Jump to content

Vipusca Albastra- B8 GTE


Akaiu07

Recommended Posts

30 km in Bucuresti ar fi ideali si pentru mine :o mi-ai dat o idee cu ce ti-ai luat! sa te bucuri de ea si mai asteptam poze cu toata masina, interior si o lista cat de cat cu dotari :) un pret ar ajuta daca esti dispus sa il spui

Link to comment

Ooo sa ai noroc de ea Cristi. Abia astept sa ma dau o tura cu ea. Pune poze man sa vedem mai multe

Link to comment

@Akaiu07: Bravo, sa te bucuri de ea. :)

Astept cu mare interes mai multe impresii, despre cum e viata cu hibrida...

Si, evident, mai multe poze....;)

Link to comment

Subscriu cu drag la impresii, poze si "cum e sa traiesti" cu una de genul, inca nu sunt cu mindsetul neaparat pe electrice (aka ca si daily + concedii pe considerentul infrastructurii din Romania, si nu numai), insa o hibrida lately parca nu as zice neaparat nu :P

Link to comment

Va multumesc frumos!;)

Ca poze,  diferentele le-am expus in pozele anterioare, vipsusca albastra din bot, siglele GTE si ar ma fi etrierii pe care i-au vopsit tot in albastru. In rest "just a B8"...

Diferenta majora consta in senzatia oferita la condus.Mi-am dorit in mod expres asa ceva si nu regeret. Senzatia este deosebita. Masina ajunge in mod electric  la 100km/h  fara niciun efort-smooth si  in perfect  "stealth":rolleyes: Este gandita sa merga pe electric pana la 130/h dupa care intra si termicul. Poate functiona in diverse moduri si combinatii toate setabile din consola/ecran. Avand si buton pentru selectare profiluri de condus, practic se ajunge la vreo 14 combinatii daca se adauga si modul GTE. La autonomie ma astept undeva 30 max 35km, foarte important este si cum conduc, ce consumatori extra folosesc.  "Un plin" de elctroni se face in 4 ore la priza 220v. Scade la jumatate daca se foloseste o statie dedicata.

Partea pe benzina este asigurata de 1,4TSI 156 caluti, motorul trage si el cum poate  - (asta facand comparatie cu ce-mi ofera  tractorul maro cu care am curaj sa intru in depasire peste 3 tiruri fara nicio teama)-  dar pentru un mers corect si legal sunt foarte multumit. Daca intru in modul GTE se schimba situatia si masina prinde zvac. De fapt  modul GTE este foarte util cand vrei sa faci o depasire si ai nevoie de acel surplus de putere. Trecerea din electric in termic si invers se face insesizabil, se percepe doar prin vibratia motorului termic si vizual  in bord. Practic in modul hybrid este  un joc permanent intre cele 2 propulsii masina optimizand la maxim consumul si recuperarea energiei in baterie.

Masina am cumparat-o cu 14200km in bord, acum a trecut de 16500. Ce m-a determinat sa o aleg a fost garantia extinsa la 5 ani /100.000km care-mi asigura linistea pana in 2021.

Ca interior, ma acomodez cu spatiul extra oferit de b8, admir anumite chestii  dar in acealsi timp regret altele care-mi vor lipsi de la B7.

 

PS. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca o masina poate atrage atentia tocmai prin faptul ca nu scoate niciun sunet:rolleyes: Am fost suprins sa vad capete intoarse la iesirile din parcare.

front.jpg

IMG_20180208_155044_result.jpg

IMG_20180208_155206_result.jpg

Edited by cristi511
Link to comment

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute ! Ne poti spune cam cat a iesit o medie de consum, asta daca, bineinteles, ai mers cu ea si in afara orasului, ca sa poti calcula un consum cat de cat realist ? Adica, fata de un diesel, cam cum sta la capitolul consum ?

Link to comment

Foarte tare masina, pentru combinatia de motoare, restul e normala :)) 

Eu sunt curios cat a costat ca e de luat in seama ca urmatoarea achizitie.

Link to comment

@bfor Consumul pe ultimii 2200km este 7.1/100. Fiind benzina si mai grea cu 200kg chiar sunt multumit. 

@Rave Este o masina scumpa dar am vrut neaparat asa ceva. M-a costat 33.500, pretul de noua a acestei configuratii a fost 54.000. PropRietarul a fost VW AG fiind masina de demo. Ce am mai obtinut de la ei a fost un set de anvelope de iarna noi noute ca sa o pot aduce pe roti.

Link to comment

Felicitari pentru achizitie :) e deosebita.

Un singur lucru nu inteleg: la 33.500 nu luai mai bine un TDI? Consum de 7,1% nu mi se pare ceva spectaculos, in conditiile in care o benzinara obisnuita scoate o medie cu 1-2% in plus si costa cu 30-40% mai putin, iar un diesel de putere mai mare costa mai putin cu 15-20% si consuma o medie de 6%. 

Scopul intrebarilor nu e sa starnesc un versus, nu e locul si nici cazul, incerc doar sa inteleg.

Link to comment

Din 2012 ma dau cu un diesel. Dar m-am plictisit de senzatia oferita de TDI si am dorit o schimbare.Ca aceasta sa fie cat mai pregnanta  am ales hibridul. Cu totul alta senzatie;). Consumul de combustibil  chiar nu conteaza in ceea ce ma priveste.

Link to comment
lambda_dryver

@B_o_g_d_a_n --> Cred ca marele avantaj la un hybrid de tip PHEV este acela ca, in situatia mersului in oras, te deplasezi in modul strict electric unde costul ar fi de aprox. 5 lei / zi (incarcarea acasa). Mai mult, daca ai o benzinarie in apropriere ce ofera incarcarea electrica gratis, practic poti merge pe gratis pe drumurile scurte pana la si de la serviciu. La drum intins, diferenta de consum este nesemnificativa fata de un TDI, cel putin cu tehnologia oferta actualmente. My two cents :D...

@Akaiu07 --> Sa o stapanesti sanatos si fara niciun incident! Masina chiar atrage privirile oriunde si pretul de achizitie a fost cel putin bun! :wub:

Link to comment

O prezenta mai deosebita fata de restul B8-urilor de pe strada si cred ca e cea mai buna decizie sa fie hibrid in ziua de azi si nu full electric, la noi cel putin.

Eu as zice ca nu e un plus ca a fost masina de demo. Asta inseamna ca a fost folosita intensiv si cu o talpa grea, doar era de demonstratie.

Link to comment

Mi se pare foarte tare masina si mai ales curajul de a incerca acum, in perioada de inceput a hibrizilor la scara larga, asa ceva. Ca a fost masina de ocazie, ca nu a fost noua, ca a fost alergata bla bla bla...si? Atata timp cat masina nu este folosita in afara limitelor maxime nu vad care e problema. Sau acum n-ar trebui sa ne mai luam masini de TD sau de expozitie doar pentru simplu fapt ca s-au urcat unii inainte si au avut talpa grea.

Hai cu mai multe impresiii/poze/minusuri/plusuri despre masina. Modelele astea de nisa ar trebui sa fie prezentate cat mai in detaliu pentru ca astfel voi utilizatorii faceti publice niste informatii imposibil de gasit vreo mapa de presa. :)

Asta in limita Regulamentului forumului.

Edited by cristi511
Link to comment

Bateria se incarca si atunci cand merge motorul pe benzina sau doar la priza? Are si incarcare prin recuperarea energiei la franare?

Intreb de curiozitate daca ajunge in situatia in care esti la drum lung pe benzina si bateria e descarcata si nu poti folosi modul GTE.

 

Link to comment

Mersi de raspuns. Majoritatea review-urilor gasite nu mentioneaza aspecte de genul asta.

Inca o intrebare: Pentru caldura/AC trebuie sa fie pornit motorul termic? Daca iarna pleci dimineata pe electric la munca, ai caldura?

Am impresia ca pe langa garantia masinii, bateriile au garantie separat mai mult decat masina. Posibil sa ma insel.

Link to comment

Masina este prevazuta cu PTC . Dimineata inainte de plecare pornesc caldura din e-remote  (aplicatie pe pc sau Android)  si folosesc energia luata direct din 220V pentru a pastra bateriile pline pentru deplasare.Incalzirea se face surprinzator de repede.

Edited by Akaiu07
Link to comment

Azi am avut curiozitatea sa ma uit sub capota:) Frumos portocaliul!:rolleyes: Masina mai avea 70zile pana la revizia anuala. Si totusi neamtul a facut revizia pe cheltuiala sa in ziua care am cumparat-o.... spre ghinionul shacalilor din Romania:)

 

 

IMG_20180209_135617.jpg

IMG_20180209_135635.jpg

Link to comment

Interesant "bidonul" de apa ca l-au sigilat si au pus semne sa se vada si de pe Marte :) . Oare de ce nu au voie utilizatorii sa completeze sau sa deschida bidonul? Ce scrie in carte? Vad ca sunt 2 circuite de racire, are si 2 radiatoare? In rest superba, pe mine ma vrajeste display-ul ala nou, sper ca nu e windows instalat pe el :P . Sa nu aibe si blue screen-uri sau sa intrebe "sunteti sigur ca vreti sa franati?" click "da" sau "nu" :))

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!