Jump to content

Audi A4 B6 cabrio - Tuning -=al treilea proiect=-


Slick

Postare recomandată

Va salut din nou dragi prieteni!

De curand am achizitionat un Audi A4 B6 Cabrio 2004 si pentru ca tot ca si voi, am accesi pasiune, tuning-ul auto, am decis ca trebuie sa ma apuc de treaba.

De ce al treilea proiect? Pentru ca in decursul timpului m-am ocupat de un Lupo 1.4 FSi pe care l-am dus cam la 80% din proiect si cu un Audi A4 B6 Cabrio 2003 cu care am ajuns doar pe la 20 - 30%.

Acesta este asadar al treilea meu proiect si, ca si in povesti, al treilea vreau sa fie cel mai cel, adica: definitivat :).

 

Obiectiv: RS4 cabrio replica

De ce replica? Pentru ca intentionez ca sa evoluez catre un RS4 dar nu si ca motorizare.

 

Masina asadar Audi A4 B6 Cabrio 8H 2004 - 3.0 V6 automatic benzina

dotari stock: - ESP si ABS

                        - climatronic

                        - geamuri electrice

                         - oglinzi electrice si incalzite

                         - computer de bord

                         - inchidere centralizata

                         - BOSE sound si Audi Symphony

                         - pilot automat

                          - scaune incalzite fata

                          - jante S-line R17

                          - senzori parcare spate

 

plan tuning vizual:   - bara fata RS4 B7

                                 - grila fata RS4 B7 black

                                  - faruri B7 bixenon cu day-line

                                   - bara spate RS4

                                    - stopuri provenienta B7

                                     - tips-uri RS4

                                     - oglinzi exterioare RS4 (aluminiu mat)

                                     - jante RS4

                                      - ceasuri bord RS4

                                      - volan RS4

                                      - plafoniera RS4

                                       - RNS-E

                                        - buton start engine

                                        - deschizatoare portiere interioare RS4

                                         - pedale RS4

                                          - covorase RS4

 

plan tuning tehnic: schimbare motor din 3.0 benzina in 1.8T benzina pe care vreau sa il aduc stage 3. Motorul il am de la celalalt cabrio care din pacate a ajuns dauna totala. Modificarea lui a inceput deja de pe cand masina cealalta era functionala, si ajunsese 230+ asa ca voi relua de unde am ramas cu el dupa ce fac conversia :).

 

Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga.

 

Cateva fotografii care sper sa devina "de amintire" 

 

Audi 1.jpg

Audi 2.jpg

Audi_3.jpg

Audi 5.jpg

Audi_4.jpg

Modificat de Slick
Link către comentariu
6 hours ago, Slick said:

Va salut din nou dragi prieteni!

Salut

tot ca si voi, am accesi pasiune, tuning-ul auto

Cred ca ai gresit forumul

plan tuning tehnic: schimbare motor din 3.0 benzina in 1.8T benzina pe care vreau sa il aduc stage 3. Motorul il am de la celalalt cabrio care din pacate a ajuns dauna totala. Modificarea lui a inceput deja de pe cand masina cealalta era functionala, si ajunsese 230+ asa ca voi relua de unde am ramas cu el dupa ce fac conversia :).

Deoarece masina este provenienta UK planul include conversie pozitie volan partea stanga.

In locul tau as renunta la ideile astea

 

Link către comentariu

Acum mai Zenith, nu m-am referit ca in totalitatea lor, membrii acestui forum or fi avand tuning-ul auto ca pasiune, dar o parte din ei sigur o au si la aia ma refer eu.

De gresit forumul sigur nu l-am gresit, stai linistit.

 

Daca ma sfatuiesti sa renunt e ok, nu resping idea. Dar o poti argumenta te rog?

Link către comentariu

Frumos plan! ;) Din pura curiozitate, ai luat in considerare sa vinzi 1.8T-ul si sa iei un supercharger pentru 3.0 asta? Asa ar fi chiar ceva unic si nu cred ca ar fi mare diferenta la costuri...

Link către comentariu

De ce sa renunti la un motor stock si sa pui unul tunat de aceeasi putere?

 

Proiectul replica RS4 suna chiar bine, insa cu siguranta nu va fi ieftin. Spor la treaba!

Link către comentariu
5 minutes ago, andrei0241 said:

De ce sa renunti la un motor stock si sa pui unul tunat de aceeasi putere?

Sa fie oare din cauza taxelor?:) 1.8 vs 3.0 ?

Link către comentariu

Nu cred ca o sa mai fie un impediment suprataxarea motoarelor mari dupa ce se tot aude la tv. Dupa zvonuri scade foarte mult impozitul pentru 3.0 . Nici eu nu as renunta la un asa motor cu un impozit de 300-400 ron  fata de peste 2000 ron cat a fost pana acum.

Link către comentariu

Frumoasa masina. Imi plac jantele :P .

Ramane cutia tiptronic ? Face fata la 230 cp ?

E quattro sau de ce are tiptronic ? Stiam ca la b6 b7 vine cu multitronic la fwd si tiptronic la quattro.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu

Ideea e ca m-am gandit sa iau o masina provenienta UK nu conteaza ce motorizare, (m-am orientat mai mult dupa dotari) pentru ca vreau sa fac recarosare. Adica masina UK sa preia documentele epavei (masina cu care am avut accidentul). 

Aveam pe ea un 1.8T care ajunsese la 250CP si era pregatit pentru stage 3. Schimbasem bielele + semeringuri, injectoare + pompa suplimentara de alimentare, admisie K&N, evacuare custom fara catalizator + tobe Borla, intercooler, ceea ce imi mai trebuia pt 350CP era ambreiajul. Ma gandeam la un Clutch Masters Kevlar dar nu a mai fost cazul. 

Acum as vrea sa mut tot ce am avut pe epava si sa ma folosesc de tot ceea ce facusem la 1.8T. Asta e unul din motivele pentru care nu as pastra 3.0

Al doilea este cel reprezentat de taxe in ansamblul lor: Impozit, RCA

Al treilea pentru ca un 1.8T intre 200 si sa zicem 400+ si mai departe...depinde de tine unde vrei sa il opresti.

Nu stiu de cutie ce sa zic..m-as muta tot pe manual. Voi vedea.. Masina nu e quattro.

Modificat de Slick
Link către comentariu
4 hours ago, Slick said:

Daca ma sfatuiesti sa renunt e ok, nu resping idea. Dar o poti argumenta te rog?

Legal, va fi aproape imposibil sa omologhezi masina rezultata. Daca nu imposibil, cu niste costuri nejustificate raportate la valoarea de piata deoarece Inlocuirea de sasiu/caroserie se efectueaza numai in ateliere de reparatii autorizate pentru aceasta activitate conform legislatiei in vigoare.

Se va proceda la inlocuirea efectiva de sasiu/caroserie numai dupa obtinerea de catre solicitant a acceptului de efectuare a acestei operatiuni, eliberat de catre RAR inclusiv pe baza identificarii vehiculului initial.

eu ti-as recomanda sa vinzi ambele masini si sa cumperi una deja inmatriculata (si cu volanul pe partea corecta)

 

Link către comentariu

Am inteles. In concluzie niste specialisti trebuie sa faca lucrul asta, iar masinile trebuie omologate amandoua. Eu cred ca este totul posibil. Nu va fi usor, dar asta e o alta poveste.

Despre valoarea de piata a masinii ce sa zic. Daca analizam totul asa atunci ce rost ar mai avea sa investesc in atatea modificari pentru ca oricum pretul ei ramane cel al pietei. Dar unele lucruri le faci pentru ca iti fac placere si te bucura. Asa eu..bine nu cu ochii inchisi cum se spune.

Sunt si eu curios cat de costisitoare va fi schimbarea pozitiei volanului financiar vorbind in primul rand si apoi birocratic. 

Keep in touch Zenith :)

Link către comentariu

Schimbarea pozitiei volanului nu are legatura cu birocratia, trebuie doar cineva priceput.

La recarosare/inlocuire motor sau ce'o mai fi, acolo apar problemele cu legea.

Link către comentariu

Nu e un proiect imposibil dar e foarte costisitor. 

Ai luat masina gresita pentru un astfel de proiect dupa parerea mea. Iti trebuia un o masina cu volan pe stanga, cu motorul defect (ideal tot 1.8 T sa fie).

Conversia volanului, cutiei de viteze , planetare, adaptari de soft, tuning optic, vopsit jumatate  de masina sau toata, apoi birocratia cu actele, ca nu ti-o omologeaza nici Sf. Petru.

Nu stiu la ce te-ai gandit :) , dar ..fiecare cu gusturile lui.

Link către comentariu

Stiu ca ai dreptate Vali.

Eu m-am uitat in Germania cam cu cat as putea lua o masina similara dar preturile erau cam piperate.

Actuala m-a costat £480 si m-am gandit ca decat sa dau cel putin €2000 in Germania pe una mai bine incerc sa fac “revolutia” si daca nu reusesc atunci o vand piesa cu piesa ca oricum dublez banii cel putin si asa ajung de cumpar una cu volan pe stanga.

Vom vedea ce va fi.

Pana atunci pentru ca ebay..am achizitionat plafoniera de RS4. E pe drum..si vom vedea cum va arata cu prima piesa din planul de modificare. :)

C33F3841-F47D-429B-9723-389B63667612.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa ninsoare, frig, frig, ninsoare, viscol, frig au ajuns si componentele.

Am instalat plafoniera de RS si am constatat urmatoarele:

+ uri: -aspect 

          -luminozitate ambientala imbunatatita (prin schimbarea becurilor cu smd)

- uri: -lipsa ledurilor ambientale rosii

nu stiu de ce s-a renuntat la varianta RS la ele. O sa analizez cum pot fi adaptate.

C047CAEB-EE19-4263-B1C0-CA8F21DEDC2F.jpeg

08B8DBE2-A397-4FEB-82A0-38B4BC228538.jpeg

2DFB1A6D-4C70-4044-B25A-8BD95DD49C76.jpeg

AE775435-1E89-4F1F-9D29-4D9737D93AF8.jpeg

Modificat de Slick
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Urmatorul lucru pe care il doresc sa-l pun in practica este MMI. Documentandu-ma despre conversia la RNS-e am aflat ca trebuie cabluri adaptoare pentru alimentare, speakers, antena radio, antena GPS, de asemenea pentru AUX un cablu specific.

Pana cand o sa am ocazia sa pescuiesc un RNS-e la un pret convenabil am inceput sa achizitionez cablurile necesare :)

E7ACD7A6-36B5-4BB1-90E1-D419CC931A33.jpeg

DF8C59D6-D270-4057-9235-CCF0B3B0A418.jpeg

2A16D424-6EFD-4058-8313-3B000CC2FFB5.jpeg

F0878BB0-DCA1-4AB8-8C6A-2204F7C18345.jpeg

Link către comentariu

Hip hip ura! 

Din 3 licitatii pe care le-am pandit, sunt fericitul castigator al uneia. 

Abia astept sa ajunga si sa o montez.?

F43A745C-6E6F-4027-89C3-3455C980433F.jpeg

20DC86A4-EF08-4BCA-ABAA-3FE1CD3DF9CB.jpeg

Link către comentariu

felicitari pentru proiect. cu ambitie, rabdare si evident cu potenta financiara se poate duce la bun sfarsit proiectul (cred ca si pe partea de omologare).

Link către comentariu

@andrei0241: banuiesc ca da.Am vazut ca un tip din Iasi se ocupa cu asta. Astept sa imi ajunga, sa vad ce are pe ea si cat de vechi sunt si apoi le fac update. Din ce stiu pentru update trebuie CD-uri..si alea trebuie procurate, sau apelezi la baieti :)

@DB86CLP: multumesc pentru gandurile bune. Vom vedea cum va fi cand ma voi “lovi cu zidul” :). Ma refer la omologare. De obicei la noi cand ajungi de apelezi la institutii mai intai primesti sutul in fund si apoi daca mai ai curaj sa insisti poate rezolvi :). Cronologia efectuarii recarosarii exista in legislatie. Ma refer la pasii ce trebuie facuti. De la pasul nr. 1 la cel final. Am sa o indeplinesc si apoi vom vedea daca apar probleme.

Modificat de Slick
Link către comentariu

Astazi am fost ca un copil :). A ajuns navigatia, repede sa o desfac, sa o vad, sa o montez...sa ma joc cu ea :).

M-am chinuit un pic sa scot Symphony din cauza faptului ca cheile cumparate de pe situl de licitatii (nu stiu daca am voie sa precizez care), nu erau de prea mare calitate. 

Va trebui sa fac update la harti. Nu are decat Europa de vest si nu stiu din ce an. 

Am montat-o doar provizoriu pentru ca astept inca cablul Aux si nu vreau sa ma chinui iarasi sa o scot.

Si pentru ca youtube m-a invatat, am schimbat imaginea de start :D.

716590B4-96E4-41E7-B31E-7A55498E9D87.jpeg

7E93B939-F3C1-4B42-A118-02D5245BD49C.jpeg

65045085-2272-4F26-8AF8-1866392AEE14.jpeg

Modificat de Slick
Link către comentariu

Mica achizitie de efect:

- inel acoperitor bricheta, aluminiu mat

 

revin cu fotografii reale dupe ce ajunge si il montez sa vedem cum arata si in realitate si daca il pastrez :)

4CDBD6F0-95C5-4E43-9D6E-C21F828A8542.jpeg

747F8D52-FF11-4E7D-92D8-AB062F7B4C27.jpeg

Modificat de Slick
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!