Jump to content

S Kodiaq Moon White


yanq

Postare recomandată

Frumos traseul. Tot zona buzaului ?
Ar fi interesant sa refaci traseul asta dupa o ploaie :) nu este nici foarte periculos si ar da mai mult de lucru haldexului ....

Link către comentariu

Traseul a fost: Bozioru-Plaiul Nucului-Mocearu-Lopatari-Cănesti-Berca. Ce e filmat este o mica portiune dintre Lopatari si Cănesti (e un drum inchis circulatiei, nu stiu de ce).

Pe ploaie nicio sansa (chiar daca ce e in filmare ar putea fi abordabil si dupa ploaie) la coborare trebuie sa "încaleci" multe făgașe adânci din care daca aluneci si o scapi o scoti doar tractată...

In modul offroad HDC-ul se activeaza si o tine la viteza constanta pe coborare doar daca panta are o anumita inclinatie, daca panta e lejera prinde viteza la vale.

 

Link către comentariu

Big like.

Veri nice colegu.

W.end'u si plimbarea, bravo.

Cu aceste poze isi poate face lejer reclama Skoda.

Modificat de Marius82
Link către comentariu

Până nu-mi activeaza TJA-ul nu-i laud ?

Desi astfel de deplasari sunt placute garda la sol de 18.6 cm nu este foarte mare si atinge adesea de dâmburi de pamant, pietre, etc. Si desi am protectiile suplimentare, acestea nu protejeaza absolut deloc zona mediana iar atingerile sunt...metalice. Deci necesita atentie sporita. Un Duster cu a lui garda s-ar descurca mai bine ?

Link către comentariu

Dar cu Duster nu ai confortul lui Kodi.

Fugitiv m-am uitat pe sub ea si mi s-a parut destul de camuflata.

Link către comentariu

Tendinta este sa "centrezi" obstacolele pe care la incaleci si cand faci asta le aduci exact in zona unde nu exista protectii.

Este evident confortul superior al Kodiaq-ului dar in materie de offroad Dusterul are ca atu-uri garda la sol si dimensiunile ceva mai mici.

Uite cat de expus este acest "motoraș" si cat de nefericit este pozitionat (mai jos decat linia evacurii). Daca atingi un obstacol central cu siguranta il lovesti.

FB_IMG_1524395074319.jpg

Link către comentariu

Da, aici chiar este o problema, chiar daca nu este iesit in afara protectiilor, poate fi agatat usor.

Link către comentariu

@yanq: bai...bravo, vad ca o "arzi offroad" muuuuuult peste media utilizatorilor de SUV :icon_thumleft:

Fain traseul, fain peisajul. Pe la Berca m-am dat si eu, dar cu ATV.

Ca si sfat, daca imi permiti: obstacolele gen "cocoase" de pe drum nu se abordeaza "centrat" din motivele pe care le-ai descoperit si tu.

Daca sunt in limita garzii la sol, te duci cu roata cat mai aproape de respectivul obstacol, astfel incat sa treci cu bratul suspensiei peste el si apoi obstacolul sa curga pe sub scutul care margineste pragul.

Daca ai dubii referitor la inaltimea obstacolului, cel mai bine te urci cu roata pe "cocoasa", iar coborarea o faci foarte incet ca sa nu produci balans in suspensie si sa asezi pragul masinii pe obstacol.

Toate astea sunt valabile, evident, in cazul in care nu il poti ocoli :) 

Cand ajungi prin zona, da un semn, iti trimit pe PM niste sugestii de trasee de sa-ti mearga la suflet ;)

Link către comentariu

Prin ce zonă sa ajung? Ca nu am inteles ?

Daca traseele au si puțin noroi sunt binevenite ?

FB_IMG_1524473460129.jpg

Link către comentariu

@yanq: prin zona mea, evident ;)

Am si eu poze d'alea, dar sunt OT pentru zona asta. Vezi ca e zona de Moto/Atv, daca vrei continuam acolo...

Link către comentariu

Ai plimbat prin ceva zone masinuta, felicitari ca nu o folosesti doar prin "jungla urbana" si te bucuri de mini-capabilitatile-off-road ale platformei. :)

Link către comentariu

Asa este. Pentru onroad am Jetta si Octavia iar pentru offroad extrem Kingquad-ul.

Kodiaq-ul se vrea a fi un compromis intre ele. Confort ok pe drum si offroad soft din care sa te intorci relaxat.

Link către comentariu

Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful  Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ?

Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ?

E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.

FB_IMG_1525019202726.jpg

FB_IMG_1525019207398.jpg

FB_IMG_1525019223754.jpg

FB_IMG_1525019210617.jpg

FB_IMG_1525019216058.jpg

FB_IMG_1525019213361.jpg

FB_IMG_1525019227184.jpg

Link către comentariu

Si aniversam trecerea primilor 2000 km.

Consumul pe termen lung a scazut la 7.00, iar de la ultima alimentare (265 km jumate dn/ jumate drumuri forestiere) - 6,6 l/ 100 km. Cu siguranta se va stabiliza la sub 6,5...

O chestie interesanta cu ACC-ul in curbe...daca setezi distanta prea mare fata de vehiculul din fata in momentul in care acesta îi iese din campul vizual in curbele stranse te trezesti ca masina iti accelereaza exact in curbă

FB_IMG_1525182030815.jpg

20180501_204054.png

20180501_204301.png

Link către comentariu

Pe drumuri izolate...

Oare există obiective militare ascunse prin munții Buzăului? Nuu, sunt doar povești d'ale lui Coruț

FB_IMG_1525611892588.jpg

FB_IMG_1525611896146.jpg

FB_IMG_1525611902065.jpg

FB_IMG_1525611899177.jpg

Link către comentariu

Ai spalat masina :))

Frumos traseul. Ar fi frumos sa ne nimerim amandoi pe acolo odata.

Link către comentariu

Frumoasa zona. Noi am fost luni, 30.04 - am lasat Octavia la Muntele Rosu si de acolo ocol pe la Vf. Gropsoarele - Cab. Ciucas si retur.

Oricum, felicitari pentru curajul de a urca la Ciucas cu masina, sunt acolo pe final cateva rampe (unde au grinzi de beton incastrate in drum) de ti se face rau...

Iar la coborat perpedes e crima....

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Incursiune în Komandó și ascensiune pe Vârful Lăcăuți 1777 m. Concluzia: nu subestimați puterea ursului, urcă si acolo unde o fac doar adevăratele offroadere.

Poate mai mult decât credeți...si un consum de exact 8.0% pe un astfel de traseul completează placerea.

Exceptand sorcova de erori de senzori din bord... ?

Poate si un video mai incolo...

FB_IMG_1527489032236.jpg

FB_IMG_1527488998951.jpg

FB_IMG_1527489007737.jpg

FB_IMG_1527489020072.jpg

FB_IMG_1527489022441.jpg

FB_IMG_1527489026427.jpg

Link către comentariu

Foarte frumos, tu chiar folosesti masina in afara ariei de confort. Din cate vad in poze, sunt ceva bolovani mai mari pe drumul ala de urcare spre Lacauti, nu stiu daca eu m-as incumeta.

Poti pune si o filmare cu urcarea?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!