Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

@75NOR Am sunat astazi si la Nurvil...

Din pacate, raspunsul a fost acelasi. Nu exista kit de retrofit aprobat VW ci doar piesa de schimb. Partea ciudata este ca baiatul de la Nurvil mi-a explicat ca trebuie schimbat si calculatorul de coloana pe langa volan + airbag + comenzi si ca aceasta operatiune necesita codare in sistemul fabricii, codare care nu este disponibila, implicit fabrica nu aproba o astfel de operatiune... :banghead:

Tot el, destul de deschis, mi-a recomandat sa ma duc la "baieti" ca ei sigur pot face retrofit-ul :)) doar ca se pierde garantia... De pret nu mai zic: ~1.000,-euro doar volanul, fara comenzi, fara airbag, fara calculator de coloana (desi ma indoiesc ca ar fi necesar) si evident, fara manopera :)).

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Mie mi-a luat 15 min sa fac toata operatia iar garantia a fost ultima pe listă. :))

Daca tot te doare capul de garantie, tii volanul original si cand ai vreo nevoie sa ajungi la dealer faci swap si asta e. :)

 

Link către comentariu

Cred ca merita sa dai o geana pe pagina de FB a celor de la  Control Custom Steering Wheel;)

Poate poti agrea cu ei sa iti personalizeze unul identic cu al tau si sa il trimiti ulterior pe cel vechi.

Eu am ramas cu gandul la modelul asta, arata intr-un mare fel.

 

Link către comentariu
3 hours ago, Marius82 said:

 banuiesc ca te-a linistit

De tot chiar! Aproape ca m-a bufnit rasul in telefon cand mi-a dat cotatia! Nici nu l-am mai intrebat cat costa restul elementelor... "Multumesc, o zi frumoasa!" :)) 

3 hours ago, cristi511 said:

Mie mi-a luat 15 min sa fac toata operatia iar garantia a fost ultima pe listă. 

Daca tot te doare capul de garantie, tii volanul original si cand ai vreo nevoie sa ajungi la dealer faci swap si asta e.

Sa stii ca nu zici rau! :D Pur si simplu mi se pare "noaptea mintii" toata treaba asta... Bai, cumpar piesa de la voi (ipotetic), este NOUA, o montez la voi si, totusi, ma ardeti la garantie?! :banghead:

1 hour ago, roc82 said:

Cred ca merita sa dai o geana pe pagina de FB a celor de la  Control Custom Steering Wheel;)

Poate poti agrea cu ei sa iti personalizeze unul identic cu al tau si sa il trimiti ulterior pe cel vechi.

Eu am ramas cu gandul la modelul asta, arata intr-un mare fel.

 

@roc82 Deci, VAI, cum poate sa arate volanul acela! Chiar m-ai pus pe ganduri! :wub:

8 minutes ago, ShadoWzZ said:

Nu este cam peste mana sa trimita in afara tarii cand la galati exista o firma care face asta ?

Merci mult pentru recomandare @ShadoWzZ ! O sa iau legatura cu e, de curiozitate, sa vad daca si cat m-ar costa un proiect facut pe gustul meu. Fibra de Carbon mi se pare un pic overkill in orice alta masina in afara unui super/hyper-car :)).

Link către comentariu

Am intrebat eu cat ar costa un volan precum cel din poza sa fie inlocuita pielea cu alcantara si am primit o cotatie de cca 650 ron. Asta ca sa ai o idee.

Link către comentariu

@lambda_dryver: wtf ? :( 

Volanul meu a venit cu tot cu comenzi pe el, a fost plug and play. Nici macar eroare de airbag nu a dat dupa schimbare.

Ok si daca il schimbi "la baieti" tu chiar crezi ca atunci cand vei merge in service cineva va stii ca nu e volanul cu care a venit masina ? La cat de "competenti" sunt, exceptand sa iti pui un volan extravagant, gen rosu cu galben :) , nu cred ca o sa se prinda nimeni... C'mon

Link către comentariu

@75NOR Mda, exact asta a fost si reactia mea... Nu prea inteleg cum gandesc ei aceste chestii. Ma gandesc serios daca or fi in stare sa schimbe uleiul ca lumea, d-apoi sa se prinda ca este alt volan :)).

Acum m-au activat colegii mai sus cu volanul acela custom, care arata dumnezeiesc! Decisions, decisions...

@ShadoWzZ N-am inteles exact daca intreaga modificare ar costa 650 lei sau doar inlocuitul pielii perforate cu alcantara?

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Inlocuirea pielii de pe volan cu alcantara. Volan precum cel din poza e cca 500€ cu volanul tau din ce scrie la ei pe fb.

Link către comentariu

Multumesc pentru lamuriri @ShadoWzZ ! Cand o sa ajung in acel punct, sigur voi lua legatura cu ei.

Am terminat si prima etapa impreuna. Eu zic ca nu stam rau pe partea de consum :icon_thumleft:. O sa mai urmeze inca 1.500 km cu plafon de <4.500-5.000 rpm  si urcam treptat catre "zona rosie".

IMG_2249.jpg

IMG_2251.jpg

IMG_2252.jpg

Acum ca putem sari si peste 3.000 rpm, parca se schimba motorul! Sunt foarte (placut) suprins de cum se schimba comportamentul masinii pe Sport, dar mai ales al ansamblului motor - cutie. Nu da senzatia de "bagat in scaun", dar "Gizas - that fast"?! :))Zici ca nici nu depune efort sa ajunga la viteze cenzurate... Fan Diesel, ca fan Diesel, dar nu are cum sa nu-ti placa un astfel de motoras :wub:

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

@lambda_dryver: he, he, incet incet te apropii de momentul ala... ;)

Mie mi se pare ca cel mai "wow" motorul asta e in 2 si 3 intre 2900 si 6000 rpm...acolo simti ca tasneste si ca trage cel mai bine. Tot acolo face viteza intr-un mod fantastic de rapid... 

O sa vezi tu... :tomato:

Link către comentariu

@75NOR Da, da, baby steps! :)). O luam incet si progresiv. Inca nu a vazut 6.000 rpm, dar se vede ca ii place mai sus in ture :wub: .

Momentan, o sa incetinim ritmul ca am scos-o si pe "surioara" mai mica la joaca :icon_rambo: .

IMG_2291.thumb.jpg.529975f4c56be5112ce1a7f5d026df5c.jpg

Cred ca am intrat in etapa de "All White" :)).

In weekend, mi s-a pus pata ca mi se aprindea avertizarea de TPMS in fiecare seara de la diferenta de temperatura (cred eu), asa ca am trecut pe Azot. Pentru moment pare sa se fi linistit... Vedem cum se comporta in perioada urmatoare.

IMG_2255.thumb.jpg.655b5ce2767f6b1ca40a9e8ec307fb7b.jpg

Si aseara am linistit un pic si "piticul OCD-ist" si am ridicat masinuta de la detailing. Avem acum coating full ceramic cu rezistenta 10H uscata sub lampa IR pentru 24h, inclusiv peste folie, pe crom si pe jante + tratament hidrofob pe toate geamurile si Mirror Finish :wub: . A durat un pic pana a ajuns produsul... Dar rezultatul este peste asteptari. Evident, la ridicare, a prins mini-ciclonul care a durat fix 20 minute, cat sa o ude bine-bine :)) .

IMG_2302.thumb.jpg.c48d383e1c46aec63d76ac8c8868f875.jpg

IMG_2301.thumb.jpg.03d96e7b3a6b3d4d4d9d40b548038800.jpg

Cel mai important este ca de fiecare data cand ma dau jos din ea si plec, mi se reactiveaza torticolisul intorcand capul dupa ea si admirand-o :wub:. Regret doar ca nu am reusit sa-i fac niste poze "de calendar" :)).

Link către comentariu

Grija pentru masina este dusa la extrem. Foarte frumos. Nota 10. 

Acest simptom se manifesta si la mine, nici nu ma uit pe unde merg din cauza ca am capul sucit dupa ea :biggrin:

Link către comentariu

@lambda_dryver: hm...misto tratamentul, sa te bucuri de el...

Torticolis, check. 

Poza cu albele, 2.0 cu 4 roti si 1.0 cu 2 roti, check ;)

In alta ordine de idei, chestiunea cu eroarea de TPM e ciudata... sunt curios daca azotul rezolva ceva.

Link către comentariu

@Marius82 Multumesc frumos! Cum spuneam cu cateva pagini in urma, e "femeie Intretinuta" si incerc sa o tin numai pe la "saloane" de infrumustare :)).

@75NOR Merci, merci! Mi-ar fi placut mie sa fie 1.0 pe 2 roti, dar e doar o "Viespe" de 600 cmc. In orice caz, suficienta pentru mersul in oras si, ocazional plaja 3.000-10.000 rpm din 2 si 3 :wub:.

Momentan, pe TPMS, nu am mai vazut diferente de presiune intre zi-noapte dupa Azot, dar mai astept o perioada sa vad cum se comporta.

@ShadoWzZ Este sistemul cu senzor pe fiecare roata.

In timpul zilei imi arata valori intre 2.5 - 2.6 (ok), dar noaptea/dimineata devreme, scadea la 2.3 - 2.4 si imi arata avertizarea de presiune d-asta m-am dus cu gandul  ca o fi de la diferenta de temperatura exterioara...

P.S: Cineva chiar te stalker-este cu cate un minus aiurea, la fiecare postare :scratch:. Gizas...

Link către comentariu

Ah, TPMS cu senzor pe fiecare roata... o dotare pe care mi-am dorit-o dar nu a fost sa fie...

Stai cu 2.6 in roti ? Nu e cam mult ? 

Link către comentariu

Hmm...deci nici tu nu o ai..credeam ca la Superb exista. Doar @vdragos e  fericit cu senzorii lui... Noi... :tuktuk:

Bine ca Tiguan este ..

Azi ma uitam la un 2.0 TSI in fata mea, tot alb ca al tau @lambda_dryver (ma rog, alb normal, ca al meu de fapt :)) ) , dar fara R-line :) . Groaza pentru cum arata tipsurile stock...sa nu puna si ei ceva mai frumos acolo ?, urat...arata ca ....orice diesel comun.. :vaidecapulmeu:

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

@75NOR Pai, stau, ca altfel chitaie avertizarea aia :)). De zdruncinat, ce-i drept, nu zdruncina. E clar mult mai confortabila si "inghite" gropile mult mai ok decat fosta masina cu jante pe 19", dar talonul mult mai mic la anvelope si presiune de 2.7 cu 3.0...

@CristiALF Au ei, ca accesorii, tipsuri crom! Contra cost, bineinteles. :)) Totusi, el macar avea tipsurile "la vedere", nu fake :lol:.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

De curiozitate, dupa ce ai bagat azot, TPMS iti arata ca presiunea ar fi constanta? Intreb pentru ca acu o saptamana am pus cauciucurile noi si le-am bagat azot. I-am zis flacaului 2.5 pe fiecare roata. Am plecat cu 2.5 pe toate 4 si dupa 60 km avem 2.7. Dimineata o gasesc cu 2.4 dupa cativa km 2.6 2.7.

Link către comentariu

Poate e "azot" d'ala bun :))) adica tot aer normal.

On topic, n-am apucat sa iti spun si aici, dar e o masina de nota 100 .. nu stiu cate sunt asa configurate si intretinute in lume.. in romania nu mai zic :)  
Astept cu nerabdare sa vad modificari.. putere.. evacuare... ceva pe la interior . .fine touches :D 

Succes in continuare!

Link către comentariu

@Jorjel Pana acum s-a mentinut la 2.6. O singura data, mi-a fluctuat putin cu 2.7 pe fata la ambele roti, dar de scazut, nu am vazut sa scada sub 2.6 cat am bagat initial. I n mod normal, Azotul ar trebui sa fie mai rezistent la astfel de schimbari si sa nu oscileze la fel de mult ca aerul. Cand ti-a bagat la vulcanizare, a si vidat roata sau doar a bagat direct Azot?

@bubu182 Multumesc mult pentru aprecieri! In perioada de acomodare, am de gand sa ma axez mai mult pe protectie si intretinere, dar pentru dupa, am incropit deja o lista cu planurile pentru ea :)):beer:

Link către comentariu

Ce coating ti-ai luat, Coater Pro? Doar pe la ei am vazut 10H.

Arata foarte agresiva din fata masina cu kit-ul Rline ?

Link către comentariu

@toni Merci! Chiar o schimba bara de R-Line. 

Am optat pentru Gtechniq Crystal Serum + Exo v3 pentru accentuarea luciului și a efectului hidrofob. M-a încântat mult și garanția de 9 ani cu întreținere la max. 18 luni. 

N-am un clip cu masina mea, dar am găsit o demonstrație a efectului hidrofob ?

 

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!