Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

Rezultatul e deosebit prin faptul ca arata oem..daca exista un Tiguan RS, asa trebuia sa fie.

Big like pt cum s-a integrat kit-ul.

Evacuarile acum par prea cuminti.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

In sfarsit! Arata senzational, ii vine de minune kit-ul. Sper sa am ocazia sa o vad live candva! S-o plimbi sanatos in continuare. 

Link către comentariu

Frumos. Elegant. De bun simt. Are si sub capota tot ce trebuie... 👏😁🔝

 

Ok, so... whats next? 🤣

Link către comentariu

Totul frumos desi sleeper era mai pe gustul meu, dar nu părerea mea e importantă aici. :)

Dar ca să bag bățul prin gard... acum roțile alea au rămas prea in interior... un alt kit de distanțiere mai mari pe viitor? :))

 

Link către comentariu

Cu siguranta masina vazuta pe strada arata mai bine decat in pozele acestea. Jantele au totusi o latime de 265 cu 9J pe r21, iar in varianta standard erau iesite in exterior. Poate si de aici nevoia de evazare a aripilor. 

Kit-ul de la Maxton e destul de discret, eu l-as fi pus standard pe Rline-uri. Foarte interesanta optiunea de vopsire a elementelor cromate din partea inferioara si infolierea in negru a ramelor cromate din jurul geamurilor. 

Pe viitor as paria pe alte jante. Personal as pune un model plin precum Aero/CCV de la Rotiform sau ceva asemanator gen Maybach S600.

Link către comentariu

Sa te bucuri de ea, ca arata foarte fain! Felicitari atat pentru rezultat cat si munca depusa!

 

In alta ordine de idei, ca tot se vehiculeaza subiectul, daca ai distantiere acum pe masina (nu mai retin exact, scz) ... si sunt cele de 20 spate / 15 fata si iei in considerare sa le schimbi cu unele mai late sau odata cu urmatoarele jante iti raman extra, poti sa-mi dai un cot, as fi interesat de ele. Eu pt vara am 20'Suzuka si le-as aduce umpic "la fata" in sezonul 2022 :D am inteles ca spate 20 si fata 15 e fix ce trebuie. Nu vreau sa exagerez, doar sa corectez aceasta "greseala" a producatorului :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mulțumesc frumos tuturor pentru aprecieri și mesaje! :beer: 

 

Da, kitul de la Maxton este foarte subtil, dar de efect in același timp. Optând pentru varianta in finisaj Piano Black, arată chiar OEM... Widebody-ul, in schimb, ne da de gol :))
 

Ca planuri de viitor apropiat, deși mi-as fi dorit sa finalizam proiectul exterior deja… Da, vor urma alte flanse distanțiere ca sa obținem acel look “flush”, cu noile elemente :D. @morpheusmaster Discutam in privat 👌🏼
 

@Catta83 Just say when and where 🍻. Cu mare drag as admira cei 5 cilindri :wub:.

 

Nu in ultimul rând, legat de tipsurile evacuării, am făcut probe și cu alte modele, și mai mari, și mai negre, dar parca nu se încadrează “plăcut ochiului”… In plus, forma noului difuser nu permite o încadrare in spațiile dedicate, fără sa atingă, lucru care forțează sa coboram tipsurile mai jos, care la rândul sau crează o asimetrie neplăcuta in interiorul decupajului din difuser…

 

87A12D6D-DC7A-4615-ACC6-E108733DCBC1.thumb.jpeg.58284a9967ab09f900c999e7d4d788ba.jpeg
 

Asa ca, pentru moment, cel puțin, rămânem la tipsurile “cuminți” :)).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Asa da!

Pozele fac cinste masini!

Frumos proiect, felicitari pentru el si pt faptul ca impartasesti asta cu noi.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • 11 months later...

A mai trecut un an, nimic nou pe frontul mașinii :)).

Saptamana ce tocmai a trecut am revenit pentru revizia anuală. Km: 34.616. 
 

S-a făcut revizie de intretinere cuprinzând ulei + filtru motor, filtru de polen și curățarea filtru aer motor. 
 

Totodata, fiindcă observasem câteva picături de ulei pe scut, și in urma verificării scapa foaaarte puțin ulei pe la garnitura băii, am decis sa înlocuiesc “proactiv” garnitura + masticul de etanșare, pentru a evita potentiale pierderi mai mari pe viitor și de a sta liniștit ca e totul ok :D.

 

Cu ocazia asta am golit și Oil Catchcan-ul, care, am fost plăcut suprins ca a lucrat destul de intens - colectase undeva la 500ml de impurități și vapori. 
 

In toamna anului 2022, INTR-UN FINAL, am reușit și performanța de a găsi și cumpara veriga lipsa a widebody-ului, anume flansele distanțiere mai groase pentru a compensa evazarea aripilor. Acum “we look the part” ❤️

IMG_6574.thumb.jpeg.c0757373d647ef68119089e96af11d3a.jpegIMG_6575.thumb.jpeg.5b8a37260854a6884916cc1c68171cca.jpegIMG_6578.thumb.jpeg.c3d4d6bba8ea6155ccdde6d966e1dfdd.jpeg

 

All in All, masina merge perfect și încă ma suprinde plăcut de fiecare data când ne “distram” comutand pe Modul Sport și făcând uz de pedala din dreapta 🥰
 

IMG_5043.thumb.jpeg.caf1fecc6f0e7613b373498c8818d22e.jpeg

Link către comentariu

Cam puțini km adunati în aproape 5 ani dar merita un update topicul ăsta.

Felicitări pentru mentenanță!

😍

Link către comentariu

 ...și curățarea filtru aer motor...

Restul filtrelor s au inlocuit si asta doar s a curatat? 🤔

Link către comentariu
2 hours ago, ct_act said:

Cam puțini km adunati în aproape 5 ani dar merita un update topicul ăsta.

Felicitări pentru mentenanță!

😍

Multumesc, man! Da… Initial, anticipam in jurul a 10k km/an, dar pandemia ne-a dat planurile peste cap și, de ceva timp, Tiguan-ul a rămas “Project Car” / Weekend Pleasure, astfel ca acei 10k km (estimați initial) se distribuie  😅

 

2 hours ago, acidone77 said:

 ...și curățarea filtru aer motor...

Restul filtrelor s au inlocuit si asta doar s a curatat? 🤔

Exact. Filtrul de aer este cel conic de la Racingline care doar se curată in primii câțiva ani. O sa îmbătrânească in timp, dar ar trebui sa mai țină încă 1-2 ani fără probleme pana atunci :).

Link către comentariu
  • 1 month later...
Doc Morelli
On 4/15/2023 at 7:05 PM, lambda_dryver said:

Cu ocazia asta am golit și Oil Catchcan-ul, care, am fost plăcut suprins ca a lucrat destul de intens - colectase undeva la 500ml de impurități și vapori. 

Salut, ne poti da mai multe detalii despre Oil Catchcan ?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hey!

Vezi marea acum si sorbi un cocktail sau biciuia altcineva caii de la Tiguan pe A2 ieri dupa masă pe la km115?

Mergeam și repede, dar 191RAN se grăbea mai tare... te distrai pe lângă Mazda aia sau erați împreună?

Ti-am dat doua flash-uri dupa ce ai trecut...

:)

Link către comentariu
lambda_dryver
On 5/19/2023 at 3:00 PM, Doc Morelli said:

Salut, ne poti da mai multe detalii despre Oil Catchcan ?


Desigur! :) . Ce detalii te-ar interesa specific? Practic sistemul de Catchcan de la Racingline înlocuiește valva PCV și, astfel, in loc ca impuritățile și vaporii din ulei sa se reintroducă (prin admisie) in motor spre a se arde din nou, se evacuează in canistra unde se stochează pana când se golește manual. Pe lângă ca, astfel, se protejează turbina, cât și întregul traseu de admisie, sistemul ar trebui sa prevină și situațiile de “Oil Starvation”, in condițiile unei utilizări extreme (pe circuit sau drumuri virajate abordate in forta :D). Dacă mai sunt alte detalii care te-ar interesa, îți răspund cu plăcere, in măsura in care știu și eu :)).

 

On 5/28/2023 at 1:11 PM, ct_act said:

Hey!

Vezi marea acum si sorbi un cocktail sau biciuia altcineva caii de la Tiguan pe A2 ieri dupa masă pe la km115?

Mergeam și repede, dar 191RAN se grăbea mai tare... te distrai pe lângă Mazda aia sau erați împreună?

Ti-am dat doua flash-uri dupa ce ai trecut...

:)


Lolz, busted :)). Nu prea răspund caii bine la altcineva :D! Îmi amintesc ca am primit niște flash-uri, dar eram destul de concentrat la drum și, fiind și pe fuga, nu te-am recunoscut :beer:. Mazda a fost doar un “partener de ocazie” de pe drum - fiind singur in masina, mi-a prins bine compania pana la Fetesti… După pauza de la benzinărie, a făcut schimb cu un Urus, dar acesta nu a fost prea “sociabil”, iar unde s-a încumetat el, eu nu am avut susținerea morala sau conștiința sa-l urmez :)).

 

Salutari aici, măcar, dacă tot nu ne-am prins pe A2 :beer: 

Link către comentariu
Doc Morelli
12 minutes ago, lambda_dryver said:

îți răspund cu plăcere, in măsura in care știu și eu

Ne poti spune unde ai montat dispozitivul si costurile ? Am un 2.0 TSI in transport din fabrica si cred ca incepand cu 2021 au scos rampa MPI si au pus filtru de particule. In acest caz ar fi util un oil-catch-can.

 

PS. Tu ai injectie duala la motor ?

Link către comentariu
lambda_dryver
17 hours ago, Doc Morelli said:

Tu ai injectie duala la motor ?


Da, am injecția cu doua rampe (8 injectoare). 
 

Ca și costuri, kitul de la Racingline de Oil Catchcan a fost undeva la ~3.300,-RON. Din păcate, nu exista opțiunea robinetului de golire la momentul respectiv (dar se poate monta și ulterior, cu bătaia de cap a demontării/remontării canistrei), care a apărut ulterior și al carei cost nu-l știu…

 

Pentru montaj, cu putina pricepere și sculele necesare, se poate face operațiunea și acasă. Sau, bineînțeles, in orice service, atâta timp cât le furnizezi clip-ul video cu tutoriatul de montaj :D . Dacă dorești, specific, service-ul unde am efectuat eu operațiunea, ți-l pot furniza in PM, pentru a evita sa fac reclama aici :).

Link către comentariu
  • 9 months later...

Felicitari pentru masina, am citit topicul cap-coada, inspirational,  pt ca si eu sunt in dezvoltare stage 3.

Ceva noutati la tine? voiam sa te intreb la Pops&Bangs apar doar in S ? Merci

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
lambda_dryver

Salut, @mkvgti, și mulțumesc! :beer: 
 

Momentan, având alte proiecte care mi-au “deturnat” atenția, mașina primește doar întreținere periodică și ocazionalele ieșiri la plimbare. “She’s more of a Garage Queen” 😅, dovadă fiind și nr. de km care cresc “cătinel”. 
 

Planuri ar fi destule, dar timpul e limitat. În perioada următoare o să urmeze o revizie capitală, împlinind frumoasă vârstă de 6 ani (a majoratului” :))), și dorind să respect cu strictețe anumite operațiuni de mentenanță.

 

Pops&Bangs, deși ar fi trebuit să fie doar în S sau pe profilul Sport, sunt prezente mereu peste 3.500 rpm. Nu s-a putut da la pace cu ea sa nu le faca permanent, astfel ca a rămas asa. Nu este foarte deranjant fiindcă softul cutiei menține o funcționare asemănătoare cu stock a schimbării treptelor, drept urmare doar “când e nevoie” a.k.a. când urcă în rpm-uri superioare sunt prezente și P&Bs, iar la mersul liniștit nu se fac auzite :D.

 

Urmaresc și topicul tau cu interes și multă baftă in a obține ce-ți dorești! :beer: 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!