Jump to content

VW e-Up! - discutii generale


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

Dar masina vine cu roata de rezerva? Pentru ca daca nu are nu vad nici sensul sa puna cric si cheie de roti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar .. din categoria "asa e toate" ... :D

Macar am aflat cu totii un lucru acum .... si nu cand ne-a lovit durerea ;)

Drumuri bune ... merge genial .... in Iasi in oras am scos 7.3 kwh/100km pt 15 km exclusiv in oras! Practic am castigat autonomie de cand am plecat de la dealer :D.

Ms de raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta este de mai bine de 10 ani ... multe masini vin doar cu kit de pana: un lichid care se introduce in anvelopa + compresor. La majoritatea poti sa platesti optional pentru roata de rezerva clasica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce masina asta are un discount de 25% in momentul asta in Germania?

https://konfigurator.meinauto.de/volkswagen/neuwagen/up/angebote/e-up/konfigurator/#!/preisvergleich/e-up!/8852935/17,23/private/40551-2718-213369/2469/5e9209acde23d/cash-purchase/undefined/

Reducerea include si cei 3.000 € prima de la stat. Dar chiar si asa, eu n-am reusit sa obtin asemenea discount de la producator...   A mai facut cineva comanda in ultimele zile? Ce discount ati obtinut?

vw e-up.JPG

Modificat de asder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asder Daca dai click pe details o sa vezi toate conditiile pentru care primesti discountul ala. E vorba despre dat masina in plata in primul rand, apoi sa ai VW ID (ceva cont din cate vad eu) si alte chestii. Da click pe details si cu gogu translatorul poti sa vezi despre ce e vorba. Oricum oferta este pentru Germania, de aceea nu gasesti oferta in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In romania cu rablele trebuie sa mai dai 12 - 13k de euro... pentru o masina basic... si 14-15k pt full

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 -13 k in timpurile astea sunt o groaza de bani. Stiti cumva daca se poate renunta la comanda avand in vedere povestea cu virusul? Am vorbit deja cu dealer-ul si nu e prea incantat de ideea mea. Asta desi fabrica e oprita de o luna de zile si habar n-are cand imi poate livra masina... 

 

Iar daca aia in Germania isi permit sa vanda masina asta cu 3k mai ieftin, asta inseamna ca pretul de productie e sub 19k . Eu de ce sa dau 23k? Doar pt ca deconteaza statul roman 10k?

Modificat de asder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul masinii e cu cel putin 30% mai mic decat pretul de lista... nu pot sa zic de unde dar sunt deja la a 3-a masina noua de la ei... 

Eu zic ca merita pentru ca e o masina in care nu mai bagi bani pe combustibil si consumabile.. doar recuperezi... in 120000 km masina e gratis...

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, inteleg ca tu ai obtinut 30% discount la vreo masina cumparata de la vw? Ne poti spune si modelul / modelele?

E bine stiut faptul ca la modelele mai scumpe ( si mai ales daca adaugi multe optiuni) obtii un discount la mare....

La ascutitori e mai greu cu discount-ul ( cel putin asa a fost experienta mea). Si totusi la nemtalai se poate. Noi de ce suntem mai prosti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, asder said:

12 -13 k in timpurile astea sunt o groaza de bani. Stiti cumva daca se poate renunta la comanda avand in vedere povestea cu virusul? Am vorbit deja cu dealer-ul si nu e prea incantat de ideea mea. Asta desi fabrica e oprita de o luna de zile si habar n-are cand imi poate livra masina... 

 

Iar daca aia in Germania isi permit sa vanda masina asta cu 3k mai ieftin, asta inseamna ca pretul de productie e sub 19k . Eu de ce sa dau 23k? Doar pt ca deconteaza statul roman 10k?

https://europe.autonews.com/automakers/vw-details-production-restart-plans

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-volkswagen/volkswagen-to-resume-production-in-germany-starting-april-20-idUSKCN21X2V8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info. Dar ma indoiesc ca dispun de toate piesele componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere anul cred ca e ca al meu, cu bateria mica. Și având în vedere prețul eu pot să-l vând liniștit cu 11.000 ca am mai multe dotări (toate adica ?) deși mai mulți km... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaveAsta cu kilometrii la masina electrica nu stiu ce sa cred. La motor nu ai ce sa faci, la baterie SOH se poate verifica. Bucsaraie se schimba usor, deci nu vad de ce ar conta. Chiar, iti poti verifica SOH singur la baterie sau doar dealerul? In ideea garantiei, cum poti demonstra ca ai sub valoarea aia de 70 sau 75% fata de cand ai cumparat-o. Sau la cumparare, se poate verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut la revizie o verificare dar mi-au zis ca nu se poate. Nu știu dacă chiar nu se poate la mașină mea, puțin probabil, sau nu știau cum se face și nu aveau chef sa învețe și m-au trimis la plimbare dar nici nu am insistat. Mașina încă face km pe care ii făcea de la început asa ca nu-mi bat capul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pretul...nu o inteleg. Mai sunt cateva eup noi pe stoc. Iar productia va incepe.

Ignor postuirile stupide cu dubii asupra pornirii, cand e anunt oficial. E clar ca orice fabrica ia in calcul materia prima...iar aceasta incepe sa fie disponbilia.

De ce sa nu iau unul nou, model nou, cand din pretul de 25k scad Rablele, si ajung la 13k. Fara alte reduceri...de ce as da 11k pe unu sh,model vechi, cu ani si km in plus?

Chiar si daca astept 6luni, tot as lua model nou ..cu 0km la banii aia.

Pt ca si alea sh la 11k tot cu aproximativ banii aia sunt luate (nu cred ca cineva a dat25k pe up fara rabla)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 18k pe up... acum 2 ani si ceva... si acum am primit doar 9k la buy beck... am stat cu el pe piata o gramada si nu s-a interesat nimeni... Ideea e ca ai avenaje cu progrmul la cumparare dar si dezavantaje la vanzare.. o masina de 28k sa se vanda dupa 2 ani cu 9k....  nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce observ pe configuratorul de pe pagina VW, e-up nu mai este disponibil. La 11.000-12000 Euro cu programul rabla nu era rau deloc.

Modificat de Magnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc Dacă nu s-a înțeles destul de clar, eram ironic. :) mi se pare mult prea mare prețul celor de la Welt si știu ca n-aș avea nicio șansă să vând mașină cu prețul ala, după cum a pățit și @Kong, deși am plătit 16.400 pe ea acum 2 ani (preț de lista 28.200 parca)

@Magnus vezi ce a scris Bogdan mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Magnus said:

Din ce observ pe configuratorul de pe pagina VW, e-up nu mai este disponibil. La 11.000-12000 Euro cu programul rabla nu era rau deloc.

Mai sunt modele pe stoc. Puține. Dar sunt. E unu la Ploiești. Auriu.  Dar da. De aia s au dat toate. Plus skoda citigo ca era si mai ieftina. 

Dar..vestea buna pt noi e ca urmează id2. Care ca înlocui Eup, o mașină cu platforma veche ne planificata din start pt electric. E o mașină corecta. O masina bună. Care a adus electrice pentru multa lume. Oricum dacă avea alta culoare aia de la Plo.  Si nu urma id3... as fi sărit pe ea ;) 

 

Rave, scuze.. parea ca ești serios. Pt ca plin olx de preturi asta. Si stau..de luni. De zile. 

Kong, tichete rabla tocmai asta vor. Sa nu vinzi masina după 2 ani ;) plus ca poți oricând sa o pui pe mobile.de. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general ce se configureaza de dealer, probabil cu scopul sa fie folosite ca masini de prezentare, sunt mai bine dotate si implicit mai scumpe. Din punctul meu de vedere pt ce se vrea aceasta masina pretul trebuie sa fie minim. Scopul principal pt care merita cumparata  este utilitatea si mai putin dotari, culori, sisteme de sunet, camere, etc. 

La 11-12.000 dc face vara frig, iarna cald si are priza sa fie incarcata rapid, pt mine e suficient, mai mult nu merita...

Am vazut masina , nu vreau sa se supere posesorii pe mine dar e...conserva.

Modificat de Magnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Bogdan_wrc said:

Kong, tichete rabla tocmai asta vor. Sa nu vinzi masina după 2 ani ;) plus ca poți oricând sa o pui pe mobile.de. 

Am stat la vanzare pe toate situ-rile autoscout, mobile... inclusiv in ungaria unde sunt foarte ciufuti si m-aiau scos anuntul dupa cateva zile si am fost cel mai ieftin din lista... dar cand auzeau de romania fugeau ca draq de tamaie... avem un renume binemeritat in vest... O puteam vinde doar daca o inmatriculam in vest, dar am zis ca nu merita stresul....banii care i-am pierdut la revanzare i-am recuperat din discountul de la egolf... deci tot pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Magnus said:

In general ce se configureaza de dealer, probabil cu scopul sa fie folosite ca masini de prezentare, sunt mai bine dotate si implicit mai scumpe. Din punctul meu de vedere pt ce se vrea aceasta masina pretul trebuie sa fie minim. Scopul principal pt care merita cumparata  este utilitatea si mai putin dotari, culori, sisteme de sunet, camere, etc. 

La 11-12.000 dc face vara frig, iarna cald si are priza sa fie incarcata rapid, pt mine e suficient, mai mult nu merita...

Am vazut masina , nu vreau sa se supere posesorii pe mine dar e...conserva.

Porche Romania fac o precomanda de x bucati - cate estimeaza ei ca se vor da - asa obtin cel mai mic pret din fabrica - si le configureaza alandala dupa cum ii taie capul... cica mai sunt multe e-up-uri care nu au incarcator dc... pai la capacitatea asta a acumulatorului esti cam mort fara dc... oricum incarcarea e mult mai inceata fata de vechiul model... neavand managment termic pe acumulator se ajunge la o incarcare de chiar 2 ore iarna... 

Eu pe vechiul up am avut toate optiunile in afara de trapa si roofglass... care la fel pt romania nu a configurat nimeni... si au meritat... senzorii de parcare si rear camera pt o masina de oras sunt un must have... in rest au scos ei tot ce se putea scoate ca sa fie o masina ieftina... dar foarte scumpa.... de exemplu acum la golf am rear camera fara senzori... o configuratie ciudata.. pt senzori si pompa de caldura mai trebuia sa platesc 3-4k de euro ca erau la pachet cu alte nebunii de care te poti lipsi fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!