Jump to content

VW e-Up! - discutii generale


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

Minim am ajuns cu 11km range dar parca nu era pe rosu... Ai avut ceva tupeu :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El o avea si manerele optionale s'o puna'n spate cand e gata bateria :D

Banuiesc ca in Bucuresti, cam din orice punct ai fi, mergand 6km dai de o statie de incarcare ... dar e bine sa ai la tine pantalonii maro in acele momente!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cei care ati cumparat masina asta eram curios cat ati dat pe ea pt ca uitandu-ma pe site am vazut ca incepe de la 26000€ , ceea ce mi se pare enorm fata de Up normal care incepe de la ~10000€. Iar pe mobile am gasit Up electric la dealer VW pe la 13,14k din 2013,2014. Un exemplu aici https://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-up-e-up-Navi-Klima-Sitzheizung-PDC/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:25200_11_,ful:electricity,dmg:false/pg:vipcar/256187760.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt masini usoare, nu-s greu de impins cred :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din datele de pe net, electrica ar fi cu ~200kg mai grea fata de varianta cu motor termic si automata. Mi se pare mult in plus, tinand cont si de autonomia masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 17k.

E dotarea full fara trapă și fără comenzi pe volan. Nu s-au configurat cu trapă pt România si mi-a fost frica sa aștept una comandată să nu se razgandească dracnea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa este. Avantajul este insa ca ii coboara centrul de greutate si este ceva mai stabila. In plus, cuplul consistent face ca greutatea in plus sa nu se simta in mers.

 

Intre timp am trecut de 3000Km.

 

20180207_104705_HDR.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate trosniturile la franare sunt tot acolo si se amplifica. Acum au inceput sa se auda din cand in cand si l amersul inainte.

Marti am dus masina a doua oara la service si mi s-a spus ca nu este nimic defect deci nu au ce sa faca. Asa functioneaza ea... Si pentru ca e silentioasa, aud eu pre multe.

Saptamana viitoare facem a 3-a vizita, care se va lasa fie cu rezolvare fie cu scandal :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stanga nu vorbeste cu dreapta. 

Era vorba ca masoara mai cu atentie si trimit la fabrica, urmand ca apoi sa se decida ce e de facut.

In schimb, s-au uitat sa vada daca totul e intreg acolo. Nu e nimic rupt deci nu e defect si nu fac nimic in privinta trosniturilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem un coleg cu o3 care a mers 6000km cu trosnituri la denivelari mici, si avea prezoanele desfacute putin. Merita verificat si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cazul. Face numai la franare. Am mai avut asta si la Audi si am rezolvat-o schimband placutele si culisele etrierilor. 

De cand au aparut trosniturile s-a umblat la roti de mai multe ori. Nu puteau sa lase prezoanele desfacute de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johnny Bravo, am avut o mica problema azi la masina, era curios ai patit si tu asa ceva, am sa ma duc si la reprezentata, dar eram curios inainte daca stii de asa ceva, pe la jumatatea drumului spre lucru ventilatoarele nu o mai bagat caldura, doar aer rece, nu conta temperatura de la 22 pana la HI la fel de rece era aerul, ai patit pana acuma asa ceva?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi s-a intamplat insa ma tot intreaba consilierul care mi-a vandut-o daca am patit si eu asa ceva.

Am inteles ca mai are un client care a reclamat acest lucru.

La mine am observat ca nu vrea sa ramana pe recirculare la prima apasare de buton. Sta maxim 5 secunde si revine la tras aer de afara. Daca apas iar, ramane pe recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ceva de genul dar nu-mi aduc aminte daca era in Eco sau nu, asa ar avea o oarecare logica macar...

@nasemosida Daca face asa si nu vrei/poti sa opresti/pornesti motorul ca sa-si revina (banuiesc ca-si revine atunci), poti sa trecu clima pe recirculare, atunci ignora orice(Eco/Eco+) si da putere maxima. Intre clima pe 22 de grade in Eco si recirculare la aceeasi temperatura, tot in Eco, e diferenta maaaare la temperatura aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave, am oprit masina, am incercat cu clima, cu recirculare, cu toate butoanele posibile :))n-am reusit s-o fac sa-si revina, cand am plecat de la lucru, totul a mers cum trebuie. Stiu ca pe Eco dupa ceva vreme incepe sa fie mai rece aerul, acuma eram in normal. Am sa-i scriu dealerului si vad ce-mi zici si el, este ciudat ca nu prea pot sa reproduc problema, daca ma duc acum la ei totul o sa mearga cum trebuie. @Johnny Bravo mersi de inrofmatii, va tin la curent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este pentru a 3-a oara in service, in mai putin de o luna. De data aceasta s-a decis sa fie retinuta mai mult timp, pentru verificari mai amanuntite.

Ieri am inteles ca au mai bagat langa ea si e-up-ul negru de TD, care face la fel, sa le desfaca si sa le verifice. De asemenea, vor sa bage si un Golf (probabil e-Golf sau ceva cu motor mic), care ar avea sistemul de franare pe fata identic, sa compare si cu acesta.

Intre timp merg cu un up! normal, pe benzina si am observat ca, desi are deja aproape 20.000 km, nu are acele trosnituri la franare. Cred ca si placutele/discurile sunt diferite de cele de pe e-up deoarece am remarcat ca franeaza mult mai bine. Daca o scot pe liber si apas pedala la fel de tare ca in a mea, franeaza puternic. In a mea, daca opresc franarea regenerativa si folosesc doar pedala, trebuie sa apas bine, ca nu prea tine. Combinat cu regenerarea, franeaza insa bine.

Ma gandesc ca pe e-up!, avand si aportul franei regenerative, nu au pus niste placute prea bune, in ideea ca oricum sunt folosite mult mai putin. De aici poate si problemele.

 

In alta ordine de idei, observ acum influenta diferentei de greutate intre cele doua variante de up! Banuiesc ca setup-ul suspensiei nu difera prea mult. Asta pe benzina este mai ferma, nu are balans la trecerea peste limitatoarele de viteza. In schimb, motorul este lesinat. Desi are 75CP si o masina semnificativ mai usoara de miscat, nu se compara cu e-up! Cuplul mare al electricului se simte bine.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ziceati voi - parca Rave - ca upul asta electric are franele fata de pe G4 motoare mici? 1.6, ALH etc? Ce naiba au gresit la ele, ca pe vechiturii nu au fost probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Am fost si eu cu un G7 scos de 1 luna din reprezentanta cu zgomote la sistemul de franare si cei de la PBN au spus ca este venita notificare de la producator ca sunt zgomote normale si ca nu se inlocuieste nimic pe garantie. Asta era prin septembrie-octombrie anul trecut. Daca rezolvi ceva si se apuca baietii de surubarit da-mi de veste, pls, sa le mai duc si eu Golful pe cap putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca asta micu' pe benzina nu face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, mad_kat said:

Nu ziceati voi - parca Rave - ca upul asta electric are franele fata de pe G4 motoare mici? 1.6, ALH etc? Ce naiba au gresit la ele, ca pe vechiturii nu au fost probleme...

Eu ziceam ca seamana cu franele de pe Toledo-ul 1M, nu stiu daca sunt sau nu acelasi lucru...

99804E0A-DB1F-44A6-930F-DF049040A0F1.thumb.jpeg.9a0f6347ed38906b8040681451822486.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei mai simpli etrieri din gama VAG.

FS III, fara arc de compensare a uzurii sau neconformitatii dimensiunilor placutelor. O placuta ceva mai mica(sa nu intelegem diferente de mm) face zgomot de noua. Nu ai ce sa ii faci.

Ori niste placute la dimensiuni de proiectare(adica fara nici o marja de eroare), ori artificii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost informat ca, in sfarsit, a venit raspuns de la fabrica: se vor schimba placutele.

Sper ca asta sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am recuperat, in sfarsit, masina. 

S-au schimbat placutele de frana. Urmeaza sa merg o vreme cu ea, sa vad daca mai trosneste si apoi trebuie sa mai dau o tura pe la service, sa mai faca o diagnoza, sa mai verifice placutele si sa inchida dosarul.

Sper sa fie bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Domnilor, va reamintesc ca aceasta arie este una de prezentare, un jurnal de bord al masinii...

Pentru probleme, discutii tehnice, sugerez acest topic -  care, dat fiind caracterul si raritatea buburuzei, ramane unul generic

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!