Jump to content

Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)


Swakra
 Share

Postare recomandată

On 22.06.2023 at 11:22, SVMLG a scris:

Cum ii faci schimbul complet fara aparat de flush? Da un pic din ''casa'' sa aflam si noi. Poate stii vreun tutorial de pe net.

In filtrul din cutie am pus un furtun lung de 50cm și am încercat să îl etanșez cât se poate, chiar în gaura de unde trage ulei din baie, iar celălalt capăt l-am pus direct în bidonul cu ulei curat pentru spălarea cutiei, cineva a fost în mașină pentru start/stop astfel că pe o parte trăgea ulei curat din bidon și pe cealaltă parte prin zecile de orificii din cutie ieșea uleiul contaminat și respectiv din convertizor. 

Nivelul l-am făcut conform ELSA la 40°C, am 600km cu uleiul Ravenol și sunt foarte mulțumit, dacă rezistă 60k km sau 5 ani pentru mine e suficient raport calitate preț imbatabil. 

Pentru video dar și alte informații mai în detaliu, cei care doresc mă pot contacta în privat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa pui video aici , sigur nu contravine regulamentului si ar fi de ajutor pt cine doreste sa faca schimbul cu alt ulei decat original.

Poate chiar un tutorial daca ai timp si chef .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua , domnilor.

Am fost informat de reprezentanta ca pentru al meu 7P din 2013, este un update de soft la cutie pentru reducerea noxelor. 
Caut un sfat, daca sa il fac, a aparut o schimbare dupa update dupa o perioada de folosire …?

Masina are 176000 km , nu are schimbul de ulei in cutie facut si are si o pierdere mica de ulei la cutie, intre cutie si motor. 
Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz sa nu faci vreun update de soft pentru asa ceva

Nu poate aduce niciun plus si nici nu protejezi mediul mai mult

Cu pierderea de ulei e distractie , citeste pe forum , cand vei schimba distributia rezolvi si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acel update nu vei castiga nimic, din contra, e posibil sa pierzi. Americanii se plang ca devenit puturoasa, au avut si ei niste updateuri in urma DieselGate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GCFLY Exclus orice update (motor/cutie) dieselgate .

Influienteaza negativ regenerarile,performanta,sunetul motorului..,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Dieselgate nu a fost numai la 2.0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi domnilor. Am decis sa NU fac update. 
In schimb ma ingrijoreaza exprimarea lor “ pierderi excesive de ulei “ si ulei in admisie. Recomanda demontarea motorului si cutie , si turbo. 
in schimb dezamagit oarecum de serviciile oferite la reprezentanta VW. Scutul nu pare a fi dat jos, sau pus la loc la fel, fara a fi curatat, ca altfel nu imi explic cum s-ar putea prelinge ulei pe langa el a doua zi. 
niste probleme si pe franele spate, nipluri blocate, si discuri frana ruginite pe spate( au fost schimbate recent- probabil aftermarket). 
cost total pentru franele spate aproximativ 15000ron ( discuri, etrieri, placute , saboti si restul procedurii)

 

doresc sa incep sa rezolv scurgerea de ulei si sunt in cautarea unui service de unde pot pleca fara griji si multumit de serviciile lor.

Poate pentru Bucuresti. Eu sunt din Braila. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta alt service , primul si primul lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o masina cu probleme multe , neintretinuta

Probabil motor CRCA daca e de 245CP

Lucrare de o saptamana la scurgere ulei , trebuie lucrat ca la carte cu procedura VW si componente OE

Distributia e ok ? daca tot dai jos motor si cutie ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pare ok. Nu se aud sunete. In schimb am sa intreb daca e ok cand intra in service, desi din ce am mai citit dupa 200k apar sunetele. Deci..preventiv ar fi bine schimbata si distributia. 

masina are 176km. De la 145km a fost a socrului meu. Revizia a fost facuta in reprezentanta, mai putin discurile de frana si placutele. 
imi amintesc ca de anul trecut avea acea scurgere, dar atunci era doar o scurgere minora. Nu i s-a recomandat intrarea in service. 

m-am uitat si pe istoricul de service. Pareau ca a fost facut totul comform caietului de service, in Germania. 
Masina are deja vreo 4 ani in Romania. Nu a circulat mult cu ea.

cat despre service, inca lucrez la a gasi unul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scurgerea a fost de cand am luat-o la 215.000 km si cine stie de cand era prezenta , dar minima , nu deranja

Doar ca pana spre 300.000 cand am rezolvat nu a evoluat deloc

Daca la tine curge mult , probabil e mai deteriorat ceva pe la imbinari

Schimba reprezentanta ca nu sunt buni din ce ai povestit , cauta un service cu un mecanic bun care stie ce face la masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. O mica poveste pana sa ajung la intrebare. Am luat Touareg-ul meu 7P CRCA 245 CP acum cativa ani, cu vreo 88-90 mii km. La recomandarea baietilor la care faceam revizia in mod obisnuit, am fost sa schimb uleiul la cutie la un service specializat pe asa ceva din Bucuresti (ca am facut bine sau rau, deja nu mai conteaza). Dupa schimbare, am observat mici smucituri la schimbarea vitezelor (la trecerea in treapta superioara). Nu s-a intamplat nimic cu cutia/masina. Dupa inca 50 mii km am fost din nou la acelasi service, am schimbat din nou (asta fiind intervalul recomandat de schimbare).

La inceputul anului asta am avut niste mici belele cu masina. Si intamplator, cam in aceeasi perioada, pe diferite grupuri de FB am gasit opinia ca uleiul Ravenol nu este prea bun (si, uitandu-ma in ce am primit de la service-ul respectiv, aveam Ravenol in cutie). Asa ca m-am dus la un alt service, unde am inlocuit cu original (nu ajunsesem inca la 50.000 km). Au filmat si cand au scos Ravenol-ul (cred ca erau cam 25 mii de la ultimul schimb) era deja negru. Baietii la care am fost nu fac cu flush, pentru ca n-ar fi recomandat pentru cutiile Aisin si e risc de imprastiere a piliturii prin toata cutia.

Dupa schimb, smuciturile n-au disparut, dar sunt mai fine. Baietii mi-au zis ca nu recomanda resetarea cutiei (mi-au dat si o explicatie care avea legatura cu ambreiajul, dar n-o retin).

Fiind totusi deranjat de usoarele smucituri (masina merge bine dar am eu acest pitic pe creier), am mai intrebat pe ici pe colo. Am auzit ca ar fi recomandate: (1) rescrierea software-ului si (2) o reechilibrare cu ODIS.

Si acum intrebarile: (1) ce ziceti de/ce experiente aveti cu aceste solutii (resoftare si reechilibrare cu ODIS) si (2) aveti idee cine ar face asa ceva in Bucuresti sau pe aproape (am primit un nume, Marius Chelu, dar mi-a spus ca nu lucreaza Touareg).

Multumesc si spor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parte din ulei ramane in grupuri si se amesteca cu uleiul nou

Deci cand ai schimbat , prea repede de altfel , uleiul prima data , cel nou si prost s-a amestecat cu cel OE vechi rezultand un mix inferior calitativ

La a doua schimbare facuta imediat = 25k , uleiul OE nou s-a amestecat cu amestecul din cutie si a devenit putin mai ok decat era

Daca puneai din prima OE nu aveai probleme , aveai un uleiu OE mixat nou cu vechi dar macar nu era Ravenol mixat cu ulei OE vechi

La urmatoarea schimbare va fi putin mai bun si tot asa

Daca puneai de doua ori in scurt timp ulei OE aveai acum un ulei mult mai bun in cutie , majoritar nou

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca primele schimburi s-au făcut cu aparat (flush), atunci s-a înlocuit tot uleiul, inclusiv cel din convertizor. 

Daca s-a făcut schimb gravitational, in cazul cutiilor Aisin de pe Touareg 7P, este scurs si înlocuit doar uleiul din cutie (aproximativ doua treimi din cantitatea totala), in convertizor rămânând uleiul vechi care se va amesteca cu cel nou. Cu toate acestea, schimbul gravitational este mai indicat, din mai multe puncte de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adidas, acum la ultimul schimb am pus original. La schimburile anterioare cu Ravenol nu stiu ce a fost, dar sigur nu original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acolo e/era problema, mai exact o-ringul. Indiferent de filtru, trebuie montat o-ring original si dupa reset la valorile cutiei. Dupa reset dispar si smunciturile. Vin eu sapt viitoare prin B si ti-o resetez eu, vin sa-mi schimb si eu uleiul in cutie la niste prieteni prin Giulesti.

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adidas00multumesc mult, dar nu se potrivește, sunt si plecat cateva zile plus ca las masina pentru o reparatie de tinichigerie. Cu urmatoarea ocazie 😀

Ce parere ai, am auzit din mai multe directii ca daca resetezi cutia si ai probleme la ambreiaj, risti sa dea suturi si mai rau? De aia ar trebui sa faci resoftare si adaptare. Dar nu stiu de unde s-o apuc, e aceeasi chestie ca si cu tehnica de schimbare a uleiului, unii fac cu flush altii zic ca daca faci cu flush risti sa imprastii pilitura in cutie…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma la tine cum au fost facute schimburile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, CookMon said:

unii fac cu flush altii zic ca

Procedura e doar una ,cea din elsawin/erwin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitaraultimul sigur fara flush. La cele anterioare nu stiu (oricum habar nu aveam la vremea aia ca sunt doua metode), dar as tine un pariu ca tot fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa spui sigur in functie de cati L au intrat in total

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!