Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Fa-i o scanare. Daca iti iese overboost condition curata geometria variabila. Ptr negativ vezi furtunele de vacuum.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi maine ma duc sa ii fac scanare sa vad oricum!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a programat vineri la service:( faza e ca de dimineata cand so pornesc nu isi tinea relantiul scotea si un sunet metalic si mergea gen in 3 bujii asa si scotea fum alb. i-am dat cateva chei si apoi si-a revenit! sper sa nu fie cv grav oricum nu o mai folosesc pana la diagnoza.sper sa nu fie cv grav:-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cauti un coleg din zona ta care te poate ajuta cu scanarea? Nu vad din ce oras esti sau ce locatie ai ca postez de pe telefon.

 

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti,Regie!dar daca tot e gratis diagnoza pt ca e prima data cand ma duc la aviamotors asa mi-au spus...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Azi mi s-a aprins martorul motor, in conditiile in care masina functioneaza absolut normal.

Este vorba de un Passat CR 2009 110 CP, cod motor: CBD.

Dupa o diagnoza cu VAG-COM-ul:

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 142147 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2054.14.24
                    Time: 00:55:37

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 8.7 %
                    Lambda: -3.9 %
                    Voltage: 0.304 V
                    Bin. Bits: 10000000

Mi s-a spus ca trebuie inlocuita clapeta de acceleratie deoarece este posibil sa fie blocata si curatat EGR-ul..

 

Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi in aceasta privinta..?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza clapeta-vezi daca e blocata sau nu. Daca egr-ul e murdar ae curata.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klau1979

Clapeta se strica mai greu.Daca se misca foarte usor inseamna ca s-au rupt dintii de plastic .Se poate desface usor.Nu scoate  fum cand iti da eroarea in bord?

Verifica firele de la mufa clapetei pana la ecu care se afla sub plasticul de la stergatoare. 90% ai un fir intrerupt in zona radiatorului sau sub suportul de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum iar de altfel nu sesizez nici o anomalie in functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@klau1979

 

aceeasi pb am avut o si eu,

http://vwforum.ro/topic/60800-engine-fault-workshop/?p=2213320

 

si chiar azi am rezolvat o..

 

Am inlocuit galeria de admisie cu tot cu motoras, cel din dreapta galeriei de admisie

 

Piesa nu se vinde decat impreuna, eu le am comandat din Germania(185 euro+ 25 transport),  la noi e 1600-1700 ron

 

Daca vrei doar motorasul sa faci un test ti l pot da pe al meu, nu are dinti rupti, l  am desfacut si curatat in prealabil, dar nu a rezolvat problema..

 

Poti sa incerci sa cureti clapeta si EGR ul, dar la mine nu a rezolvat eroarea.., in bord se aprindea doar martorul motor, fara spira, si s a rezolvat doar dupa ce am inlocuit ce am zis mai sus..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klau1979

Cu motorul pornit la relanti ,cu VCDS,engine ,fa output test la V157  si vezi daca se opreste motorul. Acelasi test il poti face cu clapeta ta la alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde doar martorul motor fara spira!


O sa fac acest test, dar ce ar trebui sa-mi identifice acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca v157 functioneaza corect iti va opri masina.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

V157 e motorasul de la clapeta.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact . Ideal e sa faci acest test la un amic si dupa ce vezi ca , clapa lui functioneaza o probezi la el pe a ta.Daca a ta tunctioneaza la el e clar ca ai fire intrerupte.La masina la care faci proba trebuie sa scoti doar mufa,nu sa desfaci clapeta. Clapeta se demonteaza usor,are 3 suruburi si 1 mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klau1979

Cu motorul pornit la relanti ,cu VCDS,engine ,fa output test la V157  si vezi daca se opreste motorul. Acelasi test il poti face cu clapeta ta la alta masina.

Nu confunda clapeta de shut off (v157) cu cea de mainfold cu care are colegul probleme.

Problema este la o piesa dintre parghia ce iese din ansamblul servomotorului si axul clapeteleor din galeria de admisie, isi face joc acolo si de aici eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de mai jos este a lui si sigur vine de la clapeta de shut off V157. Am avut exact aceeasi eroare, cu ceva timp in urma, la un golf 2009.

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy si mark21 au perfecta dreptate.

V157 e prins de admisia (de plastic sau aluminiu, dupa caz), iar clapeta de admisie (shut off, acceleratie etc) se numeste J338, nu V157.

V157 e un motoras care antreneaza clapetele alea de swirl

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasi:

acea clapeta de mainfold este prezenta doar pe motoarele de 2.0 CR.


Si crede-ma, azi am rezolvat masina lui Mark21, si mie mi-a trebuit ceva timp sa-mi dau seama acre e clapeta cand a venit luna trecuta cu masina la mine.


http://www.ebay.de/itm/Saugstutzen-Ansaugrohr-03L129086-V120-03L129711AG-Audi-Seat-Skoda-VW-2-0-TDI-/150880732774?nma=true&si=lRvbXr6FK80pV8U3JfOQzr9QgUc%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

asta e clapeta si cu motorasul.

Si V157 este in fata, langa EGR.

 

 

 

post-1788-0-66056200-1383855201_thumb.pn

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma las. Baga codul 03G128063A de pe V157 al meu in, etka si vezi exact piesa care se regaseste si pe PD si pe CR. (pe CR difera doar prinderea)

La mine (2.0 PD) cand dau ON si OFF la V157 se misca clapeta din imagini. Spune-i cum vrei dar mie imi scrie V157 in VCDS.

post-74110-0-68320000-1383854959_thumb.j

post-74110-0-25327900-1383854974_thumb.j

post-74110-0-06961400-1383854986_thumb.j

post-74110-0-96600600-1383854997_thumb.j

post-74110-0-88155400-1383855012_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J338 e langa EGR. Acu' ce faci, zici ca el? :)

 

LE:

 

In poza lui Al Bundy e V157, la Eexcalade e J338 

:)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia lui V157 la mine. La CR e in fata langa radiator inainte de N18 ca si la PD. Le-am probat de la CR la PD si functioneaza,difera doar prinderea la partea metalica


Valentin,la mine nu am J338


Al Bundy

Cel din imaginea ta e exact V157 la CR. La PD e in imaginea mea de mai sus.


La ambele modele V157 (clapeta shut-off) e prima dupa tubulatura de la intercooler.


Si V157 din etka

post-74110-0-11669400-1383855453_thumb.j

post-74110-0-18457900-1383856092_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ultima data: Vb strictde motoarele de 2,0 CR.

V157 este in fata, sub clapeta de egr, ca in desenul pus de mine.Eroarea de la care am pornit discutia nu are legatura cu niciuna din cele 2, ci cu un servomecanism la fel ca V157, dar denumit altfel, si montat pe admisie, in lateral, intre filtrul de aer si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!