Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Nu stiu daca postez bie, dar am o nelamurire. Cand pornesc dimineata motorul trebuie sa stau cam 5 min sa se incalzeasca si sa creasca temperatura. Daca plec dupa 1 sau 2 minute, cand accelerez se ineaca, nu are putere si nu trage. Isi revine dupa ce merg mai incet cu ea, cam dupa 3 min. Aceasta se intampla doar cand pornesc motorul dimineata, Mentionez ca am schimbat si injectoarele si tot degeaba. Am motor 2.0 bkp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare iti apare vreo eroare ?

 

altfel, trebuie facute cateva masuratori - daca ai VCDS, e  de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.mi da nici o eroare si nici nu imi apare martor la bord. Sa fie cumva de la bujii?

Trebuie sa pun pe testarul sa vad unde e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de ce sa fie de la bujiile incandescente......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce ar avea aceasta inecare doar cand este motorul rece si cand se incalzeste un pic nu mai face?! Mai ales ca nu am martori aprinsi la bord! Ce as putea face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 10 min am pus VCDS si nu am gasit nici o eroare sau alti parametrii care sa nu se incadreze in cei normali. Mentionez ca am cutie dsg. Mi.a spus "meseriasul" ca asa trebuie lasat motorul sa ruleze vreo 4-5 min ca uleiul sa unga toate angrenajele. Se poate ca defectul sa fie de tip mecanic?! Sau asa este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, sigur ECU sesizeaza o problema, de asta iti clipeste spira. Sa astepti 5 minute cu ea pornita, inainte sa pleci  la drum ?... nu, nu e obligatoriu asa ceva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi apare spirala ca defect. O pornesc normal, nu imi apare si nu clipeste spirala. Nu am nici un martor la bord ca defect. Am cautat cu VCDS toate defectele posibile si nu am gasit nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de natura mecanica?! Sa fie turbina,dar am schimbat.o acum un an? Dar nu are simptomele ca este turbina! Nu stiu ce sa fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul e nou original Valeo si este model electronic, nu are acele furtunase de vacuum. Am sa merg saptamana aceasta sa curat si conducta de funingine poate se rezolva ceva...mecanicul spunea ca daca nu se rezolva asa atunci s-ar putea sa fie filtrul de particule. Avand in vedere cat de sigur a fost si cand sa schimb EGR cu unul nou nu prea imi mai vine sa cred. Am facut si o citire si la DPF cu VCDS...valorile mai jos, din ce am citit ar fi ok valorile. Urmeaza sa verific si cablajul pana la ECU

 

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401

                Address 01: Engine  (03L 906 022 MS)

00:21:49 Group 108: Diesel Particle Filter

  78 ml  Particle Filter Oil Ash Volume

  8.1  Particle Filter Carbon Mass (spec.)

  0.0  Particle Filter Carbon Mass (act.)

     

 

Am fost miercuri la curatat de conducta si se pare ca de-acolo era problema. In cealalta parte (nu cea care intra in EGR) era foarte imbacsita. Mecanicul imi zicea ca ar fi si o clapeta acolo care era cam intepenita si 2 orificii cam gatuite. De atunci nu a mai dat nici o eroare, pana acum daca stergeam eroarea in cativa km aparea din nou.

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor!

Am o problema cu masina mea, un Passat din 2006 2.0 Tdi, BKP.

De ceva vreme, in mers, atunci cand accelerez, imi intra masina in limp mode, apare engine fault workshop, se aprinde martorul in forma de sarma galbena si imi limiteaza turatiile la cca 2000 rpm.

De fiecare data cand opresc motorul si il repornesc dispare eroarea respectiva si masina merge apoi normal.

Am dus-o la un prieten si mi-a iesit codul de eroare 000564 boust pressure regulation

Interesant e faptul ca a inceput sa-mi dea aceasta eroare la aproximativ 100 km dupa schimbul injectoarelor facut la o reprezentanta VW.

V-as ruga sa-mi dati un sfat cu ce e de facut, care pot fi cauzele si eventual, posibile costuri.

La partea de masini sunt total pe langa subiect, asa ca o explicatie ,,babeasca" m-ar ajuta mult.

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Boost Pressure too high

Reduced Power Output

Possible Causes

  • Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking

Boost Pressure Control Valve (N75) faulty

Boost Pressure Sensor (G31) faulty

Turbo Charger stuck/faulty

Possible Solutions

  • Check Charge Pressure Control System

    • Perform Output Test (to check the Turbo Charger)

  • Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)

Perform Pressure Test to locate Leaks

Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)

Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)

Check/Replace Turbo Charger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau babeste-curata / inlocuieste geometria variabila. Poti incepe intai cu un log in mers sa vedem exact valorile. Din experienta proprie iti spun ca la overboost in cele mai multe cazuri e pb cu geometria.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa mergi mai turat o perioada, chiar si in oras - dupa ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DeathAdder. Si eu am avut aceeasi problema si a fost din cauza turbinei. In interiorul tubinei se rupsese din elice si nu imi aparea la fel sarmulita galbena, la 2000 rotatii se taia, cum o opream si o porneam disparea. Am schimbat.o cu una reconditionata si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult de ajutor.

Revin cu ce am rezolvat la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema la 2.0 TDI, CBAB, la fel cu spirala galbena! Aceasta apare dupa ce apas de mai multe ori pe frana, urmat de mesajul engine fault (parca) sau nu mai stiu exact,am fost la service si dupa un test s-a descoperit eroarea : senzor pozitie actuator turbina 009571 -turbo charger boost control position senzor circuit!Mentionez ca nu a intrat in limp mode sau altceva,doar apare spirala si dispare dupa 1-2 minute fara sa opresc motorul sau altceva! Ce e de facut? Trebuie schimbat ceva? REconditionat? Ceva idei? La service mi s-a recomandat sa ma uit la pretul de la actuator si sa revin la service fara sa il cumpar (a dat de inteles ca se poate face ceva modificari sa mearga ok fara sa inlocuiesc piesa respectiva la bani mai putini) dar vreau sa stiu ce pareri aveti :)

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba capsula actuataor de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,deci aceasta metoda este mai ieftina,dar cat de eficienta este? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de eficienta poate fi o piesa OEM noua??? Apropo ,daca defectiunea e de la actuator pregateste  700 ron. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa mi s-a spus, dar va intreb si eu pe voi, ca sunteti mai cititi ca mine si cu mai multa experienta :)   stiu ca aceasta piesa este destul de scumpa, ma asteptam la un asemenea pret.....ce s-ar putea intampla daca nu schimb piesa? :))) sa stiu in ce stadiu este masina :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta problemă, inclusiv ultima ta întrebare, a mai fost discutată pe aria B6. Te rog să folosești funcția search și să renunți la chat.

Sent from my S500 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, acum doua zile mi s.a aprins spirala

am pus testerul si mi.a iesit: "turbocharger boost control position sensor, low signal, code P2563".

masina functioneaza normal, i.a sters codul si spirala s.a stins numai ca ieri s.a aprins iar

stie cineva care este problema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un passat B6 2005. 2.0 tdi BMP. 202000 km ieri i-am schimbat ulei filtre,etc am facut 500km si mi s-a aprins spirala de engine fault.am zis ca sa dus turbina ca imi mai dadea socuri de overboost in zona 2000 rpm. si cand se incalzea motorul incepea sa se mareasca lag-ul de la turbo,insa la putin timp mergand sia revenit eroarea a disparut masina tragea fara lag precum trage la rece si de la cta la buc daca reduceam sub 140 bam eroare tineam pedala la fund 1 minut .nu tragea ca era in limp mode apoi disparea eroarea si tragea si am mers cu 160 180 tot drumu doar cand reduceam sub 140 sau in general in orice treapta  dadea eroare dar in accelerarea nu da eroare sta un minut in limp si deodata targe :( fum nu scoate ulei nu consuma ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!