Jump to content

Probleme specifice Kodiaq


stryder
 Share

Postare recomandată

Chiar asa? Eu mi-am activat Easy Entry inca de la inceput sa culiseze automat la urcare-coborare. Sper sa reziste motorasul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca conteaza, al meu  a cedat, ghinion s-ar putea spune. Bine, la mine a cedat dupa 2 luni modulul blind-spot, iar ghininon. Nororcul meu e ca spatarula  ramas intr-o pozitie cat de cat acceptabila si pot conduce dar nu e ideal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am asteptat in masina 2 ore ci am tot dat din telefon pana am terminat cu stransul bagajelor si am plecat. Am sters erorile si urmaresc daca se mai manifesta, am mai patit din cauza voltajului sa nu mai mearga emergency call-ul si chestie foarte tare a doua zi am primit email de la Porsche daca am vreo problema ca sistemul le-a trimis atentionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata! Am citit mai sus ca nu merge claxonul...nici la mine, a constatat sotia de ieri si am testat azi din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello! Am fost plecat 7 zile si cand m-am intors am gasit o mare surpriza - masina nu mai porneste!

Dupa cateva verificari (nu prea multe fiindca masina era efectiv moarta) am constatat ca nu mai are baterie si nici nu am putut sa incui mai mult de usa soferului.

A doua zi am sunat la Avia dar si la Skoda asistenta care mi-au propus sa o ia pe platforma si sa investigheze in service desi problema este destul de simpla - Bateria!

Au venit de la asistenta insa le-am cerut sa ma ajute cu pornirea (aveau un aparat de dat curent instant) si ulterior am fost la Caranda unde am cumparat un redresor de baterie AGM. 
dupa 24h de incarcare mi-a indicat faptul ca bateria este incarcata si masina porneste si functioneaza normal.

1. Mi-am facut programare marti la service sa verifice ce s-a intamplat!

2. Am constat in aplicatia MySkoda (caRe se updateaza cand conectezi telefonul cu masina) ca voltajul in baterie nu mai este 13.x (nu mai stiu cat era inainte) ci 12.8V - o fi bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pana acum 5masini noi din care doua au fost Kodiaq iar la cel pe care-l am acum i s-a consumat bateria in 6luni - eu am considerat ca aici tb sa postez.

In cazul in care nu este bine te rog sa-mi indici unde ar trebui si daca este nevoie sterg postarea de mai sus.

 

Multumesc pentru suport!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

despre toate problemele legate de acumulatori se discuta aici:

Despre probleme de incarcare aici:

 

O simpla problema de acumulator descarcat, chiar daca acumulatorul e in garantie, nu e neaparat specifica ... acumulatori in garantie, in special AGM, s-au inlocuit la toata platforma.

Mai interesant era (Doamne-fereste!) sa ai consumatori ascunsi sau buguri software. Intelegem din ce ai postat ca nu e cazul.

Spor la postat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Înnebunesc din cauza greierilor care au apărut în ușa partea șofer(butoane, mâner)

      Dar în ultimul timp se aude o rezonanță creată se pare de un element de plastic din bord,și în partea stângă a ceasurilor de bord. Atât de enervant sunt acești greieri că săptămâna trecută era să ajung în șanț, concentrat să depistez sursa greierilor!!! 

Modificat de Skodiaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am sesizat nimic la capitolul asta insa am unele mai grave pe cap. Nu se mai termina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea dureros sa vorbesc despre asta!     

 

Glumesc,  mi-au schimbat scaunul electric(defect un motoras) dar acu` nu-l pot coda sa functioneze memoria. Solutie: au comandat din nou un scaun(prima oara a durat 3 luni acum probabil  vreo 6). Si doi, sunt aproape convins ca FA nu reactioneazala pietoni. Am avut o masina de schimb(karoq) care mi-a dat creo 3 avertizari la pietoni pe cand la a mea niciodata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Update: masina e inca in service asteptand piesa pentru scaunul electric! Dupa spusele sefului de service inteleg ca Skoda este incapabila sa asigure piese de schimb conforme sau pur si simplu nu le pasa. Intre 2 vizite la service a crapat si Virtual cockpitul, in sensul ca nu se mai aprindea intotdeauna. Cica l-ar fi schimbat deja. La toate astea se adauga si senzor de blind spot schimbat la 2 luni de la achizitionare. Ma astept ca si alte probleme sa apara pe parcurs, Skoda e departe de a livra calitatea cu care ne-a obisnuit la primele modele de OCtavia. Sau probabil ca ar fi fost ok daca as fi luat o masina fara nicio optiune "moderna", digitalizata/automatizata. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 2 luni postasem un clip cu un zgomot pe care il percepusem in zona motorului ca nefiind normal. Dar probabil a fost sters de vreun moderator.

Intre timp am fost programat in service pentru inlocuirea unei antene digitale (eroare la ea pe tester). Era comandata de vreo 2 luni si in sfarsit a sosit. Ocazie cu care am reclamat din nou acel zgomot.

Si in cele din urma a fost descoperit. Inculpata este cureaua de distributie Gates ce a fost inlocuita cu alta Continental, fabrica schimband intre timp codul de curea.

Totul rezolvat pe garantie, elegant si rapid.

8 hours ago, andreutzu said:

masina e inca in service asteptand piesa pentru scaunul electric! 

Nu pot sa ma abtin sa nu exclam cum sună asta! ?

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Dețin o Skoda Kodiaq 2.0 tsi dsg din August 2018 la care a cedat butonul start stop acum vreo două luni, in sensul ca trebuie să apeși puternic pana să pornească. Dacă are cineva problema asta fuga in service că dacă se rupe butonul (si sigur se va rupe) nu mai este acoperit de garanție. O alta problema pe care am avut-o a fost legata de butonul S.O.S. care nu mai funcționa din cauza unui contact oxidat, eroare care a fost sesizată când a apăsat copilul din greșeală pe buton și care s-a rezolvat cam in 3ore în garanție.

 

Modificat de tod.adrn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/14/2020 at 6:18 PM, yanq said:

Si in cele din urma a fost descoperit. Inculpata este cureaua de distributie Gates ce a fost inlocuita cu alta Continental, fabrica schimband intre timp codul de curea.

Totul rezolvat pe garantie, elegant si rapid.

Zgomotul era prezent doar la rece, la prima pornire, sau era prezent tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput era ocazional. Mai cerusem in service sa-l investigheze si nu s-a manifestat desi am fost si in proba de drum.

Apoi a devenit permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iar probleme de baterie/încărcare. Astăzi am încercat tensiunea de încărcare. La ralanti  12.8V...la 1500 rot/min 12.8 V.... la 2000 12.8V la 2500 12.8V.

Undeva citeam că încărcarea trebuie sa fie minim 13.8V dar ar fi indicat 14.5.

Această baterie este deja a doua baterie, prima au schimbat-o in garanție. Reprezentanța zicea că au controlat tot și este în regulă. (inclusiv încărcarea!!??) 

Și a doua baterie se cam obosește, are hublou verzuie, deci  defectă. 

Ce părere aveți? 

Modificat de Skodiaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea se face doar la decelerare si citeodata in sarcina, nu se poate masura cu masina oprita pe loc. Exista topic-uri unde se explica asta, inclusiv in tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe langa asta incarcarea la start stop e diferita fata de incarcarea la cele clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ții de exemplu 1200 rot/min vei observa că din când în când cu aceeași unghi de accelerație, mașina pierde din turație după ce revine, apoi iar coboară și iar urcă, chiar și cu mașina pe loc. Deci încarcă... oricum 12.8 Volți sunt f. foarte puțini. Acum înțeleg de ce după 1300 km parcurși în autostradă, a doua zi pornește greu. Avea timp să se încarce bateria!... doar că consumul era superior de cel al producerii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Sorin Niculita

Salut am un kodiaq nou 14000 km si se aude un zgomot la pompa de inalta zgomot ciudat ca un zornait so nu este normal

 

Modificat de Sorin Niculita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo, mergi la garantie cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sorin Niculita

Buna seara au spus ca o tin sub observatie, m-am decis sa merg la opc , domnii de la Avia Constanța au spus k ca si ce daca se aude .

Dar zgomotul se aude defapt de la cureaua de distributie .L-am detectat singur, slab pregatiti tehnicienii de acolo.

Renunta te rog la limbajul de chat!

Modificat de vdragos
Limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!