Jump to content

S Kodiaq Moon White


yanq

Recommended Posts

Nu vreau sa va desumflu balonul de entuaziasm niciunuia dintre voi, dar consumuri d'astea "spot" pe rulaje de 125km sunt absolut futile...

Daca vreti sa discutati de consum, singurul relevant este cel "long term", adica resetare automata la 99h si 59'.

Restul sunt asa...hai sa ne amagim.

Link to comment

Mie nu-mi dezumfli nimic. Eu ma uit la "since start" dar de urmarit il urmaresc pe cel "long term" care a tot scazut in ultimul timp si a ajuns la 9.6%.

Link to comment

@Marius82: there you go. Probabil ca "a la long" ti se va stabiliza intre 8 si 9. Ceea ce este realist ca si asteptari de la un SUV 4x4, care urca in zona de 1700-1800kg

Link to comment

Hai ca m-ati facut curios cat poti scoate cu acest motor, mers 100 de km, consum 4.5% (have pics if needed), masina a mers doar la 1100 - 1200 RPM in a 6-a si eu practic am dormit.

La stilul asta de mers nu vad un viitor prea lung la motor, chiar daca consumul este de vis. -_-

Edited by darksun
Link to comment

Azi offroad, noroi, zapada ...pe la 1200 m altitudine si consumul pe termen lung la 900 km.

FB_IMG_1523724261630.jpg

FB_IMG_1523724268987.jpg

FB_IMG_1523724290996.jpg

FB_IMG_1523724266618.jpg

FB_IMG_1523724276293.jpg

FB_IMG_1523724293663.jpg

Screenshot_20180414-192404.png

...in continuare. Si prima băiță de după Eagles' Lake... ?

FB_IMG_1523724278694.jpg

FB_IMG_1523724281324.jpg

FB_IMG_1523724273940.jpg

FB_IMG_1523724258423.jpg

Link to comment

Ce sa zic, frumos, s-a simtit in mediul ei.

As usual, nice pics.

Sunt oleaca invidios ca n-am reusit sa ajung si eu pe taramuri d-astea.

Acu' nu stiu, e ok pentru rodaj astfel de traseu?

 

 

Link to comment

Pai...am mers lejer doar cu modul offroad activat pe drumul neasfaltat. Nu a avut varfuri de turatie mai mari de 2500...cu o singura exceptie cand am ramas impotmolit in noroi cu zapada si a trebuit sa manevrez inainte-inapoi de vreo 4 ori. Pe aplicatie imi arata ca s-a turat pana la 4254. Oricum, cand pierde aderenta si patineaza îi "taie" acceleratia deci nu exista risc de turare excesiva a motorului in astfel de situatie.

Consumul mediu pe traseul de azi de 130 km a fost 8.5 l.

Edited by yanq
Link to comment

90% din cei 1000 km ce constituie prima etapa a rodajului sunt deja facuti. Nu am de ce sa-mi faci griji doar pentru ca timp de 2-3 secunde s-a turat pana la 4250. 

Urmatorul traseu oarecum asemanator va fi urcare la cabana Ciucas ?

Edited by yanq
Link to comment
aureliandan

Frumoase pozele si traseul, ai avut totusi ceva curaj sa mergi de unul singur pe acolo :) 
Referitor la traseul trecut, de la Istrita, se poate ajunge cu masina pana sus la releu ? Am vazut ca mai sunt si ceva obiective gen biserica din piatra, ma bate gandul sa fac si eu un drum pana acolo, doar daca este mai soft road, fara sleauri.

Ref Ciucas, ar trebui sa fie relativ usor pentru un Kodiaq daca nu dai de zapada, eu am urcat acolo asta toamna cu Octavia din semnatura (fara PDG), pentru kodiaq ar trebui sa fie o plimbare lejera...de incalzire :)

Link to comment

Pana la Biserica din Piatra de la Năeni ai asfalt chiar pana la ea in vârf deci urci fara probleme. De acolo te poti plimba usor prin cariera de marmura, e la 150 metri de biserica cu o urcare foarte abrupta si la tabara de sculptura si satul dacic, drumul pleaca tot de la acea biserica.

Pe Istrița am vrut sa urc atunci dar nu m-am incumetat si m-am intors intrucat erau făgașe destul de adanci de la roțile camioanelor. Acum probabil s-a uscat noroiul si se poate.

Spre Lacul Vulturilor am prins ceva curaj intrucat stiu traseul foarte bine din 3 directii ( cu atv-ul :) ) si pe drum m-am intalnit din sens opus cu un Duster, o moto enduro si un alt 4x4 veritabil dar ajungand la zonele cu zapada intacta mi-am dat seama ca anul asta nu a urcat nimeni pana acolo cu auto. Am ajuns pana la ultima rampa impadurita, dupa popasul amenajat cu punct de observatie, de acolo daca urcam ieseam in golul alpin dar zapada avea peste 20 cm in zonele umbrite si noroi cat casa unde se topea de la soare...deci nicio sansa de abordare cu ursul :)

Link to comment

@yanq: bai....imi place ce faci, adica "pe unde umbli" :icon_thumleft:

Pe unde ai urcat la Lacul V ? Am urcat 1 singura data, dinspre Intorsura Buzaului, pe drumul catre Siriu, dreapta peste Buzau si apoi forestier + mega abrupt prin padure. Sper ca nu ai incercat pe acolo cu Kodi ;)

Ca sa nu fim OT aici, poti sa-mi dai si mie te rog celelate variante ? Ma chinui sa gasesc varianta cu Chiojdu, din ce am citit ar fi mai putin abrupta. Asta pe care am facut-o eu e foarte nasoala daca e ud sau ploua, sunt niste urcari inclinate peste radacini si au potential mare de rasturnat :( 

Link to comment

Lacul Vulturilor este o destinatie capricioasa. Am trait pe pielea mea sa plec in tricou in zi cu soare ca de vară (bine inteles cu echipament complet preventiv la pachet) si acolo sa găsesc crivăț. 

Primul traseu e cu plecare din Crasna (dn10) si e ok zona cu albastru. Apoi continuarea cu rosu e zona abrupta prin padure de care vorbesti. Acolo a fost drum forestier ok dar viiturile l-au stricat si nu stiu daca a mai fost amenajat.

Imi amintesc de 2 Dusteruri, le-am depasit pe acea ascensiune cu atv-ul iar la intoarcere dupa 4 ore de abia reusisera sa intoarca doar una dintre masini ( cred ca au facut sute de manevre).

Al doilea e cu plecare din Chiojdu ( l-am abordat acum cu ursul la urcare) si am coborat pe al treilea la Siriu (tot in dn10 in aval de baraj).

Oricare din ultimele 2 le poti aborda. Ele converg pe traseu comun in partea finala.

FB_IMG_1523896531615.jpg

FB_IMG_1523896534584.jpg

FB_IMG_1523896538389.jpg

Link to comment

@yanq: mersi frumos de detalii :icon_thumleft:

ATV am facut si eu, vreo 4 ani, sunt foarte capabile utilajele.

Dap, pe ala cu rosu nu imi mai arde sa urc... am prea multe amintiri "maro" de pe acolo...

Am salvat pozele, daca e, iti dau un PM inainte de a merge, pentru ultimele detalii de intrare in traseu

Link to comment

Am o curiozitate, ce face modul offroad la kodiaq? are convertizor de cuplu sau diferential blocabil ceva ?
Sau doar baga masina intr-o setare mai pe "aderenta" dpdv al softului si puterii distribuite.
Draguta masinuta ! succes.

:cool:

Link to comment

In mare...pe modul offroad transfera mai multa tractiune by default catre rotile spate si activeaza asistența la urcarea rampelor si coborârea pantelor.

Diferential blocabil nu are ci doar un sistem XDS+ ce incearca sa-l suplineasca.

Link to comment

Ai incercat asistenta pentru urcarea rampelor?

Spune-mi si mie o chestie.

Cum pornesti masina?

Apesi odata scurt butonul SS si apoi apesi frana si inca odata butonul dupa ce se stinge martorul 20180417_200633.jpg.423a238f180588c1264ac11e21769f34.jpg sau apesi direct frana si apoi butonul?

Link to comment
18 minutes ago, Marius82 said:

Ai incercat asistenta pentru urcarea rampelor?

Spune-mi si mie o chestie.

Cum pornesti masina?

Apesi odata scurt butonul SS si apoi apesi frana si inca odata butonul dupa ce se stinge martorul 20180417_200633.jpg.423a238f180588c1264ac11e21769f34.jpg sau apesi direct frana si apoi butonul?

Suntem in 2018, nu se mai practica de cativa ani astfel de lucruri. Tu porneste normal, masina va sti cat de mult sa lase "contactul" pana o porneste.

Link to comment

Asistentul la urcare e acel HHC....Hill Hold Control. Sa nu o scapi in spate.

Pornirea: frana apasata+buton. Nu vad logica sa o faci din 3 pasi cand merge si din 2...

Link to comment

In carte scrie cu 2 pasi si eram curios tu cum procedezi.

@andutzel la pornirea directa nu exista timp de gandire a contactului, pleaca instant.

Edited by Marius82
Link to comment
22 hours ago, bubu182 said:

Am o curiozitate, ce face modul offroad la kodiaq? are convertizor de cuplu sau diferential blocabil ceva ?
Sau doar baga masina intr-o setare mai pe "aderenta" dpdv al softului si puterii distribuite.

Printre altele tine motorul in ture mai ridicate, ca sa poti folosi cuplul motor. Adica schimba din 1 in 2 si din 2 in 3 mai tarziu. In plus, cum spunea @yanq activeaza HDC

13 hours ago, Marius82 said:

Cum pornesti masina?

Apesi odata scurt butonul SS si apoi apesi frana si inca odata butonul dupa ce se stinge martorul 20180417_200633.jpg.423a238f180588c1264ac11e21769f34.jpg sau apesi direct frana si apoi butonul?

Solutia recomandata dpdv tehnic - nu e obligatorie, ci recomandare - este: apasare scurta pe buton SS fara picior pe frana, pentru a se pune contactul. Dupa ce se stinge martorul pus de tine, apasare buton SS cu frana apasata pentru a cupla demarorul. 

Idem recomandare la benzina. "Demaror" abia dupa "contact", nu concomitent.

 

Link to comment

La urmatorul derapaj, toti membri participanti la discutie vor fi sanctionati, conform regulamentului.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!