Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

Masina e destul de unicata, greu sa o confunzi :))

Acum a devenit unica in lume cred, a trecut in zona exotica a suv-urilor :D 

Link către comentariu

Nu cred. Lumea a dat Like pe fb la mrc si vede acolo direct ce inca nu a fost postat aici :)

Link către comentariu

Prin alte parti apare o parte din lista lungă a pieselor! Acum trebuie sa facă ce e mai greu, adică să lase plimbatul si sa se apuce de scris, probabil isi mai adună din cuvinte intre doua semafoare ca sa fie impresiile calde.:)) In materialul video apar si niste pops&bangs, de decor... delicios! :)

Link către comentariu

Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD? :) 

Link către comentariu
20 minutes ago, acidone77 said:

Am vazut ca se vorbeste de Stage 3, si muuulte alte modificari ( in bine ), dar intreb si eu, nu e cam mult pentru un FWD? :) 

e 4x4 masina, cutie DQ500 + haldex :D 

Link către comentariu

Asa da... :) scuze, dar in primul post cu descrierea masinii nu aparea 4motion, si probabil am dedus eu gresit, ca ar fi FWD.

Link către comentariu

Scrie bine băiatul ăsta @lambda_dryver pare ca si-a facut temele. El tot zice de un pitic, dar eu vad ca are cel puțin o duzină. :))

Prezentarea prinde ce e important, debite, suprafete, eficiență, frumos!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ai documentat si impactul arcurilor asupra amortizoarelor DCC? Multi zic ca o coborare a suspensiei le cam afecteaza

Eu astept si partea cu franele... si la finalul

episoadelor, fa si un intro despre urmatorul episod. 

Link către comentariu

La ce bani sunt vehiculati pe aici chiar mai conteaza fiabilitatea a 4 amortizoare? arata impunator.

Link către comentariu

O bestie turbata.. la propriu ?

Un avantaj suplimentar al noilor arcuri vad ca e unghiul de cadere mărit, ar trebui sa fie super fun pe curbe mai ales ca ai si centrul de greutate al unui crossover acum?

In afara de diametru mai sunt si alte diferente constructive între barele H&R si OEM? Sunt pline/tubulare?

Link către comentariu

@catalinmiti Upgrade-ul franelor l-am documentat aici: 

Urmeaza, cat de curand, un schimb al placutelor si voi updata la acel moment. Inca sunt indecis asupra unui brand/model, dar progresez citind comparative si review-uri :D.

Legat de fiabilitatea amortizoarelor si, mai specific, impactul arcurilor asupra duratei de viata a acestora - din pacate, datele sunt foarte precare/putine, modelul fiind relativ nou, iar utilizatori care sa fi facut astfel de modificari sunt si mai putini... Din experienta fostei masinii, aproximez ca durata de viata a amortizoarelor ar fi mai scurta cu ~10% pe o durata de 4 ani (cam atat le-am avut pe masina si amortizoarele erau la 60%). O sa urmaresc, pe perioada mai lunga, starea amortizoarelor si, daca observ un trend nefericit, o sa updatez si aici :)).

@deenman Multumesc! :beer: 

@octavian03 Da, camber cu aprox. -0.5' fata de stock. Din pacate, inca nu am ajuns sa o pun la treaba pe un drum corespunzator, dar ar trebui sa se intample in viitorul apropiat si revin :D.

Legat de barele H&R, da, sunt pline, cu capete forjate (sau, cel putin, cam asta este info pe care am reusit sa o adun) si diametru crescut. Producatorul este destul de secretos si nu mentioneaza nicaieri, ca sursa oficiala, constructia acestora, iar info pe care le am sunt de la diversi utilizatori. Totodata, bucsele sunt teflonate si, teoretic, pe langa rezistenta aditionala, sunt si garantate ca fiind "lifetime" :).

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ce sa mai... e ce trebuie sufrageria asta pe roti :)) 

Cand vad postari de genul incep sa regret ca nu am benzinar hehe :D  (desi culmea, mai urmeaza si la mine ceva pe partea de putere ? )

Astept video cu ce poate masina.. ❤️ 

Link către comentariu

Ba are voie sa posteze dacă în respectivul clip nu se încalcă nicio lege!

De exemplu, pe autostrada avem o lege care spune ca viteza maxima este de 130 km/h și nicio lege care precizează timpul in care se accelerează pana la acea viteza... Dacă aceasta accelerație se face punând pe primul loc siguranța celorlalți participanți la trafic, timpul rezultat fiind lăsat pe locul 2, atunci totul este perfect legal.

Link către comentariu

@bubu182 Merci, merci, he he! :)). Astept sa vad niste rezultate noi si la tine. Sunt sigur ca iese ceva frumos! :beer: 

 

@Rave O sa incerc sa fac unul. Multumesc! :icon_thumright:

 

@C Z R Pe Adancata, mai greu cu sufrageria :)). Sincer, m-ar tenta mai degraba un Winter Track Day, just for fun.

P.S: As putea, maybe, pls, sa folosesc logo-ul din semnatura ta? :D

 

@Bebeee Ultima oara cand am ajuns p-acolo, aveam cutia pe plafon si nici indemn la distractie ca acum nu era :D. Dar nu zici rau, ce zici :)).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!