Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am citit explicatiile voastre de aici si tot nu am rezolvat tremuratul masinii la relanti. Tremuratul se simte atat cu motorul cald cat si rece. 

Am schimbat filtru de motorina, volant este schimbata, avanasul a fost reglat,am reconditionat pompa tandem deoarece garniturile erau duse si nu avea vacuum(pompa electrica nu cred ca are masina mea, deoarece nu se aude nimic atunci cand pun contactul), garniturile injectoarelor sunt schimbate. Diagnoza arata pe injectorul 2 o valoare de 0,55, sa fie aceasta cauza? Alte erori nu apare pe diagnoza si masina trage normal, nu scoate fum.

Masina are 270.000 si ma gandeam sa schimb injectoarele, posibil ca acestea sa nu mai functioneze bine din punct de vedere mecanic? Ce cod trebuie sa urmaresc atunci cand le achizitionez? Conteza daca iau de pe o masina de 105 CP, a mea avand 101?

Va multumesc!

Modificat de Cosminul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca au acelasi cod,aste de axr cu cele de 105 cai(mai putin bls ul)....xxxxxxxxxxxxAG  e terminatia

ce cantitate injectata ai la relanti,fara consumatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat cateva persoane si am primit raspunsuri diferite, cineva mi-a spus a urmaresc literele mari ca acestea conteaza ca sa se potriveasca (pe injectoarele masinii mele sunt BA), restul literelor mai mici sunt AG, TR si langa semnuld e audi si vw BTC si mai multe cifre. Alta persoana mi-a spus sa fie injectoarele de aceeasi cai, in caz contrar da motorina mai multa si nu este bine, pana la urma cum sa procedez?

Scria 0,55  cand masina era la relanti fara consumatori, in mers sau turata nu s-a verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR, BJB, BXE, BKC ul au aceleasi injectoare cu cod xxxxxxxxxAG,restul sunt povesti

daca nu ai consum marit posibil sa nu aiba nimic injectoarele tale...verifica axa cu came si tachetii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este ok, cred ca ce spui tu a mai ramas de verificat, dar cred ca mi-ar fi zis mecanicul acest lucru cand am schimbat capacul de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se scoate capacul si se invarte motorul la mana ca sa se vada toti lobii axei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tremura la relanti. Dupa ce se incalzeste nu mai tremura, merge normal.

Valorile pe tester cand pornesc motorul:

cylinder 1 |  cylinder 2 | cylinder 3 |  cylinder 4

0,16               -0,24            -0,71              0,75

 

Valorile pe tester pe la 65grade:

cylinder 1 |  cylinder 2 | cylinder 3 |  cylinder 4

0,1               -0,54            -1,08              1,58

 

Valorile pe tester pe la 85grade:

cylinder 1 |  cylinder 2 | cylinder 3 |  cylinder 4

-0,02               -0,85            -1,79              2,63(aici dupa ce o accelerez un pic intre 2500-3000, scade si ramane constant la valori mici 0,10-0,20)

image.png.3b3c959b53e0c82cee7abce14a208e41.png

 

Cica ar fi de la chiulasa uzata si ca injectorul nu are nimic(din cauza uzurii au aparut urmele de genul pilirii pe injector). Ar trebui chiulasa bucsata.

A mai patit careva ceva de genul asta?

 

 

Modificat de night_watch3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb oare cauza nu o fi slabirea in timp a injectorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iarna porneste bine si nu ai motorina in ulei nu are nimic chiulasa,asa sunt toate injectoarele pe partea unde nu are surub freaca in chiulasa...e normal

 

schimba oringuri si regleaza injectorele ...eventual schimbi inj 3 cu 4...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai atasat niste date cu motorul cald

Stie cineva valorile de strangere a suruburilor de la injectoare  ??? sau ce reglaje se fac m-as gandi ca as putea sa dau eu jos capacul si sa  scot injectorul 4 .. sa ii schimb garniturile . Ca nu pare f greu , scule mai am , cheie dinamometrica am ... daca nu pot face rost  sa fie in valoare ..

31168699_1778229248911389_1130516068972888064_n.jpg31225008_1778229285578052_5720385092350640128_n.jpg31230622_1778228388911475_9185652796542681088_n.jpg31242765_1778228325578148_4046237678235025408_n.jpg31250455_1778229118911402_6851474195860160512_n.jpg31265442_1778228492244798_7488471309609861120_n.jpg31281667_1778228222244825_1970443803273723904_n.jpg31286539_1778228595578121_2252678920476295168_n.jpg31287390_1778228622244785_3005399383941316608_n.jpg31288015_1778229342244713_4221718501372461056_n.jpg31306890_1778228348911479_7427928175000158208_n.jpg31357545_1778229202244727_7491876587315396608_n.jpg

in_mers.csv

relanti.csv

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,schimba l pe cil 3,daca se muta valoarea pe 3 schimbi injectorul...daca nu ,posibil axa cu came uzata sau alt set de injectoare daca vrei sa scada corectia pe cil 4

12nm +270 de grade e cuplul pt surubul de prindere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
techmaster34

daca e uzat locasul si daca schimbi nu stiu ce rezolvi.Is curios si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am sa incerc sa le schimb, am cumparat si set de garnituri

12nm +270 de grade e cuplul pt surubul de prindere

Cum fac reglajul la surubul din capul injectorului ( de la tachet) - strans maxim cu mana dupa care o jumatate de tura inapoi + blocare cu contrapiulita ?

Si la ce valoare stang suruburile de la "calareti" ..   cele ce se infileteaza in chiulasa ?

 

 

Modificat de WNT89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat garniturile la injectoarele 3 si 4  si cele 2 injectoare intre ele.

Trepidatul la rece a disparut , inclusiv corectia pe injectoare ... acum  sunt pe la +/-0.1>0.3  pe toate 4 ...

 

Am 3 saptamani si 870 km de atunci si merge normal .. fara errori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am achiziționat un golf 4 axr cu aceiași problema la senzorul g28 imi puteți spune care e soluția cu pornirea? Trebuie umblat in ecu sau trebuie izolată acolo mufa sunt dezorientat.. După ploile astea a pornit foarte greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba ar putea avea ploaia cu pornirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra apa la mufa de la ecu si face masa o iau toti senzorii razna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am unul de 4 ani , am prins ploi deluviene , am spalat de n ori motorul cu aparat de presiune .. nu vad problema .crezi ca e facut sa intre apa la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil din cauză ca a fost schimbat parbrizul si chederul nu mai etanseaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheder? La tine nu e lipit parbrizul? Apoi care ar fi legatura intre parbriz si calculator?. Daca crezi ca e de la mufa scoate o , cu un uscator poti sa o sufli ii pui niste spray de contacte  si Doamneajuta.

Modificat de vasiuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică să nu ai scurgerile înfundate şi ECU să stea într-o baltă. În mod normal mufa ECU este bine etanşată cu garnituri, dar dacă apa nu are unde să se scurgă poţi avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vasiuca said:

Cheder? La tine nu e lipit parbrizul? Apoi care ar fi legatura intre parbriz si calculator?. Daca crezi ca e de la mufa scoate o , cu un uscator poti sa o sufli ii pui niste spray de contacte  si Doamneajuta.

E lipit ma refer la chederul dinte parbriz si stergatoare 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici un cheder acolo , e doar o sina care vine pe parbriz si tine ornamentul de plastic , cel putin asa e la mine.. l am scos de vreo 10 ori pana a crapat de ciuda . Aveam necazuri la motorasul de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e la mine e ceva electric ca au luat o razna senzorii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti !

Am si eu o mica problema cu golful meu 1.9 PD AXR. Are unele momente cand motorul nu merge chiar asa rotund la relanti,cateodata se vede si pe turometru cateodata nu . De exemplu stau la semafor,motorul merge ok si din senin se simte o vibratie mai puternica ca si cum ar da sa moara sau ceva de genul si dupa aceea isi revine. Face asa si cand e motorul rece si cand e cald .Daca deschid capota se vede cand face asa ca motorul are o oscilatie mai mare si dupa aceea revine la normal. Face asa din senin,oricand.

Mai am observat o chestie,daca merg constant pe la 2000 de turatii in a 2-a sau a3-a se simte la fel o vibratie si parca isi pierde puterea pentru 1 secunda . Face de  ceva timp asa si deja e deranjant .

Recent am schimbat EGR dar problema persista.Am mai avut probleme la un injector dar s-au rezolvat dupa ce a curatat conactele de la el.Pe vcds nu apare nici o eroare. Masina chair trage foarte bine ,mai ales cu EGR-ul nou .

Mai a intampinat cineva problema aceasta ? stiti care ar putea fi cauza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!