Jump to content

Probleme servodirectie


dj-alexz
 Share

Postare recomandată

salutare, problema mea este urmatoarea, am observat in mers cand viram ca se auzea un sunet, am verificat uleiul de servo si era pe minim,am completat, am facut o tura si totul normal,dupa cateva ore dau sa plec, si problema iar apare,dar mai grav se auzea tare si incet incet ramaneam fara servo ( exact cum e cu motorul oprit ) , am ajuns acasa cu greu , ma uit la uleiul de servo si era gol, mam uitat sub masina si am vazut ca, era curs si in stanga si in dreapta masini in fata sub bara,si am virat stanga si m-am uitat la roata dreapta si am vazut ca,curgea pe la burduf. care e problema ? s-a spart vre-un furtun ceva ? astept raspuns multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    20

  • marius1982.11

    14

  • F l o r i n

    12

  • Bogdan Moraru

    9

dupa lungi cautari pe site si multe chestii interesante citite pe aici mam hotarat si eu sa verific uleiul de servo. surpriza era cu un cm sub nivelul de minim si arata mai mult a cola decat a ulei de servo. Am tras din el intro seringa dupa sfaturile voastre sa-mi dau seama de culoarea acestuia si era verde , cel putin asa a fost cand lau pus la fabrica. Am fost la magazin si miam luat lichid verde , g002, mam dus cu indicatiile voastre la un prieten care are un magazin de piese auto si mi la comandat el deci ar trebui sa fie bun( teoretic mie un prieten foarte bun :unsure:) . Pana aici toate bune , mam intors acasa , am scos tot lichidul vechi din bidonas si am turnat lichid nou ( fara a executa acele sfaturi sa scot furtunele si sa iau dreapta stanga din volan, pur si simplu am scos tot din bidon si am turnat lichid nou). Am pornit motorul si am luat stanga dreapta maxim de volan, la capat de cursa se aude un zgomot BRRRRR... Din cate am inteles ala e normal, dupa aceasta operatie mia scazut nivelul in borcan. am completat din nou si a ramas cu jumate de cm peste limita de maxim. Pana aici toate bune si frumoase dar de la schimbul de ulei am observat ca pompa de servo are un zgomot la mersul motorului la relanti pe care inainte nul avea, se aude un fel de fashait...parca sar freca doua piese de metal intre ele fara nici un pic de ulei, servodirectia imi functioneaza , totul e normal in afara de acel fashait pe care nul aveam inainte de schimbul de ulei.

WOW....e cam lunga povestea...sper sa aveti rabdare sa cititi tot si sa imi dati si mie o mana de ajutor....thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JustinTm - ti s-a dus un semering la caseta de directie.

Din pacate solutia e ori reconditionezi caseta de directie ori cumperi alta noua.

Ambele variante costa ceva bani.

In aceeasi situatie sunt si eu . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat de atunci, am reconditionato ca era mai ieftin, am avut 2 solutii pt reconditionat , la targoviste 900 ron si la sighisoara 580 ron ( cu tot cu burdufuri , fara 500Ron), am ales sighisoara ca era mai ieftin, aman2 ofereau 1 an garantie, am o luna aproape si merge perfect.imi pare rau si pt tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut si eu de curand o problema la servodirectie: cand viram stanga - dreapta se simtea ca o lovitura ce se transmitea in volan iar la virarea maxima a volanului scartaia cureaua. Toata lumea zicea ca este problema de la servodirectie. Intr-un final s-a dovedit a fi fulia de la alternator care a costat cu tot cu manopera 300 Ron. Asta e un final fericit zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. Am si eu o problema legat de servo. ieri am plecat din tara spre ungaria pe autostrada. la un popas dupa circa 300km parcursi pe autostrada cand dau sa invart de volan da sa moara motorul la relanti si se vede cum scade turatia. Verifc lichidull servro si afla cam peste maxim cu jumatate de centimetru.

precizez ca am fost cu masina in vara si pe distante mult mai lungi fara sa faca figuri de genu cu acelasi lichid de servo. nivelul atunci nu il stiu ca ieri a fost prima oara cand am verificat nivelul.

Oare ce poate sa aiba? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic nu ai nici o problema.atunci cand porneste pompa de servo(tragi de volan pe loc),este normal sa ti scada putin turatia pt ca este o sarcina in plus la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am urmatoarea problema. O sa incerc sa fiu cat mai explicit pentru a gasi problema.

In momentul cand se incalzeste motorul sau franele, oricum dupa vreo 30 km in afara sau 15 in oras, volanul incepe brusc sa traga dreapta, smunceste de parca mi-ar trage cineva de roata. Trag stanga inapoi de volan si nu mai face. Dupa un minut iarasi face. Am observat ca trepideaza tare volanul si trage mai mult dreapta cand franez brusc pe la 120, era sa ma scoata de pe drum alaltaieri.

Mi-a zis cineva sa schimb lichidul din caseta. L-am schimbat, nimic nou tot asa. Ce credeti ca are, e de la directie sau de la sistemul de franare? Oricum are legatura cu incalzirea motorului sau a franelor. Prin oras daca ma dau asa vreo 10 min nu are nimic, dar cum se incalzeste iara-l apuca. Daca stationez 15 min pot merge iarasi pana cand se incalzeste dar atat. Mentionez ca rotile sunt echilibrate, nu am bolfa, iar pana cand nu se incalzeste nu trage stanga dreapta deloc.

Inca ceva, alalataieri venind de la Cluj, la un sens giratoriu (luand curba la stanga de 270 grade), am intrat mai cu viteza, si am auzit un scartiat destul de puternic dar nu mi-am dat seama de unde vine.

Ce sa fie?

Multumesc de raspuns.

PS Masina e cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut vreun accident sau alt gen de incident (ai luat vreo groapa etc.) inainte sa apara acesta manifestare ciudata? Banuiesc ca nu a aparut din senin...Da-ne toate datele problemei ca sa ne putem da cu parerea.

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut accident, gropi am luat destule ca in Dej e plin. S-ar putea sa fie ovalizat discul de franare? Problema a aparut din senin. Ieri nu avea nimic, azi brusca volanul.

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema...recent am lovit masina frontal dsc00023jm.jpg

dupa ce am iesit din masina si am deschis capota piesa incercuita cu alb (care cred ca e vasul cu lichidul de servo) era toata plina de lichid. In momentul in care am urcat in masina si am pornit motorul...surpriza: nu mai aveam servo deloc !

dsc00040mr.jpg

Dupa ce fata masinii a fost data jos am observat ca furtunul (trasat cu albastru) care duce de la vasul respectiv la pompa servo (incercuita cu galben) nu pare sa aiba nimic. De asemenea pompa servo nu este lovita deloc. M-am referit la piesele astea deoarece doar astea puteau fi lovite in fata. Din ce cauza as fi putut ramane fara servo. Se poate defecta pompa servo si doar din cauza socului? :blink:

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc sa fie de la pompa, atata timp cat nu pare sa fi fost lovita. Socul cauzat de impact nu vad cum ar putea distruge pompa. Vezi sa nu fie afectata conducta inferioara de inalta presiune ce pleaca din pompa la caseta de directie (daca cumva ai lovit si pe dedesubt masina) sau chiar caseta sa nu fie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dedesubt nu a fost lovita masina deloc ...impactul a fost in oras cu un alt participant la trafic...problema e ca astia de la casco nush daca imi dau ceva ce nu-i lovit de aia imi e mie frica!!! caseta de directie se putea duce din cauza impactului? unde-i situata caseta ca habar nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, piesa incercuita cu alb este vasul pentru lichidul servo.

In primul rind verifica daca mai ai lichid in el. Daca l-ai pierdut cumva, vasul va fi gol si sigur nu mai ai servodirectie.

Daca vasul e gol, trebuie verificat circuitul, eu presupun ca daca s-a produs o spartura aceasta este dupa pompa si atunci datorita presiunii mari din circuit lichidul se pierde intr-un timp scurt. Verifca teava care pleaca de la pompa, cea de sub alternator si care se duce catre dreapta cum privesti poza 2.

Cureaua de accesorii e la locul ei (din poza pare ca da) ?

Oricum, daca vasul este gol fereste-te ca pompa de servo sa functioneze pe uscat, adica fara lichid, acest lucru ducind la defectarea ei intr-un timp foarte scurt.

Bafta in continuare si sa ai cit mai putine probleme cu asigurarile si cu reparatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar...numai cu asigurarile sa nu ai treaba...platesti casco ani la rand si cand ii vorba de ceva se trag pe...partea dorsala.

In fine, luni o sa se apuce baietii din service sa verifice toate furtunele si conductele de la pompa si o sa vedem ce-o sa fie. La prima vedere am vazut si eu acolo cu ei ca picura ceva lichid prin locul in care furtunul trasat cu albastru intra in pompa servo. O sa stiu mai multe cand o s-o desfaca.

Merci tare mult de ajutor Remus66 !!!...o sa le spun sa verifice si ce mi-ai zis tu. ;)

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cred ca am rezolvat problema. Capatul metalic de la furtunul care vine de la vasul cu lichid si ntra in pompa servo are un oring care era putin indoit si pe acolo a zis mecanicul ca a curs. L-au indreptat si azi am pus lichid de servo in vas. Momentan totul e ok...servo merge, de curs nu se vede sa mai curga...sper sa nu mai apara ceva:P Multumesc tuturor pentru sfaturi :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa facea si la mine se auzea un vajait cand plecam de pe loc si cand viram maxim dar cand mi-a schimbat distributia a curs putin ulei de servo am completat si e ok insa cand dau drumu la aer conditionat vara acel vajait ramane :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Nu stiti de unde pot sa cumpar ulei de servo g004000, online? sau daca stiti cineva de la forum, care se vanda asa ceva

In orasul meu n-am gasit (si nici nu exista un Vw service)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trotilat...acel vajait il am si eu cand dau drumu la aer conditionat si intensitatea lui creste in functie de turatia motorului...uneori ma scoate din sarite, dar sincer nu am intrebat nicaieri sa vad de la ce poate fi.:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.........am un golf 4 (1.4, model 2000) si de cand am luat-o (2008), am vazut ca merge mai greut servo, fata de alte masini,.... din ce cauza poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

cine si-a schimbat singur uleiul de la servo ?

vreau sa il schimb preventiv.. directia nu huruie, nu vajaie, merge usor, nu are nimic...

uleiul este G004000 M2 ?? ce producator ?

stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V

Servodirecţie - 0,80litri

Specificare ulei servodirecţie - G 002 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumiri marius, eram pe punctul sa cumpar G004000 M2

dar la producator ? este unul anume sau e noname ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E OEM, cu VW-AUDI pe flacon.

ca si asta

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

post-23249-1276341331_thumb.jpgsalut !

am cumparat golfu' in urma cu 2 ani, si am fost neplacut surprins sa constat ( o saptamina mai tarziu ) ca am avut partea din fata lovita, am schimbat radiatoare recire/clima si m-am consolat cu ideea... am remarcat inca de atunci ca servodirectia merge destul de greu comparativ cu masina de serviciu ( tot golf ) am verificat/schimbat ulei , nici o pierdere tot ok

pina zilele trecute cind am vazut asta

este conducta care pleaca de la pompa spre caseta, care a fost presata de alternator in urma impactului

apreciez ca in urma pocniturii mai mult de 50 % din debitul conductei de servo a fost obturat...poate chiar mai mult, si banui ca este motivul pentru care servodirectia nu isi face treaba asa cum ar fi normal

va rog sa imi spune-ti daca am dreptate si cam ce as putea face .

mutumesc

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!