Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Recommended Posts

Masina e destul de unicata, greu sa o confunzi :))

Acum a devenit unica in lume cred, a trecut in zona exotica a suv-urilor :D 

Link to post
  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lambda_dryver

    120

  • ct_act

    28

  • C Z R

    20

  • cristi511

    18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final!  M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru

Hello, Dupa o perioada de indecizie in care am redescoperit mersul pe jos  si in care am oscilat intre multiple marci/modele/clase, intr-un final, a sosit noua jucarie!  Este vorba de un VW T

DONE, Done and finally Done! . Desi totul s-a petrecut Vineri, am zis sa astept ca, na, sa nu scriu la cald... Sa mai treaca entuziasmul si sa pot fi obiectiv... Sa nu zica lumea ca mi-a luat mintile!

Posted Images

ShadoWzZ

Nu cred. Lumea a dat Like pe fb la mrc si vede acolo direct ce inca nu a fost postat aici :)

Link to post

@lambda_dryver sorry dar daca ai dat filmul la easy performance sa posteze ... am zis sa dau si eu drumul peste tot :) Erai programat pe 19 august dar nah :))

 

Link to post

Prin alte parti apare o parte din lista lungă a pieselor! Acum trebuie sa facă ce e mai greu, adică să lase plimbatul si sa se apuce de scris, probabil isi mai adună din cuvinte intre doua semafoare ca sa fie impresiile calde.:)) In materialul video apar si niste pops&bangs, de decor... delicios! :)

Link to post
acidone77

Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD? :) 

Link to post

" Pocket Rocket "  🤪

Link to post
20 minutes ago, acidone77 said:

Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD? :) 

e 4x4 masina, cutie DQ500 + haldex :D 

Link to post
acidone77

Asa da... :) scuze, dar in primul post cu descrierea masinii nu aparea 4motion, si probabil am dedus eu gresit, ca ar fi FWD.

Link to post

Scrie bine băiatul ăsta @lambda_dryver pare ca si-a facut temele. El tot zice de un pitic, dar eu vad ca are cel puțin o duzină. :))

Prezentarea prinde ce e important, debite, suprafete, eficiență, frumos!

Link to post
  • 2 weeks later...
catalinmiti

Ai documentat si impactul arcurilor asupra amortizoarelor DCC? Multi zic ca o coborare a suspensiei le cam afecteaza

Eu astept si partea cu franele... si la finalul

episoadelor, fa si un intro despre urmatorul episod. 

Link to post

La ce bani sunt vehiculati pe aici chiar mai conteaza fiabilitatea a 4 amortizoare? arata impunator.

Link to post

Cred ca punea problema dacă merg arcurile cu DCC-ul existent.

Link to post

@catalinmiti frânele au fost prezentate mult mai in spate

Link to post
octavian03

O bestie turbata.. la propriu 😈

Un avantaj suplimentar al noilor arcuri vad ca e unghiul de cadere mărit, ar trebui sa fie super fun pe curbe mai ales ca ai si centrul de greutate al unui crossover acum😎

In afara de diametru mai sunt si alte diferente constructive între barele H&R si OEM? Sunt pline/tubulare?

Link to post
lambda_dryver

@catalinmiti Upgrade-ul franelor l-am documentat aici: 

Urmeaza, cat de curand, un schimb al placutelor si voi updata la acel moment. Inca sunt indecis asupra unui brand/model, dar progresez citind comparative si review-uri :D.

Legat de fiabilitatea amortizoarelor si, mai specific, impactul arcurilor asupra duratei de viata a acestora - din pacate, datele sunt foarte precare/putine, modelul fiind relativ nou, iar utilizatori care sa fi facut astfel de modificari sunt si mai putini... Din experienta fostei masinii, aproximez ca durata de viata a amortizoarelor ar fi mai scurta cu ~10% pe o durata de 4 ani (cam atat le-am avut pe masina si amortizoarele erau la 60%). O sa urmaresc, pe perioada mai lunga, starea amortizoarelor si, daca observ un trend nefericit, o sa updatez si aici :)).

@deenman Multumesc! :beer: 

@octavian03 Da, camber cu aprox. -0.5' fata de stock. Din pacate, inca nu am ajuns sa o pun la treaba pe un drum corespunzator, dar ar trebui sa se intample in viitorul apropiat si revin :D.

Legat de barele H&R, da, sunt pline, cu capete forjate (sau, cel putin, cam asta este info pe care am reusit sa o adun) si diametru crescut. Producatorul este destul de secretos si nu mentioneaza nicaieri, ca sursa oficiala, constructia acestora, iar info pe care le am sunt de la diversi utilizatori. Totodata, bucsele sunt teflonate si, teoretic, pe langa rezistenta aditionala, sunt si garantate ca fiind "lifetime" :).

Edited by lambda_dryver
Link to post
  • 3 weeks later...

Ce sa mai... e ce trebuie sufrageria asta pe roti :)) 

Cand vad postari de genul incep sa regret ca nu am benzinar hehe :D  (desi culmea, mai urmeaza si la mine ceva pe partea de putere 😈 )

Astept video cu ce poate masina.. ❤️ 

Link to post
26 minutes ago, bubu182 said:

Astept video cu ce poate masina.. ❤️ 

Din pacate nu are voie sa posteze🤐

Link to post

Ba are voie sa posteze dacă în respectivul clip nu se încalcă nicio lege!

De exemplu, pe autostrada avem o lege care spune ca viteza maxima este de 130 km/h și nicio lege care precizează timpul in care se accelerează pana la acea viteza... Dacă aceasta accelerație se face punând pe primul loc siguranța celorlalți participanți la trafic, timpul rezultat fiind lăsat pe locul 2, atunci totul este perfect legal.

Link to post

Da, doar ca oprirea pe autostrada e si mai ilegala :))

End of offtopic.
 

@lambda_dryver eu zic ca ai nevoie de o filmare la Adancata 😋

Link to post

@bubu182 Merci, merci, he he! :)). Astept sa vad niste rezultate noi si la tine. Sunt sigur ca iese ceva frumos! :beer: 

 

@Rave O sa incerc sa fac unul. Multumesc! :icon_thumright:

 

@C Z R Pe Adancata, mai greu cu sufrageria :)). Sincer, m-ar tenta mai degraba un Winter Track Day, just for fun.

P.S: As putea, maybe, pls, sa folosesc logo-ul din semnatura ta? :D

 

@Bebeee Ultima oara cand am ajuns p-acolo, aveam cutia pe plafon si nici indemn la distractie ca acum nu era :D. Dar nu zici rau, ce zici :)).

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer.

      Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari:
      1. pachet enjoy style
      alarma; full link;  media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style
      oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar.
      Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul.
      Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%.
      Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. 

      Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.





    • Iulian M
      By Iulian M
      La sfarsitul lunii aprilie, VW a facut public cateva detalii despre noul motorul 1.5 TSI aici.
      Pe hartie pare foarte interesant si foarte avansat. Din ce am vazut pe aici, noile motoare 1.2 TSI, 1.4 TSI (cele cu distributie pe curea) si 1.8 TSI 180CP nu au mai avut asa probleme mari dar acest 1.5 TSI pare sa fie un motor nou cu destule inovatii ce probabil va fi cuplat cu DSG7.
      Ati cumpara 1.5 TSI stiind ce probleme au pus primele 1.2 TSI si 1.4 TSI? Dar 1.5 TSI in combinatie cu DSG7? 
      Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1 Turbocharger with variable turbine geometry (VTG). Common-rail injection system with up to 350 bar pressure Innovative thermal management Cylinder deactivation (ACT) APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri