Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

in legatura cu problema mea...ca nu prinde mai mult de 170km/h,am facut proba cu o alta electrovalva "N75" si la fel merge deci nu e de la ea,am pus-o si pe tester si ar avea simtome ca si cand ar agata geometri ,dar turbina a fost curatata ,ce am schimbat este capsula vacumatica,eu am lasat aceiasi lungime al tijei,cum vad ce presiune face turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie cineva ce este sfera aceea de plastic din dreapta alternatorului (cum stai in fata masinii) cu diametrul cam de 10 cm? intra in ea un furtunas, si mai departe nu stiu unde duce. nu am avut timp sa-i fac poze, scuzati.

pentru ca vreau sa iau jos termostatul si nu se poate deloc fara sa iau si chestia aia jos, iar daca stiti si cum se ia jos, as fi si mai recunoscator ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acea sfera neagra este "rezrvor de vacum"...din cate imi aduc aminte...la mine parca e prinsa cu o ureche metalica pe sub ea...sigur nu e complicat

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da. asa mi s-a parut si mie. multumesc.

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca si eu am desfacut sfera aia ca sa schimb termostatul. Se desface foarte usor. E prinsa cu un singur surub parca pe placa aia metalica. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar termostatul, tot asa de usor se ia jos? sau ai intampinat dificultati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa. A trecut totusi aproape un an de cand l-am schimbat, dar stiu ca erau doar doua suruburi pentru care am folosit o cheie inelara de 10. Nu am golit radiatorul. Cand am desfacut am infundat repede cu o carpa orificiul de unde am scos termostatul pana l-am pus repede pe cel nou (poti sa le schimbi cateva secunde daca il ai pe cel nou la indemana) si am pierdut foarte, foarte putin lichid de racire. Chiar e foarte simplu de schimbat. Nu merita sa mergi in service pentru asta. Era un DIY pe aici pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit in engleza un DIY, si am inteles cum se face, doar ca se rupe un piciorus la flansa care tine termostatul, si trebuie facute niste improvizatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un G IV 1.6 16V tip AUS, vreau sa stiu un de ma incadrez ca si model motor. Am citit tot felul de topic-uri si nu reusesc sa imi dau seama daca este diferit de AZD sau AJM.

Va rog sa ma ajutati.

Stima! Long live VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM este motor turbo-diesel pompe dusse, 1900 cmc, 115 cp. - nu inteleg intrebarea ta.

AZD este motor benzina, 1600 cmc, 16 valve.

Acum...cam astea sunt principalele diferentele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

a pus careva aditivi in acest motor? recent am schimbat turbo, deci si ulei(inainte aveam mobil, acum am pus castrol edge 5w40 td), practic i-am facut o revizie masinii.

cel care mi-a dat turbina mi-a recomandat si un metabond gold. cineva mi-a spus cu ceva timp in urma ca motorul se aude prea tare....si mi-a zis sa ii pun un aditiv. (am 147 k reali).

voi ce parerea aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM este motor turbo-diesel pompe dusse, 1900 cmc, 115 cp. - nu inteleg intrebarea ta.

AZD este motor benzina, 1600 cmc, 16 valve.

Acum...cam astea sunt principalele diferentele.

Scuze daca sunt neinitiat, multumesc de raspuns, dar G IV meu, 1.6 16V tip motor AUS se incadreaza in topicul cu AZD sau nu?

Multumesc

Stima, long live VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cod motor AUS inseamna ca nu e motor AZD, nu? Nu stiu care or fi diferentele, dar ele trebuie sa existe din moment ce sunt sunt motoare ce au coduri diferite. Oricum raspunsul nu il vei gasi pe acest topic, dedicat motoarelor 1.9 TDI PD cu cod AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa. A trecut totusi aproape un an de cand l-am schimbat, dar stiu ca erau doar doua suruburi pentru care am folosit o cheie inelara de 10. Nu am golit radiatorul. Cand am desfacut am infundat repede cu o carpa orificiul de unde am scos termostatul pana l-am pus repede pe cel nou (poti sa le schimbi cateva secunde daca il ai pe cel nou la indemana) si am pierdut foarte, foarte putin lichid de racire. Chiar e foarte simplu de schimbat. Nu merita sa mergi in service pentru asta. Era un DIY pe aici pe undeva.

venind vorba de termostat imi poti spune motivul pt care lai schimbat ...nu cumva iti pierdea sau dadea lichidul afara si iti zicea non stop sa completezi cu antigel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

venind vorba de termostat imi poti spune motivul pt care lai schimbat ...nu cumva iti pierdea sau dadea lichidul afara si iti zicea non stop sa completezi cu antigel ?

Nu, la mine nu facea asa. Pur si simplu se incalzea ceva mai greu motorul si nu statea fix la 90 de grade, ci pe la 85 asa cu aproximatie. Dar nu pierdea lichid. De fapt, chiar nu vad cum ar putea sa piarda instalatia lichid din cauza unui termostat blocat sau care nu mai inchide perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la suprasarcina am patit de 2 ori sa dea apa afara. in frana de motor imi scade putin temp la apa. e posibil la mine sa fie garnitura de chiulasa, dar inainte incerc sa verific tot, poate e ceva mai putin grav, de aceea vreau sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

salut . am si eu o intrebare care nu prea are legatura cu subiectul despre care vorbiti dar tinand cont ca si eu am aceeasi masina vreau sa va intreb de unhde pot sa imi cumpar un carlig ( masina este brek ) si km la ce bani multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si la topicul cu anunturi de vanzari pe forum, dar cum esti doar primul pas nu poti intra in acel topic. cred ca la dezmembrari ar fi cel mai bine. pretul in jur de 400-500 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

ms foarte mult . am cautat la anunturi in acest site si am gasit kateva nr. de tolefoane am sunat dar nu avea nimeni :( . oricum o sa mai caut . mai am o intrebare : stiti de unde pot sa fac si eu rost de un stiker vwforum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum,sant baieti care au asa ceva,dai search scrie stiker si se rezolva

in legatura cu problema mea...ca nu prinde mai mult de 170km/h,am facut proba cu o alta electrovalva "N75" si la fel merge deci nu e de la ea,am pus-o si pe tester si ar avea simtome ca si cand ar agata geometri ,dar turbina a fost curatata ,ce am schimbat este capsula vacumatica,eu am lasat aceiasi lungime al tijei,cum vad ce presiune face turbo?

fa log pe grupa 3,10,11,si vezi pe grupa 11 ce presiune face turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Imi cer scuze ca intru asa ca o musca in c...l calului.Undeva mai sus si mult mai in spate intrebam daca are cineva vreo ideie de ce imi porneste greu la rece ajm-ul.VA ROG SA MA AJUTATI SI PE MINE SAU SA IMI DATI VREO DIRECTIE. PORNESTE GREU LA RECE!!!!!!!!!!!! VA ROG !

Are presiunea ok, bujii noi, baterie noua, volant si kit nou, distributie scimbata de 10000 km, ulei bun, motorina buna, doua chei si dracu sa le ia de motoare ajm.Va multumesc si imi cer scuze. AJUTOR !!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti-au schimbat distributia ti-au reglat avensul? posibil din cauza ai sa porneasca greu la rece, inainte sa-ti schimbe distributia cum pornea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe atunci era bateria slaba, nu stiu ce sa zic dar parca era mai bine.Din cate imi aduc aminte mecanicul mi-a zis ca nu are ce sa regleze " ar trebuii sa fim mai catolici de cat Papa sa incercam sa reglam asa ceva", astea au fost cuvintele lui.Distributia a fost schimbata imediat ce am luat masina. Nu da nicio eroare la verificare, am fost la cel mai bine clasat mecanic din oras si nu stie ce sa sa zica. Dar am auzit si vorbe dulci de el.Imi propunea sa incercam cu alte injectoare cu imprumut sa vedem si multe alte propuneri.Mi-a fost trimisa chiulasa la alezat si mi-a schimbat vreo2-3 supape cand el mi-a zis ca asta ar fi la momentul cand mie imi trepida usor masina.Mi-a fost frica ca e volant si dupa ce mi-a adus chiulasa de la meseriasi (Tg.Mures) si-a dat seama ca de fapt nu era ce a crezut el si era ce credeam eu.Am schimbat tot chitul de ambreiaj, mi-a montat chiulasa si parca de atunci nu mai porneste atat de bine.I-am zis sa regleze injectoarele si a zis ca nu mai e nevoie.Nu mai stiu ce sa zic. nu mai stiu...Luni merg la VW sa imi masoare compresia sa vad daca nu cumva e ceva ........... dracu mai stie ce.Merci.

chiulasa si volant agramat ce sunt

m-am linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluta

As avea o intrebare

La modelul din semnatura AJM Variant din 2000 spune in carte ca se schimba distributia (cureaua dintata) la 60.000 de km. Am respectat acest interval. Pentru acelasi motor AJM dar incepand cu anul 2001 cureaua dintata se schimba la 90.000 de km. Intrebarea este: exista anumite piese pe care le-as putea cumpara extra (sau poate sa schimb anumite piese) si un anumit tip de curea dintata astfel incat sa schimb si eu distributia la 90.000 de km ? Pana acum, de cand sunt proprietarul acestei masini am schimbat o data distributia (set complet de la Continental - ContiTech, INA, etc.) urmand ca in maxim 16.000 km sa fac o noua schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!