Jump to content

Vw passat B6 variant 110 cp


red_viper

Postare recomandată

Am patit si eu ceva similar.

S-a rezolvat dupa ce i-am explicat frumos ca in timp ce eu am de pierdut doar timp ca sa fac o reclamatie la politie, el este posibil sa aiba mai multe de pierdut.

Link către comentariu

Am înlocuit parbrizul,dar nu am mai făcut conexiunile pentru încălzire, dacă suporta centrala electrică opțiunea mă chinuiam dar așa nu,trebuie să schimb și panoul, cheltuieli nejustificate.

Am găsit acum o navigație Rns 315,sper să o primesc prin curier! Mai trebuie să fac rost și de antenă GPS, nu știu dacă voi folosi acea navigație dar vreau să o trec pe listă. Apoi mă axez pe niște senzori de parcare.

Am foliat și farurile, începeau să se matuiasca.

Link către comentariu

Am primit navigația, nu e cea mai performantă dar e acolo, e altceva. Urmează să montez antena GPS. În rest am văzut că preia agenda din telefon, media, afișează melodia, e bine! 

IMG_20220509_180126.jpg

Link către comentariu

Antenă GPS trebuie să iau originală? Am văzut că mai sunt și alte tipuri AM. Cablul e greu de tras, știe cineva pe unde vine? 

Link către comentariu

Eu, pe RNS-ul 315 care a fost montat pe Golf, am avut antena AM care a fost montata sub bord, undeva deasupra unitatii. Nu pot sa spun daca este o pozitie buna sau nu pentru ca nu aveam harti cu Romania si nu am folosit navigatia in afara testelor facute sa vad daca functioneaza; functiona ok in teste.

Este posibil sa ai niste probleme daca faci acelasi lucru, avand parbrizul cu incalzire montat (chiar daca nu functional), dar cred ca merita incercat la cat e o antena AM (era 50 de lei acum multi ani) si doar daca nu functioneaza in parametri poti sa te uiti la una OEM, care este in aripioara de rechin - ceea ce implica un montaj mai greu si mai scump(antena in sine, dat jos plafonul, tras cabluri etc).

Link către comentariu

eu am avut unitatea asta pe masina , dar la B7 antena este pe luneta (fire similare cu dezaburirea).

cumpara o antena AM si o lipesti pe luneta sau geam lateral.

firul il tragi pe sub bord, prag, sus pe sub stalp c si iesi la baza plafonului (daca pui pe geam lateral).

pt break sa pui pe luneta , e mai mult de munca

Link către comentariu

Am găsit niște amortizoare mai ieftine, vreau să le schimb pentru că mașina țopăie la denivelări. Urmează și alea pe față. Să cumpăr oare și flanșele să fie noi? Protecții am cumpărate. 

IMG_20220512_212339.jpg

Link către comentariu

tot desfaci, schimba si flanse.

doar daca nu sunt schimbate recent, gen 6-12 luni in urma.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Legat de pompa secundară de răcire, ieri am dat scutul jos, am verificat cablajul și mufa, am dat cu puțin spray și becul în bord s-a stins. De ieri am mers cam 200 km și nu s-a mai aprins. Cablul era lipit de termoflot și în zona respectivă era deteriorat. Cred că a umblat cineva pe acolo și nu a mai fost pus cum trebuie. Oricum o concluzie finală o luăm după ce mai merg 1000 km. 

 

IMG_20220528_102621.jpg

Link către comentariu

Poate să-mi confirme cineva valorile pentru Egr ON OFF la tipul ăsta de motor, CBDC? La mașina mea sunt undeva la 350 550 și am înțeles că sunt cam mari dar am verificat tubulatura și nu are scăpări, eroare în bord nu am. 

Eroarea la pompa de apă nu mai apare! 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

În acest weekend am reușit să curăț egr, clapeta și galeria de admisie. Nu am reușit să fac și niște poze pentru că era foarte târziu și trăgeam să terminăm, am montat totul la lanterna telefonului. 

Depunerile erau destul de consistente în special pe clapetele de la galerie. 

După această operațiune martorul ceck engine s-a aprins în bord, mașina nu trăgea cum trebuie, aveam montat limitatorul de la motoraș. Erorile apărute erau P2004 și P2006. 

Am dat limitatorul jos, mașina și-a mai revenit, trăgea mult mai bine dar tot se aprinde martorul și apar alte erori P2015 și p 2016. Oricum și așa mașina trage mai bine. 

Ca un sfat să încerc oare cu alt motoraș să văd ce se întâmplă? 

Link către comentariu

Am rezolvat problema, nu era pârghia montată corect. Acum nu se mai aprinde nimic și mașina merge mult mai bine. Recomand tuturor să facă această operațiune de curățare, e foarte simplă. Cred că merge direct să dai galeria cu tot cu egr și clapetă apoi e foarte simplu. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am reușit și am montat amortizoarele pe spate. Totul părea foarte simplu până am ajuns la șuruburile de jos de la amortizor care vin infiletate în butuc. La primul a durat o oră până am reușit să-l desfac, am dat arcul jos să am loc, autofiletantă de putere, desfaci și roțile le tir și abia am reușit. La al doilea am tăiat cu flexul bucșa, am scos amortizorul apoi am tăiat până la șurub, am dat cu degripant și am reușit. Zona surubului care vine în bucsă era complet ruginită și intepenită. 

Amortizoarele se comportă foarte bine, nu se mai simte legănatul la denivelări, totuși cred că trebuie să le schimb și pe față. Nu am făcut poze că nu am avut timp dar poate reușesc! 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Și din întâmplare mi-am dat seama că distribuția la mașină nu e pusă la punct! 

Făcută în Germania de profesioniști, kit original vw! 

 

IMG_20220718_113118.jpg

IMG_20220718_112847.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

În continuare fără probleme la mașină. Ultima investiție au fost 4 anvelope de iarnă noi vredestein wintrac, nu am zăpadă să le testez din păcate. Urmează să înlocuiesc amortizoarele pe față, le am cumpărate dar nu am avut timp. Am un rulment pe față care huruie, cred că am să schimb la pachet amortizoarele rulmenți, discuri, plăcuțe pe față și ce mai e necesar. Pe spate urmează plăcuțele, la fel sunt cumpărate dar nu am avut timp. Nu mai zic de ulei plus filtre, am 12000 făcuți cu uleiul ăsta,fără absolut nici o completare. Când o să trebuiască să completez între schimburi cu ulei o și bag la dezmembrat! 

La vară distribuție și curățat turbo așa ca fapt divers! Și ceva retuș la pasaje pe spate că au puțină rugină. 

Portiera stanga față o am cumpărată pe culoare, fără rugină, doar că are bandoul nichelat și nu știu cum să fac, schimb toate bandourile nichelate sau îl pun pe ăsta negru. 

Am încercat să montez motorașul la oglindă pe stânga pentru mirror down doar că nu suportă calculatorul funcția cred. 

Un an nou fericit! 

 

Link către comentariu
On 1/6/2023 at 7:02 PM, red_viper said:

 

Am încercat să montez motorașul la oglindă pe stânga pentru mirror down doar că nu suportă calculatorul funcția cred. 

 

 

 

Din cate stiu daca aveai scaunele cu memorie aveai si functia asta sau iti mergea montat, dar daca montezi doar motoras nu o sa iti mearga.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am reușit să înlocuiesc plăcuțele pe spate, se auzea o huruială când frânam ușor. Mai aveau câțiva mm, nu erau uzate complet. Am mers pe Ate, alea vechi erau bosch din China. Am mers cu ele 27k km, la voi cât ține un set de plăcuțe pe spate? 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Discuri frână față, astea de pe mașină sunt uzate, carbonizate pe margine și pe canalele de ventilare. Plăcuțe am un set nou doar că sunt trw sper să se pupe ambele. Am mers pe zimmermann pentru că erau mai ieftine dar spun că au conținut ridicat de carbon. Sper să fie o alegere bună! 

Și schimbul de ulei. 

IMG_20230216_212451.jpg

IMG_20230216_213053.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Înlocuit amortizoare față, discuri, plăcuțe, bielete antiruliu, rulment dreapta. Pot spune că e altă treabă, mașina rulează altfel pe denivelări, în curbe stă foarte bine. Nu am reușit să fac poze pentru că am fost contra cronometru. Am avut și o situație nașpa, am smuls planetara dreapta din tripoda de la cutie, am vrut să scot amortizorul fără să desfac pivotul și când am apăsat pe acolo a sărit siguranța și a ieșit din tripodă. Am desfăcut, am pus siguranța înapoi și am rezolvat. Am rupt și plasticul care vine sub ștergătoare pentru că la fel am zis că nu dau ștergătoarele jos să desfac flanșa pe stânga. Măcar am învățat cum trebuie făcut! 🤣🤣🤣🤣

Link către comentariu

Toate bune și frumoase doar că la viteze mai mari (peste 140) se aude o huruială ceva de gen cum huruie cardanul la o mașină 4x4, am mers cu b6 4motion și exact așa făcea de la cardan. Ce mai constat, dacă iau piciorul de pe accelerație dispare. 

Acum ce să zic și vă rog poate mai știți, am schimbat rulmentul pe dreapta crezând că e de acolo. Am umblat și la planetară pe dreaptă pentru că am smuls-o din tripoda de la cutie dar am pus totul înapoi. Ambreiajul e schimbat nou tot are 25k. Nu am schimbat uleiul la cutie. 

Și încă ceva, când accelerez în forță la deal se simte o vibrație în podea la pasager, spun asta pentru că o sesizează chiar și soția când merge în dreapta. Dacă aveți ceva idei vă rog. 

În rest mașina ajunge la 300 k, consumul de motorină e super, ulei nu consumă deloc, e primul motor la care nu completez între schimburi. 

Link către comentariu

Am descoperit o eroare la bujia incandescentă la cilindrul iar când am dat buretele ăla de pe conducte am descoperit această pată de umezeală în zona injectorului. Care ar fi problema, posibil să fie conducta puțin slăbită dar cred că pierdea presiunea, să fie de la retur? 

IMG_20230305_171325.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Scaune cu memorie!

16820090542631904822817924640533.jpg

Am zis că mut tapițeria de piele pe cadrele astea cu reglaje dar cred că le las așa, e foarte plăcută tapițeria.

Link către comentariu

Scaunul pe dreapta montat, funcțional! Nu cred că mai schimb tapițeria de piele,e foarte mișto asta.

IMG_20230421_202839.jpg

Mâine urmează partea stângă!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!