Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Azi am verificat prin documente istoricul masinii. Senzorul de presiune diferentiala de la filtrul de particule a fost inlocuit de curand.

Am o dilema legata de martorul.de avarie DPF. In carte il arata si explica dar in bordul meu nu-l vad. La punerea contactului ar trebui sa se aprinda si el? E vorba de un dreptunghi galben cu doua tevi si cerculete in interior. Daca bordul nu are acel martor, la infundarea DPF se aprinde cel de bujii sau cel de motor? Azi am verificat si tilele de la clapetele de admisie si am constatat ca au oarecare joc dar nu sunt sarite sau rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o diagnoza completa a reiesit ca debitul prin valva egr este diminuat. S-a procedat la demontare si curatare valva. Cu ocazia asta am luat la cunostinta despre jocul clapetelor de admisie. Trebuie sa cumpar kit complet de reparatie. Problema pt care am mers la service s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, referitor la problema cu engine fault workshop, am patit adta acum 2 luni, rezolvarea a fost sa schimb racitorul de gaze egr, rampa cu tot cu supapa, defapt supapa este de vina pentru ca numai tine presiune,se poate mesteri doar la supapa dar nu cred ca o sa gasesti pe cineva capabil si sa si lucreze frumos, ca si cost a fost 1800lei de la reprezentanta, bineinteles am cunoscut pe cineva si m a ajutat la pret, acesta normal costand peste 2600lei, de cand am schimbat am facut cel putin 8k km cu auto si nu a mai aparut nimic pe BC,precizez ca problema asta mi a aparut la 82mii km(reali).o seara buna si sper ca am ajutat cu ceva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu galeria de admisie, becul cu robinetul galben fiind mereu aprins. Am schimbat clapeta de acceleratie dar problema nu s-a rezolvat in totalitate, cauza fiind la galleria de admisie si motorasul aferent. Utilizarea unui chit de reparatie ca in filmuletul de mai jos va rezolva problema? https://www.youtube.com/watch?v=aKI5TFSZ8xI Unde se gasesc astfel de dispozitive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Zilele trecute mi s-a aprins robinetul galben in bord si mi-a afisat eroarea de mai jos. Aceasta eroare am avut si aprox acum 2 ani iar atunci mecanicul a curatat clapeta de admisie si de atunci nu au fost probleme. Tin sa mentionez ca si atunci dar si acum masina opreste cu un tremurat.

 


000289 - Throttle Position Sensor (G69)
               P0121 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 133641 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.24
                    Time: 08:50:46

             Freeze Frame:
                    RPM: 552 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 13.98 V
                    Lambda: 6.3 %
                    Lambda: -9.5 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 1.064 V
 

Aseara in schimb s-a aprins in mers si bujia cu mesajul Check Engine/Service..ceva de genul, iar la scanare imi apare urmatoarea eroare:

 

005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High
               P145F - 000 -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 133755 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.26
                    Time: 22:26:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 1932 /min
                    Speed: 52.0 km/h
                    Voltage: 14.44 V
                    Load: 100.0 %
                    Load: 12.2 %
                    Mass Air / Rev.: 370.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 625.0 mg/str


Readiness: 0 1 0 0 0

 

 

As dori sa stiu daca mai are rost sa 'reconditionez' clapeta sau mai bine pun alta noua? Sau e posibil sa fie de la altceva eroarea? De asemenea are vreo legatura a 2-a eroare cu prima sau de la ce ar putea fi? Multumesc anticipat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu galeria de admisie, becul cu robinetul galben fiind mereu aprins. Am schimbat clapeta de acceleratie dar problema nu s-a rezolvat in totalitate, cauza fiind la galleria de admisie si motorasul aferent. Utilizarea unui chit de reparatie ca in filmuletul de mai jos va rezolva problema? https://www.youtube.com/watch?v=aKI5TFSZ8xI Unde se gasesc astfel de dispozitive?

 

Eu am folosit metoda asta: 

De atunci am facut mai bine de 10.000 km si nu mi-a mai aparut problema.

P.S. E valabil si pt dutys.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A aparut și la mine problema de martor motor aprins (robinetul).

Eroarea am postat-o in attach file.

Poate spune cineva care este problema și cum pot rezolva?

 

Multumiri anticipate!

Log-2015-01-24m.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, pronet!

 

Stii cumva codul bujiei?

E obligatoriu schimbate toate? Pot face asta „în curtea blocului”?

O recomandare marcă...

WVWZZZ3CZ6P207576

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, daca ai sculele necesare o poti face tu.

 

recomandarea e sa le schimbi pe toate - in timp si celelalte se vor arde si in plus. 

 

daca vrei sa o schimbi doar pe cea defecta - poti face si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles că pentru mașina din semnătură sunt 2 tipuri (la două tensiuni).

Dopă VIN (l-am dat mai sus) se poate identifica codul bujiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la un magazin de piese auto sau la cei care pot decoda dupa VIN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Im apare cateodata eroarea " Oil pressure . engine off " Am schimbat uleiu filtrele tot si tot la fel odata la cateva zile imi da oil pressure". Motorul este 2.0 tfsi BWA , nu arata nici o eroare pe vag com. Sa fie senzorul de presiune ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de presiune ulei si cablajul .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul cum il verific? Doar daca il schimb sau se poate verifica altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da posibil. Masoara sa ai presiune de ulei, sa nu ai alte surprize.

 

daca ai, atunci senzorul este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut N18 1027/p0403, am sters-o si e ok, n18 reprezinta EGR la un motor CR CBDC, si care este codul piesei?! Am vazut ca a fost un buletin tehnic la VW pentru eroare asta, se efectua un update de soft? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi ca e vorba de EGR cu tot cu racitorul de gaze, cam scumpa piesa, codurile sunt postate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi ca e vorba de EGR cu tot cu racitorul de gaze, cam scumpa piesa, codurile sunt postate mai sus.

Si nu se pot schimba separat? Iar de cod nu-mi dau seama care ar fi! Mersi.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La CR-uri, in cele mai multe cazuri problema apare de la capsula vacumatica care se topeste - avem colegi care au schimbat-o numai pe aceasta - au facut diverse adaptari, in acest sens - deocamdata stiu ca sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La CR-uri, in cele mai multe cazuri problema apare de la capsula vacumatica care se topeste - avem colegi care au schimbat-o numai pe aceasta - au facut diverse adaptari, in acest sens - deocamdata stiu ca sunt ok.

Mulțumesc pentru răspuns, cunosti pe cineva care a făcut sau face asta, cu un număr de telefon, in caz ca va fi nevoie sa remediez problema?!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am pus VCDS-ul pe masina din semnatura si am primit si eu eroarea asta : 000564 - Boost Pressure Regulation, P0234-006-Limit Exceeded (overboost condition), care a mai fost discutata aici. Urmeaza sa verific cele necesare.

 

Intrebarea mea este daca eroare aceasta are o legatura de cauzalitate cu:

 

1. Am patit asta de 2 ori. Eram in treapta a 3-a si am accelerat-o mai brutal, cu pedala la podea. Maina tragea foarte bine, dar cand ajunge pe la 4000-4200 rpm intra in limp mode si-mi apare martorul cu spirala galbena in bord. O opresc si apoi merge fara probleme, daca nu repet faza.

 

2. In treapta 1 o accelerez si pe la 2000 rpm are un moment in care stagneaza, ca un lag, iar apoi isi da drumul. Chestia asta mi se intampla doar uneori.

 

O sa verific toate furtunele, injectoarele, turbo, clapeta de admisie, EGR zilele astea.

 

Vreau doar sa stiu parerea voastra daca problemele 1 si 2 pot avea ca si cauza eroarea asta?

 

Motorul este 2.0 tdi BKP

Modificat de mariusnem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!