Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Si la mine intrerupe la relanti , se pare ca e o boala de a lor. Am fost la service si mi au spus ca motorul merge chiar foarte bine.Da i bataie pana se opreste de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre cati km vorbim la motorul in cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreidumitru

Aceleasi simptome le am si eu de cand am luat masina (~200k km) si acum am aproape 300k. Nu a disparut si nici nu s-a agravat, singurul lucru ce l-am observat este ca se simte mai tare atunci cand este pornit AC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Exact cum am scris si eu in trecut si cum bine a subliniat colegul Andrei dumitru la fel si la mine. In timp nici nu s-a agravat nici nu s-a inbunatatit ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am si eu o problema cu un Golf 4, 1.9 TDI PD, break, din 2005 luna a 11a. De ceva timp bun, dupa 60-70 km\h(pana la aceasta viteza acceleratia raspunde foarte bine si masina trage) se aprinde in bord martorul "check engine" si masina isi pierde din putere. Efectiv calc acceleratia pana la fund si masina face foarte greu viteza. De foarte putine ori s a intamplat sa nu se aprinda martorul dar in majoritatea cazurilor se aprinde.  Chestia asta tine pana la 120..130km\h(martorul fiind in continuare aprins) cand parca raspunde mai bine la acceleratie dar daca franez pana la vreo 90..100km\h iar se chinuie sa faca viteza. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Fa o diagnoza si revino cu rezultatul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

achimba filtrul de aer posibil si Maf sa fie murdar cauta alcool izopropilic si curata maf .nu ar strica sa schimbi si filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema de ce pe grupul Engine01  imi arata turatia 903 rpm si pe  Instruments17 imi arata turatia 880 rpm . Si in mers dupa ce e turata si o scot din viteza scade turatia la  800 si dupa ce opresc pe loc isi revine la normal . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat de curand un golf cu motor AXR si are alternatorul schimbat cu unul AM care face figuri. Ma puteti ajuta pe MP cu o poza a unuia original? Mai mult partea cu plasticele unde scrie de cati amperi e si cu legaturile si una de sus, de ansamblu. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul este de 120 de amperi . Bosch. Altceva ce mai vrei sa vezi? Mergi la un magazin de piese auto cu certificatul si iti dau ei de acolo . Iti vor cere cel vechi la schimb

IMG_20180511_185000.jpg

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit unul bosch dar nu are sigla vw pe el de aia voiam sa vad cum arata unul original.Am gasit pe net dupa codul tau tot ce aveam nevoie. Multumesc.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an este automobilul? Ce sigla sa aibe, doar nu e facut la audivolkswagen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere macar .De ce pe grupul Engine01  imi arata turatia 903 rpm si pe  Instruments17 imi arata turatia 880 rpm . Si in mers dupa ce e turata si o scot din viteza scade turatia la  800 si dupa ce opresc pe loc isi revine la normal . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare colegi. Detin si eu un Golf 4 1.9TDI cod motor AXR. 

De vreo 2 saptamani, am observat ca relantiul incepe sa creasca putin. Adica de la ~800 rpm, pana pe la ~1000-1100 rpm. Deci putin zic eu. Fie ca stau la semafor, fie ca pornesc masina dimineata sau chiar dupa ce fac un drum lung, la turatie mare si apoi stationez cu masina (intr-o parcare). Cat sta turata? Niciodata la fel. Poate sta 1 secunda, sau 30 de sec. Sau doar sa creasca si sa scada. 

De mentionat e ca i-am facut schimburile de filtre (ulei, combustibil, aer, polen) si evident uleiul. M-am uitat sub masina cat era pe elevator la service si am observat ca pe partea cu intercooler-ul / zona turbinei, totul e imbibat in ulei. 

Aici va intreb: Schimbarea turatiei la relanti, da semne incet ca ar vrea sa o ia pe ulei ? Adica fenomentul acela ca se tureaza masina pana la epuziare. Sau poate sa fie altceva? Nu am erori in bord ( decat cea a EGR-ului :) ) de care stiu. Cat de riscanta e problema? 

Ce ma sfatuiti ? Sa duc masina la spalat dedesupt? Iau turbina la reconditionat? Sau pur si simplu o duc la mecanic si ma lasa cu fluturi in portofel :)). Am posibilitatea sa ma ocup si eu, dar nu stiu de unde sa o apuc. 

 

Mersi mult si sper ca vom putea remedia mica (sper) problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O problema asemanatoare am avut si eu, se modifica aleatoriu turatia, iar uneori la pornire se tura pana in 1400-1600 pentru 1-2 secunde, in special la temperaturi scazute. Am rezolvat problema prin schimbarea senzorului de temperatura, care avea momente in care nu transmitea informatia corecta, de aici si oscilatiile turatiei.

Poti sa incepi cu asta, verifici ce temperaturi indica pe Engine si pe Instruments, diferenta nu ar trebui sa fie mai mare de 4 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil probleme la g62 - senzor temperatura lichid racire - verifica cablajul, verifica mufa - daca acesta este de vina, cumpara numai Hella sau original.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Asa am sa fac. 

Poate sa fie senzorul chiar daca nu da eroare in bord / pe diagnoza? O data masina incalzita, sta putin sub 90 de grade. Adica milimetric sub 90. Din cate stiu e ok sa stea asa. Intr'adevar am observat ca temperatura creste putin mai repede decat de obicei. 

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sta cu VCDS-ul pe ea cand face si sa ii verifici temperatura afisata pe Engine, cand variaza turatia, daca nu cumva fluctueaza si aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! Am si eu un golf 4 2002 axr 101 cp...si am probleme cu pornirea..si asta doar dupa ce o spal sau ploua torential.

Am pus vag-ul pe ea si mi-a dat eroare pe senzorul g28...l-am schimbat si nu a vrut sa porneasca cu cel nou..am pus inapoi cel vechi iar acum face figuri aproape de fiecare data..invarte mult si in final porneste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e problema discutata , este despre etansare mufa calculator , cauta sa vezi cum au facut colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate sa fie din ecranarea cablului de la senzorul G28. Te duci la reprezentanta si ceri aplicare TPI 2007067

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit deja cu un electrician si urmeaza sa o duc luni sa verifice instalatia electrica..poti sa imi spui mai detaliat ce inseamna acea aplicare TPI sa ii spun despre ea? E o modificare la fire sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!