Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

liviu242006

cauta mufa mama in care intra aceasta,in zona aia pana se intinde cablul.de obicei la vw sunt asa zisele mufe "antiprost"nu intra in alt locas decit in perechea acesteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai scos torpedoul acea mufa este de la becul pentru torpedo ...sau cel putin asa pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm crek ai dreptate slasher :D ms pt info am si uitat 

Modificat de Passat_3b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. revin cu ceva concluzii dupa testul facut la instalatia de AC, si anume:

verificare pinul 8 de la mufa cu 14 pini aveam 12v (14v motor pornit), 12v pe pinul 9, 12v pinul 4, masa pe pinul 6, 12v pe conectorul T4 pinii 3 si 1, concluzia trasa de mine careleul de comanda pentru electroventilatoare si compresor defect. Am inlocuit releul cu pricina si nimic compresoul si electroventilatoarele nu pornesc cand apasa butonul de AC...

Rog colegi care au avut probema asta sa ma ajute si pe mine multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

am si eu o problema cu ac la relanti nu baga rece compresorul merge ventilatoarele la fel si se aude un fasait de la gurile d aer ca si cum trece apa printr-un calorifer cum plec d pe loc in cateva secunde nu mai fasaie si cand incep sa iau viteza incepe usor usor sa raceasca mentionez k anul trecut am schimbat oringurile si resertizat cele 2 furtune cu furtun nou. masina nu are instalatia normala d golf 4 din ce am observat e ceva si d golf3 si d 4 un prieten cu parc dezmembrari g4 mi-a zis k a mai vazut asa la masini aduse din italia si a mea e tot d acolo si filtru uscator nu e nici d g4 nici d g3 l-am identificat p google din imagini k fiind delphi pt porche 911 si jaguar x type doar am si un miros urat cand opresc aerul . ceva sugestii la povestioara mea? am sa revin si cu poze la instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, verifica daca ai freon suficient in instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

in mers baga rece dar daca ma opresc si stau 2 , 3 min la relanti nu mai baga rece baga din ce in ce mai cald am bagat freon anul trecut. nush c sa ii mai fac am precizat k la relanti dupa cateva min s aude un fasait si cand plec in cateva sec dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

mergi si verifica cat mai ai din el.... daca e plina instalatia, e probabil sa ai un compresor obosit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

ok boss asa am sa fac. putea sa oboseasca compresorul peste iarna? revin cu detalii mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu,,, dar putea sa fie deja cu uzura mare si sa nu mai poata plimba freonul cum trebuie, de anul trecut.... iarna, nu porneste.

 

oricum, trebuie verificat... eu zic intai freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca stai pe loc si tii motorul mai turat, baga rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi incercat sa schimb becul din consola de AC fara sa ma uit pe forum,am desfăcut toata consola si am stricat butonul de AC ( nu mai sta pe on, nu mai face click).

Imi poate spune cineva cum scot plasticul alb in care sta cele 2 butoane (Ac si recirculare )?

As vrea sa schimb butonul de AC .

Sper ca am postat unde trebuie.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit toate postarile poate as fi gasit un raspuns. Am climatronic si dupa
ce pornesc motorul nu totdeauna porneste si clima imediat. Cateodata merg
4-5 km si aerul care vine pe gurile de ventilatie se opreste o secunda si
apoi reporneste bagand aer rece sau cateodata are nevoie de un soc
(groapa, drum denivelat) si apoi reporneste normal. Dupa ce porneste, baga
aer destul de rece. Nu am incarcat niciodata cu freon de cand am masina (2007).
Ar fi nevoie de o reincarcare sau poate fi si altceva ?

 



 

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aerul porneste numai dupa socuri (gropi), verifica prima data ventilatoare daca functioneaza, posibil sa iti ramana periile de  la ventilator blocate. Cu masina stand pe loc si motorul pornit, da drumul la aer si vezi daca ambele ventilatoare functioneaza, daca unul este oprit loveste-l usor cu un corp mai dur (ceva metalic), iar daca acesta din urma porneste este sigur ca problemele tale vin de la carbuni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

este valabil si pt diferiti senzori, mai exact mufele acestora sau chiar motorasul de la clapeta de amestec aer. cel mai concludent ar fi un test pe vag-com, sau erorile de pe afisajul climatronicului.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

morturip2010

scuze de intarziere

acum baga rece si la relanti, nu cum ar trebuii dar baga

in mers baga bine

nu mai mergea un ventilator deaia nu baga rece la relanti si incepea sa fasaie inauntru

dupa cum spuneam nu e o instalatie normala de golf 4 si are in fata radiatoarelor un ventilator cu o singura treapta de viteza si pe cealalta parte ventilatorul cu 2 trepte care raceste antigelul 

parerea mea e ca nu ventilatoarele nu racesc suficient la relanti si in mers le ajuta curentul de la viteza

 

ce parere aveti?

 

am sa revin si cu poze ale instalatiei imediat ce imi fac putin timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

asteptam - freon - avem suficient in instalatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. revin cu ceva concluzii dupa testul facut la instalatia de AC, si anume:


verificare pinul 8 de la mufa cu 14 pini aveam 12v (14v motor
pornit), 12v pe pinul 9, 12v pinul 4, masa pe pinul 6, 12v pe conectorul
T4 pinii 3 si 1, concluzia trasa de mine careleul de comanda pentru
electroventilatoare si compresor defect. Am inlocuit releul cu pricina
si nimic compresoul si electroventilatoarele nu pornesc cand apasa
butonul de AC...


Rog colegi care au avut probema asta sa ma ajute si pe mine multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai rezistenta mica(scurt circuit ) intre pinul 14 si 5 dn mufa releului. Daca da atunci trebuie sa te orientezi spre senzorul de presiune, verifici daca are alimentari(masa si +12v pe pinii exteriori) si daca nu ai cu ce masura semnalul dreptunghiular de pe 2, fa rost de unu de proba. Daca nu ai scurt intre 14 si 5 verifica pe langa stergatoare ca ai un contact de temp ambienta, verifica firele , si daca il suspectezi, fa-i strap pana la iarna :).Presiunea la r134 e buna nu?  Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aparatul de masura te pacaleste, poti avea tensiune dar nu si curent. fa aceleasi verificari cu o lampa cu bec de 5W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Cristi, daca sunt probleme de contact prost sau fir rupt cu aparatul de masura(care are o rezisntena mare la intrare) poti sa ai tensiune "parazita".

Pt firele cu alimentari cel mai sigur cu o lampa, inclusiv cand se verifica continuitatea la un fir, se decupleaza ambele capete si pe un capat pui un 12V si la celalat capat verifici cu lampa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine are nevoie de compresor de schimb (nu fac reclama) dar mi se pare o oferta decenta la un produs nou made in germany : Nu fac reclama dar este o oferta mai mult decat decenta pentru posesorii de golf 4 si nu numai : http://www.ebay.de/itm/KLIMA-KOMPRESSOR-AUDI-A3-8L-AB-BJ-96-TT-8N-ROADSTER-BJ-98-06-/321131989597?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AA3%7CPlatform%3A8L1&hash=item4ac4f54a5d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Am sesizat astazi o problema: am pornit AC-ul si a inceput sa iasa freon pe gurile de ventilatie de parca ar fi fost abur de la fierul de calcat.

Nu am masina de mult timp, insa pana acum nu mi-a mai facut asa.

 

A mai patit cineva? E ceva grav sau se mai intampla din cand in cand?

Modificat de alexanto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde sti ca este freon,daca era freon nu iti mai racea habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Imi expun si eu problema ce o am la instalatia de aer conditionat poate s-a mai intalnit cineva cu aceasta situatie. Aer conditionat manual, actionez butonul porneste aerul conditionat, raceste destul de bine tinand cont de faptul ca nu a fost schimbat freonul de vreo 4 ani. Problema se manifesta in momentul in care scade turatia motorului(ex opriri la semafoare) se simt vibrati din zona compresorului de AC si scoate un zgomot destul de puternic, pentru cateva secunde ambreiajul compresorului decupleaza si incearca sa cupleze inapoi fara nici o interventie din partea mea. Daca o tin turata nu se manifesta acet fenomen. La turatii constante peste 1200-1500 nu se manifesta fenomenul si AC merge normal. Am incercat sa vad ce se intampla in momentul in care compresorul cupleaza si decupleaza si spre surprinderea mea imi pare ca patineaza cureaua pe fulie si incepe sa trepideze. Care credeti ca ar fi motivul . Cureaua de accesorii schimbata in primavara si pare sa fie intinsa destul de bine. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!