Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)


Swakra
 Share

Postare recomandată

@tavitarastiu ce zici, dar a trecut ceva timp si trebuie sa caut pe undeva facturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/19/2024 at 4:04 PM, CookMon said:

Ce parere ai, am auzit din mai multe directii ca daca resetezi cutia si ai probleme la ambreiaj, risti sa dea suturi si mai rau? De aia ar trebui sa faci resoftare si adaptare.

Cutia e oricum adaptiva si isi modifica mereu parametrii. Eu am resetat-o pe a mea de cateva ori, pe ale prietenilor mei, si am scapat de kick-uri. Dar si resoftarea e ok, stiu ca ultimul firmware a rezolvat ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adidas00pare ca ar fi buna si o resetare pana gasesc pe cineva care sa faca resoftare. Daca iti schimbi planurile de venit săptămâna asta sau mai treci prin Bucuresti si nu uiti, da-mi un semn, te rog, poate se leaga de o resetare. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine cred ca vin, sa iau niste roti de la vopsit si apoi ma duc in Giulesti la garaj. Lasa-mi un mesaj cu nr tau si te sun cand ma eliberez.

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adidas00Salut, nu sunt saptamana asta, chiar maine plec, ramane pe data viitoare, merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum prin Ploiesti, da un semn. Stau pe aici o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, detin un touareg 7P 2010 si am o problema la cutia de viteze.

Cateodata parca intra intr-un “mod de protectie” sau nu stiu cum sa explic, inferioarele le da la 1500 rpm si schimba in turatii mai mari, iar intre modul D si S nu este nicio diferenta.

Daca ii dau un restart(opresc motorul si il pornesc) dispare problema si cutia functioneaza normal, functioneaza si D(in turatii mai mici) si S(in turatii mai mari).

Pe tester nu da nicio eroare nici la cutie si nici la motor, uleiul a fost schimbat acum un an in cutie fara adaptare.

Problema apare cand si cand, nu apare dupa un anumit numar de km sau timp.

Is curios daca a mai intampinat cineva aceasta problema sau stie cineva care e solutia.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce filtru, ce oring si ce ulei a fost pus? In general apar probleme din cauza filtrelor after market, au oringul mai ingust si trage aer pe acolo ori oring montat prost. Daca totul e ok acolo, se poate incerca un update de firmware, daca ai pe cutie HW: 0C8 927 750 H, ultimul update ar fi 2426.

 

Iti dau un exemplu dupa cutia mea, am primul firmware 1811:

 

Address 02: Auto Trans (J217)       Labels:| 0C8-927-750.clb
   Part No SW: 0C8 927 750 H    HW: 0C8 927 750 H
   Component: AL1000 AISIN  001 1811  
   Serial number:               
   Coding: 001568
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   ASAM Dataset: EV_TCMAL991031 001001
   ROD: EV_TCMAL991031_001_VW52.rod
   VCID: 3169A3C560295DC26A-8064

No fault code found.

 

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!