Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Cum era de asteptat....probleme...

Constatari:nu baga rece deloc.Freon este(am reincarcat dupa ce am schimbat rulmentul al compresor).Compresorul cupleaza,ventilatoarele functioneaza,electroventilul a fost probat cu altul si nici o schimbare.Pe tester nici o eroare.Ce a mai ramas?Problema a aparut dupa ce am schimbat rulmentul.Inainte aveam aer rece in max 20 sec doar ca facea scanadal compresorul.Dupa ce am incarcat la un centru de reincarcari cu freon,usor usor a inceput sa bage din ce in ce mai putin rece,pana deloc.

Esti sigur ca cupleaza compresorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cate am vazut,relantiul creste iar sunetul motorului se modifica ....plus ca se simte si acea lipsa de putere dupa ce apas pe auto la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Uita-te la el fizic si vezi daca se invarte cu totul sau doar fulia exterioara, doar asa poti fi sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si asta mai devreme si se invarte cu totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In autodata spune ca ar trebui 750-800 ml

post-572-0-92383600-1375365375_thumb.jpg

daca nu ai erori si compresorul cupleaza inseamna ca mai trebuie freon.

 

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat mi s'a parut faptul ca a inceput treptat sa isi piarda din intensitate...pana a disparut complet aerul rece...interval de vreo 10 zile...

Cineva imi spunea ca ar mai fi pe langa radiatorul din habitaclu(sub bord) inca un fel de ventil...Exista asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu pune o baterie de manometre si vezi ce valori ai acolo pe inalta si pe joasa si afli ce este defect . Piesa de care intrebi se numeste ventil de expasiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua , am un golf 4 , 1.4 16v din 2000 , si am o problema cu aerul conditionat. Cand masina e pe liber si pornesc ac masina se scutura destul de tare si miroase a benzina , turatia nu flucteaza ramane undeva intre 900 si 1000. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa ce spune cosad ,sau mergi la service unde ai incarcat sa se cupleze cu statia de ac pe masina  si verifica presiunea de lucru ,,-deci -1 cupleaza mufele la instalatia masini 

2-porneste motorul ,treapta 1 sau 2 la aeroterma , apasa butonul ac 

3-pe statia ac ai 2 manometre  unul albastru  adica joasa presiune care trebuie sa coboare undeva la 2-3 bari ,si al 2-lea e rosu care trebuie sa fie undeva la 15- 20 bari

4 daca ai presiunile astea instalatia ar trebui sa bage rece ,

5 sau pune mana pe conducta groasa care trece prin compartimentul motor si vezi daca e rece  


buna ziua , am un golf 4 , 1.4 16v din 2000 , si am o problema cu aerul conditionat. Cand masina e pe liber si pornesc ac masina se scutura destul de tare si miroase a benzina , turatia nu flucteaza ramane undeva intre 900 si 1000. 

pune un tester pe ea si vezi erorile care le are pe clima si motor,posibil corp clapeta imbacsit si nu poate sa isi regleze relantiul 

verifica cantitatea de freon  din instalatie 

verifica ventilatoarele daca functioneaza cand dai drumul la ac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okay cobratl,o sa verific si asta .Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat am facut tot ce ai spus inafara de verificarea freonului inainte sa ppostez problema o sa incerc si varianta asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi spune la vw golf 5 1.4 tsi 2008 cod motor caxa 122 cp ,unde e situat senzorul temp. exterioara in afara de cel din bara din stg.

pe tester eroare senzor temp.exterioara 

am inlocuit 2 senzori aceasi erroare,dar in bord imi arata temp corect amandoi

Problema e ca nu porneste ac  sau merge ac  si deodata incepe sa bage aer cald 

PROCEDURI EFECTUATE :; incarcat instalatie cu freon ,ca la carte  ok ,verificate presiuni de lucru ok ,,alte erori nnu sunt .

SI cand vrea baga aer rece cand nu poti sa o omori ,si ce am observat ca atunci cand nu baga rece si scot senzorul temp exterioara merge perfect 

Mai este influentat de alt senzor sistemul ,

Aceiasi problema o am si la un vw jetta ,vara vine omul la mine ii scot senzorul temp.exterioara sa ii mearga ac ,toamna vine il pun inapoi sa ii bage aer cald.ESTE EXACT PE DOS principiului de functionare ,normal  daca senzorul temp exterioara este defect nu ar trebui sa meraga ac ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie cumva din cauza senzorului de temperatura interioara cel din mijlocul butonului de off/auto.

am patit si eu o data asa si sa dovetit a fi defect senzorul acesta desi nu aveam eroare pe el.

intra in masura blocuri si vezi temperaturile interoare, exterioare .... Mare mirare sa nu arate cel de interior -10 si de aceea sa bage cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa incerc sa mai verific o data ,posibil sa-mi fi scapat senz de interior 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Am si eu o problema, cred: am schimbat fulia de la compresorul de AC cu una noua si acum cand compresorul este oprit, fulia pe care sta cureaua invarte capacul cate jumatate de tura. Cineva mi-a spus ca fulia fiind noua nu are ferodoul tocit de loc si de asta, insa am observat la o bora acceasi motorizare ca fulia se retrage mai mult ca la mine in momentul in care se opreste compresorul. Ma gandesc ca fulia nu a fost bagata pana la capat, si ramanand mai in afara agata capacul invartindu-l, ce parere aveti?

 

post-14520-0-67890400-1375544473_thumb.j

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pus saiba distantoare intre ambreiaj si fulie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu.. deci nu e normal sa faca asa. Ce grosime ar trebui sa aiba saiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe saibe subtiri si se baga in asa fel incat sa ramana putin distantat.  Intre 0,4-0,8 mm distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi indicat sa imi fac luni doua saiba de 0,4 mm. Multumesc de raspuns.

 

LE: are ceva daca merg cu masina asa, adica imi invarte compresorul chiar daca AC e oprit? Sa merg mereu cu AC pornit sau cum sa fac, ca am mare nevoie de masina zilele astea.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar fi indicat sa imi fac luni doua saiba de 0,4 mm. Multumesc de raspuns.

 

LE: are ceva daca merg cu masina asa, adica imi invarte compresorul chiar daca AC e oprit? Sa merg mereu cu AC pornit sau cum sa fac, ca am mare nevoie de masina zilele astea.

poti merge dar cu ac pornit ,daca mergi cu el oprit poti strica compresorul ,se incinge fulia -apoi poti sa arzi  bobina -sau se topeste semeringul de la axul compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

am o problema cu AC-ul.

am schimbat freonul si acum nu mai baga rece.

electricianul zice ca trebuie schimbat modulul clima. (400 lei la mag. piese auto).

am inteles ca e situat sub baterie.

 

vreau sa va intreb daca se poate repara acest modul.??

a mai reparat cineva ?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se repara. De ce nu faci singur verificarile descrise in DIY ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut problema cu clima si pana la urma s-a rezolvat punandu-mi-se un releu de 12V cu comanda de la butonul AC legat direct la baterie si care imi da curent la modulul de comanda al ventilatoarelor. A functionat pana acum dar a inceput sa imi faca urmatoarea problema: cand pornesc aerul conditionat functioneaza doar cateva secunde (5-10) apoi se deconecteaza. Daca incerc din nou nu o mai ia, dar daca incerc mai tarziu merge iarasi pentru putin timp. Poate avea legatura cu borna plus corodata, acoperita cu strat dintr-ala albastru (nu stiu de ce se formeaza) pentru ca am mai curatat-o si parca a mers (i-am pus si vaselina). Acum nu am mai verificat borna pentru ca atunci cand am curatat-o imi reseta ceasul la pornirea motorului, acum nu face. De la ce altceva ar putea face, releu, cablaj, modulul clima?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am facut azi toate verificarile din postul tau, Al Bundy

toate au iesit OK, mai putin pasul 9. nu am tensiunea de 12 V la pin 3 nici in repaos nici cu motorul turat.

cand pornesc AC-ul baga numai aer la temp. normala, nu raceste. nu cupleaza motorul care activeaza antigelul.

am desfacut modulul si arata f. bine toate piesele si contactele masurat tot ce se putea.

nu am nici 12V la pinul 10.

deci, sa inteleg ca totusi este defect modulul AC ? sa cumpar altul ?

mersi

Modificat de comy73de
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!