Jump to content

Sfat achiziție mașină nouă în buget de 20.000 €


ionutMK4
 Share

Postare recomandată

Discuti doar despre hibride care nu sunt pe gustul tau? Sau despre motoare ca 1.2T,2.0T,3.5 bi turbo sau 2.5 si 3.5 aspirat?

Poti sa treci putin peste dinamica de la 1.8 pentru Prius/Corolla si sa te uiti la tehnologia din spate. 

 

Designul este de gustibus dar ergonomia interioara si atentia la detalii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce Audi sau Lexus gasiti voi nou la 20.000 de euro... Ca doar despre asta este topicul acesta!

Cel mai ieftin Golf pleaca de 19.546 € deci, cat de curand, nu sa mai gasim nici Volkswagen, sau Toyota, in bugetul asta... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema motorizarilor e cumva valabila peste tot la japonezi si chiar si coreeni: daca ai pretentii de motorizari turbo mai puternice, daca vrei 4x4 si automate, s-a cam terminat experienta, ca nu au ce sa ofere.

La 20k cred ca iei o Corolla ceva..1.5L sau ce au ei pe acolo. Cred ca sunt optiuni pentru oamenii de 40-45+ ani, fara nevoi de putere, care vor o masina "fiabila" si simplista.

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu prea costa 20k euro oricum ai da-o. 

 

Hai sa revenim, tocmai pentru ca suntem atat de diferiti exista atatea variante pe piata.

 

Sa afirmi sus si tare ca masina x e mai buna decât masina y e o pierdere de timp.

 

Toti cunoscutii mei care au japoneze/asiatice sunt mega extra multumiti de ceea ce au primit pentru banii dati. Nu pot spune acelasi lucru despre posesorii de nemtoaice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragoș Pahonțu

@Cristianîn state au 3.5 V6 pe Camry cu Aisin8, într-adevăr în Europa 2.5 + Cvt nu e cine știe ce dar este o mașină corectă și fiabilă la banii ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextzo dam in SF-uri si nu e topicul potrivit, sa ramanem in sfera celor "dacat" 20k EUR.

Cred ca in gama asta, ca om normal care nu cauta nimic extraordinar dar vrea o masina fiabila - cred ca poti lua ceva. Nu pot sa fac comparatii cu G8 de ex pentru ca nu stiu preturi, dotari, spatiu interior (pentru mine e important de ex). Pot spune doar ca o ruda apropiata era interesata sa cumpare noul Yaris hybrid. Era cumva suparat ca a ratat ofertele de final stoc pe modelul vechi care se invarteau pe la 14-15k EUR cu destule optiuni si avea asteptari mari de la modelul nou. Doar ca ce sa vezi, modelul nou a adaugat 4-5k EUR aprox la pret :)), asa ca in final..si-a luat un Yaris hybrid SH din Germania, 2013 parca, cu vreo 70k Km.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yaris Hibrid are un pret foarte mare , nu stiu daca e justificat dar pot sa zic ca poti lua o Corolla la aceeasi bani. Discountul la Corolla este de 12% la prima strigare +  rabla + ecobonus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Elantra, varianta aproape de top se incadreaza in 20k euro.

Dar nu e hibrid.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman 1.6 123CP la 6500rpm si 153Nm la 4500 rpm. A sunat anul 2004... cica a pierdut brosura de la Logan 1.6 16V. MPI. Vorbind strict de motorizare.

Prima data am condus masina asta in 2011. In Bahrain. Avea vreo 15.000 de km. Tot full. Aproximativ acelasi motor si tot cutie automata (nu stiu daca convertizor sau CVT). Nimic special de raportat. Bine si tara era cat un judet din Ro. Cam incepuse sa troncane dar la ce servisare aveau baietii... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrea omul, eu i-am oferit o varianta in buget. Nu-si ia 2.0 TSI de 190 de cai in 20k cu dotari.

Ar mai fi Megane Sedan cu 1.3 TCe, care este un motor foarte bun. Varianta Zen cu 140 cai si EDC.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.33 pe megane este o alegere foarte buna. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman nu am zis sa isi ia 2.0 310 AWD full cu trapa. Am zis doar ca nu e o masina echilibrata. Desi pui pe ea o multime de dotari pentru a bifa niste acronime (apropo, nici astea nu se nasc la fel, de obicei ai versiune low si high) dar pierzi mult cand iesi din oras. 

Masina se vrea un allround... dar pe distante mici nu prea te poti bucura de dotari - cum e naveta munca...  (daca nu locuiesti in Bucuresti unde media de viteza e 15km/h sau chiar mai mica la orele de varf) si la drum lung (in special drumuri care implica rampe si tir-uri) devine obositor sa stai sa pandesti momentul cand poti depasi un vehicul mai lent. Zice unu care pana sa fie gata pasajul de la Bascov a facut naveta Targoviste - Ramnicu Valcea. Cu logan 1.5dci de 75 de cai. 

 

@cristi511 1.3333333333 tce cu 7DCT300 (sau cum se mai cheama cutia aia de la Getrag) pare o combinatie decenta (e si mild hibrid parca) dar e relativ nou (n-are nici 3 ani si nu prea sunt motoare care au trecut de 60-70.000km). Dupa experienta (link 1 link 2) 1.2Tce as mai astepta. Daca 1.6tce nu venea cu 6DCT250 cu minunatul ambreiaj Luk (ala care e pe DQ200) poate acum ma bucuram de o suspensie mai moale.   

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne Nu e deloc mai moale... crede-ma pe mine! :)) Also, +3X.000 Km si cutia inca schimba bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave da-mi un semn cand ajungi prin vestul Bucurestiului. 

Also... dupa ce baietii de la integrare si  QA (quality assurance) isi fac magia pe sistemele noastre... eu vin in urma sa inchid ce mai e de inchis. Daca e ceva ce ar putea trosni pai la mine face poc. Cu fanfara si artificii.  Nu ma intreaba de ce, e un dar al meu. 

Cunoscand istoricul am preferat sa zic nu. Tocmai de asta nu recomand DSG/DCT cu ambreiaj uscat de la niciun producator. Cat timp patineaza ambreiajul in 1 si 2 ca sa simuleze convertizorul de cuplu... avem o problema mare de gandire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, zidanne said:

nu recomand DSG/DCT cu ambreiaj uscat de la niciun producator

 

De acord!

Dar la ~20.000 de euro (23 in cazul meu) nu prea ai alta optiune de dublu-ambreiaj pe benzina. CVT-ul si convertizoarele tin cu casa, da, dar doar cu casa si deloc cu soferul. Bine, asta pentru cine cauta ceva mai mult de "sa schimbe ea singura si in rest nu ma intereseaza"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, zidanne said:

Masina se vrea un allround... dar pe distante mici nu prea te poti bucura de dotari - cum e naveta munca...  

Cum nu? Niste scaune ergo sa stai bine in trafic la semafoare, niste scaune incalzite iarna/ventilate vara, tot pentru statul in trafic, un sistem de sonorizare ok, sa auzi o muzica buna, sa te relaxezi, tot pentru statul in trafic... un autohold, o cutie automata, si cred ca ar mai fi cateva :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr`un buget maxim de 20K iei un i30 fastback 1.5 160cp t-gdi mild hybrid automat 7dct ( @Rave ), o kona, o octavia, o vitara, un puma, un ceed, o elantra, un megane, un 308, un 2008, un focus, un juke, un qashqai ( daca mai pui 1-2k )...poate si altele...imi scapa mie ceva ? a, poate faptul ca nu poti cumpara un VAG decent ( exceptand clasa mica )...

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave te-am tot barait cu loganul GT ;)) vezi mesageria.

 

Revenind, omu de rand (cel putin pe unde ma invart eu) in 20k cauta o masina de 4.3-4.8m, pana in 1500 de kile cu motor turbo in 4cil si cam 100CP/t. Adica 240-260Nm cuplu la benzina pe la 2000rpm si 340-360Nm la diesel. Automata daca se poate, cu AA/Carplay. Si pentru cei ce vin mai de departe faruri LED adaptive. 

De climatizare si scaune incazite la o masina noua deja vorbim de standard pe dotatea High (in general eu vad doua niveluri de echipare Low - Comfortline si High - Highline, dupa care incep sa se joace cu motorizari si dotari si rezulta restul - chelline included).

 

 

@acidone77 am zis exceptand Bucurestiul. Ca aici poti avea si motor de drujba tot 10-15km/h ai media. Si da, cand stai 3 ore pe zi in masina incepi sa tii la muschii fesieri.

 

Daca locuiesti intr-o comuna pe langa un orasel mic (name it  Targu Jiu, Gaiesti, Targoviste, Ramnicu Valcea, Titu  ca pe aici m-am invartit in ultimii ani) dureaza 2 minute preincalzirea catalizatorului, 10 minute drumul, 30 de secunde parcatul. 3 melodii la radio. Sau un calup de publicitate.

 

@bgd_b92 Masina sotiei se apropie vertiginos de 300.000 si face cam 10.000 an. Ma uit cu groaza ca o Scala e 19k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne stiu, nici nu m'as uita la VAG daca ar fi sa'mi iau o masina noua. I30'ul ala fastback mi se pare ce trebuie ; ieri si'a luat un coleg noua mazda 3 sedan, 2.0 122 cp parca, automat, cu dotari foaarte bune, la 20600 pret final dupa rabla si discounturi ; daca treci peste faptul ca e aspirata ( dar si fiabila ), este o alegere super. Momentan, in topurile de vanzari lunare se mentin crossoverele de buget :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92 a facut TD cu kia. Gamma e motorul daca nu ma insel (sau kappa). Concluzia a fost “eu nu merg cu masina asta, nu vreau sa mor in depasire”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in bugetul asta un prieten a comparat O4 cu i30 si castigator a iesit Hyundai'ul. In echiparea Highway N-Line (ce vine cu faruri Led), 1.5 150cp cu automata a iesit sub 20k, pret final. Best buy, in momentul de fata, dupa parerea mea, ptr clasa sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgd_b92 Cu Mazda 3 sedan am facut eu in 2018. Si atat de mult mi-a placut incat mi-am luat octavia :))

@andrei0241 puse una langa alta, Octavia e cu vreo juma de metru mai lunga. Cam iese din clasa lu i30 si se duce spre i40. 

tras de par i30-ul il compari Scala. 

Comparatiile se fac pe oferte de la dealeri, nu pe configuratoare. Numa' zic. Ca a mea Octavia era 30 pret de lista si am luat-o cu mai putin de 25. De mii. 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne esti carcatos ; diferenta de lungime intre fastback si O4 este de 23 cm...de aici si pana la juma de metru...mai e ceva ; nicidecum octavia nu iese din clasa i30`ului, si cu siguranta nu se duce in terenul i40`ului...si aici imi permit sa vorbesc in cunostinta de cauza pt ca am avut i40 si este lux din toate pdv pe langa octavia...spatiu, tinuta de drum, antifonare, fiabilitate, design daca e sa fiu subiectiv, etc. I40 se z`bate cu passatul, superb, seria 5, mazda 6, mondeo, etc. Pe langa toate astea, una este ce iti place tie, alta este ce ii place sotiei ; am dat atatea exemple de masini pana in 20k incat nu are rost sa intru in particularitati ; numai un fan infocat VAG care nu accepta realitatea ar spune ca nu se poate plia pe unul dintre toate exemplele de mai sus...Kona a fost si in varianta de 1.6 t-gdi 177 cp DCT7, care dotata blana era 18900 daca nu ma insel ; nu mori nici cu ea in depasire, nu ai nici grija bordurilor, nu e nici mare, nici mica, e si fiabila, si accesibila, dar mna, nu e VAG. Pt VAG mai platesti 5k in + si stai cu sufletul impacat.

 

p.s : ai avut noroc mare cu acel discount la Octavia ; pt ca de obicei aplica un maxim de 5% ( de obicei ~ 3% ), dar poate pt faptul ca ai luat o motorizare mai exclusivista ( si poate alte aspecte -> stock / campanii de discount / model pe final de fabricatie, nu stiu, zic doar ) a contat destul de mult.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oi avea noroc... in decembrie un coleg a luat O4 Syle +++ (Columbus, Canton,  toate sistemele de asistenta, clima pe 3 zone, hayon electric) 2.0 TDI 150CP DSG cu 26k. De la 33. 

 

Legat de Hyunday/Kia/Genesis (mai putin genesis ca nu vine in eu) cat timp vin cu DCT cu ambreiaj uscat (atat VAG cat si producatorii ce au folosit Getrag DC250 au avut bele mari cu ele - si da stiu Hyunday/Kia zic ca e ceva facut in house) care prin faptul ca patineaza ambreiajele are un defect fundamental nu ma pot uita. CVT-uri am condus de mi s-a acrit... 

Daca imi aduc bine aminte, 1.6-le GDI are 177 de cai undeva pe la 6000rpm; puterea medie pe o treapta e ceva mai mica, undeva pe la 155 de cai. La fel cum face Honda cu 1.5-ul 182. Foarte OK daca ai CVT... mai putin bine daca ai manuala sau ceva robotizat.

Eu am stabilit un motor, o cutie si un buget. Si am plecat la vanatoare ;)

 

i40 am avut unu o luna inchiriat prin Baku...  prin 2017. 

PS nefasta conduce un 2.0 TDI 190CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!