Jump to content

Vw passat B6 variant 110 cp


red_viper

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Astăzi am să monteze motorașul pentru mirror down să văd dacă funcționează cu scaune cu memorie, am încercat fără și nu a mers. Revin cu detalii.

Link către comentariu

Din păcate la mine calculatorul nu suportă funcția, lipsesc pinii 1,2,3 din mufă, înțeleg că e MIN. Dacă reușesc să găsesc unul compatibil bine, dacă nu mergem și fără! Caut acum să văd codurile compatibile.

Link către comentariu

Ieri am făcut un drum de 1000 km , BC - Slatina, la dus prin munți Bran - Rucăr, la întors prin București mergând și pe autostradă. Ce am remarcat este că pe autostradă accelerația este mai vioaie la viteze mari , mașina e mult mai vioaie după 2800 rotații, practic între 2200 - 2600 parcă o reține ceva. Dacă aveți o idee despre ce ar putea fi. În rest consumul 5,4 la sută, mers tare pot spune.

IMG_20230503_134338.jpg

Link către comentariu
F l o r i n

Turbina cu geometrie curatata? Clapeta, admisie, etc...curatate? Vacuum uri ok, electrovalve ok? Debitmetru ok?

Sunt N lucruri care o pot afecta - fa un log in mers, sa vedem valorile.

Link către comentariu

Am găsit la un coleg să fac un schimb de faruri, el are xenon OEM dar spune că sunt becurile foarte scumpe și ar fi de acord să facem un schimb cu o diferență de la mine. Ideea este că mașina lui e din 2007 și nu știu dacă sunt compatibile calculatorul și restul componentelor. Dacă știe cineva vă rog un răspuns.

Link către comentariu

Bine trebuie și bara cu spălătoare dar o rezolv!

Link către comentariu

Am dat comandă de aceste bare nichelate, schimbă mult aspectul și doream de mult să le înlocuiesc .

Screenshot_2023-05-11-07-19-56-136_ro.mercador.jpg

Link către comentariu

Dacă știam ce mă așteaptă cu schimbatul la barele astea nu-mi mai trebuiau. A trebuit să desfac tot plafonul, mânerele, plasticele de pe stâlpi, parasolare, plafoniera. Foarte greu pot spune. La parasolare am reușit să rupă firele. Rezultatul e bun, aspectul e schimbat. Trebuie să pun și bandourile la portiere și la geamuri.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru că am asistat la distrugerea unui motor din cauza ruperii curelii de accesorii care a intrat în distribuție am achiziționat kitul de distribuție, întinzătorul de la cureaua de accesoriile și cureaua. Am luat și 2 bujii incandescente care apar cu eroare.

Distribuția are 140k km, e făcută în 2016, era cazul să o fac.

Știe cineva dacă mai trebuie schimbat altceva când umblu la distribuție, exclus pompă de apă, e cumpărată. Mă refer la simeringuri ceva pe la axul cu came, arbore?

În rest am un injector cu o corecție cam mare, 0.87 și uneori motorul dă niste fluctuații la relanti.

Când umblu la distribuție vreau să mai curăț turbina, egr, galerie admisie.

Cred că am să încerc și un debitmetru de aer nou.

IMG_20230619_200835.jpg

Nu am găsit șuruburile la ax came și pompă injecție, e obligatoriu să le schimb și pe alea?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am cumpărat și simeringul la ax came, nu știu dacă trebuie schimbat obligatoriu dar parcă citisem undeva că e bine de schimbat când umbli la distribuție. 

Link către comentariu

Azi am montat 2 anvelope pe față, am reușit să fac pană pe ambele roți pe față, anvelopele erau cam bătrâne și am zis să le schimb.

Toate bune și frumoase, au sosit anvelopele așteptate 2 zile, la o roată aveam rezerva, pe una am umflat-o puțin să pot ajunge la vulcanizare. Am oprit la prima vulcanizare găsită că se dezumfla roata, era și liber operatorul, totul k, montate și am plecat. Ajuns în parcare mă mai uit odată la roți și observ că scria inner side pe exterior. Clar nu era bine. Plec înapoi, îl chem pe tip să se uite la roți, spune că sunt k. Apare și patronul, fost vulcanizator, le arăt inscripția scrisă mare iar explicație e simplă....nu scrie outside că ei așa știu că trebuie să scrie.

În fine, nu e problemă, se apucă de întors anvelopele.

Când ajunge să desfacă roata de pe dreapta, strânsă cu pistolul pneumatic, desfă dacă mai poți. L-am întrebat care e treaba și spune că nu mai are aer compresorul. Lasă pistolul și aduce o țeavă de 1 metru, nu exagerez și prezoanele abia se desfac, nu mai spun cum pârâiau. Îl întreb ce se întâmplă dacă fac pană pe drum și nu am țeavă iar tipul foarte senin spune că oricum prezoanele se strâng de la viteză la fel de tare.

Nu mai rezist, chem patronul și le comunic scurt că vreau roțile strânse la dinamometrică.

Aduc băieții dinamometrica, oricum nu cred că știau la cât se strâng prezoanele și surpriză.......dinamometrica nu era bună, nu mergea pe strâns.

Patronul întreabă de când e stricată, băieții răspund că de vreo două luni dar ei știu sigur că pistolul strânge exact că dinamometrica.

Patronul abandonează și pleacă. Spune ceva că aia era și calibrată.... în fine le spun să le strângă cu cheia simplă ca să pot pleca mai repede că nu mai avea sens.

De echilibrat ce să mai spun, nu au mai dat plumbul pus inițial, au încercat să le echilibreze așa dar clar că nu aveau cum să iasă dar nu am mai stat că nu avea sens, merg în altă parte să le fac.

Iar acum apare faza cea mai tare......plec cu mașina și la prima intersecție pedala de ambreiaj rămâne în podea și nu mai puteam schimba viteza..... Opresc motorul, scot din viteză și reușesc să plec, am ajuns acasă greu. Acum clar nu are nici o treabă cu schimbatul de anvelope dar cred că au fost blestemele băieților!

În fine, greșeala mea a fost că nu am cerut bon fiscal când am achitat inițial manopera ca să pot face o reclamație. De acum nu mai fac nimic fără bon fiscal, de fapt unde mergeam până acum primeam bon de fiecare dată, aici nu am primit.

Legat de ambreiaj am găsit ceva urme de lichid în zonă pompei, sper să fie de acolo problema!

 

 

 

IMG_20230706_193957.jpg

IMG_20230706_193906.jpg

Jantele nu arată așa bine dar sunt moca, poate reușesc să le vopsesc!

 

Link către comentariu

Orice service pana si de cartier,etc au camere ca nu au incredere nici intre ei, ia zi-le sa caute filmarea, aia o sa fie dovada clara ca ai fost acolo si la ce ora,etc (asta daca nu au sters filmarea,etc)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Etrier stânga spate blocat! Am reușit cu greu să-l deblochez, am dat motorașul jos dar nu mai prindeau dinții la torx să-l desfac. Am bătut în el și a ieșit cu tot cu tablele de pe plăcuțe, apoi l-am putut debloca. Noroc de un domn că avea un ciocan! 

IMG-20230718-WA0003.jpg

Eram pe la Jupiter în parcare la un hotel!

Și aveam motoraș la mine dar după cum v- am spus nu mai prindeau dinții în melcul ăla din etrier. Am să cumpăr un etrier sh și am să-l recondiționez, nou e foarte scump. Să văd dacă găsesc unul fără motoraș că am unul.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La panoul meu de climă gen 3 de b7 nu merge butonul off și butonul sync. Când apăs butonul off se activează dual, iar la sync se activează parbriz încălzit. Pot face ceva să meargă măcar butonul off să nu mai învârt rotița?

IMG_20230731_164445.jpg

Link către comentariu

mamă… ce e cu nuca aia de la schimbător? 🧐 pare destul de veche..

 

auzi dar tu ai luat cotiera centrala de la o masina de UK? Ai frana de mana si autohold pe dreapta 😕

Link către comentariu

Am luat cotiera de b7, butoanele au fost gratis. Momentan le las așa până găsesc de Europa la un preț acceptabil. Ca fapt divers, accesul la buton mi se pare mai facil, mâna vine mai destinsă pe buton dar poate e o părere personală.

Nuca la schimbător e terminată, caut una în 5 trepte dar nu găsesc, astea care sunt pe site-uri de vânzare sunt chinezării, am luat una și nu-mi place. Poate am să o dau la îmbrăcat, cred că e o soluție mai bună.

Link către comentariu

Dacă știam că nu găsesc o mufă pentru butoanele alea nu-mi mai trebuia să schimb eu butonul.

La toți care sun spun că nu au așa ceva. În zonă nu găsesc b7 la dezmembrat. Am găsit pe AliExpress dar ajunge în octombrie.

Apoi, plasticele alea din lateral nu se potrivesc pe cotiera de b7, la fel ornamentul cromat de la schimbător.

În fine, sper să reușesc!

Link către comentariu

E usor, nu e complicat. Doar ca ai ceva de munca si iti trebuie reperele respective

Link către comentariu

Am reușit parțial, am tras cablajul până la butonul vechi, acum văd cum mă leg la el că nu am găsit adaptorul ăla. Până la urmă mă leg direct pe fire până găsesc adaptorul și confecționez un cablaj profesional.

În altă idee, înțeleg că butonul funcționează în ambele sensuri doar cu EPB de b7. Eu am un EPB de b7 dar nu am reușit să-l adaptez pe pompa abs de b6, este nevoie și de pompă abs de b7? Dacă da, știe cineva care ar fi un cod mai cu opțiuni, să suporte și tpms?

Cu butoanele merg așa cu ele in partea stângă, văd cum mă descurc cu frâna de mână și când găsesc unele de Europa le schimb.

IMG-20230808-WA0002.jpeg

Link către comentariu
  • 2 months later...

După o lungă bătălie am reușit să refac tapițeria plafonului care normal și firesc s-a desprins și-mi stătea în cap.

Am ales culoarea neagră, am mers cu o mașină cu plafon negru și mi-a plăcut, unii sunt de părere că trebuia tot gri, oricum nu mai contează.

Momentan accesoriile sunt tot gri, mă refer la mânere și parasolare, etc., momentan merg cu ele așa, parcă mai deschid puțin interiorul.

Am făcut și plasticele la stâlpi, au mai rămas alea pe mijloc că trebuie să desfac centurile dar urmează să le fac și pe alea.

Fiind primul plafon făcut normal că am și câteva greșuri care se văd în poză în zona plafonierii, zona curbată nu a vrut să se lipească, nu știu de ce dar încerc să desfac plafoniera și am să injectez niște adeziv să văd dacă reușesc. Dacă stai în mașină nu e vizibil, doar dacă pui mâna simți că nu e lipit .

Dacă ar fi să fac al doilea plafon sigur nu mai greșesc pentru că știu exact cum vine și ce trebuie să fac.

Acum nu știu ce să zic, poate era mai bine să-l trimit la făcut, oricum materialele m-au costat 400 lei, nu știu cât trebuia să dau de făcut dar le-am spus tuturor că nu e vorba de 200 lei economisiți la mine, e vorba de pasiunea mea de a face chestii la mașină! Oricum e de muncă, dat jos, curățat cu perie rotativă, aspirat resturi, retapițat, montat la loc. Cel mai greu e că trebuie tăiate toate locurile unde vin mânerele, becurile, plafoniere,etc. 

În rest mașina merge bine, am pus o poză cu valorile la dpf pe topicul dedicat și înțeleg că se prezintă bine. Ca fapt divers, în momentul în care se aprinde becul la dpf prima oară schimb mașina, acum sper să nu mai aștept mult!🤣🤣🤣

 

 

 

IMG_20231105_172054.jpg

IMG_20231103_195435.jpg

Link către comentariu

nu ai pus suficient adeziv , de aia nu s-a lipit. 

 

aceeasi greseala am facut-o si eu. Pe urma am vazut cat adeziv pun mesterii .... 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!