Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Poate ca nu m-am exprimat corect...nu am zis ca nu te cred ca iti curge...m-am referit ca e ceva care pica de pe o zi pe alta si nu se poate spune cat o mai duce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Am inteles asta . Dar am intrebat cat tine in ideea ca un prieten are un audi a 4 de 2 ani ii curge caseta pe

Ambele parti a complectat 2 litrii de ulei de atunci si nu se gandeste sa o schimbe inca si zicea ca la audi e diferenta la caseta . Ideea e daca se poate amana o luna maxim pana reusesc sa strang banii necesar reperatie nu ani de zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pana nu-ti curge pe jos instantaneu cum completezi, mai poti merge asa, dar te va costa lichidul pierdut.

Dar in momentul ala, o duci pe platforma, sa nu mergi cu pompa pe uscat.

tu decizi cat vrei sa te risti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a inceput sa piarda si la a mea... unde pot reconditiona si eu caseta in bucuresti? si daca stiti cat ma duce cu totul? mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Bucuresti nu stiu... dar vb cu Trami si vezi cum te poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu caseta de directie 560 lei reconditionat+burdufe noi. Sper sa aiba viata lunga :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

La pretul asta ma intereseaza si pe mine reconditionatu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un baiat.. in bucuresti-baneasa 0765896410 400 lei cu caseta la schimb garantie 6 luni ( eu am dat-o la un service de cartier jos...f ieftin 100 lei + piese in jur de 50+60 lei , lichid , burdufe , coliere metalice , imi merge servo mai bine ca inainte sa curga :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti mare grija cu "coltul blocului" ...

iar garantie 6 luni nu inseamna nimic - si reparata prost tine 6 luni ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se miste mai greu volanul dupa ce am schimbat caseta de directie ? Am cumparat una reconditionata din magazin.

 

Mentionez ca luni a fost schimbata si pompa de servo si volanul se misca usor, dar am observat ca imi curge ulei pe la caseta si mi s-a spus sa o schimb cat de curand. Din acest motiv am si schimbat-o, a fost inlocuit si uleiul de servo, s-a facut directia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se misca umpic mai greu, parca (poate e doar in mintea mea) si mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa se miste mai greu.... Oricum nu depun efort extra sa trag de volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa schimbare caseta cu reconditionata se misca ceva mai usor volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. De o saptamana, in momentul in care virez volanul la maxim se aude un zgomot (o pocnitura) iar acesta nu mai revin la pozitia normala. Si in momentul cand volanul este virat la maxim nu se mai aude acel fasait care se aude de obicei. Ar putea fi de la caseta de directie sau de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat lichidul de servo? Pocniturile ar putea fii si de la bieletele de directie, capete de bara sau planetare.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service si dupa reparatiile fracute, am facut si o mica constatare la care am primit verdictul: caseta de directie curge (pe partea dreapta, cum stai la volan). Am cautat sa vad cat costa una SH, una Noua...dar la ce preturi sunt, ma ingrozesc. Asadar, am gasit pe net si un kit de reparatie pentru caseta de directie de Golf4. Nu vreau sa fac reclama, dar poate ajuta si pe altcineva : kit de reparatie!

 

A incercat cineva sa isi desfaca caseta de directie si sa schimbe aceste simeringuri si bucse de teflon din caseta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se misca volanul putin mai greu dupa ce am schimbat caseta de directie cu una reconditionata ( cremaliera noua si tot ce trebuie) e posibil sa isi dea drumu dupa putina utilizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe sectiunea Passat B5.5 un tutorial si deci se pot reconditiona casetele de directie. Treaba e migaloasa dar nu e imposibila. Cu atentie se poate rezolva...cred ca dupa concediu ma voi apuca de ea. 

 

@Bogdanel2fast, la tine cred ca este prea strans acel surub de reglaj a presiunii pe axul cremalier. Probabil asa a fost strans standard de cel care a reconditionat. Iar ca sa mearga mai usor, trebuie destrans putin. (ATENTIE, foarte putin) apoi, facut test cu masina in mers si vazut cum merge. Iarasi reglat si apoi iarasi test. Atentie sa nu fie slabit prea mult ca dupaia isi face joc in caseta si iarasi nu e bine. Daca nu te pricepi, cauta pe cineva sa faca asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de ganrantie daca as destrage acel surub e posibil sa pierd garatia la caseta daca prinde joc . Poate isi va da drumul pe parcurs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy, colegii de la depozituldesimeringuri pe langa vanzarea kitului ofera si consultanta, telefonica sau personala la sediul din Bucuresti, gratuita pentru cei ce doresc sa-si repare caseta de directie singuri. Poti achizitiona kit-ul de reparatie dar atentie ca axul este ruginit (dezetansarea burdufelor a dus la patrunderea in interiorul casetei a apei, prafului, etc, fapt ce a dus la ruginirea axului cremalier, respectiv la stricarea simeringurilor). Pentru a o repara ai nevoie de rectificarea axului (costa 50-70 de lei la un atelier de rectificari sau o poti duce chiar la magazinul mai sus mentionat de tine iar ei o duc la un service din apropiere cu care colaboreaza) sau de un ax nou vezi oferta aici, si abia dupa aia poti lua kit-ul de reparatie (in functie de cat rectifici axul este posibil ca pe una din parti, sau pe ambele, sa ai nevoie de simeringuri cu cota de reparatie care sunt cu 20-30 de lei mai scumpe decat cele normale, daca cumperi ax nou atunci nu mai ai nevoie de rectificare si nici nu schimbi cu nimic hidraulica casetei, respectiv strangerea tachetului (piulita aceea de care spune colegul de mai sus ca trebuie reglata din aproape in aproape pana caseta merge usor). Reconditionatorii profesionisti schimba si arcul care apasa pe acel tachet impingator! Acel reglaj se face in mod normal cu acest dispozitiv TORSIOMETRU si atunci nu mai este nevoie sa o iei pe bajbaite. ATENTIE DUPA REGLAREA FINALA ACEA PIULITA CE TINE TACHETUL TREBUIE FIXATA CU KERNERE PENTRU CA RISTI CA DE LA TREPIDATII, IN TIMP, SA-TI SARA DE LA LOCUL EI SI SA O PIERZI PE CINE STIE CE SERPENTINA RISCAND BLOCAREA CASETEI SAU RAMANEREA CU MASINA PE DRUMURILE FRUMOASE ALE PATRIEI. Eu cred ca acolo unde au reconditionat colegii de forum care spun ca le merge caseta mai greu, cei ce au reconditionat nu au acel torsiometru si au reglat la mana/ochi, PROBABIL CA LE IESE DE OBICEI. Aceasta este si diferenta intre cei care cer 450-500 de lei pentru o reparare si ofera o garantie verbala si cei care cer mai mult si chiar fac treaba buna oferind si solutii post reparatie pentru a nu mai avea vreodata probleme cu caseta de directie. Sfatul meu este sa apelezi la un atelier specializat in reparatii casete directie sau daca totusi doresti sa o repari singur sa ceri de la depozitul de simeringuri toate informatiile de care ai nevoie si daca ei o sa fie siguri ca ai curatat bine caseta ti-o si probeaza, gratuit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

 un coleg care ma poate ajuta cu un raspuns? la masina din semnatura cand rotesc de volan stanga-dreapta scoate un sunet ciudat tare, mai degraba un HURUIT, in vasul de lichid am vazut ca face SPUMA lichidul si la nivel este sub minim cu motorul rece, completez si nu se mai aude un timp, dupa care iar aud acel zgomot, de unde poate veni acel huruit si din ce cauza face spuma in vas> mltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o neetanseitate pe undeva si trage aer / pierzi lichid

Verifica daca nu e ud la burdufele casetei sau pe la conducte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am vazut ca picura pe la burduf, in partea stanga, sper ca nu e o problema pana schimb burduful, doar ca mai pun putin ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca e foarte mare problema daca deja supureaza pe la burduf

Fa un pic de research unde sa o faci - NU te zgarci la cea mai "buna" oferta si repar-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!