Jump to content

Caseta directie


cosmin24
 Share

Postare recomandată

In principiu ai dreptate, dar cum pot verifica eu la cat ma pricep daca e ok caseta respectiva? Acum sunt si mai indecis :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca nu are joc in cremaliera si in bieleta de directie si nu are urme de lichid curs pe dupa burduf sau burduf crapat, mai mult ca sigur ca e ok.

Cand misti de bieleta de directie, http://www.autoconsultonline.ro/images/109%20107.jpg  cu totul (nuca e sub burduf) si se misca mai greu, insemna ca nu are uzura si nici joc. Daca nu opune rezistenta chiar deloc, e mai uzata, nu neaparat ca e si rebut, dar are ceva km...

 

cel mai sigur e daca si dai jos burduful sa vezi cum se prezinta si cremaliera, dar asta doar daca dispui de cleste special de sertizat la loc colierul special. daca nu prezinta urme de coroziune si mai are urme de vaselina de fabrica e minunat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru ponturi. Totusi ma uit la exemplul meu. Cam la sfarsitul anului din curiozitate am intrebat la service cum se prezinta caseta mea de directie "ah e tzapana se tine bine nu curge etc" dupa cateva luni poc! 

 

Intre timp m-am interesat de service-uri pentru reconditionat... am garantie 1 an. Am stat sa ma decid daca sa aleg sa ma duc cu caseta in brate si sa imi demonteze monteze mecanicul meu obisnuit sau sa fac cu totul reparatia. Am gasit 2 service-uri care mi-au atras atentia am voie sa le mentionez? reparatiicasetededirectie(punct)ro si eurotexso stiti ceva de acestea doua? Amandoua 950 lei cel dintai ofera si geometrie inclusa, amandoua demontare/montare, burduf, ulei servo + reparatia in sine.... simplul reconditionat costa 500 lei. Pentru mine 950 lei inseamna ceva asa ca vreau sa fac o alegere ok...  :icon_confused:

Modificat de Catalinescul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai colierele ok, adica cele metalice capsate din fabrica sau ceva improvizatie? burdufurile sunt intacte?

Umbli pe drumuri proaste in general?

 

Pana la urma decizia finala iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primele intrebari nu stiu sa iti raspund pentru ca nu am stiut la ce sa ma uit cand am avut ocazia, Drumuri proaste zilnic prin bucuresti...ocolesc cat pot tot ce pot dar nu imi iese mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

munteanu.tudor

Daca la vireaj pe loc se aud niste pocnete, in mers in viraj nu se aude nimic, lichid servo este, burdufele nu curg, este caseta dusa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa pocneasca rulmentii de la flanse sau vreun arc rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simtome le-am avut si eu si am schimbat bieletele de directie si capetele de bara, dar mecanicul mi-a pus coliere normale de plastic,

acum astept sa-mi vina colierele de metal ca am inteles de pe forum ca nu etaseaza bine cele de plastic si se poate strica, caseta de directie...apoi am facut unghiul de fuga.

Trami...daca ai arcul rupt se aude o bataie ca ai cand se lovesc doua fiare si masina sare destul de tare la gropi sau denivelari, daca e rulmentul de la flansa se aude doar bataie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coliere de plastic pun eu pe burdufuri de cauciuc si dau garantie la ce fac. Tu poti pune oricate coliere de metal, daca ai lasat burdufurile vechi de plastic ai sa gasesti cremaliera ruginita peste cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a zis ce sa cumpar si nu mi-a zis sa cumpar si acele burdufuri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a zis cat timp iti da garantie ca n-o sa intre apa? Daca peste doua luni te duci la el ca-ti curge caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a zis nimic de garantie, doar mi-a zis ca nimeni numai poate sa puna coliere de metal ca e locul prea strimt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

atunci n-are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune coliere de metal originale si burdufe noi si iti garantez eu ca va merge mult si bine.

Eu la masina am schimbat bieletele de directie si am schimbat colierele cu unele tot de metal si burdufe noi si nu am probleme.

Da,intradevar este o pozitie incomoda dar ca sa reusesc am demontat toata timoneria de la cutia de viteze si filtru de aer ca sa pot ajunge cu mainile oe acolo si a meritat din plin tot efortul.

Uitati de colierele de plastic daca tine-ti la caseta de directie.

Niciodata un colier de plastic nu il vei strange atat de bine ca unul metalic.

Asta este parerea mea nu vreau sa contrazic pe nimeni dar si eu am vrut sa schimb bieletele la mecanic si cand l-am intrebat daca pune coliere de metal raspunsul lui a fost:"tine alea de plastic si cele metalice sunt greu de pus"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ce am facut unghiul de fuga, ca sa schimb burdufurile si colierele trebuie desfacute iar bieletele, capetele de bara si iar refacut unghiul de fuga :), o sa incerc sa schimb doar colierele...si daca vad ca nu strange bine pe vechiele burdufe, nu am incotro o sa desfac eu, nu o sa mai merg la mecanic. :(

Modificat de Adrian30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

bieletele nu trebuie desfacute.

Cu unghiul de fuga poti scapa daca numeri numarul de filete de la capatul de bara.

 

Fara clestele special cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca Trami stie ce spune. De acord ca bridele metalice sunt mai bune decat cele din plastic insa sunt si bride de plastic (nu banalii soricei de pe toate gardurile) ce se preteaza la strans puternic.

Si eu am o brida de plastic la un capat al burdufului drept (se rupsese cel metalic) pus acum vreo 3 ani si tine fara pbme.

Am dat pe acea brida 10 lei pe vremea aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Trami a spus cu totul altceva...

Atata timp cat ai burdufele model vechi...adica de plastic...vor aparea probleme chiar daca pui coliere de metal...

Eu inteleg ca cel mai importante sunt burdufele...care daca sunt de cauciuc...le poti pune si coliere de plastic si nu vei avea probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am proaspata interventia la Trami - burdufele de care vorbeste dl. Traian sunt complet diferite de cele de plastic normale.

Sunt de cauciuc destul de gros, si cu zonele care se aseaza pe carcasa si bielete foarte groase si cu striuri pe partea de contact cu metalul. Strang destul de bine si sunt destul de fixe si fara coliere - practic acestea par mai mult ca o "asigurare".

 

Sunt convins ca si cele de plastic oem sunt foarte bune doar de noi pana la prima demontare - pentru ca fiind destul de rigide (si rigidizate suplimentar in timp) este aproape imposibil sa se mai aseze bine, si cu mama colierelor metalice...

 

Vorba neamtului - Only time will tell...

Cert este ca refolosirea burdufelor vechi impreuna cu soricei de plastic a fost in cazul meu (si nu numai al meu) catastrofala pentru caseta si buzunar.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Salut baieti eu am urmatoarea

Problema la caseta de directie . Am un mic joc in volan cabd il misc stanga dreapta am urcat masina pe elevator am verificat caseta nu curge ulei acolo . Aseara am mers pana in oras totul ok la intoarce am auzit un huruit in momentul in care am virat sa ies din parcare dar huruitul de auzea doar cand accelerez daca misc de volan fara sa accelerez nu se aude acel huruit am deschis busonul la uleiul de servo cu motorul pornit am observat ca nu se vedea ulei in botcanel acolo daca opresc motorul urca si lichidul in sus dar culoarea lui e un fel de cafea cu lapte maro .am decis sa las masina acolo pana imi vine alt ulei de servo . Intrebarea e urmatoarea ? E posibil daca schimb uleiul cu totu sa se rezolve problema ? Masina am luato second hand e c-am de 8 luni la mine la roti nu bate nimic cureaua de accesorii e noua am puso odata cu distributia de vreo 4000km .masina are acu 300000 de km si e din 2000 anul de fabricatie e posibil sa nu fost schimbat niciodata uleiul la servo . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta va fi o schimbare. La rece, nivelul trebuie sa fie in zona hasurata de pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Sincer nu am mai verificat joja la rece cand am vazut cum arata uleiul am oprit motorul si am lasat masina in locu unde era si acuma e acolo pana ajung la mecanic sa nu stric pompa de servo .sper si eu sa rezolv problema usor ca mai toate belele ce le-am avut cu masina asta au fost costisitoare .... Nici nu pot sa astept mare lucru ca are totusi o varsta si km seriosi . Dar totusi dupa buget :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Revin cu problema mea . Am verificat azi caseta de directie din pacate curge pe partea stanga acu nush cat o sa tina ca banuiesc ca uzura e de mult si scurgerea la fel daca stie cineva cat mai pot sa o duc asa pana reusesc sa o fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Din cate observ pe data de 27 ziceai ca nu curge...acum zici ca iti curge...

Iti dai seama ca nu e nimeni asa zen incat sa iti spuna din fata calculatorului mai poti merge 1km 100km sau 10000km...si sa fie asa...

Sfatul meu este sa mergi cat mai putin pana rezolvi...adica cel mai indicat sa mai mergi cu ea in starea asta doar pana la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Pai in data de 26 am ridicat masina pe elevator sa montez arcurile la frana de mana si am dat jos si blindajul sa vad daca e totu in regula si a fost de aia am zis ca nu curge ca era uscat totul . Cand am ramas fara ulei am dat din nou blindajul jos si ulterior am zis ca curge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!