și de Passat la interior, datorita dispariției motorului termic și a noii platforme MEB. Tracțiune spate, urmata în viitor de 4x4.

Mă aștept ca performantele sa fie peste e-Golf, se zvonesc 3 variante de baterie începând cu 48kw entry level(fata de 36 e-Golf). 

Dupa experienta placuta avuta cu eGolf la drive test de 24 h, astept cu mare interes aceasta lansare. 

Mă aștept la un preț mai mic, autonomie mai mare. Informațiile sunt puține, las un articol aici cu mențiunea ca totul este la nivel de speculație. 

https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/97043/new-2019-volkswagen-id-hatch-teased-ahead-of-pre-order-date?amp=&__twitter_impression=true

Sper ca miercuri sa avem o surpriza plăcută. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul se zvoneste ca ar fi de 30.000 de euro pentru varianta cu baterie de 48kWh, ceea ce nu e rau deloc desi autonomia nu e neaparat ceva wow.

La Kona, e-Niro si chiar Leaf diferenta de la bateria de 39kWh la cea de 64kWh este de ~5.000 de euro, daca se pastreaza raportul si la I.D. ar iesi un pret foarte bun pentru varianta mare.

Acum mai ramane de vazut daca pretul mic vine ca urmare a adoptarii strategiei de pret de la e-Up! care, de la o lista de dotari standard decenta, a fost “chelit” pentru a obtine un pret de plecare mai mic si pentru a atrage mai multi clienti.

Alta intrebare pe care o am este daca masina vine cu sistem de management termic al bateriei sau nu. La cea mare ar fi putin probabil sa nu existe, desi exista ca precedent Leaf-ul Plus (64kWh) care nu ofera, mai ales avand in vedere charger-ul DC de peste 100 kWh; dar este foarte posibil ca la cea mica sa nu existe ceea ce face masina mai putin dezirabila.

Mai ramane de vazut si ce fel de masina o sa fie. Daca o sa fie ceva super tehnologizat si indreptata catre condus autonom s-ar putea sa fie prea scumpa. Eu imi doresc doar o masina normala cu un range decent, peste 400km, si la un pret bun, maxim 25.000km. De aceea ma astept ca varianta lui de la Seat, anuntata de conceptul El Born, sa fie ceva mai ieftina prin lipsa catorva dintre optiunile hich-tech de condus autonom.

Dar, dupa cum au anuntat, lansarea masinii va avea loc abia peste cateva luni si nu ma astept sa ofere foarte multe informatii acum. Cred ca vor da drumul la pre-comenzi si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude, eu as fi mulțumit la 30k, cu prima de stat înseamnă 20k. Cu economia de combustibil costurile de operare ar fi printre cele mai mici. Doar ca încep sa ma îndoiesc, observ ca e-Golf a fost scumpit la 40k preț de pornire. Sau poate e doar o strategie, sa zică ca e cu 30%mai ieftina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu sunt fan declarat i3 dar ma vad conducand un I.D. peste cativa ani. Abia astept sa apara pe configuraor + fizic in showroom & drive-test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2-3 chestii si aici:

http://m.automarket.ro/stiri/imagini-si-informatii-despre-volkswagen-id-scapate-in-clipuri-oficiale-91329.html#

647109l-475x303-b-5b800d2e.jpg

461900l-545x347-n-26c69133.jpg

Acum e prima data cand aud de existenta, sau posibilitatea, unei baterii de 82kWh, ceea ce mi se pare cam mult si, probabil, cam scump pentru ce vrea sa fie masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aduce cu Civic gen a 7-a :)  Un Type-R care mie mi-a placut foarte mult :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva poze de pe pagina FB a VW :

 

vw-1.jpg

vw-2.jpg

vw-3.jpg

vw-4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e conceptul care a fost prezentat acum ceva ani dar masina de serie nu o sa difere foarte mult... Alte faruri, jante mai mici, stopuri mai normale, d-astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la lansare, daca nu ati vazut clipul, il las aici.

 

Si eu sunt fan BMW i3. Am avut unul in teste pentru 1 zi. Am condus, imediat dupa test, si un Leaf. Nu se pot compara cele doua. Poate doar ca sunt electrice. In rest, i3-ul este mult in fata Leaf-ului. Parerea mea. 

Din pacate pentru mine, i3-ul are un pret mult prea mare, asa ca astept ID-ul. 

Modificat de btoader22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 Exact. Pretul mi se pare prea mare momentan si mie. Am avut 3 saptamani. Crede-ma ca te indragostesti cu adevarat de cum se merge in trafic. In plus mai am luat periodic de la pony car pentru ~40-60min cat sa-mi fac drumuri prin oras si sa o las.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, sincer sa fiu, nu prea imi place... Imi place cum arata, atat interior cat si exterior, dar se conduce putin ciudat si greoi (pe parte de directie), motorul nu isi prea arata puterea si spatiul, si mai ales portbagajul, este foarte mic.

Asta in comparatie directa cu e-Up!-ul meu care totusi costa 50% din pretul unui i3, are portbagajul mai mare si pare (desi stiu ca nu este) mai sprinten pe accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu aspectul exterior/interior este LOVE IT or HATE IT. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30.000 o sa fie cu bateria de 45kWh. Dar asta nu e neaparat rau... Dupa ce iei in calcul si rabla iese la 20.000, asta in conditiile in care eu am dat 16.400 pe e-Up! cu baterie de 18kWh... 

E decent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, btoader22 said:

30 000 euro pentru o baterie de 58 Kwh. SUPER !

 

 

Eu înțeleg ca 30k va fi modelul de 48 Kwh. Modelul de 58 pentru care se iau precomenzi acum este în jur de 40k. Cat e-Golf de 36 Kwh. Totuși nu înțeleg cum golful scoate 300km cu 36 kw și ID, pe platforma dedicata, cu tehnologii mai noi, proiectat de la 0, face 330km din 48kwh. Asta înseamnă că ID. 3 este mai puțin eficient decât e-Golf cu 21%...:|

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e-Golf-ul avea range de 300km NEDC, ID-ul are range de 330km WLTP. Daca se masura si ID-ul tot NEDC probabil iesea cu range de vreo 400km...

19c4f71217825454.jpeg

556c7c1217825314.jpeg

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

FB_IMG_1558813224934.jpg

FB_IMG_1558813222180.jpg

FB_IMG_1558813194007.jpg

FB_IMG_1558813219070.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 5/9/2019 at 12:34 AM, Raf said:

Eu înțeleg ca 30k va fi modelul de 48 Kwh. Modelul de 58 pentru care se iau precomenzi acum este în jur de 40k. Cat e-Golf de 36 Kwh. Totuși nu înțeleg cum golful scoate 300km cu 36 kw și ID, pe platforma dedicata, cu tehnologii mai noi, proiectat de la 0, face 330km din 48kwh. Asta înseamnă că ID. 3 este mai puțin eficient decât e-Golf cu 21%...:|

 

si eu care speram ca asta de la lansare e intre 30-35k. cu 10k de la stat era o varianta fiabila. g6-le meu merge pe 10 ani. si ma gandeam ce optiuni as avea, in conditiile in care mi-ar placea o electrica. 40k euro e totusi prea mult. probabil o sa raman la un g8 benzina dupa ce apare, daca consider ca merita. cam ciudat insa ca pt 100km autonomie in plus sa ceri 10k euro. sa inteleg ca id3 cu autonomie maxima e cam 50k? ca asa s-ar zice mentinand logica. deja devine SF pretul. mai ales ca mai ai de pus optiuni. stiu ca vine foarte dotata din prima, dar mai mult ca sigur mai sunt optiuni utile pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banii in plus nu sunt doar pentru baterie. Modelul pentru care se ia avans este unul special, care vine cu multe optionale standard si cu chestii care nu se vor mai regasi pe masinile de serie (de genul Edition 1de la Mercedes), si exclusivitatea costa...

Mai mult de atat, mai toate masinile de pe piata cu baterii de ~64kWh costa in jur de 40k, era stupid sa ne asteptam ca un VW, care nu mai e de mult o masina ieftina, sa iasa cu baterie de ~64kWh la 30k

O varianta de luat in calcul, oarecum mai ieftina, este achizitia a doua masini. Nou lansatul Citigo iV se pare ca va avea, cica, pret de lansare de sub 20.000 de euro. Minus primele de la stat + 2,3 optionale de bun simt poate ajunge pe la un 11-12.000 de euro si e ideala ca masina de oras. Apoi avem colegi care au luat, de exemplu, Octavia 3 1.4 TSI Style decent echipata cu ~16.000 de euro care poate ramane ca masina pentru drumuri lungi. 

Da, pretul ambelor se apropie de cel al unui ID3 dar prin mersul urban cu electrica se pot economisi multi bani si faptul ca ai o benzinara la drum lung te scuteste de bataia de cap pe care o ai, implicit, cu o masina full electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt optionale ieftine sau doar de design, argumentul cu optionalele gratis pica. da, daca imi da leduri adaptive gratis, care altfel erau 1200+ mai zic, daca imi da cusaturi de nu stiu care, e fix pix, pretul la alea oricum nu era cine stie ce, deci nu merge cu optionale gratis. personal am renuntat de ani buni la mersul zilnic cu masina prin oras si ma felicit zilnic. asta nu e trafic in bucuresti, iar masina se simte ca nu e uzata. pe mine ma interesa electrica pt afara orasului. si in special pentru silentiozitate si cuplul ala instant. insa la 40k zic pas. chiar, daca dai avans 1000  si te inscrii si apoi renunti, poti sa iti iei banii inapoi, fara nicio penalitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan si eu zic ca electrica se preteaza mai bine pentru oras --> impartasesc ce spune @Rave mai sus, cu mentiunea ca pentru mine ideal ar fi ca a doua masina sa fie cat mai puternica :)) 

ID 3 insa ma face curios pentru ideea de masina compacta cu spatiu interior "de Passat". 

Altfel, pentru mine de interes sunt viitoarele Golf 8 R (Variant), Skoda Superb Scout 2.0 TSI, next Ford Focus RS....deci SF-uri :D 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!