Jump to content

Passy 1.6 TDI DSG Highline


V.M.

Postare recomandată

222700 km

Schimbat urmatoarele nebuneli :

Amortizoare spate Kayaba

Flanse amortizoare Kayaba

Tampon si aparatoare noroi Kayaba

Amortizoare haion Stabilus.

Link către comentariu

223200 km

Schimbat set placute fata TRW GDB1622DTE

Un lucru bun la ele ar fi suprafata de uzura cam dubla ca grosime 

fata de cele standard. Sunt cu emisie mica de praf.

thumb.jpg

Link către comentariu

Daca e dubla acea suprafata, unde mai are loc de retras si lucrat pistonul din etrier?

 

Link către comentariu

Nu s-au dezlipit acele plasticele de pe volan?am avut si pe negru si argintiu dar ma deranjau dupa o vreme.

Link către comentariu

@skodamen pai nu sunt chiar duble dar ca impresie asa par. Am vetificat acum grosimea pe site la ATE si au 16.9 mm ( cele vechi )

Si la TRW 20.2 mm . Au intrat fara probleme le-am inchis deschis de doua ori cu VagCom si toate bune.

@cxr2testle am de 4 ani daca imi aduc aminte bine si pana acum nici o problema. Sunt subtiri si perfect decupate, nu agata nu numic. Or fi si astea de de mai multe calitati. Probabil am fost norocos cu ele.

Link către comentariu

Adica 3.3 mm. Pare destul de mult ca diferenta, daca datele or fi reale. Deja pare mult, cat ar fi oare grosimea normala a unei placute?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

224500 km. 

Schimbat tot ce inseamna suport de motor. Incepuse sa aiba un mic balans fata spate mai ales la rece. Asa ca...

 

IMG-20220513-WA0007.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

sunt cele cu adeziv sau cele ce se capseaza?

Link către comentariu
3 hours ago, cxr2test said:

sunt cele cu adeziv sau cele ce se capseaza?

Adeziv.

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 5/14/2022 at 8:24 PM, V.M. said:

224500 km. 

Schimbat tot ce inseamna suport de motor. Incepuse sa aiba un mic balans fata spate mai ales la rece. Asa ca...

 

IMG-20220513-WA0007.jpeg

cum se manifesta, aveai ceva zgomote, intra greu in viteza?

unde le-ai schimbat, ai idee ce a fost nevoie pt suportul de jos / bucsa aia presata?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

@Muale zgomote nu erau doar un balans fata spate enervant rau la ralanti. Pentru bucsele presate de sub motor pentru ca sunt doua, fara presa hidraulica nu ai sanse. Si trebuie demontat tot subsasiul. Complicata nebunia. Manopera a fost 500 ron.

Link către comentariu
  • 1 month later...

230 000 km

Spalat instalatie de racire.

Schimbat calorifer interior - Denso. La fel ca cel de pe masina numai ca trebuie refilosite capacele de pe cel vechi si pus burete. 

Nebunie totala si o zi de munca. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

235.000 km

Schimb de ulei

Schimb ulei Ravenol VMP USVO 5W30

Filtre Purflux

 

Anvelope noi NEXEN 235/45 R17 NBLUE 4 SEASON XL 92V

 

nexen-235-45-r17-nblue-4-season-xl-97v-large.jpeg

Modificat de V.M.
Link către comentariu
On 10/23/2022 at 10:23 AM, V.M. said:

 

Spalat instalatie de racire.

 

poti detalia, pasi, solutii?

Link către comentariu
On 1/10/2023 at 9:13 AM, Muale said:

poti detalia, pasi, solutii?

Pai este nebunie curata de fapt si de drept. Solutia folosita a fost ceva detartrant pentru auto nu tin minte exact firma. Scoti 500 ml apa din vasul de expansiune si torni solutia. lasi motorul sa mearga 20-30 minute dupa cum scrie pe solutie. Dupa asta golesti instalatia si aici incepe nebunia pentru ca trebuie sa desfaci furtunele de la radiator, de la calorifer, de la egr daca e racit cu apa. Dupa care umpli la loc, astepti sa deschida termostatul, completezi, lasi sa functioneze 15 min si golesti iar. Eu am facut asta de 3 ori pana nu a mai curs nimic ciudat. Am reumplut si sanatate. Am consumat 15 litri apa distilata si 5 de antigel 12+. Cand m-am apucat aveam deja desfacute toate panourile pentru schimbat caloriferul. Dupa ce am terminat cu spalatul am schimbat caloriferul, altfel riscam sa il infund pe cel nou. Mare atentie la desfacut furtunele de pe oriunde, cel putin la radiator coturile sunt din plastic daca il plesnesti schimbi radiatorul. Are un fel de mufe rapide care in teorie ar trebui sa se desfaca repede. Aha vezi sa nu. Cele de la calorifer le-am desfacut dupa 2 ore de tras de ele si gadilate si mama lor, iar cel de la radiator dupa 1.5 ore. Daca se desfac repede considera-te cel mai norocos om de pe planeta daca nu muuuuuulta rabdare.

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Publicat (modificat)

242.000 km

Distributie Kit complet Dayco - role, curea, pompa de apa, intinzator ( absolut toate stantate Dayco)

                                                      - curea accesorii - Dayco + rola intinzator Optimal - stantat ceva made in Japan

Curea pompa de ulei - original VW - pe afara e vopsit gardul si inauntru - Dayco

Simering arbore cotit partea fata - Elring - ( daca e bal bal sa fie ) . Cel de pe spate de la cutie il rezolv cand va veni vremea ambreajului.

In viitorul apropiat - discuri de frana fata spate + pacute + schimb lichid

La anul pe la 300k - 350k km - ambreiaj, volant + simering arbore + ulei cutie + ulei mekatronik

Modificat de V.M.
Link către comentariu
z e n i t h

Impresii despre anvelopele Nexen? Aderenta iarna/ vara, confort, zgomot de rulare, consum

Oscilez intre Nexen Nblue si Kleber Citilander

Link către comentariu

@Zenith In primul rand care iarna ? Nu prea mai avem iarna (zapada) . La temperaturi joase -10 / 0 Gr nu au nici un stres. Ceva atentie pe gheata dar ce anvelope sunt safe pe gheata. Nexen NBlue sunt orientate mai mult spre carosabil uscat. Daca ai 2-3 luni zapada pe unde umbli recomand altceva pentru ca nu exceleaza in conditii grele. 

Acum vara iarasi fara probleme. 

Ca zgomot de rulare chiar surprinzator de tacute. Pentru mine sunt compromisul perfect. Un lucru ce ar trebui mentionat este ca au cea mai buna degradare dintre toate all season. Conform testelor ( deci in teorie ) ar trebui sa tina ca 70.000 km. Dupa 7.000 km nu au uzura ( am masurat saptamana trecuta ).

Link către comentariu

Cum sa compari o anvelopa de vara cu una allseason?

Cat despre Nexen, in afara ca-s mai ieftine, singura lor "calitate" e ca se uzeaza greu.

E de preferat Kleber.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

Sa ne lamurim -Nexen NBlue-anvelopa de vara.

Nexen NBlue  4Season-all season.

 

Quote

Oscilez intre Nexen Nblue si Kleber Citilander

 

Indiferent de ce si cum, Nexen face anvelope cu performante medii spre slabe.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!