Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

lambda_dryver

@avenirv Este, este! Din pacate, in cu totul alta clasa, si ca bani, si ca comfort :)).

Mini-update: Am ajuns la ~5.500 km and all is well :D. Ma incanta maxim faptul ca nu mai trebuie sa imi fac griji de "cat de bine este asfaltat drumul" sau "este asfaltat drumul?" :))

Facut un mic off-road pentru cateva poze:

IMG_2412.thumb.jpg.bc188ece5d93a18c04f105839c81e520.jpg

IMG_2411.thumb.jpg.cf0c86eefa625878e7c3678b21d24911.jpg

Primit si prima supriza - o piatra in capota... Noroc cu folia care a preluat tot socul si vopseaua a ramas intacta!

IMG_2413.thumb.jpg.780732ff7fee32812e82d6ecbbcff65c.jpg

Continuam sa o tratam regeste si a primit un prosop de uscare "adecvat", iar vestita lampa de torpedou se lasa, in continuare, asteptata, dupa ce prima comanda a venit cu una gresita :(...

IMG_2475.thumb.jpg.57d2126f7119502593a1fe3cb6cb7c42.jpg

Modificat de lambda_dryver
Pics
Link către comentariu

Led in cea existenta, lumina suficienta. 

Nu am apucat sa ne vedem de atunci ca îți aratam cum se vede.

Ce mari par jantele in poza :)

Link către comentariu

Par mari si datorita protectiilor de plastic din jurul rotilor.

Ca si consum, un mixt, la o iesire de weekend, sa zicem, la mers normal, cam cat este?

Link către comentariu
lambda_dryver

@Muale Chiar ca nu am apucat... Cand ai tu timp, poate ne sincronizam :icon_thumleft:.

@andrei0241 Ca exemplu, un drum Bucuresti - Bran si retur, mers pe A3 si "mai cu vana" ( :))), am scos 8.9 l /100. Mers chiar letargic Bucuresti - Pucioasa, scos 7.8 l /100. Din pacate, aerodinamica nu tine cu noi pe autostrada, unde Bucuresti - Vama Veche am scos 10.9 l/100, ce-i drept, fara a o menaja... Media pe ultimii 1650 km (din care ultimii ~700 cuprind si drumul la mare), este de 10.4 l/100 cu media de viteza de 49 km/h.

@Bebeee :)). Cica "nu marimea conteaza"! Sau asa am auzit :)).

Link către comentariu
  • 1 month later...
lambda_dryver

Sa mai stergem putin praful p-aici, zic :)...

Dupa muuuuult timp, a venit, intr-un final si lampa led pentru torpedou. Intensitatea luminoasa nu este cu mult mai mare (surprinzator), astfel lumina desi alba, nu este deranjanta in intuneric bezna.

0C029028-810C-4FE8-A818-5BFB532553FE.thumb.jpeg.178dd44941ca763c1e55363ca0839d3e.jpeg

Am completat si compartimentul motor adaugand capacul motor auxiliar oem. In afara de cost-cutting, nu imi pot da seama care a fost rationamentul eliminarii lui, dar cert este ca, estetic, arata mult mai bine compartimentul cu capacele motor auxiliar + baterie montate. Happy trooper :D.

357E6A53-85E9-41F9-BD25-8CBA2AD2CEDA.thumb.jpeg.f09e3ba7c6aedaae84782c5544b579db.jpeg

Nu in ultimul rand, am reusit, intr-un final, sa fac si cateva activari pe care le aveam pe lista de ceva timp.

Ce am reusit:

- Puddle Ligts active cu oglinzile rabatate, activat

- Starting Vibration Reduction & Torque Limitation, dezactivate

- Haldex AWD setat pe "Increased Traction"

- Automatic Rain Closing, activat

- Refuel Amount in Cluster, activat

- Lap Timer in Cluster, activat

- Grafica AID Variant_4=Golf .:R

- Animatii AID "Gold Dots", activat

- Needle Sweep in AID, activat

- DRL Control in Settings, activat

- Kessy Lock cu motorul pornit, activat

DE46D32A-7AC5-4010-844F-34FB43D0D869.thumb.jpeg.23235c954d28bc19f94853abe7a447e9.jpeg

Din pacate, ar mai fi fost cateva care nu au reusit, in special cele de pe Module 5F pe care nu il citea interfata deloc, desi era ultimul update de acum mai putin de 1 luna... Posibil sa fie diferit fata de cel montat pe MY2017 :(.

- Dynamic Traffic Sign Recognition

- Pedestrian Assist

Doua functii care se regaseau pe lista de dotari in momentul comenzii / livrarii, dar care nu sunt active pe masina ?. Urmeaza niste discutii cu dealer-ul sa vad cam care ar fi motivul pentru care platesti pentru ceva ce nu ti se livreaza...

Ce inca astept:

- XDS Differential Lock Adjustment (Weak - Normal - Hard)

- Posibilitate ajustare "Lane Assist" (Early - Normal - Late)

- Brake Drying System

- Ventilation Fan Speed on Auto

- Ambient Lighting 10 Colours

- Driving School Mode

- Headunit Boot Screen

Vedem ce mai apare si pe parcurs, odata cu update-urile vcds-ului.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Capacul de baterie are si suport sau e doar trantit acolo ? :)

Ce VCDS ai de nu poti activa (si ce te impiedica) ?  Eu am activat tot ce ai insirat in lista pe MY2016 si MY2018 - am HEX-NET si sunt pe canalul Beta

Modificat de C Z R
Link către comentariu
lambda_dryver

@C Z R Are 4 cleme de prindere pe baterie. N-am găsit sa existe cutie OEM cu totul pentru motorizarea asta :( ...

VCDS-ul este al lui @F l o r i n, ultima varianta la zi. Modulul 5F (Information Control Unit), la mine, nu este accesibil - figurează ca fiind gol. 

Iar Control Unit 03 (ABS) necesita cod de securitate, pe care nu-l avem / nu l-am găsit, pentru a activa Brake Drying System sau a ajusta XDS-ul :(

Orice idee / părere / ajutor este bine-venit! :D 

Link către comentariu
lambda_dryver

@john_skoda N-am încercat cu OBD11, fiindcă nu cunosc pe nimeni care sa aibă...  O sa încerc sa găsesc pe cineva care are și sa fie dispus sa-si petreacă puțin timp sa-l butonăm :D .

Link către comentariu

M am uitat in softul de la obd11 si cel putin disc drying exista. Costa 10 credite. Un click ?

Link către comentariu
lambda_dryver

Teaser :D  

320B0A29-B84D-481A-837A-1968852EE1EF.thumb.jpeg.5ec81f7191b2aecac6ad8798a3939a1d.jpeg

P.S: Cineva era curios nevoie mare :))...

Link către comentariu
lambda_dryver
On 8/20/2018 at 7:53 PM, Bebeee said:

Cred ca sunt pe 22”..astea de 20 erau prea mici :lol:

Frumos Akita ?

Multumim! :D ?

Mici, mici, dar sunt al dr**u' de grele :)). Poate unele mai usoare n-ar dauna...

On 8/20/2018 at 8:41 PM, Rave said:

Eu zic ca sunt de iarna... ?

Yup :beer: . 

De iarna (vor fi) dupa ce le schimbam sosonii cu unii adecvati sezonului... Momentan, sunt niste anvelope de vara pe ele :)).

A87FEAC1-6949-43D0-83D8-624070765CF7.jpeg

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Sunt Sebring, dar de 18 sau 19?

Cele de 19 sunt cumplite la curățat vara, mai ales între spițe si fațetele exterioare, de iarna nici nu imi imaginez, ar trebui ceva jante cu aspect plat, dar pe R line nu ar da prea bine. Cele de 18 ar fi si mai inghesuite la spițe. Decizii, cum zici si tu...

Frumos bolidul, intretinut si accesorizat, incerc sa ma gandesc cum ai mers de ai reusit 10.9 consum extern. Nu e nevoie sa imi confirmi. :))

Se pare ca împărțim unele pasiuni comune: tiguanul Rline (eu in varianta de familistă de 5+2 locuri cu doua turbine si jucăriile cu doua roti pe de altă parte, acolo pun la lucru un V4 de 173cp). Nu prea am timp sa ii fac topic la Allspace, ma bucur de el si asta e... nu toate ajung pe forum. Poate ar trebui ... !?

Ma încântă partea de codări pe care ai inceput sa o prezinți si optiunile ascunse ce pot fi exploatate. Probabil ca au efect negativ asupra garanției? Nu ar strica sa fie detaliate putin, ce fac fiecare, unele sunt intuitive din traducere, altele nu.

Modificat de ct_act
Mod
Link către comentariu
lambda_dryver

@ct_act Multumesc! :beer:

Sunt Sebring pe 19". Talonul anvelopelor mi se pare suficient pentru iernile de la noi si, in plus, am vrut sa am muuuult loc sub ele  :icon_rambo: .

Consumul, cel putin pentru cum merg eu, mi se pare decent. Se poate intotdeauna mai bine, dar eu eram pregatit psihologic pentru un 16 in bord :))... Cat despre R-Line-ul tau, chiar este pacat sa nu ne incanti cu o prezentare. Cred ca ar fi primul prezentat (sper sa nu ma insel) si mai avem si noi cu ce sa ne clatim ochii. Pentru cealalata pasiune, vezi ca exista un topci dedicat, aici: 

 

Partea de codari ar fi cam asa:

- Puddle Ligts active cu oglinzile rabatate --> Self-explanatory

- Starting Vibration Reduction & Torque Limitation --> dezactiveaza interventia Traction Control-ului la plecare de pe loc si permite rotilor sa se invarta

- Haldex AWD setat pe "Increased Traction" --> interventia mai prompta si mai puternica a AWD-ului

- Automatic Rain Closing --> geamurile/trapa se inchid automat cand incepe ploaia 

- Refuel Amount in Cluster --> cantitatea exacta de combustibil folosit din rezervor, afisata in bord/Driving Data

- Lap Timer in Cluster --> Self-explanatory

- Grafica AID Variant_4=Golf .:R --> Self-explanatory

- Animatii AID "Gold Dots" --> puncte animate in si intre meniuri 

- Needle Sweep in AID --> acele cadranelor fac o cursa completa la punerea contactului

- DRL Control in Settings --> Self-explanatory

- Kessy Lock cu motorul pornit --> poti inchide masina din keyless cu motorul pornit (NU afecteaza functia de siguranta - masina nu se incuie daca cheia este inauntru)

- XDS Differential Lock Adjustment (Weak - Normal - Hard) --> ajustarea interventiei diferentialului 

- Posibilitate ajustare "Lane Assist" (Early - Normal - Late) --> Self-explanatory

- Brake Drying System --> functie de curatare a peliculei de apa de pe discurile de frana

- Ventilation Fan Speed on Auto --> Self-explanatory

- Ambient Lighting 10 Colours --> valabil doar pentru culorile din bord / multimedia (Tiguan nu are diode multicolore pe usi)

- Driving School Mode --> interfata simplificata cu intreg bordul pentru monitorizare de pe locul din dreapta

- Headunit Boot Screen --> 7 variante (parca) de boot-screen-uri pentru multimedia + posibilitatea de a uploada alta la alegere

Sper sa fie de ajutor explicatiile. Cat despre garantie, aceste mici "tweak"-uri nu are face obiectul acesteia. Nu am facut ceva ce nu era deja acolo :)). In plus, ma indoiesc ca sta cineva sa analizeze fiecare sub-meniu sa vada daca este activat ceva p-acolo :))...

Link către comentariu
On 8/30/2018 at 11:02 PM, lambda_dryver said:

 

- Refuel Amount in Cluster --> cantitatea exacta de combustibil folosit din rezervor, afisata in bord/Driving Data

 

stiam ca are + / - 5 litrii

Link către comentariu

@lambda_dryver: hai ca am ajuns si eu la zi cu topicul tau :) 

Ah si multa :wub: pentru Akita. Verisor cu HSK, de altfel ^_^

Biig like pentru capacul de baterie si cel aditional de la motor. O sa ma intereseze si pe mine codurile alea ;)

Pentru moment, un fitil: arunca te rog un ochi la zona cu busonul de umplere cu ulei si zi-mi cum arata in jurul lui. E uscat perfect, sau.... ? Si ai busonul inscriptionat Castrol, sau... ?

Link către comentariu
On 9/3/2018 at 9:28 AM, Muale said:

stiam ca are + / - 5 litrii

Da, intr-adevar, arata din 5 in 5 litri valoarea de re-umplere. Depinde acum cand realimentezi. Eu l-am prins cand imi arata Refuel 35l si am bagat putin peste 34l la loc in rezervor :D.

On 9/3/2018 at 10:32 AM, deenman said:

Ți ai montat deja rotile?

Inca nu. Asteptam sosonii de iarna! :)).

On 9/3/2018 at 12:40 PM, 75NOR said:

@lambda_dryver: hai ca am ajuns si eu la zi cu topicul tau :) 

Ah si multa :wub: pentru Akita. Verisor cu HSK, de altfel ^_^

Biig like pentru capacul de baterie si cel aditional de la motor. O sa ma intereseze si pe mine codurile alea ;)

Pentru moment, un fitil: arunca te rog un ochi la zona cu busonul de umplere cu ulei si zi-mi cum arata in jurul lui. E uscat perfect, sau.... ? Si ai busonul inscriptionat Castrol, sau... ?

Multumim! :D ?. Asemenea si pentru HSK :wub:!

Codurile pentru capac sunt 06K 103 925 AA si 06E 103 104 pentru suport (adica surubul pe care se fixeaza :)) ). Capacul de la baterie nu are cod... Este China, dar se potriveste la fix peste baterie si se fixeaza cum trebuie, fara vibratii sau sa se deplaseze. Are chiar si un mic capac de vizitare pentru borna + de la baterie :D.

M-am uitat si la buson. All clean and good! Inscriptionat Castrol... Cand schimbam marca/modelul de ulei, schimbam si busonul! :)) 

6109DD44-1ECB-4FDF-8150-C037C950FBFA.jpeg

Modificat de lambda_dryver
Pic
Link către comentariu

@lambda_dryvermersi de detalii.

Apropo de capacul de alimentare cu ulei, cand schimbi uleiul il poti schimba si pe ala...

Eu am schimbat la 15k uleiul, totul a fost perfect pana s-a umblat la el. Dupa schimb, ceea ce mi s-a parut, a devenit certitudine, scapa gaze de ulei. Deja la 20k era evident. Astept sa il primesc pe cel nou sa vad daca se mai manifesta. Explicatia a fost ca astea OEM au un lot cu probleme de etanseitate.

Link către comentariu

Poate mi se pare mie dar busonul si prinderea arata diferit fata de ce am eu pe Golf. Parca e un pic mai ridicat. @75NOR: la tine e la fel? Cam ciudat sa fie acelasi lot "cu probleme" pe masini din 2013 (cris.g), 2015 (eu) si 2017 (tu)...

EDIT: Inca un + pentru capacul de la baterie, nu arata rau deloc.

Modificat de toni
Link către comentariu

@75NOR Cu drag :icon_thumleft:.

Eu am facut deja un prim schimb de ulei si nu pare (inca) sa scape vapori... Vedem dupa urmatorul schimb cum se prezinta situatia si, la nevoie, trecem pe ceva "corespunzator"! :D 

@toni Multumesc. Desi, China, isi face treaba :).

Tu ai schimbat busonul cu unul OEM nou sau ... ?

Link către comentariu

Vis a vis de Pedestrian Assist , probabil si-au dat seama ca este o idiotenie si au dezactivat functia din fabrica. Eu dupa ce am experimentat pe pielea mea acest "safety", am dezactivat-o imediat cum am ajuns acasa!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!