Jump to content

Vipusca Albastra- B8 GTE


Akaiu07

Postare recomandată

Culmea, la mine a fost exact invers:)) De cum le-am zarit pe astea AM si am vazut ce pot face n-am avut liniste pana nu le-am infipt in bord. Si inca nu-i toata lucrarea terminata...Immo , alea alea. Ceasurle AID OEM au alta electronica ceea ce-mi da mari batai de cap....dar le rezolv eu pana la urma.?

Link către comentariu

deci chinezii fac si ceasuri de bord? cu conectivitate mai flexibila decat oem? tare!

Link către comentariu

Foarte interesante, am văzut de mai mult timp și pt Golf 7...etc...plus modalitatea usoara de realizare a retrofitului, fără CP, fără codari, parametrizari, etc

Link către comentariu
On 1/23/2019 at 8:47 PM, Akaiu07 said:

Si pentru ca la sfarsitul lunii se face anul de cand am masina, a sosit vremea reviziei. Dupa ce am fost refuzat politiocs de Midocar si Avia Motors am aflat ca de masinile hibride/electrice se ocupa exclusiv Porsche Nord. Asa ca am facut o programare telefonica pentru ieri 22ian la ora 9AM. Am ajuns si am fost preluat de un domn consilier service. Talonul la control, furnizat informatii despre kilometrii din bord, nivel combustibil in rezervor etc. Am fost informat ca pentru passat GTE exista "o actiune VW" pentru  rescrierea ECU cu o versiune mai noua, bla,bla,bla, s-a tiparit un vraf de foi pe care a trebuit sa le semnez de parca urma sa-mi dau un rininchi, m-am conformat. In timp ce domnul consilier tot completa de zor la fisa  service/revizie, printre dinti cu un ranjet  de mare cunoscator in ale masinilor  imi baga ' nucleara': "Haideti ca colegii mei au scris in fisa ca trebuie sa schimbe uleiul si filtrele". Radea in continuare si incerca sa-i scuze pe colegi.:tuktuk: I-am raspuns sec ca intradevar GTE este o masina care are si motor termic! Va dati seama pe mana cui ne lasam masinile?

Dupa vreo 3 ore am fost sunat cum ca lamelele de la stergatoare ar treui schimbate..doar 229RON si ca la fel si bateria de la cheie. Am multumit dar am spus ca o sa ma ocup personal de aceste aspecte. A incercat sa ma convinga ca si alti clienti si-au schimbat singuri bateria si dupa o saptaman au reclamat cum ca deja s-a descarcat.Mi-am asumat si acest aspect.

Iar la ora 17 am fost sa ridic masina.In total revizia  m-a costat 670ron, (4 litri ulei castrol  5w30 vrac+ filtru si manopera aferenta)

Pe factura scrie ca urmatorul schimb de ulei va fi la 54722km sau 22.01.2021. Eu din cate stiu la GTE schimbul se face la 10000km sau 1an.:exclaim: Dar te pui cu PBN romania?

Atat de trist episodul cu PBN... si se mai intreaba multi prieteni de ce ii sfatuiesc sa evite PBN..

Felicitari pentru achizitie si scuze de quote-ul atat de vechi, insa am citit topicul si asta mi-a ramas in cap gen "Wow!"

Drumuri bune sa ai, ca de benzina nu pare sa ai prea mare nevoie :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Felicitări pentru achiziție (cu întârzierea de rigoare). Am citit cele 10 pagini, doar pentru a vedea consumul si autonomia pe modul electric, si suna bine, chiar mai bine decât anticipam. Se pare ca ambuteiajele de capitala ajuta macar la regenerare :-).

Cand mai ai timp, mai poti posta informații legate de consum? 

Link către comentariu
  • 2 months later...

A mai trecut un an, am fost iar la revizie masina avand 30k in bord.

La revizie mi-au bagat pe gat si schimbul bujiilor (deh, sarvice plan!),  si toata revizia a costat 1530ron. La anul iese din garantie si nici ca mai calc pe acolo!

In rest, curent la priza sa am ca de restul ma descurc.:Driver:

Link către comentariu

Ce ciudatenie. Pe motorul termic ai 60.000km pt primul schimb de bujii.

O fi din cauza ca e hibrida, sau din cauza ca a atins o varsta?

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit vremea unui "downgrade"  de la ceasuri AID la .... astea.:exclaim:

PS. Intermediate stage;)

analogice.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut si felicitari pt masina. Am citit cu mare interes toate postarile pentru ca ma tenteaza si pe mine una similara dar am cateva nelamuriri, care ma cam tin in loc, referitoare la garantia, durata de viata a bateriei si de costurile de inlocuire a acesteia. Daca ai asemnea info ar super daca ai posta ceva aici, cred ca sunt multi care se gandesc la aspectul asta. Ar fi interesant de vazut si planul de service pt urmatorii ani. Am gasit una din 2016 cu 160.000KM  cam la 20.000 euro. Din ca am inteles pana acum este fix perioada cand iese din garantie nu prea stiu ce ma asteapta mai departe d.p.d.v. al bateriei.

Felicitari inca o data.

Link către comentariu
  • 1 month later...
RadulescuRomulus

Salut!
Si eu am citit cele 10 pag pt a nu pune intrebari idioate.
Te rog spune-ne dupa atata timp cat este in posesia ta, cam cati km mai duce un plin de curent in B, ce medii de consum ai avut pe deplasarile mai lungi (gen 3-400km+) si cu costuri te-ai mai confruntat.
Adica... sterge un praful pe topic ?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut.

Am o curiozitate: daca iti propui sa faci un drum Bucuresti-Poiana Brasov adica pe urcare si cu putine regenerari(presupun) si vrei sa mergi exclusiv pe modul GTE ,spre finalul calatoriei ramane suficient curent in baterie incat sa ai la dispozitie cei 218 cp ? 

Link către comentariu
  • 3 months later...

Salutare, sunt preafericitul? posesor al unui GTE și pot spun că nu e musai să mergi în modul GTE pentru că se consumă foarte mult combustibil inclusiv acumulatorul. Poți merge pe modul hybrid iar dacă ai nevoie de forță-instant nu trebuie altceva decât să calci pedala de accelerație la maxim și vei avea toaaată puterea mașinii la dispoziție. Eu v-aș provoca să scoateți un consum cât mai mic nu să facem din drumurile României un circuit de curse. 

Link către comentariu
  • 1 month later...
On 15.07.2020 at 14:27, speedo a scris:

Salut.

Am o curiozitate: daca iti propui sa faci un drum Bucuresti-Poiana Brasov adica pe urcare si cu putine regenerari(presupun) si vrei sa mergi exclusiv pe modul GTE ,spre finalul calatoriei ramane suficient curent in baterie incat sa ai la dispozitie cei 218 cp ? 

Daca mergi in modul GTE masina incarca bateriile cand si cat de mult poate astfel incat sa dea totul cand vrei putere maxima.

Deci daca mergi mult in modul GTE și nu esti pe circuitul de curse vei avea bateriile mereu incarcate.

In mod hibrid este invers,se consuma usor dar constant bateriile,la mine se epuizeaza cam in 150 km complet.

Mai poti activa pastrarea unui nivel constant in baterii,asta daca urmeaza de exemplu sa mergi urban.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru ca ecranul ceasurilor este prea glossy si reflecta o parte din lumina am decis sa pun folie.Cu aceasta miscare impusc 2 iepuri: protectia clascia oferita de folie si disparitia reflexia luminii. Rezultatul optic este unul imbunatatit🙂

 

 

folie.jpg

ecran-cu-folie.jpg

Link către comentariu
On 2/9/2018 at 12:16 PM, Akaiu07 said:

Masina este prevazuta cu PTC . Dimineata inainte de plecare pornesc caldura din e-remote  (aplicatie pe pc sau Android)  si folosesc energia luata direct din 220V pentru a pastra bateriile pline pentru deplasare.Incalzirea se face surprinzator de repede.

Pentru aplictia e-remote sau Car-Net ai platit un abonament ?Am  achizitionat si eu un Passat GTE plug In din 2018 si am incecat sa-mi activez aplicatia dar mi se cere bani pt. abonament, in fuctie de ce pachet vreau, si banuiesc ca mai am nevoie de-o interfata intre masina si tel.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!